Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cyfra ma świadomość, że większość oszukanych tak jak my ludzi nic nie zrobi i będą grzecznie płacić. Dalej więc będą stosować taką taktykę. Ale gdyby wszyscy oszukani ludzie się stawiali, to cyfra zmieni swoje postępowanie. Ja mam co prawda umowę na czas nieokreślony i mogę ją wypowiedzieć i mieć za 3 miesiące spokój, ale tu chodzi o jakieś zasady. Teraz to mnie wkurzyli do granic możliwości. Zadzwonię do nich i spytam, co mają mi do powiedzenia. Postraszę ich urzędem ochrony konsumenta, a jak to nic nie da, to napiszę do tego urzędu. Tobie Mietko też polecam podobne rozwiązanie. Za kilka dni napiszę tu, czy udało mi się coś zdziałać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jaki czasie od otrzymania wypowiedzenia cyfra rejestruje je w systemie.Otrzymali je ode mnie 7 dni temu( list polecony z potw. odbioru) ale twierdza że jeszcze nie ma.Wiecie ile to trwa?? Pozdr

Podbijam pod pytanie. Tesciowa wyslala Rezygnacje 27lutego w poniedzialek. Wydaje mi sie ze jest przepis mowiacy ze druga strona musi sie ustosunkowac (jakas odpowiedzia) do 14dni. Jesli tego nie zrobi uznaje sie reklamacje (wypowiedzenie) za przyjeta. Czyli rozumiem ze jesli tesciowa wyslala 15dni temu pismo. To liczac 2dni gdzies na dostarczenie poleconego priorytetu do nich + 2dni na odeslanie od nich do tesciowej +14 dni na wyslalnie tego pisma to sumujac jesli do 18dni okolo od wyslania rezygnacji przez tesciowa wypowiedzenia nie dostanie ona zadnej odpowiedzi to rezygnacje uznaje sie za zasadna i przyjeta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Frog

 

Zaloguj sie do ICA i jeśli w ofertach specjalnych nie ma nic wypowiedzenie przyjęte.List od nich przychodzi różnie.Wyślij mejla i sie dowiedz :wink:

Ja wysłałem 2 tyg temu i dalej ''niby'' nie mają.

 

TEsciowa zalogowala sie dzis i ma w Ofercie Specjalnej "Pakiet Optimum Canal+ HBO" A do domu przyszly powiekszone rachunki za marzec i kwiecien. Zadnej odpowiedzi na wyslana rezygnacje.... Co dalej w takim wypadku robic ? Dodam ze tesciowa niestety nie zrobila kopii rezygnacji (nie miala mozliwosci ksera w poblizu miejsca zamieszkania).Posiada jedynie potwierdzenie nadania "za potwierdzeniem odbioru" wyslanej rezygnacji. 2tyg minely i zadnej odpowiedzi od cyfry rownoznaczne jest z zaakceptowaniem rezygnacji zgodnie z prawem prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Frog

 

Zaloguj sie do ICA i jeśli w ofertach specjalnych nie ma nic wypowiedzenie przyjęte.List od nich przychodzi różnie.Wyślij mejla i sie dowiedz :wink:

Ja wysłałem 2 tyg temu i dalej ''niby'' nie mają.

 

TEsciowa zalogowala sie dzis i ma w Ofercie Specjalnej "Pakiet Optimum Canal+ HBO" A do domu przyszly powiekszone rachunki za marzec i kwiecien. Zadnej odpowiedzi na wyslana rezygnacje.... Co dalej w takim wypadku robic ? Dodam ze tesciowa niestety nie zrobila kopii rezygnacji (nie miala mozliwosci ksera w poblizu miejsca zamieszkania).Posiada jedynie potwierdzenie nadania "za potwierdzeniem odbioru" wyslanej rezygnacji. 2tyg minely i zadnej odpowiedzi od cyfry rownoznaczne jest z zaakceptowaniem rezygnacji zgodnie z prawem prawda?

 

Jest określony czas na odpowiedź w sprawie reklamacji 30 dni. Pierwsze słysze o konieczności odpowiedzi w ciągu 14 dni na rezygnację ? :woot:

 

Chce zrezygnować to zrezygnanuję z naliczeniem kary lub bez w zależności od umowy i treści tego zgłoszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam ogromny problem z wypowiedzeniem umowy z Cyfrą.18go lutego dostałem pismo w którym ,,uprzejmie informują" o nowych stawkach i zmianie regulaminu,20go lutego wysłałem poleconym wypowiedzenie umowy.6marca wyslali mi pismo w ktorym poinformowali iż brak jest podstaw do uznania mojego wypowiedzenia ponieważ informaję o nowym cenniku wysłali NIBY w styczniu! i miałem na to 14 dni.Nie moja wina,że poczta polska działa z opóźnieniem a na kopercie nie ma daty doręczenia mi pisma.Jestem w kropce i nie mam pojęcia co dalej robić i jak z nimi walczyć bo nie dam się naciągać następne 18miesięcy.Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Frog

 

Zaloguj sie do ICA i jeśli w ofertach specjalnych nie ma nic wypowiedzenie przyjęte.List od nich przychodzi różnie.Wyślij mejla i sie dowiedz :wink:

Ja wysłałem 2 tyg temu i dalej ''niby'' nie mają.

 

TEsciowa zalogowala sie dzis i ma w Ofercie Specjalnej "Pakiet Optimum Canal+ HBO" A do domu przyszly powiekszone rachunki za marzec i kwiecien. Zadnej odpowiedzi na wyslana rezygnacje.... Co dalej w takim wypadku robic ? Dodam ze tesciowa niestety nie zrobila kopii rezygnacji (nie miala mozliwosci ksera w poblizu miejsca zamieszkania).Posiada jedynie potwierdzenie nadania "za potwierdzeniem odbioru" wyslanej rezygnacji. 2tyg minely i zadnej odpowiedzi od cyfry rownoznaczne jest z zaakceptowaniem rezygnacji zgodnie z prawem prawda?

 

Skoro w Ofercie Specjalnej jest tylko nazwa pakietu a poniżej: ''Obecnie nie mamy dla Ciebie oferty specjalnej'' wypowiedzenie na 100% PRZYJĘTE. :wink:

Za marzec musisz zapłacić 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wiec chyba 14dni na odpowiec tyczy sie w przypadku reklamowania towarow... A wiec Tesciowa musi teraz czekac 30dni na odp od cyfry i jednoczesnie ma nie placic rachunku bo zaplata rachunku bedzie rownoznaczna z zaakceptowaniem nowych cen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z Regulaminem Artykuł 14 §14: "Zgłoszenie reklamacji przez Abonenta nie powoduje zawieszenia obowiązku regulowania bieżących opłat należnych Operatorowi CYFRY+.". Nie płacąc możesz się narazić jedynie na odłączenie sygnału i ewentualne konsekwencje z tego wynikające. Nie zapłacenie przez Ciebie rachunku w całości nie potwierdza Twoich racji. Na Twoim miejscu zapłaciłbym kwotę bezsporną (tzn. tyle ile wynika z Twoich wyliczeń, że powinieneś zapłacić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wiec chyba 14dni na odpowiec tyczy sie w przypadku reklamowania towarow... A wiec Tesciowa musi teraz czekac 30dni na odp od cyfry i jednoczesnie ma nie placic rachunku bo zaplata rachunku bedzie rownoznaczna z zaakceptowaniem nowych cen.

 

Tak 14 dni dotyczy reklamacji towaru handlowego.

 

Musisz zapłacić całość w terminie bo do momentu ewentualnej pozytywnej decyzji w sprawie reklamacji wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisał, że teściowa wysłała 27 lutego wypowiedzenie. To nie była reklamacja tylko prośba o rozwiązanie umowy ustalmy to.

 

Teraz zadzwoń i spytaj czy mają pismo i czy uznają odstąpienie jeśli nie piszesz reklamacje i czekasz na odpowiedź. Cały czas masz sygnał usługi są świadczonwe więc płacisz nic tu sprzecznego nie widzę. Chyba, że oddałeś już sprzęt i kartę z dniem 01.03 i nie korzystasz z usług. Wtedy by była jakiaś przesłanka do anulowania naliczonych Ci opłat za marzec.

 

Napewno tak zrobiłeś bo skoro rezygnowałes z dniem 01.03 to nie korzystasz z usług prawda ?

 

Pomijam fakt miesięcznego okresu wypowiedzenia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak @selko jak piszesz Tesciowa wyslala 27mego a ze zmiany wchodzily z 1marca ktorych nie akceptowalem to napisalem ze z tym dniem chce zerwac umowe z powodu nieakceptowania wchodzacych podwyzek.... TEsciowie wiesz starsze osoby i teraz boja sie i nie wiedza co robic tylko czekaja co im powiem... TV dziala daje i Czy maja zaplacic za te rachunki co przyszly za marzec czy jak sie zachowac :/ Nie wiem co im dalej doradzac. Chcialem zeby wyszli z tego bagna bo rachunki na 144zl czy jakos tak maja teraz :/ A z poczatku bylo 68 bodajrze :/ Dla nich to zmiana kolosalna....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak @selko jak piszesz Tesciowa wyslala 27mego a ze zmiany wchodzily z 1marca ktorych nie akceptowalem to napisalem ze z tym dniem chce zerwac umowe z powodu nieakceptowania wchodzacych podwyzek.... TEsciowie wiesz starsze osoby i teraz boja sie i nie wiedza co robic tylko czekaja co im powiem... TV dziala daje i Czy maja zaplacic za te rachunki co przyszly za marzec czy jak sie zachowac :/ Nie wiem co im dalej doradzac. Chcialem zeby wyszli z tego bagna bo rachunki na 144zl czy jakos tak maja teraz :/ A z poczatku bylo 68 bodajrze :/ Dla nich to zmiana kolosalna....

 

Narazie napisz maila do nich lub adzwoń żeby spytać jak się sprawy mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w ostatni czwartek (15 marca), po zalogowaniu do ICA, zorientowałem się w tym wałku.

Aneks dostałem, owszem.

W piśmie powitalnym! W styczniu przedłużyłem telefonicznie umowę, przesłali warunki (takie jakie ustaliłem) oraz aneks z podwyżką od 1 marca.

 

Wysyłam właśnie rezygnację. Informuję w niej, że korespondencja ze stycznia miała być potwierdzeniem warunków umowy zawartej telefonicznie. Powołuję się tu na pismo powitalne:

"dziękujemy za skorzystanie z oferty specjalnej, dotyczącej przedłużenia Umowy o Abonanent CYFRY+.

Z przyjemnością potwierdzam jej kontynuację na promocyjnych warunkach, wybranych w trakcie rozmowy z naszym konsultantem. Szczegóły promocji znajdą Państwo w załączonej korespondencji".

Z tego niezbicie wynika, że przesyłają mi warunki, które ustaliłem telefonicznie. Ale jest to nieprawda, ponieważ telefonicznie nie ustaliłem podwyżki od 1. marca. Z tego powodu uznaję, że doszło do błędu z ich strony, że korespondencja ze stycznia zawiera błąd i nie potwierdza tego co ustaliłem telefonicznie. Jednocześnie nie przyjmuję do wiadomości, że zawarty tam aneks do umowy jest pismem osobnym. Został on wysłany w jednej kopercie - jako integralna całość umowy.

 

Natomiast generalnie jestem w szoku jaką bucówę odstawili. Jestem (byłem) klientem cyfry od 10 lat (z krótkimi przerwami na przełączenie z canal+ w kablówce na cyfrę). W ostatnich pięciu latach płaciłem wysokie abonamenty 80-90 zł, w pewnym momencie nawet 150. Skoro tak traktują wiernego klienta, niech zjeżdżają. Polską ligę obejrzę sobie u kolegi. Może później zdecyduję się na multipakiet - i tyle. Finito.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...