Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zamierzam wysłać wypowiedzenie ponieważ umowa kończy się ostatniego dnia listopada.

Wiem już, że mam wysłać na taki adres oraz musi być to list polecony z potwierdzeniem odbioru.

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. pocztowa 8

Proszę o pomoc czy podany oto wzór wypowiedzenia będzie odpowiedni: http://pokazywarka.pl/rezygnacja-cyfra-plus/

Proszę o wyrozumiałość bo jeszcze nigdy nie wysyłałem wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 30 dni na poinformowanie cyfry o rozwiązaniu umowy. Oczywiście 30 dni po zaistnienie faktu, czyli wyłączeniu danego kanału. Umowa powinna być w tym przypadku rozwiązana na koniec miesiąca, w którym dotrze wypowiedzenie do cyfry.

A to jest pewne te 30 dni? bo ja w umowie z kwietnia dla przechodzących mam 3 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nowy regulamin wchodził w życie 1.05 i wg. tego powinieneś się kierować. Regulaminy zawsze są dostępne na stronie cyfry.

 

Ps. podpisując w kwietniu powinieneś mieć też wydrukowany nowy regulamin, który dla nowo podpisujących umowy (nowi z ulicy, czy przechodzący od konkurencji) obowiązywał od 18.03.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Trzeba dłużej poszukać...

 

Od 01.10.11 kanał ZIG ZAP przeobraził się w TELETOON+ i zgodnie z artykułem 7 § 1 regulaminu umowy o abonament Cyfry plus:

"Operator CYFRY+ z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących w skład poszczególnych Pakietów wymienionych w Załącznikach do Umowy. Wyżej wymienione zmiany – wynikające z faktu zaistnienia okoliczności leżących poza kontrolą Operatora CYFRY+, uznawane za siłę wyższą, zastąpienia danego Programu Programem o porównywalnej tematyce, rezygnacji z danego Programu z uwagi na jego niską oglądalność, zaprzestania nadawania Programu z przyczyn obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją właściwego organu władzy państwowej, orzeczeniem sądu lub innego właściwego organu - uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 3 miesięcy kalendarzowych od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+, o ile takie zmiany/zmiana nie zostały wprowadzone do Regulaminu/Umowy w trybie art. 15 § 8 Regulaminu."

 

Artykuł 15 § 8 regulaminu umowy mówi, że "[...]Zmiany Regulaminu/Umowy wydane w czasie trwania Umowy będą wiązały Abonenta, jeżeli ich treść zostanie mu doręczona, a Abonent nie wypowie Umowy w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Abonentowi.[...]"

 

Pozostaje tylko sprawdzić, czy przyszedł jakiś list... jeżeli nie, to wysłać wzór pisma (można znaleźć w necie) zawierający powód rozwiązania umowy.

Sam lecę dziś do domu obejrzeć od nich listy ;)

 

Pozdrawiam!

 

P.S.

Sprawdzałem w regulaminach zawieranych od 5 września 2010r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest tylko zmiana nazwy kanału:

"[...]Wraz ze zmianą nazwy ZigZapa na teleTOON+, pojawi się także nowa, kolorowa oprawa antenowa, nowe pozycje w ramówce, a także interaktywna strona www.teletoonplus.pl. Wprowadzeniu nowej marki na rynek towarzyszyć będzie kampania reklamowa, prowadzona m.in. w kanałach produkowanych przez spółkę CANAL+ Cyfrowy, prasie i Internecie.[...]"

 

Więcej, gdzie jest wypowiedź Dyrektorki, można przeczytać tutaj:

http://www.teletoon.pl/aktualnosci/nowa ... j-teletoon

 

Wydaje mi się, że oznacza to "zastąpienie danego Programu Programem o porównywalnej tematyce" - nawet ramówka jest całkiem inna, czyli nie obejrzysz tego co było na ZIG ZAP.

Zgadza się? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a jak to rozumiesz?

Wyżej wymienione zmiany (...) zastąpienia danego Programu Programem o porównywalnej tematyce, (...) - uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy.

Ja też to tak rozumiem, a staram się czytać ze zrozumieniem...

Wcześniej już o tym pisałem w innym wątku, to wszyscy upierali się, że nie można z tego powodu zerwać umowy. A ja nadal tak twierdzę.

 

Czekam na ever4ever co Ci odpiszą... Ale nie licz że zarejestrują szybko Twój list.

Ja wysłałem wypowiedzenie w czwartek 29 września PRIORYTETEM (do Wawy dotarł 1 października) i dziś dzwoniłem. Cyfra twierdzi, że nie zarejestrowali mojego listu... Żenada i kłamstwo.

Poczta Polska potwierdza przekazanie do doręczenia na skrytkę mojego listu dnia 3 października.

Także Cyfra ma ta ogromny bałagan... Zanim rozpatrzą Twój wniosek, minie okres wypowiedzenia....

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wonsik - zgadza się, eve4ever napisała o innej tematyce, a chodziło jej pewnie o ramówkę...

 

@eve4ever może napisz jakieś sprostowanie lub jeszcze raz to samo, bo faktycznie mogą Ci tego nie przyjąć (jeżeli napisałaś jak w poście).

 

@dlugilong - mnie pytasz jak to rozumiem? Bo dokładnie jak Ty ;) poza tym jeżeli wysyłasz coś takiego, to z potwierdzeniem nadania, na którym możesz napisać w uwagach co wysłałeś... dodatkowo zawsze w takich sytuacjach liczy się data stempla pocztowego (jestem pewien, bo rok temu zrezygnowałem na koniec umowy z cyfrą w ostatnim dniu miesiąca) ;)

W tym momencie "mam gdzieś" co oni tam sobie zarejestrują i po prostu płacę tylko ostatni abonament w miesiącu rezygnacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to skoro wiadomo, że movies24 kończy emisję, to dlaczego nie wysyłacie już wypowiedzeń z tego powodu? Bo można to zrobić dopiero po zaistnienie faktu! Nawet jakby cyfra miała uznać wypowiedzenie z tego powodu (teletoon+) to udzieli odpowiedzi negatywnej, bo wypowiedzenie zgodnie z regulaminem zostało wysłane przed, a nie po zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dlugilong, powiedz, jak chcesz, żeby uznali Ci wypowiedzenie (o ile uznają), skoro wysyłasz je przed zaistnieniem faktu?

 

Ale ja nie wypowiadam z powodu TeleToon+ tylko z powodu kończącej się umowy :) Swoją drogą, regulamin mówi konkretnie o zastąpieniem kanału porównywalną tematyką. Dla mnie jest to powód do rozwiązania umowy, ponieważ TeleToon+ wyrzucił z ramówki sporo programów dla dzieci zastępując je innymi, nowymi pozycjami. W regulaminie macie listę kanałów, w której jest ZIGZAP a nie TELETOON+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kto mi teraz taki mądry odpowie na takie pytanie.. jak przetłumaczyc dziecku , płaczącemu że nie ma jego ulubionego programu z bajkami?? ze jest tylko zmiana znaczka ?? dziecko płacze, nie dochodzą do niej argumenty że to ten sam program?! faktycznie ramówka się zmieniła.. grafika itp.. dzieci regulaminów nie muszą rozumieć.. czy to nie jest powód do rozwiązania umowy? który mądry mi odpowie na fakt czy to nie jest wystarczający powód na zerwanie umowy z Cyfra? !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...