Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do konca maja mam wazna oferte na przedluzenie 50% na 11 miesiecy umowa na 13. Moge sie zdecydowac w kazdej chwili jednak podpisalem druga umowe a nikt ze znajomych nie jest zainteresowany wiec rozwiaze umowe.

To właśnie chciałem wiedzieć, na co można obecnie liczyć przy przedłużaniu z powodu kończącej się umowy. Widzę żę wciąż na wiele. Dzięki.

Myślę że wystarczy wysłać maila z groźbą rezygnacji tak jak to było kiedyś, nie trzeba od razu pisać pisma, czy tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem.

Mianowicie kupiłam cyfre plus w promocji swiatecznej w dniu 17.12.08r. Pakiet komfortowy za 30 zł. na okrez 13 miesiecy. Dodatkowo dostałam na 5 miesiecy Opcje HBO I CINEMAX na okres 5 mieisiecy. i tutaj mianowicie pan z cyfy dzwonil w marcu i zapowiadał umowę nową jaka wiosną nie wiem co mówił dokładnie bo nawijał jak przekupa na rynku mimo to nie zgodziłam sie na zadną nową promocje. powiedziałąm ze dziekuje i zostaje przy umowie.

dzis dostaje rachunek w wysokosci 44,50 i naliczeniu za te dwa kanały,wiec wziełam telefon i dzwonie do biura nie dosc ze czekałam z 15 min to kobieta po długiej kłotni ze mna oswiadczyła ze odłacza tamte kanaly jesli napisze pismo a oni odsłuchaja tamta rozmowę z tamtym panem. i zobacza co da sie zrobic! no kpina jakas

i co ja mam teraz zrobic ?

ktos? pomoze czekam na odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziunia

Dzwonił z propozycją promocyjną o której mowa jest tutaj https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=6&t=364&start=3060#p218114

 

Sprawdź w ICA jakie masz aktualnie pakiety i promocje. Jeżeli jesteś pewna ,że nie zgodziłaś sie na jakąś oferte specjalną przy rozmowie telefonicznej musisz złożyć reklamacje tak jak mówiła Pani na infolinii Cyfry+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ,że lepiej zapłacić i poczekać w spokoju na rozpatrzenie reklamacji.

..jesli bym ja chciala to bym zadzwoniła..

Mam jeszcze pytanie - dzwoniłaś lub napisałaś do Cyfry+ o wyłączenie HBO I CINEMAX po okresie promocyjnym 5 miesięcy ?

Z mojego doświadczenia wiem ,ze wtedy szczegółowo informują jakie opcje będzie sie miało włączone i ile będzie wynosić rachunek za najbliższy miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dzownilam bo ten pan juz zadzownił w marcu i mówił ze umowa sie konczy. i powiedziałam ze nie chcę. mimo to przedłuzyli

 

do jakiego działu mam to napisac

tzn na jaki adres.

bo widac ze telefonicznie nie da sie tego załatwic

a napisane jest w umowie

§ 5. Abonent może dokonać zmiany w zakresie Opcji (rezygnacja z Opcji, wybór dodatkowej Opcji)

wyłącznie pod warunkiem, iż nie posiada wymagalnego zadłużenia wynikającego z Umowy. Abonent

składa wniosek o zmianę w zakresie Opcji telefonicznie pod aktualnym numerem telefonu Centrum

Telefonicznego Abonentów Operatora CYFRY+ lub w drodze elektronicznej lub pisemnej. Abonent

może dokonać zmiany w zakresie danej Opcji jeden raz w miesiącu kalendarzowym obowiązywania

Umowy. Wynikający z wyżej opisanej zmiany obowiązek zapłaty lub brak obowiązku zapłaty Raty

Miesięcznej za Opcję będzie obowiązywać od miesiąca następującego po miesiącu, w którym

powyższa zmiana Opcji została dokonana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak konsultant dzwonił w marcu i piszesz , że nie chciałaś jego oferty oraz teoretycznie zrezygnowałaś z opcji dodatkowych w darmowych miesiącach kanały HBO i CINEMAX powinny być wyłączone w kwietniu. Jak nie zostały wyłączone w kwietniu to konsultant CYFRY+ nie przyjął zmian na Twoim koncie abonenta. Teraz jest maj wiec i tak powinni policzyć Tobie całą sumę za opcje dodatkowe. Napisz reklamacje ale możesz się spodziewać, że przy rozpatrzeniu pozytywnym zamiast tych 14.50 policzą Ci całą cenę opcji dodatkowych.

Masz moim zdaniem taki wybór:

- nie składać reklamacji, wtedy przyjmujesz promocje (do której linka wkleiłem wyżej). Jak się czujesz oszukana przez Cyfra+ możesz zerwać umowę za zmianę regulaminu świadczenia usług(do 31.05).

 

- złożyć reklamację, przy dobrym obrocie sprawy zapłacisz za cała sumę opcji dodatkowych i zrezygnujesz z nich po otrzymaniu odpowiedzi na reklamację.

 

Jeżeli się mylę proszę kogoś bardziej doświadczonego o poprawienie mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynika z tego , że nie zrezygnowałaś w marcu a właściwie nie zrezygnowałaś w cale z opcji dodatkowych po okresie promocyjnym. Do tego konsultant lub "system" Cyfry+ przyjął , że chcesz dalej mieć opcje dodatkowe ale w nowej promocji.

 

p.s.

 

reklamacje możesz złożyć telefonicznie lub pisemnie.

 

(źródło : http://www.cyfraplus.pl/upload/regulami ... NAMENT.pdf)

§ 1. Abonent ma prawo zgłoszenia swoich uwag i zastrzeżeń (reklamacji) dotyczących niewłaściwego

jego zdaniem realizowania Umowy w drodze telefonicznej (Centrum Telefoniczne Abonentów) lub

pisemnej w formie listów (Dział Obsługi Abonentów).

 

§ 3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać imię i nazwisko Abonenta (nazwę w przypadku osoby

prawnej), numer Abonenta, opisany przedmiot reklamacji. Zgłoszenie reklamacji przez Abonenta nie

zwalnia go od obowiązku uiszczenia wymagalnych na podstawie Umowy należności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą zadzowniłem do CTA Cyfry+ i Pani konsultantka poinformowała mnie, że rezygnacje wysyła się na

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

Powiedziała mi również, że nie wie czy moje wypowiedzenie zostanie przekazane im z al. gen. Sikorskiego 9 (na który wysłałem swoje wypowiedzenie umowy) i kazała mi wysłać jeszcze raz wypowiedzenie :crazy: . To jakaś paranoja :| . Czyżby nie mieli przekazów z jednego adresu na drugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli za wycofanie rezygnacji z powodu regulaminu lub podwyżki też dają takie promocje? To jestem zaskoczony (miło). Ale obawiam się że to się nie opłaci nie tylko tym co wzięli w promocji 50% w kwietniu ale nawet w grudniu. Opłaci się tym co mają gorsze promocje lub w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Tobie się opłaci.

Ja brałem w grudniu więc straciłbym Canal+ gratis do grudnia, dzierżawę dekodera HD gratis do września, pakiet do września za 50% i co najważniejsze umowa do stycznia więc o nastepną można się będzie pokusić w grudniu a wiadomo czym to pachnie :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Bloo411 Myślę, że to co powiedziała Ci konsultantka

nie wie czy moje wypowiedzenie zostanie przekazane im z al. gen. Sikorskiego 9
wydaje mi się, że to jakaś totalna niekompetencja Pani konsultantki. Poza tym adres "al. gen. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa" jest w umowie i w regulaminie. Na "papierze" nie ma innego adresu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...