zuk87 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Zapytaj konsultanta grzecznie co mówi regulami w kwesti wypowiedzenia: ma być dostarczone listem poleconym. Co Ciebie to interesuje, że oni nie potrafią go zeskanować? Ty swoje zrobiłeś i nie daj sobie wmówić, że coś jest nie tak. Mailem czy faksem nie można wypowiedzenia wysłać więc dlaczego skan dokumentu ma być ważniejszy niż oryginał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RP73 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Zadzwoniłem, w sumie dwukrotnie. Bo żeby mnie dalej załamać, pierwszy konsultant doradził mi, żebym sprawę załatwił automatycznie, po uprzednim naciśnięciu "1". Jak się domyślacie, zaprowadziło mnie to w krzaki. Rezultat ponownego telefonu? "Panie, radzę panu, aby pan wysłał wypowiedzenie jeszcze raz, tym razem napisane odręcznie i większymi literami. I żeby koniecznie zawierało słowo "wypowiedzenie"." (Tak jakby wyrażenie "rezygnacja z umowy o abonament" brzmiało dla kogoś jak czarna magia. I co...wysłać znów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Na wszelki wypadek wyślij raz jeszcze, a w międzyczasie reklamuj nie przyjęcie wypowiedzenia. Tak jak @zuk87 napisał pogrubieniem. Masz obowiązek dostarczyć listem poleconym i kropka. Pytania dwa tylko mam: - podpis odręczny był? - gdzie wysłałeś pismo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RP73 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Podpis odręczny: był Pismo wysłane na ich skrzynkę pocztowa i generalnie ten adres, który był tu wcześniej podawany. Zresztą nikt nie neguje tego, że doszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 @RP73 Hmm, jest może w pobliżu twojego miejsca zamieszkania jakieś "Centrum nc+", czyli taki salon firmowy tej platformy? Jeśli tak to może udaj się tam i tam na miejscu spróbuj ponownie złożyć wypowiedzenie. Podobno taka możliwość już jest. Wcześniej tylko abonenci n'ki mogli składać wypowiedzenia w APS-ach, jednak po fuzji CYFRY+ z n'ką, taką możliwość zyskali też właśnie abonenci CYFRY+. Ja w kwietniu br. wysłałem wypowiedzenie umowy z CYFRĄ+ z powodu usunięcia kanału 13th Street Universal i też miałem cyrki z tym moim wypowiedzeniem. Jednak po kilku moich mailach do nich w tej sprawie, przesłaniu im mailem skanów własnoręcznie podpisanego pisma z wypowiedzeniem oraz dowodu nadania wypowiedzenia listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, a także wizyta w "Centrum nc+" w tej sprawie pomogła. Moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane i na skutek tego moja umowa z CYFRĄ+, a tym samym moja przygoda z tą platformą, z końcem kwietnia br. przeszła do historii. Nigdy więcej abonamentu w nc+!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RP73 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Po prostu ponowiłem wypowiedzenie, tym razem odręcznie, wręcz kaligrafując. Zaakceptowali. Chcieli mi coś jeszcze wcisnąć, ale widać tak troszkę z musu i poczucia obowiązku. Co tym bardziej dziwne, że co miesiąc zostawiam im 161 PLN. Tak czy siak rozstajemy się "w zgodzie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 No i słusznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ars Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 W internecie znalazłem wzór rezygnacji, w którym należy podać datę zawarcia umowy. Czy podanie tej daty w wypowiedzeniu jest koniczne? Czy przyjmą rezygnacje jeżeli jej nie podam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Nie jest konieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Szanowny Panie odpowiadajac na e-mail,uprzejmie informuje,ze zgodnie z rozdzialem 8 ustawy o rachunkowosci,jestesmy zobowiazani do przechowywania danych przez 5 lat od rozliczenia Umowy po jej zakonczeniu w celach dokumentacyjnych.To dostalem na zadanie usuniecia wszelkich moich danych z bazy NC+.A co z ochrona danych osobowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Hmm, ja też w treści mojego wypowiedzenia napisałem żądanie usunięcia wszelkich moich danych z ich baz, ale ja od nich takiej informacji, jak wyżej, nie dostałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Ja mam same problemy z ta NC- w maju zdalem dekoder do dnia dzisiejszego nie mam nadplaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 No to walcz o tę nadpłatę! Dzwoń do nich, pisz maile, co tylko. Mają święty obowiązek zwrócić ci nadpłaconą przez ciebie kwotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Poczekam jeszcze troche jak nie bedzie zwrotu skladam pozew do sadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 A monitowałeś w ogóle u nich w tej sprawie? Dzwoniłeś? Pisałeś maile? Jeśli tak to wyślij jeszcze poleconym pismo z żądaniem zwrotu tej nadpłaty. Jeśli to oleją to wyślij ponownie, ale z ostrzeżeniem, że jeśli ci tej nadpłaty nie zwrócą w wyznaczonym przez ciebie terminie (np. 7 dni) to skierujesz sprawę do sądu. Jeśli i to nie poskutkuje to wtedy pozew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Pierwszy wniosek byl w kwietniu jakis tydzien temu byl fax i meil telefonow bylo moze z 15.Jaden konsultant podal adres punktu i zeby zlozyc wniosek pojechalem specjalnie 70 km a pracownica powiedziala ze nie wezmie tego wniosku.Dzwonie kolejny raz a kolejny konsultant ze takich wnioskow nie sklada sie w punktach.Trzy reklamacje zlozone dwie zaginely bylem w CP prawie 12 lat to sie zachcialo tego dziadostwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 No to zrób tak, jak ci napisałem, że wyślij teraz listem poleconym pismo z żądaniem zwrotu tej nadpłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julek1982 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 To jak ja bym chciał zwrot kaucji jeszcze za Wizja TV to mogę sobie po marzyc heheheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 @Julek1982 Z Wizji TV? Oj, to przypuszczam, że twoje roszczenie już się przedawniło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Spokojnie, C+ Cyfrowy po rozwiązaniu umowy zwraca kaucje pomniejszoną ewentualnie o niezapłacone rachunki za abo Nic się tu nie przedawnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Rachunek zostal oplacony za caly rok a umowa zostala rozwiazana po tej smiesznej fuzji i zostalo nadplaty 280 zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 No to masz o co walczyć. Więc walcz i nie poddawaj się. Jak już napisałem wcześniej, ich psim obowiązkiem jest zwrócić ci tę nadpłatę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julek1982 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 280zł to juz nie jest niska szkodliwość społeczne i nie wykroczenie, a przestępstwo. dobrze to rozumuje ? A na zwrot kasy chyba maja 30 dni tak czy nie?(od zakończenia umowy) i chyba nie ma przymusu im o tym przypominać ? Wiec wygrana w sądzie powinna być pewna ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Dokladnie maja czas 30 dni od daty zwrotu dekodera u mnie jest dzis 59 dzien.Takim postepowaniem traci sie przyszlych abonentow tyle problemow co mialem po tej fuzji z tym operatorem i nie chodzi tylko o ten zwrot to z CP nie mialem przez 12 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Najlepiej do pisma dołączyć potwierdzenie wpłaty. Obędzie się bez dodatkowych stresów. Jak do tej pory nie miałem problemów z przyjmowaniem takich reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi