Pauli Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 hm no to juz sama nie wiem moze jednak zerwe i poczekam na jakas promocje 50% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 a ja im wyslalem poleconym rezygnacje 12-tego maja i ...cisza:((( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek2309 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Wysłałem rezygnację 12 maja, dzwonili do mnie już w piątek, wczoraj rozmawiałem z konsultantem. Zaproponował mi 30 % zniżki na komfortowy +, 50% zniżki na canal plus, a do tego darmowa dzierżawa dekodera SD, za który płaciłem do tej pory 10 zł miesięcznie. Umowa na 13 miesięcy, zniżki przez 11. Propozycja niezła, więc się zgodziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksej Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Właśnie zadzwonił do mnie konsultant z C+. 15 maja wysłałem rezygnację, zaproponowali mi 50% zniżki na pakiet prestiżowy HD + przez 11 miesięcy z umową na 13 miesięcy. Więc za 84,50 super pakiet, należy tylko liczyć, że za 11 miesięcy znowu zmienią regulamin Aleksej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Moglibyście odrazu napisać jakie mieliście warunki przed wysłaniem wypowiedzienia, bo to raczej jest ważna kwestia przy tego typu negocjacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek2309 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Jestem abonentem od 5 lat, miałem do tej pory komfortowy i canal plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 ... jestem abo z promocji urodzinowej (XI 08 podst.+ + opcje) . Przysłali pismo z ubolewaniem i co ciekawe z zaproszeniem do kontaktu z nr (BUK) , więc i ci abonenci mają chyba szansę na ulgi. Odpuszczę chyba (no w końcu lato szybko minie, C+ musi wyrównać straty i jeszcze pozyskać 300 tyś. nowych abo (taki mają plan) .liczę.że jesienne promocje to będzie szok cenowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto12 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Powiem wam jak było u mnie. Umowa mi się kończy w czerwcu więc wczoraj zadzwoniłem do Cyfry (mówcie od razu, że chcecie z Działem Utrzymania Abonentów). Mam pakiet podstawowy + z Multipakietem Canal +. Pan zaproponował mi 13 miesięczną umowę z tego 11 miesiecy z 30% rabatem na podstawowy i 50% rabatem na multipakiet. Wyszło przez 11 z 13 miesięcy 44,90 miesięcznie. Po chwili namysłu zmieniłem podstawowy + na komfortowy+ z multipakietem. Zniżki pozostają te same i wychodzi całość przez 11 z 13 miesięcy za 59 złoty. Teraz za podstawowy i multipakiet płacę ponad 6o bo promocja mi się skończyła wiec chyba się opłaca więcej kanałów za niecałe 60 złotych. I jeszcze jedno, nie zrywajcie umowy z powodu tego, że podnieśli ceny, to co wam zaproponują jest mniej opłacalne niż w przypadku trwania do końca umowy (jeśli oczywiście niewiele wam do końca brakuje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peyton Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Wysłałem 21.05. rezygnacje z Cyfry zwykłym listem. Dzisiaj konsultant zadzwonił i zaproponował mi nowe warunki do pozostania. Miałem: komfortowy+ - canal+ i hbo - premium hd - dzierżawa pvr = 147,00 A będę miał umowę na 13 miesięcy, w tym: komfortow+ 30% taniej na 11 miesięcy, canal+ i hbo 50% taniej przez 11 miesięcy, dzierżawa pvr 50% taniej przez 11 miesięcy i premium hd 50% przez 6 miesięcy = ok 87,00 przez 6 miesięcy, ok 92,00 przez 5 miesięcy i dwa miesiące pełnej opłaty (ceny po obniżce podaje przybliżone, bo jak dzwonił konsultant to wyrwał mnie ze snu i nie zapamiętałem dokładnie). Szybka chwila namysłu i dalej jestem abonentem Cyfry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pauli Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 ja wyslalam wczoraj o 8 rano priorytetem czekam do jutra i sama do nich dzwonie i mecze;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treviso Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Cześć 5 minut temu dostałem sms od cyfry na komóre ,że proponują 50% taniej za mój pakiet przez 11 miesiecy i numer telefonu 22 334 6191 Ja narazie wypisuje sie od cyferki poczekam na grudniowe promocje ,ale jak ktos ma ochotę zostać to próbujcie dzwonić na ten numer . Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz B Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 to przecież bardzo dobra oferta nie wiem czy w innych platformach dostaniesz taki rabat sam żałuje, ze nie wysłałem rezygnacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powolniak Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Witam ! Jestem nieprerwanie abonentem cyfry od 10 lat (jedna umowa). Obecnie mam wykupiony : pakiet komfortowy canal+ hbo 3 wymiary discovery kino polska I teraz mam dwa pytania : 1. czy mogę rozwiązać umowę w każdej chwili ? 2. czego żądać ? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto12 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Treviso dokąłdnie taka sama oferte dostałem gdy konczyla mi sie umowa i powiem Ci ze nawet sie ta oferta opłacała dla mnie i za komfortowy + razem z multipakietem przez 11 z 13 miesiecy umowy bede płacił 59 zl zamiast około 90 zl. Fajna oferta. A co do ostatniego wpisu to kolega jesli ma umowe juz od 10 lat to pewnie jest ona na czas nieokreślony i można ja zerwać w kazdej chwili a oni na pewno zaoferuja przy tym pakiecie co kolega ma to samo co dla mnie czyli dosyc korzystnie. I jescze jedno, jeszce kilka iesiecy temu na infolinni na połaczenie z konsultantem czekało sie 15 minut a teraz odbieraja po pierwszym sygnale, dodatkowo a jak sie do niech popzrez ica wyśle maila zazwyczaj w tym samym dniu jest odpowiedz. Brawo Cyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pauli Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Cześć 5 minut temu dostałem sms od cyfry na komóre ,że proponują 50% taniej za mój pakiet przez 11 miesiecy i numer telefonu 22 334 6191 Ja narazie wypisuje sie od cyferki poczekam na grudniowe promocje ,ale jak ktos ma ochotę zostać to próbujcie dzwonić na ten numer . Powodzenia jaki ty masz abo? ja jutro do nich tyrkne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 A co do ostatniego wpisu to kolega jesli ma umowe juz od 10 lat to pewnie jest ona na czas nieokreślony i można ja zerwać w kazdej chwili Można ją wypowiedzieć, ale z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Chyba, że kol. wyśle rezygnację jeszcze teraz motywując ją zmianą cen lub/i regulaminu to może być szybciej. A tak na marginesie, to kol. powolniak czemu jeszcze nie zmieniłeś pakietu komfortowego na komfortowy+? Doszłoby ci parę kanałów, a co najważniejsze nie płaciłbyś dodatkowo za Discovery i Kino Polska. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Chyba, że kol. wyśle rezygnację jeszcze teraz motywując ją zmianą cen lub/i regulaminu to może być szybciej. Wypowiedzenie w trybie określonym w art. 4 paragraf 1 pkt 5 Regulaminu (podwyższenie opłat) już raczej nie wchodzi w grę bo w tym przypadku jest 7-mio dniowy termin wypowiedzenia od daty otrzymania zawiadomienia o podwyżce. Ewentualnie mógłby się załapać w tym drugim trybie (art. 15 paragraf 8 Regulaminu) bo ma na to 14 dni od daty doręczenia zmian w regulaminie. Tak na marginesie zawsze mnie zastanawiały kwestie ustalenia przez operatora terminu doręczenia zawiadomienia skoro wysyłają tego rodzaju korespondencję listem zwykłym.... pozdrawiam marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pauli Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 nawet mnie nie strasz bo ja wyslalam dopiero wczoraj albo przedwczoraj... powolalam sie na wlasnie ten paragraf a oprocz tego na zmiane regulaminu i mam nadzieje ze to przejdzie jeszcze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertosn Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Do mnie też miła pani z BOA zadzwoniła i zaproponowała ... do tej pory miałem podstawowy + za 30 zł (zrezygnowałem z komfortowego) i Canal + ... zaproponowano mi podstawowy plus (na wyższy się nie dam namówić) i Canal Plus HD i pakiet MTV-NTG-ES HD plus dekoder HD za 56 zł (dekoder na wynajem czy jakoś tak). Nie spierałem się z miłą panią bo żona się nagle obudziła że rezygnacje wysłałem a ona chce Cyfrę. Z teściem na jesień i tak bierzemy dodatkową platformę jak się potwierdzi że nici z LM w tv publicznej - prawdopodobnie CP (kochamy także siatkówkę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 nawet mnie nie strasz bo ja wyslalam dopiero wczoraj albo przedwczoraj...powolalam sie na wlasnie ten paragraf a oprocz tego na zmiane regulaminu i mam nadzieje ze to przejdzie jeszcze! Ja wysłałem w poniedziałek 25 maja br. i też się powołałem na art. 4 paragraf 1 pkt 5 Regulaminu. Wydaje mi się, że nie mają podstaw do zakwestionowania terminu złożenia wypowiedzenia umowy, albowiem nie dysponują potwierdzeniem doręczenia przesyłki do abonenta. Prawdę powiedziawszy to będzie mi trochę żal, jak mi nie zaproponują nowych warunków, albowiem jestem abonentem, który zawarł w grudniu 2008 r. umowę na bardzo korzystnych warunkach (pakiet podstawowy + za 50% przez 9 miesięcy, a pakiet Canal + za darmo przez 12 miesięcy. Umowa na 13 miesięcy, a do tego darmowe wypożyczenie dekodera na czas trwania umowy. Jedynym moim atutem jest to, że mam nadpłatę około 100 złotych na moim koncie abonenckim. pozdrawiam marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pauli Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 hm takie warunki i ty zrywasz umowe? z checia wezme od Ciebie ta karte jesli nie ze chca ze mna przedluzyc umowy i bede sama ci przelewac co miesiac za abo:) dzis mam zamiar do nich zadzwonic zobaczymy czy pismo juz dotarlo powolam sie z promocjami na kolegow z forum:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RT97 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 zgadza się , jeżeli liczyś ze dostaniesz jeszcze lepszą oferte to jesteś w błedzie, C+ za darmo na rok i abo 50% przez 10 miesiency ,a ty oczekujeś lepszych chytry traci 2 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Myślę, że nie jestem jedynym abonentem, który ma takie warunki i złożył wypowiedzenie umowy. Decyzję o takim rozwiązaniu podjąłem ponieważ: - tak korzystne warunki będę miał tylko do września, - zbliża się okres wakacyjny, w którym oglądanie TV w moim przypadku jest ograniczone do minimum (prawdę powiedziawszy gdy zrobiło się cieplej codziennie po pracy spędzam mnóstwo czasu w ogrodzie, - po półrocznym korzystaniu z oferty kanałów premium stwierdzam, że oglądanie Canal + w moim przypadku ograniczało się w 90 % do śledzenia zmagań wybranych spotkań w lidze angielskiej i polskiej. Czasami oglądnąłem jakiś film, ale filmy, które mnie najbardziej interesują emitują późno w nocy, a w godzinach wieczornych głównie lecą powtórki, - żona oglądała głównie w godzinach popołudniowych i wieczornych seriale na Comedy Central, ale po trzech miesiącach okazało się, że zaczynają emitować odcinki, które w zdecydowanej większości już widziała, - po zapoznaniu się z ofertą programową kanałów udostępnionych w Oknie Otwartym upewniłem się, że dobrze zrobiłem nie wybierając pakietu komfrotowego+ przy podpisywaniu umowy, - zawierając umowę z Cyfrą + kierowałem się głównie korzystnymi warunkami oferty świątecznej w dniu podpisywania umowy, a wybór telewizji satelitarnej był spowodowany utrudnieniami w odbiorze sygnału z nadajników naziemnych z uwagi na ukształtowanie terenu, w którym mam dom. Reasumując, w przypadku gdy umowa zostanie rozwiązana przerzucę się na TNK, a jedynie będzie mi brakować możliwości śledzenia meczów Wisły Kraków na wyjazdach (gdy grają w Krakowie to po prostu chodzę na takie mecze). pozdrawiam marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Prawdę powiedziawszy to będzie mi trochę żal, jak mi nie zaproponują nowych warunków, albowiem jestem abonentem, który zawarł w grudniu 2008 r. Twoja umowa nie zostanie przedłużona, po prostu ją rozwiążą i zaproponują ci jak coś podpisanie nowej. Konsultanci nie oddzwaniają z ofertą promocyjną do osób, które były w okresie minimalnym, nowopodpisanej umowy, a chcą rozwiązać wczesniej na podstawie zmiany regulaminu. Jeśli przedłużałeś umowę, pomimo okresu minimalnego, albo masz na czas nieokreślony to wtedy mogą przedłużyć. Ot taka ciekawostka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi