swojadroga Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Muszę tutaj nieco stanąć w obronie Internetu CP (i Plusa), bo nie wszystko jest prawdą. FUP jest prawdą i byłem pierwszą osobą, która zwróciła na ten zapis w regulaminie uwagę i ostrzegała przed nim tutaj. Jednak w zasięgu sieci LTE pakiet 50GB, 75GB lub 100GB nie kończy się po skończeniu pakietu danych, jest tylko ograniczana prędkość maksymalna do 2Mbps. Mówię tutaj o ofertach dla nowych klientów, które opisywałem 18 maja w tym wątku. Dopiero przy nadmiernym obciążaniu np. programami P2P, kombinowaniem z portami lub strumieniowym video w ciągłym użyciu (poza Ipla) uruchamia się FUP. Skończyły się czasy, kiedy nadajnik był przeciążany zbyt dużą ilością zalogowanych użytkowników. Liczba nadajników przede wszystkim w miastach jest na tyle duża, że nie zdarza się zatkanie BTS-a. Dla przykładu mój modem loguje się do 5 BTS-ów, które mam w zasięgu. W LTE na sektor BTS-a może się zalogować co najmniej 200 użytkowników. Zapchanie wszystkich BTS-ów praktycznie nie występuje obecnie. Po ostatnich burzach problemy z prędkością miałem przez około godzinę po rozpogodzeniu się. Korzystać się z Internetu dało, ale strony się otwierały około 0,5 do 1 minuty. Osobiście korzystam już 2,5 roku z Internetu mobilnego Plusa i nie miałem problemu z wykorzystaniem pakietu. Aktualizacje "ósemki" i XP wykonuję na bieżąco, z serwisów video korzystam sporadycznie i moje zużycie oscyluje w okolicach 10-12GB miesięcznie. Zgadzam się, że nie jest to idealna oferta dla osób non-stop korzystających z serwisów video i programów P2P, ale dla wielu może to być bardzo dobra alternatywa dla Internetu kablowego. Mówię to jako zadowolony użytkownik takiej usługi. Zawsze podkreślałem, że usługi trzeba dobrać do swoich potrzeb, a nie potrzeby dopasowywać do usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iskiereczka Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Posiadam Pakiet Power LTE 25 GB + Pakiet Nocny 100 GB. Niestety ostatnio zauważyłem, iż mimo korzystania w godzinach 1-7 (objętych Pakietem Nocnym) transfer zostaje mi naliczany do pakietu dziennego. Wcześniej nie miałem takiego problemu. Sprawdzałem to regulanie na ICOK i zazwyczaj co kilka godzin zużycie transferu prawidłowo się aktualizowało. Co zrobić w tej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ultimoromantico Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Nie jestem na 100 % pewny, bo sam nie mam internetu z Plusa, ale z tego co mi się obiło o uszy, to w tej ofercie Power LTE jest taki haczyk, że pakiet nocny działa tylko trybie 2G lub 3G. Twój router/modem jest pewnie ustawiony na sztywno na LTE, więc dlatego w nocy zżera Ci transfer z pakietu dziennego. Więc, jeśli chcesz korzystać z tych 100 GB nocnego transferu, musisz każdorazowo o godz. 1 przełączać router/modem w tryb "tylko 3G". Tutaj możesz poczytać więcej: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=14901&start=30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Posiadam Pakiet Power LTE 25 GB + Pakiet Nocny 100 GB. Niestety ostatnio zauważyłem, iż mimo korzystania w godzinach 1-7 (objętych Pakietem Nocnym) transfer zostaje mi naliczany do pakietu dziennego. Wcześniej nie miałem takiego problemu. Sprawdzałem to regulanie na ICOK i zazwyczaj co kilka godzin zużycie transferu prawidłowo się aktualizowało. Co zrobić w tej sytuacji? Masz aktywny pakiet nocny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iskiereczka Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 @ultimoromantico Dzięki, dzisiaj to sprawdzę. @swojadroga Tak, w tym miesiącu już nawet zużyłem z niego parę GB. Opisana sytuacja ma miejsce dopiero od kilku dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś fakt przez ICOK lub od razu pisz reklamację (też przez ICOK). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Proszę o pomoc użytkowników routera mobilnego Huawei E5573 w dobiorze do niego anteny.Czy wogóle antena jest potrzebna wewnątrz i na zewnątrz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek24a Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Posiadam Pakiet Power LTE 25 GB + Pakiet Nocny 100 GB. Niestety ostatnio zauważyłem, iż mimo korzystania w godzinach 1-7 (objętych Pakietem Nocnym) transfer zostaje mi naliczany do pakietu dziennego. Wcześniej nie miałem takiego problemu. Sprawdzałem to regulanie na ICOK i zazwyczaj co kilka godzin zużycie transferu prawidłowo się aktualizowało. Co zrobić w tej sytuacji? Mam identyczną sytuację, po kontakcie z BOK okazało się, że dane z pakietu nocnego są zaliczane do transferu danych dziennych jeżeli korzystasz z lte ,że na nocny limit trzeba przełączać sprzęt na odbiór UMTS/HSPA+,tylko dziwnym zbiegiem okolicznosci przy podpisywaniu umowy konsultant zapomniał o tym powiedzieć!Nie wiem czy można coś z tym zrobić, bo minęły już 2 tyg.od podpisania umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 W szkoleniach swego czasu pamiętam informację, że pakiet nocny działa tylko w HSPA+, ale w regulaminie promocji: Pakiet Nocny (w zasięgu LTE i HSPA+) z VAT 5) 5) Abonent ma możliwość aktywacji i dezaktywacji dodatkowo Pakietu Nocnego (200 GB do wykorzystania w godzinach 01:00:01-07:59:59) w dowolnym momencie Okresu rozliczeniowego, przy czym dezaktywacja Pakietu Nocnego nastąpi ze skutkiem na koniec Okresu rozliczeniowego. Zlecenie aktywacji lub dezaktywacji złożyć można telefonicznie lub poprzez ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta). Pakiet Nocny do wykorzystania w zasięgu LTE i HSPA+. W przypadku aktywowania Pakietu Nocnego, środki z tego pakietu zostaną rozliczone w pierwszej kolejności, czyli przed środkami z pakietu danych. http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... er-lte.pdf Pozostaje pisać reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reczniczek Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Też mi się wydaje, że reklamacja jest jedynym rozwiązaniem w tym momencie, można też sprawę skierować do UOKiK, bo to ewidentne oszustwo ze strony CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek24a Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Niestety ,miła pani z BOK stwierdziła że owszem reklamacje mozna napisać ,ale najprawdopodobniej będzie odrzucona bo wiedziałem co podpisuję. Po szczegółowym sprawdzeniu umowy, faktycznie bardzo drobnym maczkiem z którymś z rzędu odnośnikiem jest wzmianka o wykorzystaniu środków z pakietu nocnego tylko w hspa+. Mimo tego i tak czuję się oszukany bo konsultant przy przedstawianiu warunków nowej umowy , w pierwszej kolejności powinien poinformować mnie o tak ważnym fakcie i w moim przekonaniu bardzo dużej niedogodności. Przy pisaniu reklamacji zażądam odtworzenia rozmowy tel.,które są nagrywane ,może to coś da.Przez takie nazwijmy to delikatnie niedopowiedzenie CP zyskał ogromnego minusa i następnym razem zastanowię się bardzo mocno czy podpisywać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 To nie CP jest w Twojej sytuacji winny ,a konsultanci ,którzy maja prowizję od łepka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam. Wczoraj dobrałem do umowy drugą kartę sim w promocji Ekstra Sim. Mam taryfę multimedialną 2. W APS z racji upału zapomniałem się dopytać, więc pytanie zadam tutaj. Obecnie mam ustawiony limit na 0(zero). Czy na drugiej karcie sim też będę miał limit 0, który po skończeniu pakietu odłączy mi internet? Czy jak mam pakiet nocny to czy on też działa na drugiej karcie sim? Czy jak mam w abo bezpłatne przeglądanie zwykłych stron internetowych, darmowe serwisy społecznościowe, oraz darmowa Ipla, oraz pakiet Video 3gb to czy też tak będzie na dodatkowej karcie sim? Moja oferta to: Taryfa multimedialna 2, pakiet danych 30gb, pakiet Video 3gb 2x więcej w LTE i bezpłatne darmowe noce 50gb w ramach abonamentu. I jeszcze jedna sprawa. Pani w APS mówiła że usługa dodatkowej karty sim będzie mnie kosztowała 10zł. Natomiast według ICOK usługą będzie mnie kosztowała tylko 5zł/miesiąc. Kto ma rację. Pani w APS co twierdzi że będzie kosztować 10zł, czy może system ICOK który twierdzi że kosztowało będzie tylko 5zł. PS. Mam jeszcze jedno pytanie. Dlaczego tak jest, że u mnie w mieście Wieluń internet LTE osiąga tylko max 30 mb/s przy dwóch nadajnikach, jeden w odległości około 200 metrów, a drugi 800 metrów, a w innej dużo większej miejscowości osiąga mi od 50 mb/s nawet do 70 mb/s. W tej większej miejscowości także są tylko 2 nadajniki LTE i w większej odległości. Wie ktoś dlaczego tak jest? Pozdrawiam, Sławek z Wielunia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Extra SIM korzysta dokładnie z tych samych pakietów i usług, które są przypisane do umowy głównej: -taryfy i pakietu cyklicznego -Darmowych Nocy -pakietów jednorazowych -pakietów promocyjnych np. 2x Więcej Internetu, Cross Promocja, itp. -zasileń Limit + Abonament za Extra SIM wynosi 5zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 @Konrad-1: poza tym jeśli oferuje Ci internet domowy to zestaw odu idu a więc max 20Mb/s a nie żadne 150. Więc jaka jest tak naprawdę prędkość tego internetu? Jeśli nie działa z prędkością zbliżoną do 150 Mb/s to dlaczego nazwali to internetem LTE? Tutaj jest informacja że działa do 30 Mb/s? Jak sprawa wygląda w praktyce? Jakie są szybkości przy ściąganiu plików z neta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Prędkość zależy od wielu czynników odległości, ilosci użytkowników itd..;)U mnie mam 90-110 maks w innym miejscu maks 12:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 @Konrad-1: poza tym jeśli oferuje Ci internet domowy to zestaw odu idu a więc max 20Mb/s a nie żadne 150. Więc jaka jest tak naprawdę prędkość tego internetu? Jeśli nie działa z prędkością zbliżoną do 150 Mb/s to dlaczego nazwali to internetem LTE? Tutaj jest informacja że działa do 30 Mb/s? Jak sprawa wygląda w praktyce? Jakie są szybkości przy ściąganiu plików z neta? Zestawu ODU-IDU działają w technologii LTE, ale router "przycina" prędkość transmisji do maksymalnie 30Mbps, bo więcej nie potrafi. To samo jest z Edimaxem. Resztę Ci wyjaśnił @kaspian0007. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 kaspian ty masz ten odu-idu net? Jeśli ruter przycina do 30 Mb/s to jak osiągasz koło 100/s? Jest tak że te mobilne rutery jak e5373 z huaweja mają prędkość wpisaną do 150 mbs czyli w ich przypadku jest to bliższe prawdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Czy do odbioru LTE wewnątrz budynku przy dobrym zasięgu dla routera mobilnego Huawei E5577 jest potrzebna antena i jakiego typu.Byłbym wdzięczny za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Jak sprawdzić aktualnie w jakich godzinach mam pakiet nocny? - umowa podpisana w maju 2014 i wtedy pakiet nocny chyba był od 01 w nocy do 07 rano teraz też tak mam?, bo nie wiem gdzie mam to sprawdzic, bo chyba te godziny troszke sie poprzesuwały dla nowych abo, a dla starych umów? Czy w obecnych ofertach na internet Cp też jest darmowe przeglądanie stron? Pytam bo w maju kończy mi się umowa, teraz mam 15 gb zasięg hspa bo lte brak z usługą smart płacę 29.90 i powiem ,że jest mi to wystarczające (przeglądanie neta, filmy na smart tv ze strony cda, i granie online na konsoli i jak coś większego ściągam to właśnie wyżej wspomniany pakiet nocny). Dziś przeglądałem oferte 50 gb LTE ze smart dom za 25 złotych jak to się ma do mojej usługi Pakiet Multimedialny 15 GB w hspa , bo na umowie mam 30 LTE , 15 GB w zasięgu LTE niewykorzystane. Czy w nowej umowie brak limitu danych dostępne jest też w zasięgu HSPA? Do maja musze się na coś zdecydować, bo mam również możliwość podpisania umowy na światłowód za 51 zł/m-c z tym, że z CP miałbym za połowę tej ceny... Edytowane 13 Września 2015 przez ramzi84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Powinien być od 01:00 do 07:00, gdyż masz w tak umowie. Na pewno sprawdzisz obecny status przez infolinię oraz powinieneś mieć przez iCOK w szczegółach umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Kiedyś taka informacja o pakiecie nocnym była a teraz na ICOK brak takiej informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Czuję się przywołany do tablicy.Niemam ich sprzętu mam swój modem LTE na usb z routerem po usb;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Za niecały miesiąc kończy mi się umowa z Neostradą i zastanawiam się właśnie nad przejściem na LTE domowy 100GB.Cena LTE i Neostrady jest w zasadzie ta sama. - Za Neostradę płaci się teraz 40zł + 30zł za utrzymanie łącza, za LTE za 65zł + 5zł dzierżawa, pakiet nocny (200 GB) 2.90zł.Ponieważ Polsat oferuje montaż zestawu i to za darmo, będę od razu wiedział jak wygląda sprawa jakości sygnału i szybkości połączenia.Tylko? Jak szybko włącza się ten tzw. "lejek" po wyczerpaniu się limitu danych? Czy są jakieś liczniki, aby na bieżąco kontrolować stan swojego konta? Czy do modemu zewnętrznego ODU-100 można podłączyć swój dotychczas używany router? Jaki zasięg ma router wifi IDU-100? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Lejek może Ci się uaktywnić od razu po przekroczeniu limitu albo wcale . Na taki stan rzeczy ma wpływ kilka czynników np. ile pobierasz danych ,od obciążenia nadajnika i widzi misie CP . Co do zestawu to polecam brać od nich sam modem i kupić router np. TP LINK MR 3420 v2 i wgrać do niego Gargoyle .Taki zestaw to zainstaluj ,skonfiguruj i zapomnij. Co do zestawu ODU-IDU to prędkość jest obniżana do 30 Mb/s chyba ,ale tego pewny nie jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.