Skocz do zawartości
sunmoon

Wykaz kanałów w SAT Kurierze

Rekomendowane odpowiedzi

Ciąg dalszy:

1. 13 E - 10.853, H, Physique TV nadaje w języku angielskim, w wykazie nie ma żadnego języka;

2. 13 E - 11.804, V, Test (Rai HD 1) - od kilku miesięcy nic tu nie ma;

3. 28,5 E - 11.259, V, oprócz wymienionych w wykazie kanałów jest tu również Quiz Channel (V 2343, A 2344);

4. 28,5 E - 11.262, H, w miejscu Sport XXX Babes nadaje religijny KL TV (ciekawy przeskok tematyki);

5. 28,5 E - 11.343, V, Cupid TV nie jest stacją erotyczną;

6. 28,5 E - 11.344, H, The Chat Lounge dzieli czas antenowy z Hotel Voyeur 2 a nie ze stacją La Babes;

7. 28,5 E - 11.662, H, prawidłowy PID video dla kanału Super Cassino to 2321;

8. 28,5 E - 12.524, H, Chat Back zakończył już swoją działalność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mnie osobiście nowy wykaz podoba się jestem za zmianą .W początkowych NR. SAT Kuriera w wykazach była podawana wielkość anteny minimalna do odbioru ,czy nożna to jakoś przywrócic moze raz ma kwartał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 E - 12.360, H, brakuje kanału na PID-ach V 4151 A 4152.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Free Channel został włączony tam (4151/4152) 27 sierpnia - po oddaniu tabel do druku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. 24,5 W - 11.626, H, zamiast kopii z 43,1 E powinno być 43,1 W. Drobna literówka ale takie najtrudniej wypatrzeć więc piszę;

2. 13 E - 10.971, H - w wykazie jest napisane, że Suroyo TV nadaje w godzinach 19:00 - 21:00. Te dane są nieaktualne bo jest w tej chwili 15:55 i kanał nadaje;

3. 13 E - 12.476, H, na PID-ach V 82, A 83 nadaje PEN;

4. 13 E - 12.476, H, w wykazie jest napisane, że KNN nadaje w godzinach 11:00 - 13:00 i 19:00 - 21:00. Te dane są nieaktualne bo jest w tej chwili 15:55 i kanał nadaje;

5. 19,2 E - 12.148, H, Q TV Shop (nie wiem po co to Q, kanał nie ma w nazwie Q, w EPG też nie ma Q chociaż w ID jest ale kanał nazywa się TV Shop) nadaje przez 24 godziny a nie tylko od 0:15 do 17:45;

6. 42 E - 11.177, V, w wykazie nie ma tej częstotliwości ale coś tu jest. Chyba natknąłem się na jakiś przekaz: pokazywali jakiś wypadek, po chwili czarna plansza i za kilka sekund sygnał zniknął. W prawym górnym rogu było logo AA;

7. 42 E - 11.895, V, na 110 cm zero sygnału. Jeśli parametry się nie zmieniły konieczna jest gwiazdka;

8. 42 E - 11.912, H, sygnał Ayna TV jest na skraju odbioru, tu również przydałaby się gwiazdka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak tu skutecznie walczyć z błędami, jeśli jedne zastępuje się nowymi?

7. 42 E - 11.895, V, na 110 cm zero sygnału. Jeśli parametry się nie zmieniły konieczna jest gwiazdka;
A pozostałe parametry to SR: 2170 i FEC: 5/6, kanał: TV5 Turk :?: Bo jeśli tak, to ja na swojej 85 cm mam 100% odbioru :shock: Zaznaczam, że na wspomnianej częstotliwości normalnie sygnał waha się pomiędzy 60-70% i nie spada poniżej 60%. Lokalizacja - Białystok.

moto0178.th.jpg moto0181r.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do gwiazdek oraz kwestii podawania wielkości anteny (@kocur) - odbiór bywa zróżnicowany w różnych miejscach w Polsce, nie zawsze da się to zmierzyć jedną miarką, oznaczenia mają bardziej charakter orientacyjny, że może pojawić się problem. Drobne korekty zgodnie z sugestiami wprowadzę, natomiast na powrót podawania rozmiarów anten (pomijając fakt wymieniony powyżej) nie można liczyć z braku miejsca.

 

Co do ostatnich spraw wyliczonych przez @jarek999:

 

1, 2, 4 - dzięki

3 - zmiana po oddaniu do druku

5 - Q TV właśnie przez ID, ale widzę, że ID mnie zmylił - się poprawi ;)

6 - AA to skrót od Anadolu Ajansi - turecka agencja informacyjna, dosyły SCPC nie są uwzględniane w tabelach, więc nie będę tego dodawać

7, 8 - jeśli przy 7 miałeś na myśli TV 5 to sygnał był dotychczas w normie, zerknę czy coś się nie zmieniło, ale z tego co widzę u RafiXa jest ok, 8 można dodać

 

Nowa wersja próbna tabel podzielonych na trzy łamy: KLIK - kwestia SCPC wymusiła nieco nietypowe podejście, bo strata miejsca przez przekazy tego typu byłaby zbyt duża i cała operacja przejścia na 3 łamy stałaby się bezcelowa. Słucham propozycji w tej sprawie, ale obawiam się, że to jedyne wyjście... Po raz pierwszy macie okazję wpłynąć poważniej na wygląd magazynu, więc warto skorzystać z okazji i dorzucić własny pomysł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jak tu skutecznie walczyć z błędami, jeśli jedne zastępuje się nowymi?

Sprawdziłem dziś sygnał na AF 7318 i pokazuje 99%. Wczoraj po południu najwyraźniej była przerwa w emisji bo był brak sygnału.

 

Mr. Orbita - poprzednie rozwiązanie jest bardziej przejrzyste. W nowym jest mało czytelnie. By zaoszczędzić miejsce warto zrezygnować z wykazu HDTV i wykazu FTA Hot Bird + Astra. To dublowanie tego samego co jest w głównym wykazie i strata czterech stron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nowa wersja próbna tabel podzielonych na trzy łamy

Z punktu widzenia oszczędzania na objętości - gra nie jest warta zachodu. Paradoksalnie nowa wersja może nawet wyjść większa.

Natomiast wizualnie jest spora poprawa, dużo lepiej się na to patrzy i czyta. Ja bym lobbował w tym kierunku.

 

Wiem, że to tylko demo ale coś jest posypane w czcionkach z nazwami satelitów (litery: A, W, w).

Unikałbym też umieszczania nazwy satelity na końcu kolumny a listy tp tego satelity w następnej kolumnie - tak jak to było w pierwszej werjsi demo.

No i ten czerwony nagłówek też będzie prawda zmieniony (?). :wink:

 

Jak dla mnie wystarczyłby mi sam wykaz transponderów danego satelity, bez wyczególniania jakie programy są dostępne na poszczególnych transponderach. Ale to pewnie nie wchodzi w rachubę. :lol2:

Przychylnym okem portaktowałbym też gdyby poszczególne pozycje orbitalne były rozbite na poszczególne satelity, a nie połączone w jedno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do obecności wykazów HDTV i FTA - nie mam na to wpływu ;)

 

Kwestia czcionek (A, W, w) nie wyjdzie w druku - to wina eksportu.

Nazwa satelity na końcu kolumny to był efekt niedopracowania - brakło mi już na to czasu przy pierwszej wersji, oczywiście to nie nastąpi. Nagłówek zostanie podmieniony.

 

Same transpondery nie przejdą, a co do rozbicia satelitów - jest to mało wygodne, przykładowo w przypadku 19,2E spowodowałoby to kompletnie pomieszanie transponderów, bo po ostatnich przełączeniach w związku z przeniesieniem Astry 1F poprzerzucano po trochu na pozostałe stacjonujące tam Astry, robiąc pomieszanie z poplątaniem ;) Zresztą w kwestii pomieszania na 13E jest podobnie.

 

Co do samego projektu: do 10/2009 tabele trafią w starej formie (za mało czasu do wydania), prawdopodobnie do 11/2009 także (wystawa SAT Krak spowoduje, że nie znajdę wystarczającej ilości czasu, aby dokonać zmian - niestety oprócz tabel odpowiadam za wiele innych rzeczy i nie mogę poświęcić całego czasu tylko na nie). Wstępnie temat przesunąłem do 12/2009 (aczkolwiek z obecnego rozwiązania sytuacji z kanałami SCPC nadal nie jestem zadowolony - nie wygląda to dobrze, ale obawiam się, że to co zaproponowałem w wersji 2 to jedyne wyjście, aby nie stracić zaoszczędzonego przez dołożenie kolumny miejsca), ale jak coś uda się wcześniej, to poinformuję w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28,5 E - 12.676, H, nie zaobserwowałem tu żadnego przekazu od wielu miesięcy.

I dziś się doczekałem przekazu Informacji po 21:00. Sygnał był słaby i trochę pikselizowało. Dźwięk był wcześniej niż obraz. Na TV Trwam z 19,2 E obraz z dźwiękiem był już zsynchronizowany. Chwilę po zakończeniu Informacji częstotliwość została wyłączona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pechowo, bo niestety skasowałem te parametry z tabel (które już poszły do druku). Ogólnie wprowadziłem wszystkie korekty błędów wymienionych w tym temacie, oprócz tego kilka poprawek od siebie i samą aktualizację danych do stanu z 24.09.2009 (wniosek: co się wydarzyło po 24 nie będzie ujęte). Z tych zmian na orbicie: https://satkurier.pl/news/49642/zmiany-n ... 92009.html tylko część jest uwzględniona, z kolejnych nie będzie nic - proszę to traktować jako punkt odniesienia przy zgłaszaniu ew. braków, aby nie dublować informacji, której pojawią się w kolejnych zmianach na orbicie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykaz 10/2009:

1. 42E 11.845 V. Poprawna nazwa kanału to Max Club a nie Club Max.

2. 42E 12.729 H. Sugerowałem by dodać do tej częstotliwość gwiazdkę, nie została dodana choć nadal uważam, że powinna.

3. 28,5E 11.585 H, Nie ma wzmianki o tym, że Supreme Master Television nadaje napisy w języku polskim. W przypadku Hot Birda jest taka informacja a to przecież takie same przekazy. Uważam, że słowo "sporadycznie", które odnosi się do polskich napisów na tym kanale jest niewłaściwe ponieważ polskie napisy pojawiają się tu bardzo często.

4. 23,5E 10.803 H. Napisane tu jest "Kosmica TV Promo". Warto usunąć słowo "promo" bo Kosmica TV już wystartowała i prowadzi regularny przekaz między 10:00 a 12:00 (dlaczego mi tak tnie dźwięk na tym kanale, na innych programach MPEG-4 moduł Neotion Conax działa poprawnie a tu czka, przerywa, [beep]zi).

5. 13E 12.303 V. Croatian Music Channel został wyłączony.

6. 13E 12.476 H. częstotliwość została wyłączona lub przełączona do DVB-S2 (zmiana po oddaniu tabel do druku).

7. 1W 12.563 V. SportKlub + oprócz węgierskiej ścieżki ma również rumuńską.

8. 1W 12.718 V. Eurosport 2 ma tu dwie ścieżki językowe, scc i cze. Druga to czeska, pierwsza nie wiem. W wykazie jest angielska i czeska. Na pewno scc to nie angielska ale nie wiem co to za język.

 

Rzuciła mi się w oczy niekonsekwencja w kwestii ścieżek językowych. Niekiedy jest wymienionych 5 ścieżek a w innym miejscu przy czterech ścieżkach już jest multi, np. ESPN Classic z 12.111, 4,8E i Disney Channel z 10.723, 13E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

28,5E 11.307 V V2310 A2333. Nadaje tu Club Paradiso.

28,5E 11.681 V i 19,2E 11.509 V. NHK World nadaje głównie w języku angielskim, a wydaje mi się, że nawet w całości po angielskim. W wykazie jest, że po japońsku.

13E 11.013 H. Russian Travel Guide oprócz rosyjskiej ścieżki językowej posiada również angielską.

4,8E 12.111 H V1056 A1057. Nadaje tu Zone Fantasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

28,5E 11.344 H V2304 A2305: w ciągu dnia nadaje tu Retro TV i Psychic TV, nie widziałem tu Sumo TV a już na pewno nie od 6:00 do 22:00.

28,5E 11.344 H V2316 A2317: zamiast The Basement powinien być Chat Lounge.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kanał Glas nadawany z satelity Sirius 4,8E na częstotliwości 11.766 oprócz ukraińskiej ma również rosyjską ścieżkę językową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę się tu nie wypowiadałem, ale wszystko, co było zgłoszone - zostało uwzględnione w tabelach ;) (oprócz ostatniego - to już pojawiło się po oddaniu do druku - będzie uwzględnione w tabelach 12/2009) Dziękuję za korekty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę się czuję osamotniony w tym temacie. Wychwyciłem w spisie z 11/2009 następujące pomyłki:

1. 42E; 11.746 - kolejna częstotliwość przy której powinna być gwiazdka. Na antenie Triax 110 cm ustawionej prosto na Turksata sygnał jest tak słaby, że odbiór możliwy jest jedynie w dobrych warunkach pogodowych. W tej chwili trochę siąpi i sygnału brak.

2. 19,2E; 12.633 - brakuje informacji o polskich napisach na kanale Supreme Master. Będę się upierał przy tym, że polskie napisy wcale nie są sporadycznie. Pojawiają się bardzo często. Stacja ma nawet jakiś oddział w Polsce bo podaje warszawski numer do Polski.

3. 19,2E; 12.633 - brakuje kanału Erotika TV na PID-ach V239 A339. Nie znalazłem też tego kanału w Zmianach na orbicie.

4. 13E; 11.488 - CNBC niepotrzebnie jest oznaczony kolorem niebieskim bo nie nadaje w języku polskim.

5. 1W; 12.723 - Discovery Channel ma tylko czeską i węgierską wersję językową. W wykazie niepotrzebnie jest napisane, że również angielską.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4,8E, 12.054 - Cartoon Network/TCM mają tylko jedną ścieżkę językową - angielską; w wykazie są aż 4. Prawidłowy PID audio to 1177.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

42E, 11.786 - jeśli częstotliwość jest aktywna to konieczna jest gwiazdka;

42E, 11.949 - jeśli częstotliwość jest aktywna to konieczna jest gwiazdka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trochę się czuję osamotniony w tym temacie...

 

spróbuj wyciągnąć wnioski...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boicie się zgłaszać błędy? Czy też może nikomu nie chce się tego czytać? (wersja pesymistyczna :P ) Ogólnie proszę śmiało zgłaszać, bo naprawdę tabele są dla mnie priorytetem (przynajmniej w tej chwili, bo kto wie co przyniesie przyszłość...), dlatego chcę, aby były tak bardzo dopracowane jak tylko się da. Pomyłek nie da się ustrzec, więc liczę na Waszą pomoc, zwłaszcza przy drobnicy, jak fonie ;)

 

Nie wiem też, czy ktoś zauważył, ale do 11/2009 zrobiłem wreszcie porządek z kodowaniem w CanalSat z 19,2E :jupi: Wcześniej było tam nieco nieaktualnych danych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trochę się czuję osamotniony w tym temacie...

 

spróbuj wyciągnąć wnioski...

Jeżeli złośliwość, którą wyczuwam z Twojego postu jest zamierzona to mogę jedynie ubolewać nad Twoim podejściem. Najlepiej usiąść na tyłku i ponarzekać niż zrobić coś konstruktywnego dla ogółu, również dla Ciebie.

 

Wracając do tematu:

28,2E - 12.032: QVC Mosaic Test nie jest tu obecny od kilku miesięcy chociaż wyszukuje się, kanał widmo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie nie powinienem w ogóle zabierać głosu w tym wątku, ponieważ nigdy nie miałem nawet w ręku drukowanego SatKuriera. Wczoraj jednak tu zajrzałem i w odpowiedzi na widoczne w cytacie narzekania kolegi rzuciłem pierwszą myśl, jaka mi przyszła do głowy. Jeśli wyszła z niej jakaś złośliwość, to przepraszam.

 

W tym miejscu mógłbym w zasadzie zakończyć swoją wypowiedź, ale może jednak coś dodam i wyłożę swój punkt widzenia na pewne kwestie dotyczące TVSAT – ostrzegam tylko, że nie będzie „lekko, łatwo i przyjemnie”, a wręcz przeciwnie.

Oczywiście robić coś trzeba, tyle że dosyć istotne jest, by to co się robi miało jakiś sens, było komuś do czegoś potrzebne. Publikowanie wielkiego i szczegółowego wykazu kanałów RTVSAT i owszem jest potrzebne, ale tylko wąskiej grupie maniaków, których podnieca każdy nowy ruchomy obrazek w telewizorze. Poza tym wydaje mi się jednak, że oni w pierwszej kolejności korzystają ze źródeł takich jak Lyngsat, King Of Sat czy FlySat. Czy chcecie być konkurencją dla nich?

Publikowanie setek parametrów wyrażonych tysiącami cyfr skutecznie zniechęca „normalnego człowieka” do telewizji satelitarnej. Dlatego ten „normalny człowiek” zdany jest na to, co mu wciskają platformy satelitarne i on niestety to „łyka”. A potem wylewa swoje żale, choćby na tutejszym Forum. Trzeba więc tego „normalnego człowieka” uświadamiać (a nie odstraszać) w kwestii TVSAT. Niestety ludzie z tej branży mają na ogół umysły ścisłe (żeby nie powiedzieć ograniczone) i klepią wszystko według jakiegoś tam schematu, a to wszystko musi być dokładne i akuratne (choć wcale nie musi). Jest to może i dobre, ale tylko dla w/w maniaków. Dla „normalnych ludzi” potrzebne są informacje sensowne i konkretne. A zatem wysilcie się może, ruszcie głowami i np. z tych tysięcy kanałów TVSAT wybierzcie te najbardziej wartościowe (no bo kogo interesuje kolejny arabski czy włoski program na Hotbirdzie nadający z „internetową” jakością czy też dodatkowa ścieżka dźwiękowa na egzotycznym kanale z odległego satelity). Nie tak dawno sam próbowałem zrobić coś w tym rodzaju, ale niestety nie udało się (nie poddaję się jednak i zapewne jeszcze kiedyś do tego powrócę). Tyle że to nie moja rola, a raczej SatKuriera, który ma tu wielkie pole do popisu, szczególnie w obliczu nadchodzącej cyfryzacji – drugie takie „pięć minut” szybko Wam się nie przydarzy. No chyba że chcecie być przydatni tylko dla wąskiej grupy maniaków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli wyszła z niej jakaś złośliwość, to przepraszam.

To ja przepraszam, że wziąłem Twoje słowa za złośliwość bo jak je czytam teraz to tej złośliwości nie dostrzegam. Taka już moja porywcza natura.

Publikowanie wielkiego i szczegółowego wykazu kanałów RTVSAT i owszem jest potrzebne, ale tylko wąskiej grupie maniaków, których podnieca każdy nowy ruchomy obrazek w telewizorze. Poza tym wydaje mi się jednak, że oni w pierwszej kolejności korzystają ze źródeł takich jak Lyngsat, King Of Sat czy FlySat.

I tak i nie. Rzeczywiście internet jest dużo szybszym przekaźnikiem informacji ale korzystanie z wykazu w gazecie jest dużo wygodniejsze. Informacje bywają już nieaktualne ale na pewno nie ma tylu błędów jakie można spotkać w internecie. Ja wolę raz w miesiącu usiąść i zaktualizować sobie listę niż codziennie wypatrywać w internecie czy coś się zmieniło czy nie. To prawda, że szczegółowy wykaz jest tylko dla maniaków ale wydaje mi się, że właśnie dla tych stukniętych na punkcie TV SAT powstał Sat Kurier. Dla mniej obeznanych powstało to forum by mogli nauczyć się czegoś o TV SAT od tych stukniętych maniaków.

Publikowanie setek parametrów wyrażonych tysiącami cyfr skutecznie zniechęca „normalnego człowieka” do telewizji satelitarnej. Dlatego ten „normalny człowiek” zdany jest na to, co mu wciskają platformy satelitarne i on niestety to „łyka”.

Tu się z Tobą zgodzę. Jak normalny człowiek zobaczy taki wykaz to baranieje ale taki wykaz nie jest przeznaczony dla nich. Sat Kurier i Digi TV już kilkakrotnie drukowały wykazy kanałów platform satelitarnych. Właśnie te wykazy są dla mniej obeznanych bo mają dokładnie i przejrzyście przedstawione co w danej platformie się znajduje i na jakich parametrach.

Z tych tysięcy kanałów TVSAT wybierzcie te najbardziej wartościowe (no bo kogo interesuje kolejny arabski czy włoski program na Hotbirdzie nadający z „internetową” jakością czy też dodatkowa ścieżka dźwiękowa na egzotycznym kanale z odległego satelity).

Nie jest to raczej możliwe bo jak określić "wartościowość" kanału? W domu mam trzy tunery satelitarne w trzech pokojach pod jurysdykcją trzech różnych osób. Każdy z nas ogląda zupełnie inne kanały:

- mój ojciec ogląda Taraf i Etno a dla mnie to totalne rumuńskie dno i jeszcze gorszej jakości z zasłoniętym w połowie ekranu [beep]ołami i SMS-ami;

- mój brat ciągle siedzi przed N24 a ja nigdy tam nic nie oglądałem;

- ja za to bardzo lubię rosyjskie i ukraińskie kanały muzyczne, które często nadawane są w skandalicznej jakości i taki Music Box nie odbiega jakością od najgorszych włoskich kanałów.

Na podstawie tylko trzech osób mieszkających w tym samym domu widać, że nie da się wybrać kanałów wartościowych i niewartościowych. Z pewnością są osoby, które oglądają w Polsce kanały arabskie i włoskie mimo tego, że dla mnie to syf. Ale na pewno nie dla wszystkich i Mr. Orbita nie będzie się wcielał w umysły 38 milionów osób i zastanawiał się czy ten program jest wartościowy czy nie. Nie ukrywajmy, że Sat Kurier to pismo niszowe dla ludzi z branży i właśnie dla maniaków. Nie znam dokładnego nakładu ale na pewno nie przekracza 8000 i w dużej części trafia do firm zajmujących się telewizją satelitarną. A jak wiesz Ty i wiem ja użytkowników telewizji satelitarnej w Polsce jest pewnie ponad 6 milionów.

 

Jeśli chodzi o nieścisłości wykazu 11/2009 ze stanem rzeczywistym to:

1. 4,8E 12.015 - jest tu napisane, że to kopia z 11.372 z 0,8W. Przechodząc do satelity 0,8W można przeczytać, że kanał NRK 1 Tegnsprak jest FTA (bo rzeczywiście jest). Na 4,8E ten kanał FTA nie jest. Przekaz na tych dwóch częstotliwościach nie jest więc identyczny. Jeszcze się przyczepię do pozycji 0,8W - w spisie taka nie występuje bo satelity Thor i Intelsat zostały ujęte jako 1W;

2. 1W 12.607 H - Travel Channel i Playboy TV mają tylko dwie ścieżki językowe: angielską i węgierską, w wykazie niepotrzebnie jest napisane, że również czeską.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×