paskud Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Czyli zwalniają miejsce w pamięci. Zatem nowy soft pewnie jest już blisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 (edytowane) Sprawdzałem rano na dekoderze HD5500s nadal mam EPG powyżej 3 dni. Tylko wczoraj był jeden dzień. Edytowane 9 Maja 2018 przez Patjyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 (edytowane) Co do przejściówki - pamiętajcie, by miała przełącznik input/output. W takim przypadku, aby wszystko poprawnie zagrało, przejściówka musi działać w trybie output. Zauważyłem, że niestety HD 5500s daje znacznie niższy poziom głośności aniżeli inne urządzenia podłączone do wzmacniacza (tj. 2 tunery oraz komputer w trybie AUX - tutaj poziomy głośności są równe). Wracając do tematu dźwięku z tego dekodera. Mam dekoder podłączony do TV, a TV do soundbara przez kabel SPDIF. Na głośnikach TV nie testowałem, ale w układzie w/w czasami zdarza się taki sekundowy zanik dźwięku. Dzieje się to najczęściej przy zmianie reklamy (z jednej na 2), przejścia audycji na reklamy i na odwrót. Tak jakby problem powodował np. inny kodek dźwięku (?). Próbowałem różnych ustawień zarówno na TV, jak i na dekoderze i problem występuje nadal. Na ADB 2850ST (nc+) problem ten nie występował, więc nie jest to wina sprzętu (TV, soundbara, kabla SPDIF). U mnie zdarza się to samo. Tzn. nie miałem jeszcze czarnego ekranu, ale po wyciągnięciu wtyczki z gniazdka na liście mam nagranie typu Record/.../.../, którego nie da się odtworzyć. Oczywiście jest to jedno z nagrań, które wcześniej widniało normalnie na liście i "śmigało". Również doświadczyłem tego problemu. Edytowane 10 Maja 2018 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Jak radzi sobie ten dekoder z obsługą HBO GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Radzi sobie bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fillion Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Jest mozliwosc na tym dekoderze zmiany na wyswietlaczu by sie wyswietlal czas, a nie numer kanalu? Bo nie moge tego znalezc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Chyba powoli moje HD5500s zaczynają się sypać. Drugi z trzech zaliczył coś dziwnego. Normalnie działał. Wyłączyłem i na tym jakby się zwiesił. Wyświetlacz zgasł i dioda czuwania już się nie włączyła. Obrazu oczywiście nie ma. Naciśnięcie wyłącznika na panelu przednim owocowało włączeniem się diody. Gdy go puściłem, zgasła. Powrót do normalnej pracy nastąpił po wyłączeniu z prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Ja tak mam z HD5000 jak jest wyłączony z prądu czasem na dłużej, to za pierwszym razem nie wstaje, dopiero kolejne wyłącznie z gniazdka i daje radę go włączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Mi też przyszło korzystać z tego modelu i też świruje, a ma raptem 3 miesiące. Czy ktoś w Polsce testuje i recenzuje sprzęt produkowany w CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kx11 Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 (edytowane) Mam problem z tym dekoderem. Dostałem go do jako multiroom. Problem jest tego typu, że raz działa, raz nie. Obraz przez HDMI, przywróciłem ustawienia fabryczne. Chwilę było dobrze do pierwszego wyłączenia dekodera, a później znowu czarny obraz i brak dźwięku. Mam podłączony przez Euroscart i tutaj działa bez problemu. Dodam, że sprawdzałem inne kable i wejścia w TV i przy każdym jest to samo. Co to może być za przyczyna? Dekoder mam dopiero dwa dni. Edytowane 30 Października 2018 przez Barti Post napisany bardzo chaotycznie, "jednym ciągiem". Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 W jakiej kolejności włączasz? To czasami ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kx11 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 (edytowane) Różnie, jednak problem nadal pozostaje. Próbowałem w ustawieniach zmianę rozdzielczości z 1080i na 720p, pomaga ale do pierwszego wyłączenia i nadal to samo. Musiałbym za każdym razem zmieniać z jednej na drugą. Edytowane 1 Listopada 2018 przez kx11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 To jeszcze sprawdź aktualizację dla odbiornika TV. Wykonaj powrót do ustawień fabrycznych w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 @kx11 Wyłącz funkcję HDMI CEC w dekoderze i telewizorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kx11 Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 19 godzin temu, swojadroga napisał: To jeszcze sprawdź aktualizację dla odbiornika TV. Wykonaj powrót do ustawień fabrycznych w TV. 7 godzin temu, Vernon napisał: @kx11 Wyłącz funkcję HDMI CEC w dekoderze i telewizorze. Nadal to samo, chyba czeka mnie wymiana dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Próbowałeś użyć innego kabla HDMi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Czy w tym dekoderze są ustawione jakieś kanały z Astry 1 czy trzeba je ręcznie wyszukiwać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Nie, nie ma- fabrycznie masz tylko kanały CP z HB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 @G2000 z automatu nie ma ale zawsze możesz sam przeskanować satelitę Astra 1 i wskakują na pozycję listy coś ok. 1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Ten dekoder ma taki sam soft jak Evobox Lite? Wczoraj otrzymałem takowy i po uruchomieniu nie widziałam logotypów na belce informacyjnej, jak poniżej. W tym miejscu był kwadrat z napisem TV. Nie zdążyły się pobrać, czy nie są dostępne w tym sofcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Niedostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Szkoda, bo z logotypem jest trochę ładniejsza ta bardzo minimalistyczna belka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kx11 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 W dniu 8.11.2018 o 21:53, support458 napisał: Próbowałeś użyć innego kabla HDMi ? Tak, próbowałem i nadal nic nie pomagało. Dekoder został już wymieniony na HD6000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2018 Ustawiłem nagrywanie audycji,wyłączyłem telewizor.Po kilku godzinach chciałem odtworzyć nagrana audycję a tu lipa.Nagrywanie skończyło się z chwilą wyłączenia telewizora.Mam włączony tryb HDMI CEC i głębokie usypianie ale chyba tuner jeśli coś nagrywa nie powinien się wyłączyć i przerywać nagrywania.Czy to normalne w tym modelu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.