Jump to content
minajta

Problemy z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Najpierw nam powiedz jakie masz paski sygnału na innych kanałach. Najlepiej z tej listy: https://forum.satkurier.pl/topic/15308-dekoder-evobox-pvr-test-z-instalacji/

W wypadku HD2000 przytrzymaj przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) i napisz nam jakie widzisz paski (długość i kolor) na każdym z czterech kanałów. Potem te same kanały sprawdź na Evobox przytrzymując przez kilka sekund przycisk "i" na pilocie na wybranym kanale. Wynikami się oczywiście tutaj pochwal i w wypadku Evobox-a podaj nam też parametr SNR, który odczytasz na ekranie.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć

Mam wykupiony dostęp do cinemax i nie mam tylko cinemax 1, cinemax 2 działa poprawnie mój dekoder to mini hd 2000 i po sprawdzeniu jakość 90 procent , siła 80 procent mój pakiet to premium max , bardzo proszę o odpowiedz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W jaki sposób sprawdzasz siłę i jakość sygnału? Powinieneś czerwonym przyciskiem (obok zielonego) na włączonym kanale Cinemax.

Powrót do ustawień fabrycznych robiłeś?

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umiem sprawdzać sygnał na tym dekoderze i ustawienia fabryczne też robiłem nie mam anteny satelitarnej od miesiąca tylko ładnych pare lat po prostu pytam się jak przy dobrym sygnale nie mogę oglądać kanału .przepraszam że może tak ostro ale już naprawdę chyba wszystko robiłem żeby przywrócić sygnał i nadal nic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw nam powiedz jakie masz paski sygnału na innych kanałach. Najlepiej z tej listy: https://forum.satkurier.pl/topic/15308-dekoder-evobox-pvr-test-z-instalacji/

W wypadku HD2000 przytrzymaj przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) i napisz nam jakie widzisz paski (długość i kolor) na każdym z czterech kanałów. Potem te same kanały sprawdź na Evobox przytrzymując przez kilka sekund przycisk "i" na pilocie na wybranym kanale. Wynikami się oczywiście tutaj pochwal i w wypadku Evobox-a podaj nam też parametr SNR, który odczytasz na ekranie.

@swojadroga - dziękuję za zainteresowanie.

Wróciłem z pracy do domu i przystąpiłem do sprawdzenia parametrów. Jeśli chodzi o dekoder Mini HD 2000 to na każdym z 4 kanałów:

‐ 101 BBC Brit

 

‐ 115 TVN HD

 

‐ 149 Paramount Channel HD

 

‐ 25 CI Polsat

 

pasek mocy jest "pełny" (kolor zielony), a pasek jakości w ok. 80% "zapełniony" (również kolor zielony).

 

Jeśli chodzi o Evobox'a to pomiary są następujące:

 

‐ 101 BBC Brith - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 76%, SNR 12,9dB

 

 

‐ 115 TVN HD - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 97%, SNR 14,8dB

 

 

‐ 149 Paramount Channel HD - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 76%, SNR 12,9dB

 

 

‐ 25 CI Polsat - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 85%, SNR 13,7dB

 

W przypadku Evoboxa zarówno jakość sygnału jak również SNR cały czas zmieniają swoje wartości - występują wahania w przedziale 2% (jakość) i 0,2 dB (SNR) raz w dół, a raz w górę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć witam was to mój pierwszy post i mam taką sprawę że nie mam kanału cinemax hd pisze że kanał zakodowany na dekoderze mam jakość  90 procent a siłę 80 procent myślałem że mi znika sygnał na tym kanale ale po sprawdzeniu sygnał nadal jest taki sam a sygnału brak proszę o odpowiedz co to może być

Ustaw na kanał 24 i poczekaj 20minut- godzinę, jeśli to nic nie da, zadzwoń na infolinię i poproś o wznowienie sygnału, ja tak miałem z HBO i pomogło. 

Edited by Patjyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marcin_M zamień wyjścia (legacy - te srebrne) konwertera i sprawdź efekty lub podłącz dekoder pod inna, na pewno sprawną instalację antenową. Jeśli jest to konwerter, to masz go na gwarancji i w APS go wymienisz. Jeśli dekoder, to też go wymienisz.

Możesz też podłączyć Evobox-a, tylko musisz zmienić jego konfiguracje z Unicable na Uniwersalny i na nowo wyszukać kanały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę to nie na temat,ale lepszego miejsca nie znalazłem ;)

 

Dzisiaj w nocy a raczej już jutro bo od 01.00 CP będzie chyba coś grzebało na swoim TP (11158 MHz) bo w EPG na wszystkich kanałach z tego TP wyświetla się info "Przerwa Techniczna"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam CP z dekoderem Technisat 6000 od jakichś 2 czy tam 3 lat. Czasami pojawiają się zakłócenia w odbiorze - na ułamek sekundy przerywa obraz, dźwięk wydaje takie jakby "cmoknięcie", dość nieprzyjemne. Podejrzewam że w tym momencie jest chwilowy zanik sygnału. Czy ktoś miał podobnie i da sie temu jakoś zaradzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam
To mój pierwszy post na tym forum.
Wczoraj rano chciałem pooglądać telewizję. Okazało się, że żaden kanał nie działa, bo nie ma sygnału. Próbowałem poprzestawiać antenę, ale bez skutku. Dekoder: Mini HD 2000.
Proszę o pomoc

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wcześniej wszystko działało bez problemów? Jeśli kręciłeś anteną to może być ciężko z precyzyjnym ustawieniem anteny. W tym wypadku najlepiej zamówić montera, który optymalnie ustawi antenę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka tygodni temu ojciec wyczyścił antenę ze śniegu, nie sądzę, że kręcił anteną... Myślę, że to wina konwertera.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie masz pojęcia z ustawianiem anteny to raczej kuper mokry :(

musisz ściągnąć kogoś kto choć trochę jest kumaty,ale lepiej zawołaj fachmana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Także mam kłopot. Posiadam Evoboxa i zestaw antenowy Polsatu z Unicable.  Do tej pory było dobrze. Siła 100%,  jakość 90%. Dzisiaj po pracy oglądam tv i nagle wszystkie kanały przestały działać i brak sygnału. Na dwóch kanałach HBO  jakoś tam działa. Siła 98% ale jakość tylko 25%. Czy to możliwe że padający śnieg tak zakłóca sygnał?  Lipne by to było bo antena jest  na dachu bloku i kłopotliwe by było ciągłe wchodzenie na dach i sprzątanie anteny gdy tylko trochę po pada. TV satelitarną mam sporo lat i jeszcze nie miałem tak aby śnieg tak bardzo psuł odbiór.  TV nie mam już od ponad dwóch godzin.

Edited by Barti
Poprawiono liczne błędy ortograficzne w treści postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasza i/lub konwerter oblepione śniegiem powodują zakłócenia w odbiorze do całkowitego braku sygnału. To jest normalne. Dlatego ważny jest wybór miejsca montażu anteny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiem. Na pewno jest to śnieg bo już TV odbiera. Siła bez zmian a jakość już 50% i rośnie. Niestety mieszkając w bloku wybór miejsca na powieszenie anteny jest bardzo minimalny.  Dlatego antena jest na dachu gdyż usytuowanie bloku nie pozwala na montaż anteny na balkonie.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedykolwiek widzę taką antenę zamontowaną na dachu to zawsze ją oglądam z uśmieszkiem politowania gdy pomyśle co tych ludzi zimą spotkać może :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam tak mam i dziś odczułem ten ból opadów śniegu, ale nadal (z racji zainteresowań i kierunku kształcenia) ręce bym pourywał tym, którzy montują anteny na elewacjach i to do tego w dużej ilości.

 

PS Zresztą co ciekawe przy okazji MUX8 też mi padł :rofl:

Edited by james_b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś to jakaś masakra, na FB CP się skarżą, że przestało działać... U mnie działało siła 100% jakość 80-90% i nagle przestało wszystko działać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...