enski Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 CNN International Commercial oraz MediaGo 22 stycznia 2017 r. zapowiedziały plany uruchomienia kanału CNNMoney Switzerland – pierwszego ogólnokrajowego kanału dedykowanemu informacjom biznesowym dla i o Szwajcarii. Na zawartość mają się składać bieżące informacje oraz materiały adresowane do odbiorców zainteresowanych gospodarką i finansami, choć mają się też pojawiać treści o nowych technologiach i stylu życia. Startujące w drugiej połowie 2017 r. (planowo wrzesień), CNNMoney Switzerland ma być kierowany do ludzi zainteresowanych szeroko pojętą gospodarką i biznesem oraz zajmujących się tym zawodowo, obejmując m.in. liderów wyższego szczebla, prezesów i wpływowych osób ze Szwajcarii. W ramówce pojawią się bieżące wiadomości i materiały autorskie dotyczące nie tylko biznesu, ale także takich dziedzin jak styl życia. CNN i MediaGo będą wspólnie pracowały przez kolejne miesiące w celu zbudowania infrastruktury, tożsamości marki, ramówki, zatrudnienia i wyszkolenia dziennikarzy i zespołów produkcyjnych oraz ustanowienia norm CNN i praktyk dla CNNMoney Switzerland. Anglojęzyczny program CNNMoney Switzerland, zawierający oryginalny kontent, ma być przygotowywany i nadawany ze studiów zlokalizowanych w Zurichu i Genewie. Lokalne treści będą uzupełniane przez międzynarodowe wiadomości biznesowe istotne dla Szwajcarii dostarczone przez wieloplatformowe zespoły redakcyjne CNNMoney. CNNMoney Switzerland będzie dystrybuowany bezpłatnie (free-to-air) za pośrednictwem szwajcarskich kablówek, platform IPTV i operatorów FTA. Kanałowi będzie towarzyszyć strona internetowa oraz media społecznościowe oferujące najnowsze wiadomości ze Szwajcarii oraz zagranicy. Przychody kanału mają generować reklamy. CNNMoney Switzerland jest najnowszym rozszerzeniem CNN - zarówno dla CNNMoney, który poszerzył zasięg w skali międzynarodowej w 2016 r. ze zwiększoną wieloplatformowością i aplikacją CNN Moneystream, jak i dla CNN International Commercial, który już uruchomił lokalne kanały pod marką CNN w Indii, Japonii, Turcji, Chile, Indonezji, na Filipinach oraz tylko cyfrowo w Grecji źródełko: CNN Press Room Świetnie, że CNN w końcu postanowił o uruchomieniu swojego własnego biznesowego kanału na bazie marki CNNMoney! Na Facebooku obecnie jest już dostępna strona kanału: https://www.facebook.com/CNNMoneySwitzerland/. Natomiast strona internetowa będzie obecna pod tym adresem, lecz nie jest on jeszcze dostępny: http://www.cnnmoney.ch/. Właściwie jest to powrót. Ponieważ wcześniej Time Warner miał już kanał finansowy - CNNfn (fn = financial news). Nadawany był w okresie od 29 listopada 1995 r. do 15 grudnia 2004 r. Także dosyć długo. Kanał był dostępny oczywiście w Stanach Zjednoczonych, ale także w Australii. Wiele treści było emitowanych także w kanadyjskim ROB TV (Report on Business Television, od 2007 r. jako BNN). Jednak Time Warner po latach próbowania budowania widowni postanowiło zamknąć telewizję. Natomiast marka CNNMoney.com istnieje w sieci od 2001 r., która zastąpiła stronę CNNfn. Początkowo i przez kolejne lata był to projekt joint-venture pomiędzy magazynami Fortune oraz Money, należącymi do Time Inc. Od 2014 r., po oddzieleniu Time Inc. od Time Warner, za CNNMoney.com odpowiada bezpośrednio redakcja CNN.com. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 CNNMoney Switzerland, po kilku miesiącach opóźnienia, w końcu wystartuje. Oficjalny start nowego biznesowo-ekonomicznego kanału zaplanowano na 24 stycznia 2017 r. o 18:00 (CET). Obecnie kanał będzie skupiony na World Economic Forum, które odbywa się w Davos (Szwajcaria), wraz z gośćmi w studiu i raportami. Rdzeniem ramówki będzie codzienny program na żywo The Swiss Pulse nadawany w godzinach 18:00-21:00 z informacjami ze Szwajcarii i ze świata, sportem i pogodą. CNNMoney Switzerland będzie kanałem free-to-air wspieranym z reklam dostępnym w UPC, Swisscom TV, poprzez strumieniowanie na żywo ze strony internetowej, a także w ramach platform społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Dailymotion, LinkedIn). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.