Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

CANAL+ Cyfrowy Spółka z o.o.

al.gen.W. Sikorskiego 9

02-758 Warszawa

pozdr.

 

 

Jak to..? A ja wysłałem na ten adres wypowiedzenie:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

Pochodzi z działu Kontakt - Adres do korespondencji...

Zatem który adres w końcu jest prawidłowy?? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Pierwsza umowę podpisałem 12.12.2006 na 12 pełnych miesiecy (do końca2007)i napisałem rezygnacje po czym dostałem promocje"Cyfra powrot" na 13 pełnych miesiecy (wychodzi, że do końca stycznia 2009) Teraz pytanie:kiedy należy wysłać wypowiedzenie, na 1 czy na 3 miesiące przed końcem umowy?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w trakcie tej Umowy, to wystarczy miesięczne wypowiedzenie. Pamiętaj, że data wpływu pisma (wypowiedzenia) liczy się od daty otrzymania tego pisma przez platformę Cyfra+. W związku z tym, wypowiedzenie należy wysłać odpowiednio wcześniej, listem poleconym lub za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałeś umowę 02.04.2007 więc kwiecień 2007 był darmo.18 miesięcy biegnie od 01.05.2007 do 31.10.2008.Jeśli wypowiedzenie umowy zostało doręczone w miesiąc poprzedzający ostatni miesiąc trwania OKRESU MINIMALNEGO w Twoim wypadku wrzesień to umowa kończy się 31.10.2008.Jeśli zatem wysłałeś 01.10 to umowa kończy się 30.11.2008.Jeśli wysłałbyć wypowiedzenie po 31.10.2008 to wtedy obowiązywałby 3-miesięczny okres wypowiedzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy post na tym forum, a zatem witam serdecznie wszystkich.

 

Pozwólcie, że dodam swój przypadek. Mam pakiet powitalny od lutego (tzw. TV dla mini-mini w pokoju dziecięcym). Płaciłem stałym zleceniem 18 zł. I nagle dwa tygodnie temu w korespondencji z rachunkiem dowiedziałem się, że mam 2 zł zadłużenia! Wnerwiony wysłałem do Cyfry wypowiedzenie umowy w związku ze zmianą warunków o których wcześniej mnie nikt nie poinformował. Dzisiaj dostałem 2 listy. W jednym jest napisane, że w maju wysłali mi nowe warunki i , jako że nic im nie wysłałem uznali, że zaakceptowałem nową umowę. W drugim piśmie (najwyraźniej wysłanego z "automatu") dowiedziałem się, że dla mnie stworzono nr telefoniczny, gdzie ewentualnie mogę w tej sprawie zadzwonić. Dzwonię i co się dowiaduję? Ano panienka mówi mi, że trzeba było w maju wypowiadać umowę, kiedy otrzymałem nowe warunki. Ja jej na to, że jak mogłem cokolwiek do nich wysyłać, jak nic nie wiedziałem i że takiej korespondencji nie miałem. Poza tym mówię jej, że jak się zmienia umowy, to tego typu korespondencję powinno się przesyłać skutecznie, czyli poleconym. A ona, że było wysłane. Spytałem: A czy ma pani potwierdzenie, że otrzymałem? A w odpowiedzi, że ona nie nie może zrobić.

 

No co co z takimi pustakami począć? Tu nie chodzi o tę 1 złotówkę, tylko o zasadę. Żeby chociaż powiedziała słowo "przepraszam" (dla jasności starałem się być miły i opanowany w trakcie rozmowy). Krew mnie zalewa i mam szczerą ochotę złożyć wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Mnie do końca umowy będzie to kosztować 190zł, ale Cyfrę znacznie więcej, jeżeli UOKiK uzna, że mają wadliwą umowę.

 

Może coś jeszcze zasugerujecie?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw się po stronie C+. Zalozmy ze masz firme i tysiace klientow. Jestes 'zmuszony' :smile: do wprowadzenia podwyzki. Wyslesz im nowy regulamin z informacja o podwyzce poleconym zeby sie zastanawiali co to takiego waznego?? Zeby sie twoi wierni klienci rzucili z wypowiedzeniami ??

 

Ty mozesz to nazwac cwaniactwem ale pomysl sobie gdyby to byla twoja firma to wolalbys stracic mase klientow? C+ dobrze wie ze nie straci przywiazanych do niej abonentow. A jesli z zasady chcesz rozwiazac umowe to do sądu zaciągnij tyle ze za sprawe wiecej kaski natrzepiesz niz gdybys oplacil do konca abonament przez te pare mies. o 1zl drozej.

 

Druga sprawa to że poczta działa fatalnie (pamietacie strajki?). W rezultacie nawet korespondencja polecona raz dochodzi, a raz nie.

 

A do powitalnego ma byc teraz wiecej kanalow z powodu 10 ur. wiec jak widac podwyzka i reakcja abonentow na nia wywolala pozytywna reakcje w zarzadzie C+. Cen widocznie nie moga zmniejszyc do pierwotnego poziomu ale oferte poszerzyli.

 

Nie tylko C+ wykorzystuje luke prawną

http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiado ... 11559.html

 

i jeszcze jeden ciekawy artykul

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly ... mentu.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Savick, strasznie się wzruszyłem po Twojej wypowiedzi. Tak bardzo, ,ze aż mi się żal Cyfry zaczęło robić. Tacy biedni i na znaczki pocztowe nie mają. Ajajaj. Rozumiem, powinienem być wyrozumiały. Oni są tacy biedni i pracują. Ale mają pieniądze, aby wysyłać mi listy z "automatu, wysyłać jakieś broszurki, wydawać pieniądze na reklamy w mediach (w milionach łącznie liczone). A biedni nie mają, aby raz na dwa lata wysłać skutecznie nowe umowy listami poleconymi. Traktuję Twoją wypowiedź jako żart, ponieważ, jeżeli napisałeś to poważnie to...

 

Drogi Kolego, jak ktoś mi się podpiera paragrafami umowy, wmawiając mi, że coś otrzymałem - a nie otrzymałem - to niech mi to udowodni. Ja zareagowałem na słowo "zadłużenie". Zwracam wszystkim uwagę, że takie coś stanowi podstawę do wpisu do "Rejestru Dłużników", a tu żarty się kończą, ponieważ taka 1 złotówka może wywrócić każdemu obywatelowi tego Kraju życie do góry nogami. Nie pisz mi więc, że ktoś jest taki biedny i mam komuś współczuć, ponieważ prowadzi firmę.

 

I nie pisz mi, że mam inne nowe kanały to powinienem się cieszyć. Ja mam ten pakiet dla dzieci z uwagi na "mini mini" i w tym pomieszczeniu reszta oferty jest mi zbędna. W pokoju dla "dorosłych" mam ofertę innego operatora.

 

A linki? Jeden nieczynny, a drugi mocno nie pasujący.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

{...}

A linki? Jeden nieczynny, {...}

 

Do powtórki, bo urwany tylko :lol:

 

Witam,

 

Wypowiedziałem umowę z cyfrą i dostałem listowne potwierdzenie terminu jej otrzymania przez operatora oraz numerek telefonu 0-22....do kontaktu od poniedziałku do soboty w godzinach 10 do 21 (czyli 11 godzin dziennie) :lol:

Czy ktoś już taki liścik otrzymał i wie co oni zaoferują albo inaczej: czy należy kartę po zakończeniu umowy wysłać do centrali czy oddać u dystybutora,

u którego umowę podpisywałem :?:

 

Dzięki za sugestie :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja, gdy w 2007 r. rezygnowałem z Cyfry+ to kartę wraz z dekoderem oddawałem u dystrybutora. Nie wiem, może teraz się coś zmieniło, ale raczej u dystrybutora będziesz mógł oddać.

Co zaoferują? Różne promocje, rabaty itd. Tylko musisz być bardzo stanowczy i walczyć o jak największą promocję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś już taki liścik otrzymał i wie co oni zaoferują albo inaczej: czy należy kartę po zakończeniu umowy wysłać do centrali czy oddać u dystybutora, u którego umowę podpisywałem :?:

 

Wyżej napisałem. Przy pierwszym kontakcie zaproponowali za pakiet komfortowy:

- umowa na 15 m-cy z czego 12 m-cy płatne 45 zł, a reszta 60 zł (czyli tak jak teraz płacę)

Przy drugiej rozmowie telefonicznej (sami zadzwonili) zaproponowali:

- umowa na 15 m-cy z czego 9 m-cy płatne 30 zł, a reszta 60 zł.

Na zwrot dwóch kart (starej i nowej) masz miesiąc od dnia zero czyli rozwiązania umowy i oddajesz u dowolnego dystrybutora, który wyda Ci pokwitowanie (podobnie z tunerem jeśli nie jest Twój).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...