Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problemy z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
591 odpowiedzi w tym temacie

#41 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6560 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 19 październik 2016 - 20:14

Jeśli był spękany, to możesz mieć w przewodzie wodę i/lub uszkodzony przewód nie tylko na odcinku spękania izolacji.
Sprawdź też to.

Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#42 fezuj

fezuj

    Forum to mój dom

  • Konto zablokowane
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2935 postów
  • Od: 24 wrz 2006
  • LokalizacjaHej Kujawy - jake cudne...

Napisano 19 październik 2016 - 20:17

Pogadaj ze sprzedawcą (jak byś kupował konwerter) czy jeśli by się okazało że to jednak nie jego wina czy mógłbyś zwrócić-powiedzmy na drugi dzień,choć myślę że to będzie wina właśnie tego ustrojstwa.


Barti :!:   -co :?:                     Hot Bird-CP EVOBOX PVR>Samsung UE48JU6000

ty już wiesz co :mrgreen:                  multiroom-CP Hot Bird  HD 5500s>Philips 37PLF5405H

                     PREMIUM MaX

                                                                     Pioneer VSX-531K & Taga Harmony TAV-606 v.3   KI PLUS + T2 S2 ,DVB TV Box,DVB-T2, DVB-S2, 4 K, Android 5.1 ,KODI


#43 Drawiec23

Drawiec23

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 13 postów
  • Od: 02 lis 2011

Napisano 22 październik 2016 - 10:34

Konwerter wymieniony, ale problem pozostał. Podsumowując, wykluczam awarię konwertera i dekodera. Pozostaje pewnie sam przewód, bo nie wiem, czego mam się czepić. Dzwoniłem do gościa, który zajmuje się montażem instalacji. Zobaczę, co on wymyśli. Na razie dziękuję za sugestie.


Użytkownik Barti edytował ten post 22 październik 2016 - 13:50
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.


#44 lucas2go

lucas2go

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 44 postów
  • Od: 21 mar 2013

Napisano 02 listopad 2016 - 11:13

Mam dekoder Evobox, konwerter monoblock quad, antenę 80 cm, instalację dwu kablową i mam oto taki problem. Otóż na wszystkich kanałach z tp. 16  11,508 V 27500 3/4 dość często pojawia się szatkowanie obrazu i dźwięku. Podkreślę tylko, że taki problem mam tylko na tym transponderze. Jeśli chodzi o  parametry tego transpondera to siła wynosi ok. 78%, a jakość dochodzi do 100%, SNR dochodzi nawet do 15,3 dB!. W momencie gdy wytępuje ten problem w diagnostyce tp. jakość wynosi np. 97% i nagle spada np. na 57%. Myślałem, iż kowerter nie jest nowy i występuje problem z polaryzacją (V) ale na logikę powinno to samo występować także na innych transponderach DVB-S2, jak 10,758; 10,796; 10,834 czy 10,911. 

Czy problem może tkwić w tym, o ile stopni jest skręcony konwerter w uchwycie aby uzyskać maksymalną jakość (Skręt LNB)? Może za mocno jest akurat skręcony na ten transponder. Chyba na nim (dawno temu) ustawiałem maksymalne do osiągnięcia parametry odbioru jeśli chodzi o antenę.

Proszę o swoje tezy odnośnie tego problemu. Z góry dziekuję.


Umowa 15 miesiące do 30.11.2017 r. CP: Pakiet Familijny Max HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD, Dekoder EVOBOX PVR--> 3m 0 zł / 15m 64,99 zł

Umowa 24 miesiące do 30.06.2019 Vectra: Pakiet złoty cyfrowy+PSNO+Eleven+Multiroom+Internet 50 Mb, Dekoer PVR+Dekoder HD--> 1m 0 zł / 23m 114,99 zł

 


#45 Marcus20

Marcus20

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Od: 21 lis 2016

Napisano 21 listopad 2016 - 09:46

Ja też mam taki problem, ponieważ Nickelodeon HD ma 2% siły sygnału i nie wiem, czemu jest taki powód, że ODU i IDU jest takie źle wmontowane.
Jeszcze jest taki problem że u nas była burza z gradem i nam tak antenę z Polsatu zniszczyło, że mieliśmy brak sygnału aż do lipca 2016, a pan naprawił nam antenę z Polsatu.
Nie rozumiem co do Cyfrowego Polsatu, czy oni kiedyś włączą przekaz sygnału z transpondera 11447 MHz Canal+?



#46 abonentCP

abonentCP

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 198 postów
  • Od: 01 lis 2008
  • LokalizacjaWodzisław Śląski

Napisano 23 listopad 2016 - 14:38

Czy u was też zakodowali Polsat Film i Polsat News z tp 10910?



#47 Mr. Orbita

Mr. Orbita

    Administrator

  • Administracja
  • 14400 postów
  • Od: 12 sie 2006
  • LokalizacjaKraków

Napisano 23 listopad 2016 - 14:41

Wyszukaj kanały z 11,158 GHz, pol. V - tam są wersje, które powinny działać.

http://satkurier.pl/...w-3-hd-akt.html


Specjalista DVB, ogarniający także media, testy sprzętu, webdev, programowanie, admin, playout szuka pracy, wymagania - 4k/mc, pisać na PW
STARS.TV = muzyka :D
Uwaga! Nie udzielam porad technicznych przez PW, pisz na forum!

Pozdrawiam :)


#48 Pamel321

Pamel321

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Od: 05 gru 2016

Napisano 08 grudzień 2016 - 09:23

Cześć witam was to mój pierwszy post i mam taką sprawę że nie mam kanału cinemax hd pisze że kanał zakodowany na dekoderze mam jakość  90 procent a siłę 80 procent myślałem że mi znika sygnał na tym kanale ale po sprawdzeniu sygnał nadal jest taki sam a sygnału brak proszę o odpowiedz co to może być



#49 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6560 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 08 grudzień 2016 - 09:35

Masz wykupiony dostęp do Cinemax? Nie działa tylko jeden, czy oba? Jaki dekoder? Po komunikacie zgaduję, że masz moduł CAM. Z jakiej częstotliwości odbierasz Cinemax? Chcesz pomocy, to musisz podać za każdym razem trochę szczegółów, bo inaczej się pomocy nie doczekasz.


Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#50 Marcin_M

Marcin_M

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 364 postów
  • Od: 06 sty 2009
  • LokalizacjaZabierzów k. Krakowa

Napisano 08 grudzień 2016 - 12:01

Od pewnego czasu borykam się z następującym problemem:

Na dekoderze Mini HD 2000 (działa jako multiroom) zaobserwowałem czasowe zaniki sygnału na programie Boomerang (oglądam sobie program przez około 20 minut, po czym pojawia się czarny ekran i komunikat o braku sygnału, za jakiś czas np. po około 10 minutach sygnał zostaje samoczynnie przywrócony, a po pewnym czasie znów się sytuacja powtarza). Natomiast na programie Polsat Sport HD w ogóle nie ma sygnału od jakiegoś czasu. Na dekoderze głównym (Evobox PVR) takie sytuacje nie występują. Konwerter Inverto Unicable zakupiony od CP w lutym br.). Jeśli macie jakieś propozycje to z góry dziękuję za pomoc.


NC+ Superpremium+ / Wifi Premiumbox+ - 114,99 zł

CP Rodzinny HD / Evobox PVR - 4,99 zł


#51 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6560 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 08 grudzień 2016 - 12:08

Najpierw nam powiedz jakie masz paski sygnału na innych kanałach. Najlepiej z tej listy: http://forum.satkuri...t-z-instalacji/

W wypadku HD2000 przytrzymaj przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) i napisz nam jakie widzisz paski (długość i kolor) na każdym z czterech kanałów. Potem te same kanały sprawdź na Evobox przytrzymując przez kilka sekund przycisk "i" na pilocie na wybranym kanale. Wynikami się oczywiście tutaj pochwal i w wypadku Evobox-a podaj nam też parametr SNR, który odczytasz na ekranie.


Użytkownik swojadroga edytował ten post 08 grudzień 2016 - 12:11

Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#52 Pamel321

Pamel321

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Od: 05 gru 2016

Napisano 08 grudzień 2016 - 12:14

Cześć

Mam wykupiony dostęp do cinemax i nie mam tylko cinemax 1, cinemax 2 działa poprawnie mój dekoder to mini hd 2000 i po sprawdzeniu jakość 90 procent , siła 80 procent mój pakiet to premium max , bardzo proszę o odpowiedz.



#53 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6560 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 08 grudzień 2016 - 12:16

W jaki sposób sprawdzasz siłę i jakość sygnału? Powinieneś czerwonym przyciskiem (obok zielonego) na włączonym kanale Cinemax.

Powrót do ustawień fabrycznych robiłeś?


Użytkownik swojadroga edytował ten post 08 grudzień 2016 - 12:18

Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#54 Pamel321

Pamel321

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Od: 05 gru 2016

Napisano 08 grudzień 2016 - 12:30

Umiem sprawdzać sygnał na tym dekoderze i ustawienia fabryczne też robiłem nie mam anteny satelitarnej od miesiąca tylko ładnych pare lat po prostu pytam się jak przy dobrym sygnale nie mogę oglądać kanału .przepraszam że może tak ostro ale już naprawdę chyba wszystko robiłem żeby przywrócić sygnał i nadal nic .



#55 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6560 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 08 grudzień 2016 - 12:47

Gdybyś się od razu dostosował do zasady tutaj panującej a opisanej: http://forum.satkuri...adawać-pytania/ to byś się nie musiał denerwować i podnosić głosu. Z dekoderem do wymiany.


Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#56 Marcin_M

Marcin_M

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 364 postów
  • Od: 06 sty 2009
  • LokalizacjaZabierzów k. Krakowa

Napisano 08 grudzień 2016 - 19:03

Najpierw nam powiedz jakie masz paski sygnału na innych kanałach. Najlepiej z tej listy: http://forum.satkuri...t-z-instalacji/
W wypadku HD2000 przytrzymaj przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) i napisz nam jakie widzisz paski (długość i kolor) na każdym z czterech kanałów. Potem te same kanały sprawdź na Evobox przytrzymując przez kilka sekund przycisk "i" na pilocie na wybranym kanale. Wynikami się oczywiście tutaj pochwal i w wypadku Evobox-a podaj nam też parametr SNR, który odczytasz na ekranie.


@swojadroga - dziękuję za zainteresowanie.
Wróciłem z pracy do domu i przystąpiłem do sprawdzenia parametrów. Jeśli chodzi o dekoder Mini HD 2000 to na każdym z 4 kanałów:
‐ 101 BBC Brit

‐ 115 TVN HD

‐ 149 Paramount Channel HD

‐ 25 CI Polsat

pasek mocy jest "pełny" (kolor zielony), a pasek jakości w ok. 80% "zapełniony" (również kolor zielony).

Jeśli chodzi o Evobox'a to pomiary są następujące:

‐ 101 BBC Brith - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 76%, SNR 12,9dB


‐ 115 TVN HD - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 97%, SNR 14,8dB


‐ 149 Paramount Channel HD - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 76%, SNR 12,9dB


‐ 25 CI Polsat - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 85%, SNR 13,7dB

W przypadku Evoboxa zarówno jakość sygnału jak również SNR cały czas zmieniają swoje wartości - występują wahania w przedziale 2% (jakość) i 0,2 dB (SNR) raz w dół, a raz w górę.

NC+ Superpremium+ / Wifi Premiumbox+ - 114,99 zł

CP Rodzinny HD / Evobox PVR - 4,99 zł


#57 Patjyk

Patjyk

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2917 postów
  • Od: 08 sie 2016
  • LokalizacjaLubelszczyzna

Napisano 08 grudzień 2016 - 19:05

Cześć witam was to mój pierwszy post i mam taką sprawę że nie mam kanału cinemax hd pisze że kanał zakodowany na dekoderze mam jakość  90 procent a siłę 80 procent myślałem że mi znika sygnał na tym kanale ale po sprawdzeniu sygnał nadal jest taki sam a sygnału brak proszę o odpowiedz co to może być

Ustaw na kanał 24 i poczekaj 20minut- godzinę, jeśli to nic nie da, zadzwoń na infolinię i poproś o wznowienie sygnału, ja tak miałem z HBO i pomogło. 


Użytkownik Patjyk edytował ten post 08 grudzień 2016 - 19:05


#58 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6560 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 09 grudzień 2016 - 06:47

@Marcin_M zamień wyjścia (legacy - te srebrne) konwertera i sprawdź efekty lub podłącz dekoder pod inna, na pewno sprawną instalację antenową. Jeśli jest to konwerter, to masz go na gwarancji i w APS go wymienisz. Jeśli dekoder, to też go wymienisz.
Możesz też podłączyć Evobox-a, tylko musisz zmienić jego konfiguracje z Unicable na Uniwersalny i na nowo wyszukać kanały.

Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#59 Marcin_M

Marcin_M

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 364 postów
  • Od: 06 sty 2009
  • LokalizacjaZabierzów k. Krakowa

Napisano 09 grudzień 2016 - 09:39

Dziękuję @swojadroga za wskazówki. W weekend potestuję różne konfiguracje.


NC+ Superpremium+ / Wifi Premiumbox+ - 114,99 zł

CP Rodzinny HD / Evobox PVR - 4,99 zł


#60 fezuj

fezuj

    Forum to mój dom

  • Konto zablokowane
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2935 postów
  • Od: 24 wrz 2006
  • LokalizacjaHej Kujawy - jake cudne...

Napisano 15 grudzień 2016 - 17:31

Trochę to nie na temat,ale lepszego miejsca nie znalazłem ;)

 

Dzisiaj w nocy a raczej już jutro bo od 01.00 CP będzie chyba coś grzebało na swoim TP (11158 MHz) bo w EPG na wszystkich kanałach z tego TP wyświetla się info "Przerwa Techniczna"


Barti :!:   -co :?:                     Hot Bird-CP EVOBOX PVR>Samsung UE48JU6000

ty już wiesz co :mrgreen:                  multiroom-CP Hot Bird  HD 5500s>Philips 37PLF5405H

                     PREMIUM MaX

                                                                     Pioneer VSX-531K & Taga Harmony TAV-606 v.3   KI PLUS + T2 S2 ,DVB TV Box,DVB-T2, DVB-S2, 4 K, Android 5.1 ,KODI