fation Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Wystarczy zajrzeć do regulaminu.... Operator CYFRY+ zastrzega sobie prawo do podwyższania opłat opisanych w Cenniku w trybie art. 15 § 8 Regulaminu. W takim wypadku Abonent ma prawo do wypowiedzenia Umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o opisanym powyżej podwyższeniu opłat opisanych w Cenniku, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego obowiązywania dotychczasowych stawek tych opłat. W wypadku braku oświadczenia Abonenta o wypowiedzeniu Umowy według powyższych zasad obowiązywać go będą nowe stawki opłat opisanych w Cenniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karabinier Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 yyy mi tez powiedzieli ze mam czas do 15 marca;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 ale skoro zmiany wchodzą od 1 marca, to od tego terminu dwa tygodnie. ja to rozumiem tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Tak to prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 no właśnie. jak byk wychodzi, że do 15.03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Sweety na jakiej podstawie? W regulaminie masz że od momentu otrzymania takiej informacji, a nie od momentu zaistnienia tego faktu. Czyli termin 15.03 jest z sufitu wzięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 nie mnie oceniać czy jest to termin z sufitu czy też nie...taka informacja została mi udzielona w punkcie obsługi i na infolinii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SHAKER Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Witam mam pytanie walcze z C poslalem rezygnacje 3.2.12 nie podpisalem sie zapomnialem zonk posylam 13 nastepna dzwonia do mnie trzy razy zebym zostal mowi nie konsultant mowi ok prosze zdac karty w marcu 25.2.12 dostaje takiego meila dziękuję za kontakt. Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że wnioski dotyczące odstąpienia od Umowy z powodu zmiany cen były przyjmowane do 10 lutego 2012 roku. Pani korespondencja wysłana była 13 lutego 2012 roku, czyli po ww. terminie. W związku z tym, zakończenie współpracy zaplanowane zostało na koniec Okresu Minimalnego, czyli 31 marca 2013 roku. i teraz aneksu nie dostalismy bo nie polecony jest ktos madry na jaki artykul sie powolac jutro ide do rzecznika konsumentow zobaczymy co powie mam paru znajomych i maja identyczne myk zalozyli ze do 10 i co im zrobisz niech sie ktos wypowie Pzdr jak oni moga zalozyc sobie ze ze do 10 tego nie rozumiem z kazda rozmowa bok sie na to powoluje wiec mowie listonosz zostawia listy w drzwiach pies zjadl wiatr porwal oni w kolko ja odebralem pismo 2.2.12 poslalem rezygnacje jak mi to udowodnicie ze tak nie bylo cisza i dalej to samo nikt na infolini nikt nie potrafi odpowiedziec na to pytanie C ma klijentow totalnie gdzies kombinuja jak moga zeby utrudnic rezygnacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Jako rzecznik to sprawa jest prosta, 01.03.2012 wprowadzają podwyżkę i jest 14 dni od wprowadzenia zmian, regulaminu itp. To jest ostatnia szansa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Witam mam pytanie walcze z C poslalem rezygnacje 3.2.12 nie podpisalem sie zapomnialem zonk posylam 13 nastepna dzwonia do mnie trzy razy zebym zostal mowi nie konsultant mowi ok prosze zdac karty w marcu 25.2.12 dostaje takiego meila dziękuję za kontakt. Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że wnioski dotyczące odstąpienia od Umowy z powodu zmiany cen były przyjmowane do 10 lutego 2012 roku. Pani korespondencja wysłana była 13 lutego 2012 roku, czyli po ww. terminie. W związku z tym, zakończenie współpracy zaplanowane zostało na koniec Okresu Minimalnego, czyli 31 marca 2013 roku. i teraz aneksu nie dostalismy bo nie polecony jest ktos madry na jaki artykul sie powolac jutro ide do rzecznika konsumentow zobaczymy co powie mam paru znajomych i maja identyczne myk zalozyli ze do 10 i co im zrobisz niech sie ktps wypowie Pzdr W regulaminie nie ma nic do kiedy są przyjmowane odstapienia od umowy w związku ze zmiana w regulaminie (typowy niczym nie potwierdzony wymysł platformy), jest natomiast termin 14 dni od zawiadomienia abonenta o takich zmianach. Którym dniem była data 3-2-12 od otrzymania listu od C+? Jak dobrze rozumiem, to jezeli data wysłania prawidłowego podpisanego pisma o rezygnacji zmieściła się w tych 14 dniach - to nie widzę problemu, jeżeli przekroczyła 14 dni to tylko dobra wola C+ - w co wątpię. Możesz jeszcze spróbowac dogadac się z konsultabntem aby zrezygnowali z podwyzki. Ważne, aby łatwo nie poddawać sie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Jako rzecznik to sprawa jest prosta, 01.03.2012 wprowadzają podwyżkę i jest 14 dni od wprowadzenia zmian, regulaminu itp. To jest ostatnia szansa. w końcu wypowiedzial się ktoś, kto potwierdził moje zdanie, że można do 15.03 wypowiadać im umowę. I bardziej racjonalny jest ten termin, niż to że liczy sie od dnia dostarczenia, bo tak jak tu wiele osób pisze list może po prostu nie dojść, przepaść gdzieś itp itd...przez co będziemy niepoinformowani o zmianach, co nie będzie naszą winą, a ja wiadomo,że zmiany od 1go to 2 tygodnie mamy na wymówienie...no tak uważam, a jak jest w praktyce, to sie okaże za 2 tyg jak będzie mijał ww. termin.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 sweety przeczytałem twoje posty i każdy dosłownie każdy to kompletne bzdury. Poczynając od tego gdzie napisałaś że rezygnacje trzeba wysłać na adres siedziby firmy, czyli wg ciebie siedziba firmy jest na poczcie w skrytce pocztowej 8 W regulaminie jest wyraźnie napisane że wypowiedzenia są przyjmowane w ciagu 14 dni od otrzymania informacji a rozwiązanie jest zaplanowane z dn wejścia w życia nowe cennika, wiec nie wiem skad rowniez wzielas te miesieczne i trzymiesieczne okresy wypowiedzenia i ta data 15,03,2012. Cyfra listy wysyłala ok 06,01,2012 i przyjela że więcej niz 20 dni nie będzie szedł czyli najpóźniej dojdą 26,01,2012 + 14 dni co daje date wypowiedzenia najpóźniej 10,02,2012, oczywiscie z poczta rożnie bywa wiec jeśli ktoś dostał wypowiedzenie później będzie ono rozpatrywane w trybie reklamacyjnym, dlatego w wypowiedzniu najlepiej zaznaczyć datę kiedy się otrzymało. A jeśli powiedzieli ci tak w punkcie to są [beep]ami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 a co w sytuacji gdy ktoś nie dostał tego listu? co do tego miesiąca, to zwróciłam honor,że się faktycznie pomyliłam i byłam w błędzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Jeśli ktoś nie dostał listu to tak samo jak w przypadku tego że otrzymał później wysyła wypowiedzenie opisuje sprawe że nie otrzymał pisma i dowiedział się z innych źródeł o tym i jest rozpatrywane w trybie reklamacyjnym. Dostaje odpowiedz jeśli pozytywna to ok jeśli negatywna to jeden sobie daruje a drugi pojdzie do UOKiK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Tak, tez sądze ze będzie najlepiej i najprościej. Odnosnie siedziby firmy to jasne że znajduje sie w W-wie ul. Sikorskiego 9 , a listy polecone z wypowiedzeniami mozna wysyłać na ten właśnie adres siedziby (3 razy polecone już bezproblemowo doszły), lub na adres korespondencyjny w którym jest tylko skrzynka pocztowa, ale jakiś przedstwaiciel zapewne z poczty je podpisuje (nie wysyłałem poleconych na ten adres). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Jeśli chodzi o listy wysyłane na adres siedziby firmy spoko można ale wszystko o wiele dłużej trwa do +2tyg. Więc lepiej zaoszczędzić sobie dzwonienia na infolinie i pytania się czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane i zaakceptowane. Bo np. jeśli wysłałeś wypowiedzenie ze wg na zmiane regulaminu 28,01,2012 do C+ dojdzie z opóznieniem bo wysłałeś na adres siedziby np. 11,02,2012 i popełniłeś błąd np. zapomiałeś sie podpisać (czyli nie wypowiedzenie nie spełnia warunków formalnych i zostaje nie przyjęte) a czas na rezygnacje byl do 10,02,2012 to jestes uziemiony ze wg na zmiane reg juz nie zrezygnujesz. A tak masz więcej czau na wysłanie drugiego poprawnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Dokładnie tak. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SHAKER Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Powiem tak jutro napisze jak porozmawiam z fachowcami generalnie te 14 dni i 10 luty to wymysl cyfry aby utrudnic rezygnacje w kazdej normalnej firmie wypowiedzenia sa miesieczne albo przed wejsciem nowego regulaminu lub ceny itd to jest po prostu logiczne ! bede walczyl z C do konca nie popusze im tego raz za to ze wydzwaniali i klasycznie wprowadzili mnie w blad ze umowa jest anulowana dwa totalna olewke z boa pozdrawiam pana Patryka ktory nie ma zielonego pojecia o niczym na tej smiesznej infolini trzy za promocje grudniowa trzy miesieczna gdzie doskonale wiedzieli ze podniosa ceny multiroom za 5zł Dobre ale to marketing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Jeśli ktoś nie dostał listu to tak samo jak w przypadku tego że otrzymał później wysyła wypowiedzenie opisuje sprawe że nie otrzymał pisma i dowiedział się z innych źródeł o tym i jest rozpatrywane w trybie reklamacyjnym. Dostaje odpowiedz jeśli pozytywna to ok jeśli negatywna to jeden sobie daruje a drugi pojdzie do UOKiK Aha no ok, to jest jakieś wyjscie z sytuacji....a czy zdarza się ze C+ przyjmuje reklamacje z korzyscia dla klinetów, czy raczej nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frog Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Czy wypowiedzenie moze brzmiec tak ? "Ja,( imie i nazwisko), legitymujący(a) się dowodem osobistym (seria i numer)wydanym przez (nazwa urzędu) informuje iz nie akceptuje zmian cennika wprowadzanych z dniem 01.03.2012, co skutkuje rozwiązaniem umowy z winy operatora a operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze. Proszę o rozwiązanie ze mną umowy NR XXXXXXX z dniem 29.02.2012. " Czy pisac dodatkowo ze nie dostalem zadnego nowego cennik a o zmianach dowiedzialem sie z innego zrodla ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 @sweety zdarza się @frog wypowiedzenia były przyjmowane do 10.02.2012 więc koniecznie musisz opisać sprawę że nie dodałeś regulaminu, Wypowiedzenie może być ale nie jest wymagane podawania nr dow osobistego i organu który wydał, wypowiedzenie wystarczy że zawiera dane teleadresowe, czytelny podpis i nr abo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frog Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 @cabron600 to troche nie fair jak do 10.02 bo jak widac po przykladzie tu odemnie i innych na internecie nie wszyscy dostali nowe regulaminy. Wiec powinni jak tu niektorzy pisza przyjmowac wypowiedzenia dluzej (do wprowadzenia zmian lub najdalej 14dni od wprowadzenia zmian jak tu niektorzy pisza). Ja,( imie i nazwisko) informuje iz nie akceptuje zmian cennika (o ktorych dowiedzialem sie od znajomych, gdyz zadnej korespondencji ani innej informacji od panstwa w tym temacie nie otrzymalem) wprowadzanych z dniem 01.03.2012, co skutkuje rozwiązaniem umowy z winy operatora a operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze. Proszę o rozwiązanie ze mną umowy NR XXXXXXX z dniem 29.02.2012. tak moze byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino83 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Frog w lewym górnym rogu napisz nr abonenta, imię, nazwisko i adres zamieszkania, w prawym Canal+ Cyfrowy sp z o.o. al. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa, pamiętając o własnoręcznym podpisie na dole pod tekstem wypowiedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Może być, jak będziesz wysyłał to poleconym za potwierdzeniem odbioru. Ale kiedy tobie konczy się umowa tak na marginesie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frog Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 @maxsat tak dokladnie to nie moja umowa tylko tesciow... Teraz minela im polowa (rok i rok do konca) i abo wzrosl im miesiac temu o 50% a dodatkowo wlasnie przez te podwyzki jeszcze by wzrosl Bede wysylal poleconym za potwierdzeniem na adres : CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 @dino83 ten adres z sikorskiego koniecznie trzeba pisac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi