jurek-52 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam Czytam to forum ale nie mogę znależć informacji o tym że Cyfra + zwraca jakąś kasę po rozwiązaniu umowy. Czy ktoś na ten temat coś mi napisze? Pozdrawiam Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 kolego blueman. To co piszesz jest w zasadzie prawdą, acz nie do końca. Pojmuję sens : MOŻNA oddać wszędzie pod warunkiem , że przyjmują. W poście powyżej napisałeś "każdego dystrybutora" A to nieprawda. Sam nie wiem czy Mediaexpert jest autoryzowany...a można C+ tam kupić na ładnym stoisku, a zwrócić nie można. Np. w takim miasteczku Dynów są 2 punkty dystrybucyjne C+: Mediaexpert (no to chyba duża sieć, choć nie znam statusu wobec C+) i gość prowadzący sklep rtv (ale z pieczatką Krosno). Niestety ŻADEN z nich nie przyjmuje zwrotów (choć w ME w czerwcu 2010 wymieniałem uszkodzoną kartę, ale to było i się zmyło...) W Przeworsku do niedawna 3 sklepy sprzedawały C+, ale zwroty przyjmował tylko 1. I ten 1 teraz został, pozostałe wymiękły. Np. sklep pod szyldem Vobis wydawał , a nie przyjmował. Tak więc nie wysyłajcie ludzi ze zwrotami do pierwszego lepszego tylko do tych WYBRANYCH bo może się okazać, że klient brał sprzęt w takim co to nie przyjmuje. Na stronie cyfraplus.pl/kontakt/nowi_klienci są wyszczególnione sklepy z ZAKRESEM usług. I wszystko jasne. a kolega @jurek-52 to za co tę kasę by chciał. Kolega napisze powód . my podpowiemy... bo za samą rezygnację z oferty C+ premii nie płaci. W zamierzchłych czasach w C+ była tzw. kaucja i jeśli ktoś ją dawno temu płacił to zapewne ją zwrócą po skutecznym zwrocie sprzętu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Lista autoryzoawnych przedstawicieli C+ zajmujących sie min. sprzętem, zamieszczona jest na stronie internetowej operatora, a poszczególne punkty powinny byc oznaczone dopiskiem WYMIANA SPRZĘTU oraz MULTIROOM http://www.cyfraplus.pl/kontakt/nowi_klienci.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek-52 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Cześć klego : bat Zostałem kiedyś przejęty:) przez C+ od firmy Multichoice(pierwszy dekodowany system w kraju)Wczoraj listonosz przyniósł 198 PLN a na przekazie było: rozl.Abo i nr.Dlatego jestem bardzo zdziwiony. Pozdrawiam Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Niech "żyje" Cyfra. Sytuacja dość podobna do tego co napisał Frog, czyli: - nowa umowa na przełomie 2011/12 - zaskoczenie podwyżką od marca, moja informacja do BOK-u (mimo to za marzec zapłaciłem wyższą kwotę) - pismo od cyfry, że w związku z tym, że informacja do mnie nie dotarła, podwyżka będzie od 1 maja - wysłałem wypowiedzenie jakoś tydzień po otrzymaniu pisma o majowej podwyżce. I teraz dwa zonki. Po pierwsze: na e-rachunku jest niższa kwota za kwiecień (abonament taki jaki uzgodniłem przy pierwotnej umowie minus nadpłata za marzec) ale wciąż została podwyższona cena multiroomu. 5 zł różnicy za marzec i 5 zł za kwiecień. Zgłosiłem to mailowo, przy okazji zapytując, czy doszło moje wypowiedzenie. Odpisała jakaś "kompetentna" Pani ze stwierdzeniem, że multiroom od marca zdrożał, niezbyt przejmując się, że podwyżka miała mnie obowiązywać od 1 maja. I tu zonk drugi, jeśli chodzi o wypowiedzenie, napisano (BOKi zrywać...): "Nawiązując do kolejnej kwestii wyjaśniam, iż CYFRA+ zarejestrowała pismo z wypowiedzeniem. Kontrakt zostanie rozwiązany 31 sierpnia 2013 roku." Żenujące. Dymu ciąg dalszy nastąpi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frog Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 No i w koncu ! Przygoda moich tesciow dobiegla konca. Wyslane drugie wypowiedzenie po opoznionym wyslaniu Aneksu przez cyfre+ zostalo zaakceptowane. Przy okazji wyslalem tez swoje wypowiedzenie heh i rowniez juz jest zakceptowane. Takze tesciowa za 2tyg bedzie juz "wolna" a ja za poltora miesiaca Takze chcialem wielce podziekowac userom ktorzy pomogli mi tu przejsc przez ta wojenke. A dla przyszlych wojownikow zycze wytrwalosci w walce ! Bo warto walczyc o swoje ! @ravo na multiroom jest osobna umowa z tego co kojarze... A jesli dostales pismo od nich ze " że w związku z tym, że informacja do mnie nie dotarła, podwyżka będzie od 1 maja" z Aneksem to pewnie tam miales dopisek ze wlasnie 14dni od otrzymania tego masz czas na wypowiedzenie co uczyniles. Takze zadzwon i powiedz ze masz od nich takie pismo i podaj date tego pisma (tam powinna byc gdzies u gory podana) i ze sie zgodnie z regulaminem do niego ustosunkowales i dziekujesz za wspolprace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 @ravo Może źle sformułowałeś wypowiedzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Frog, oczywiście prowadzę dalszą korespondencję. W dzisiejszym mailu potwierdzono, że to błąd i umowa obowiązuje do końca kwietnia 2012. Co do multiroomu, dostałem informację, że zgłaszają moją reklamację i zostanie ona wyjaśniona odpowiednim pismem. To wszystko przed południem... ...a już po południu dostałem telefon z nową ofertą lepszą niż ta, która była w styczniu (odrobinę niższy abonament, krótsza umowa...). I zgodziłem się na nią... ale jak znowu zaczną kombinować z aneksami, to już chyba definitywnie arrivederci... Co najwyżej jakieś Minimini dla dziecka załatwię. Zasadniczo kompletnie nie rozumiem tej polityki. Po co irytować klientów tymi zmianami, cwaniackimi zagrywkami, aneksami, pismami, mailami, telefonami. Strata czasu. A na końcu będę płacił mniej niż płaciłem. Zostaje niesmak i... posty na forach. Mam nadzieję, że Ciąg Dalszy Nie nastąpi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barkley4 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 czesc, 3 kwietnia wyslalem wypowiedzenia na ponizszy adres: CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 o nastepujacej tresci: Dn. 3.04.2012, ..... Rezygnacja z umowy o abonament Niniejszym chciałbym oświadczyć, iż nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu ....... i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego w aneksie podpisanej umowy okresu minimalnego. Z poważaniem,.... Adres: .......... Telefon: ............. Nr abonenta: ........... a w piatek uzyskalem informacje mailowa ze do tej pory nic nie wplynelo. Jak myslicie co moze byc przyczyna ??? I co powinienem zrobic ?? Ciagle czekac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin0103 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 a jakim listem to wysłałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Nie wiem ile razy jeszcze trzeba będzie powiedzieć, żeby nie wysyłać pism na skrytkę pocztową, tylko wprost do siedziby spółki CANAL+ Cyfrowy, czyli na Sikorskiego 9? List powinien być polecony, priorytetowy i za potwierdzeniem odbioru (żółta kartka ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaberm Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Nie wiem ile jeszcze razy będziesz wypisywał takie głupoty. Wypowiedzenie wysyła się na skrytkę pocztowa a nie na Sikorskiego. Można i na Sikorskiego tylko trzeba sie liczyć z tym, że to dłużej potrwa. Co do reszty twojej wypowiedzi to potwierdzam, List polecony , za potwierdzeniem (priorytet niekoniecznie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Nie wiem ile razy jeszcze trzeba będzie powiedzieć, żeby nie wysyłać pism na skrytkę pocztową, tylko wprost do siedziby spółki CANAL+ Cyfrowy, czyli na Sikorskiego 9? Wypisujesz głupoty! A niby dlaczego nie wysyłać na skrytkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Liczcie się ze słowami @chaberm @szunaj i zacznijcie myśleć. Skrytka pocztowa jest opróżniana Diabli wiedzą z jaką częstotliwością, a w siedzibie spółki siedzą konkretni ludzie, którzy przyjmują pocztę od razu. A dla wysyłającego liczy się nie co innego jak stempelek potwierdzający przyjęcie korespondencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
placid Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Witam pismo o rezygnacji mogę też dostarczyć do jakiegokolwiek punktu cyfry zgadza się ? Powinienem dostać wtedy od nich jakieś potwierdzenie ? pisać w jednym egzemplarzu czy w dwóch ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 W siedzibie spółki nikt nie zatwierdza korespondencji od Abonentów, zajmuje się tym firma zewnętrzna (Outsourcing) która odbiera codziennie przesyłki ze skrytki pocztowej. Więc jeśli ktoś wysyła rezygnację na adres Sikorskiego to ta koresponedencja i tak jest przekazywana do tej firmy zewnetrznej, która te pisma skanuje i rejestruje w systemie, więc lepiej jednak wysyłać na skrytkę, zawsze kilka dni szybciej Witam pismo o rezygnacji mogę też dostarczyć do jakiegokolwiek punktu cyfry zgadza się ? Powinienem dostać wtedy od nich jakieś potwierdzenie ? pisać w jednym egzemplarzu czy w dwóch ? Nie, możesz wysłać tylko pocztą, punkty nie przyjmują rezygnacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Wybacz @cyfra.tv, ale mam inne doświadczenia i moje pisma idą dokładnie 2 dni (stempelek na potwierdzeniu odbioru notabene na stempelku jest napis "Canal + Cyfrowy sp. z o.o.", data i konkretne nazwisko pracownika przyjmującego pocztę). Trochę kulawa ta Twoja teoria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 A co ja napisałem że mam się liczyć ze słowami? Że piszesz głupoty? Potwierdzam to i dopisuję nie wprowadzaj w błąd.Też mam doświadczenia w wysyłaniu wypowiedzeń i nigdy na zwrotce nie było daty doręczenia późniejszej niż 3 dni od nadania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 To nie żadna teoria tylko praktyka. A firma która odbiera korespondencje robi to w imieniu Canal+ Cyfrowy i dlatego masz na potwierdzeniu Canal+ Cyfrowy. Ale możesz myśleć sobie co chcesz, Twoja sprawa Od sortowania, skanowania i przechowywania korespondencji są wyspecjalizowane firmy, jest to tańsze i lepsze niż zatrudnianie kilkudziesięciu pracowników do korespondecji, tak samo robią opertaorzy tel, banki itd. W tej chwili to standard przy tak dużych bazach abonentów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 @cyfra.tv, do celów reklamacyjnych lub ewentualnie procesowych, liczy się data i stempel na potwierdzeniu odbioru, które przychodzi do nadawcy pisma pocztą. Skoro wiec na tym potwierdzeniu widnieje pieczęć spółki CANAL+ Cyfrowy, to w sumie mam to zupełnie w tyle jaki jest obieg dokumentów w tej firmie, bo zobowiązująca jest dla nich data skutecznego doręczenia pisma. Kropka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
placid Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Kiedy najlepiej wysłać wypowiedzenie umowa kończy mi się 30.06 tak w połowie maja ? jak mogę sprawdzić czy wszystko doszło i wypowiedzenie zostało przyjęte ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 im szybciej tym lepiej,nawet jutro byleby przed końcem maja:) Jeśli zniknie Ci zakładka ''oferty specjalne''i będzie napisane''w tej chwili nie mamy żadnych ofert specjalnych'' znaczy że przyjęte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolo-mit Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Okres Minimalny upływa 31 lipca. Do końca lipca równocześnie korzystam z rabatu na Canal plus / 20 zeta/. Czy w maju mogę już składać wypowiedzenie ? Bez żadnych konsekwencji karnych ? Wiem, że koniecznie poleconym listem, koniecznie nr skrytki, dane osobowe wraz z nr abonenta. Czy mogą robić trudności i kusić super ofertami ? Umowę zawarłem 12. 10.2006 roku z późniejszymi przedłużeniami umowy. Wypowiedzeń umów w międzyczasie nie wysyłałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Wypowiedzenie wysyłasz kiedy chcesz(nawet dzisiaj), z tym ze piszesz o rezygnacji z końcem okresu minimalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frog Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 A dla wysyłającego liczy się nie co innego jak stempelek potwierdzający przyjęcie korespondencji. Wydawalo mi sie ze liczy sie data stempla nadania a nie odbioru w kwestiach spornych ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi