TOMI2 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Dziwna sytuacja, ale do Pana nie idzie napisać wiadomości prywatnej, wyskakuje komunikat: Specjalista Cyfrowy Polsat nie może otrzymywać wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Proszę zweryfikować sprawę za pomocą innej przeglądarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Na innych przeglądarkach to samo, także niestety nie ma kontaktu z Panem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Proszę to zrobić ponownie. Sytuacja powinna ulec zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Tylko co da kontakt? Ten dekoder ma tak od samego początku jak tylko wyszedł i przez te wszystkie aktualizacje, które miał wydane nie zostało to oni trochę poprawione... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas321 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Witam! Posiadam dekoder hd 5500s chciałbym go połączyć z internetem po przez kabel ethernet. Po podłączeniu ów kabla do mojego dekodera hd5500s i dekodera z internetem TP-Link, dekoder cyfrowego polsatu nie wykrywa internetu, uzupełniałem ręcznie dane sieci, ale też nic, proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Witam. W tej kwestii odpisałem Ci w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas321 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udało mi się podłączyć internet w dekoderze, jednak po włączeniu HBO GO wyskakuje błąd 24-0103 i błąd połączenia sieciowego, wielokrotne resetowanie ustawień fabrycznych nic nie dało, co mam robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Proszę o kontynuację rozmowy w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Dlaczego nie moge zmienic parametrow satelity by wyszukac inne kanaly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 W tym celu proszę, wejdź w "Ustawienia" - > "Antena" - > "Konfiguracja anteny". Następnie w polu "DiSEqC port" wybierz "B" i rozwiń listę dostępnych pozycji "Satelita". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Dziękuję. Sprawdzę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 W dniu 24.10.2019 o 11:35, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: W tym celu proszę, wejdź w "Ustawienia" - > "Antena" - > "Konfiguracja anteny". Następnie w polu "DiSEqC port" wybierz "B" i rozwiń listę dostępnych pozycji "Satelita". Parametrów i tak zmieniać nie można...(czestotliwosc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Po podświetleniu/zaznaczeniu częstotliwości wciśnij od razu przyciski numeryczne...powinno działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Fakt. A ja dusilem cały czas ok.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) Witam ponownie. Wziąłem jednak dekoder. Lecz jest mały problem. Oglądam sobie program obojętnie jaki, lecz gdy jest jakiś dźwięk, lub ktoś zacznie mówić w tv to razem z dźwiękiem jest szum. W czym problem? Edytowane 20 Listopada 2019 przez Diego1121 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Witam. Jaki model dekodera posiadasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Hd5500s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Sugeruję przywrócenie ustawień fabrycznych. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Ustawienia sprzętowe - > Ustawienia domyślne. Domyślny kod pin to: 0000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Było już robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 (edytowane) Jaki telewizor? Jaki poziom głośności jest ustawiony w TV a jaki w dekoderze? Jaki tryb dźwięku jest ustawiony w telewizorze (Muzyka, Film, Standardowy)? Czy funkcja automatycznej głośności jest wyłączona w ustawieniach dźwięku w TV? Czy dekoder i TV są połączone tylko przez przewód HDMI? Edytowane 21 Listopada 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 1. Sharp LC-40UI7452E 2. Dam na 100 w tv to jest szum glosnijeszy, teraz dalem 50 trochę ciszej, ale jest nadal dosyć słyszalne.. 3. Standard (na każdym szum jest) 4. Nie widzę takiej opcji. Mam "DTS Studio Sound"(gdy wyłącze to to chyba szumu już nie ma, lecz dźwięk nie jest taki dobry jak z włączoną tą opcją), opóźnienie audio(ms), opóźnienie wyj. cyfrowego. 5. Tylko HDMI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 W dniu 7.08.2019 o 14:25, TOMI2 napisał: Otrzymałem dekoder hd 5500s jako multiroom - ten dekoder nie powinien ujrzeć w ogóle światła dziennego! To jakaś kompromitująca fuszerka, dźwięk jest tak cichy, że nie idzie w ogóle muzyki posłuchać, chyba że w pokoju nocnym na dobranoc - tylko tam ewentualnie się nadaje. Kto wypuścił taki bubel ? Włączam muzykę na cały regulator, zarówno TV czy też soundbar - skala od 0 do 100 ustawiam max, czyli 100 i cisza. Dekoder oczywiście też na MAX i przy tych ustawieniach leci muzyka, przy której normalnie można rozmawiać (w małym pokoju 4/2,5 metra) - normalnie szok ! Pisano o cichym, fatalnym dźwięku już kilka lat temu i nadal Polsat ma gdzieś tą sprawę ?? To nie jest niuans, to skandaliczne niedomaganie tego dekodera! Przecież z tych maksymalnych ustawień głosu, strach ruszać pilota od telewizora, bo gdy przełączy się na naziemną bądź włączy się coś z Youtuba, IPLI, to głośniki z TV czy też soundbar można wynosić na śmietnik. Stale trzeba myśleć o przyciszaniu gdy wchodzę na inne źródła. Wiadomym jest, że w końcu się zapomni i szlag wszystko trafi. Czy "Specjalista Cyfrowy Polsat" może pchnąć tą sprawę gdzieś dalej ? Czy ten dekoder jest skazany na stratę i nikt już mu nie pomoże ? W takim wypadku jest on nie do używania, gdy ktoś korzysta z innych źródeł sygnału. Jedynie nadaje się do sypialni, gdzie korzysta się tylko z satelity, bez możliwości zmiany na coś innego typu naziemna, internet itp.. P.S. Dodam że w hd 3000, hd 5000 z dźwiękiem jest ok. W tej samej skali od 0-100, ustawiam na 30-35 i uszy trzeba zatykać tak głośno. Mam dokładnie ten sam problem! Wymieniłem moduł na dekoder i dostałem hd5500s i po podłączeniu, dźwięk po HDMI to dramat, jest cicho! Po przełączeniu na inne źródło dźwięku można dostać szoku jak się człowiek zapomni. Ominąłem trochę problem, bo osobny przewodem optycznym podpiąłem dekoder bezpośrednio do amplitunera. No ale tutaj mamy żonglowanie w opcjach dekodera ustawieniami wyjścia dźwięku. No bo jak chcę żeby szło na głośniki TV to muszę ustawić w dekoderze wyjście dźwięku na HDMI, jak chcę na amplituner to zmienić trzeba na S/PDIF. Oczywiście idealnie byłoby gdyby dźwięk szedł po HDMI do TV, a stamtąd na głośniki TV lub amplituner. Z resztą tak jest z każdym innym sprzętem podpiętym pod TV. No ale w takiej sytuacji mogę podgłośnić amplituner na maksymalny poziom a będzie i tak cicho, a po przełączeniu ba BLU-RAY lub inne wejście, aplikację smart TV - to by mi ryknęło tak że sąsiadów wysadziłbym z kapci No i znowu czeka mnie tuptanie do APSu i wymiana sprzętu na inny. Od razu uprzedzę że problem z cichym dźwiękiem po HDMI mam tylko z tym dekoderem. Ustawienia w TV są prawidłowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Potwierdzam- to chyba największy babol tego dekodera, co ciekawe na starym sofcie a raczej jego starszych wersjach tego problemu nie było, ale teraz to dekoder nadaje się tylko ma multiroom do sypialni gdzie działa tylko z TV podkręconym na maxa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) To ciekawostka @OlafS, że ten sypialniany dekoder miał kiedyś normalny dźwięk, tego nie wiedziałem. Jak można tak zepsuć soft i zostawić to z takim błędem !? Oczywiście były obiecane różne poprawki do (czarnego) softu, jednak na tym się skończyło. Wyszły Evoboxy, więc dekodery z serii HD zostały już totalnie olane, to mało profesjonalne, szczególnie w przypadku dekodera HD 5500s. Na drobiazgi można jeszcze przymknąć oko, ale nie na tak potężny faks. To wręcz kpina z klientów, na zasadzie ... ciemny lud wszystko łyknie. To wstyd dla programistów, podpisać się pod tak wielkim błędem i zostawiając to jakby nigdy nic. Dekoder HD 5500s nadaje się tylko do natychmiastowego wycofania z obiegu i nie ma w tym "grama" przesady. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez TOMI2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.