zabolek Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Lepiej sprawdź ustawienia anteny. C+ nie wyłącza sygnału w połowie miesiąca. A jednak wyłącza, bo kanały FTA odbieram a na pozostałych jest brak uprawnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Żeby Cyfra zablokowała Ci kanały to musisz być w takiej sytuacji jeśli masz Puls , Polonia itp: - nie zapłaciłeś dwóch rachunków - wysłałeś wypowiedzenie, - karta nie pobrała uprawnień - zadzwoń na infolinię i sam je puść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 @Dan-Sat Pisałem wcześniej, że wysłałem wypowiedzenie 30 czerwca ze względu na TVN Warszawa, ale w takim przypadku dotarło już w lipcu (zwłaszcza że wysyłałem o godz. 21) i zgodnie z regulaminem powinni mi wyłączyć sygnał pod koniec lipca a nie 13 lipca. Wysłałem wczoraj reklamację przez formularz kontaktowy i jeśli nie będzie dziś odpowiedzi to zadzwonię do CTA. Opisałem to na forum, bo śledzę wątki związane z cyfrą i nie zauważyłem, żeby ktoś ostatnio miał podobną sytuację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerami82 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Moze wzieli pod uwagę datę stempla pocztowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Tak przypuszczam, chociaż nie powinni umowy rozwiązywać z wsteczną datą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoUeN Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam Dwa lata temu podpisałem umowę z cyfra i teraz w październiku kończy mi się umowa i chciałem się dowiedzieć ile trwa okres wypowiedzenia umowy , czytam rożne fora i jedni mówią ze 3 miesiące , a inni 1 miesiąc , czytałem swoja umowę , ale żadnych informacji o okresie wypowiedzenia nie ma mowy . Z góry dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 3 miesiące jak rozwiążesz umowę po okresie minimalnym, kiedy umowę będziesz miał już na czas nieokreślony. Natomiast 1 miesiąc obowiązuje w momencie, kiedy umowę masz jeszcze na czas określony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Pytanko Z 30.07.2011 znika C+ sport2 dodają C+ weekend HD oraz c+gol HD. Czy mogę w takim wypadku rozwiązać umowe? Pozdr nic nie znika , zmieniaja nazwe Oo, pomyśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Wysłałem reklamację i dokładnie opisałem sytuację: Dnia 30 czerwca 2011r wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy ze względu na wycofanie z oferty kanału TVN Warszawa. Dzisiaj (13 lipca) został wyłączony sygnał, chociaż według art. 7 § 1. regulaminu zmiany zawartości pakietów "uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+". Moim zdaniem umowa ze mną została rozwiązana z naruszeniem wyżej wymienionego punktu regulaminu, ponieważ list z wypowiedzeniem Operator Cyfry+ otrzymał w lipcu 2011r. Wyłączenie sygnału w połowie miesiąca pozbawiło mnie możliwości oglądania telewizji,ponieważ czytałem regulamin i byłem przekonany, że umowa zostanie zakończona z końcem lipca (jak stanowi art. 7). Proszę o przywrócenie sygnału i odbieranego wcześniej przeze pakietu i rozwiązanie umowy zgodnie z regulaminem, czyli 31 lipca 2011r. Chciałbym kontynuować umowę, jeśli przedstawiliby Państwo zadowalające mnie warunki umowy. Proszę też o informacje, do kiedy muszę zwrócić karty. Taką odpowiedź dostałem: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że rozwiązanie Umowy zostało zaplanowane zgodnie z Regulaminem. Wyjaśniam również, iż ma Pan możliwość wznowienia jej na warunkach, które obowiązywały przed zakończeniem kontraktu. Jeżeli jest Pan zainteresowany kontynuacją Umowy, proszę o kontakt. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, Dział Relacji z Abonentami Zero odpowiedzi, kiedy mam zwrócić kartę, chociaż pytałem w mailu.Na pewno nie będę kontynuował na dotychczasowych warunkach. Bardziej opłaca się wziąć nową umowę, ale i tak nie wezmę, przynajmniej na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Więc użyj funkcji ODPOWIEDZ w swojej skrzynce pocztowej i napisz, że nie odpowiedziano Ci na Twoje pytanie oraz zadaj je ponownie, a mianowicie: Do kiedy dokładnie muszę zwrócić operatorowi swoją kartę abonencką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Pytanko Z 30.07.2011 znika C+ sport2 dodają C+ weekend HD oraz c+gol HD. Czy mogę w takim wypadku rozwiązać umowe? Pozdr nic nie znika , zmieniaja nazwe Oo, pomyśl Jak zwykle wszystko zależy od interpretacji Zobaczymy co będzie w oficjalnym info. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 @zabolek przeciez na 15 poprzednich stronach jest duzo wpisow o tym ze jak wyslales w czerwcu wypowiedzenie z powodu tvn warszawa to umowa sie konczy wraz z koncem czerwca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 danio, miej litość. Przeczytaj fragment zacytowanego przez zabolka regulaminu. Nie chcę pouczać pracownika cyfry, ale takie podstawy to powinniście znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Jeśli C+ przyjęło datę na stemplu pocztowym, to zgodnie z fragmentem regulaminu umowa została rozwiązana z ostatnim dniem miesiąca w którym oświadczenie dotarło, czyli 30 czerwca (bo data była czerwcowa na kopercie). ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Przecież tam jest napisane, że w przeciągu miesiąca kalendarzowego abonent ma prawo na wysłanie wypowiedzenia umowy. Rozwiązanie skutkuje na koniec miesiąca kalendarzowego w którym dotarło wypowiedzenie do cyfry. Więc wypowiedzenie wysłane 30 czerwca jest ważne. Dotarło w lipcu do cyfry, więc na koniec lipca powinna być rozwiązana umowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ja to raczej widzę, że idą abonentom na ręke, żeby potem nie było spornych spraw kiedy dotarło pismo, szczególnie na przełomie miesięcy ... więc przyjmują jako datę dotarcia, datę na stemplu pocztowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Więc użyj funkcji ODPOWIEDZ w swojej skrzynce pocztowej i napisz, że nie odpowiedziano Ci na Twoje pytanie oraz zadaj je ponownie, a mianowicie: Do kiedy dokładnie muszę zwrócić operatorowi swoją kartę abonencką. Już to zrobiłem, ale dzięki za radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Wysłałem reklamację i dokładnie opisałem sytuację: Dnia 30 czerwca 2011r wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy ze względu na wycofanie z oferty kanału TVN Warszawa. Dzisiaj (13 lipca) został wyłączony sygnał, chociaż według art. 7 § 1. regulaminu zmiany zawartości pakietów "uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+". Moim zdaniem umowa ze mną została rozwiązana z naruszeniem wyżej wymienionego punktu regulaminu, ponieważ list z wypowiedzeniem Operator Cyfry+ otrzymał w lipcu 2011r. Wyłączenie sygnału w połowie miesiąca pozbawiło mnie możliwości oglądania telewizji,ponieważ czytałem regulamin i byłem przekonany, że umowa zostanie zakończona z końcem lipca (jak stanowi art. 7). ------------------------------------------------------------------------------------------------ Nie, no już się pogubiłem. Umowę mam do 30.09.2011r. Czy powołując się na w/w art. 7 § 1 ( wypowiedzenie umowy ze względu na wycofanie z oferty kanału TVN Warszawa ) mogę wypowiedzieć umowę wcześniej ? Jeśli tak, to kiedy mam wysłać wypowiedzenie, aby skutkowało na koniec września 2011 r. Dziękuję za wyrozumiałość na zadane pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Mogłeś wypowiedzieć wcześniej, gdybyś wysłał wypowiedzenie ze względu na TVN Warszawa do 30 czerwca, a teraz tylko w związku z końcem okresu minimalnego (chyba, że jakiś kanał wcześniej zlikwidują). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 no, to się zgapiłem ;-( Poczekam, a potem do N. Sportu nie oglądam wcale, a na HD mi zależy. Mam nadzieję,że dobrze robię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Pamiętaj, żebyś wysłał wypowiedzenie listem poleconym miesiąc przed upływem okresu minimalnego czyli w twoim przypadku do końca sierpnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garbek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam, mam umowę z tv zakupionym na własność za 1 zł pakiet prestiż hd, 24 czerwca wysłałem wypowiedzenie umowy ze względu wycofania tvn warszawa, 9 lipca wyłączyłi mi kanały i dzisiaj chciałem podpisać nową umowę na pakiet start lecz konsultant orzekł ze mam jakąś zaległość z tytułu porzedniej umowy. Jak się później okazało jest to 800 zł za telewizor, czy mam jakieś szanse zeby cyfra umorzyła to odszkodowanie. Niczego nie dostałem na pismie i gdyby nie dzisiejsza rozmowa z konsultantem to dalej bym nic nie wiedział Z góry dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek.ka Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 ja do nich pisałem przed rozwiązaniem umowy i mam odpowiedź na piśmie czyli email że nie będę płacił kary!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Pamiętaj, żebyś wysłał wypowiedzenie listem poleconym miesiąc przed upływem okresu minimalnego czyli w twoim przypadku do końca sierpnia. Ja właśnie wysyłam rezygnacje. Też mi się kończy umowa we wrześniu. To że Canal+ stracił wytwórnię to mogę jeszcze jakoś znieść ale już to że nic nie dodaje nowego w HD to już wyprowadza mnie z równowagi. Właśnie zamówiłem n-kę i przez 3 miesiące zanim mi się skończy umowa z C+ nic nie płacę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiekB Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 @Dan-Sat Pisałem wcześniej, że wysłałem wypowiedzenie 30 czerwca ze względu na TVN Warszawa, ale w takim przypadku dotarło już w lipcu (zwłaszcza że wysyłałem o godz. 21) i zgodnie z regulaminem powinni mi wyłączyć sygnał pod koniec lipca a nie 13 lipca. Wysłałem wczoraj reklamację przez formularz kontaktowy i jeśli nie będzie dziś odpowiedzi to zadzwonię do CTA. Opisałem to na forum, bo śledzę wątki związane z cyfrą i nie zauważyłem, żeby ktoś ostatnio miał podobną sytuację. Mnie spotkało to samo. Sygnał wyłączony 12.07 godz. 21:45. Następnego dnia o 7:00 zadzwoniłem do CTA, ale konsultantka miała swoją interpretację regulaminu dot. czasu rozwiązania umowy i nic nie załatwiłem. Później wykonałem telefon do Działu Utrzymania Abonentów , gdzie również nie udało się nic załatwić (ten dział się tą sprawą nie zajmuje), a następnie zostałem przełączony do CTA , gdzie trafiłem na Konsultanta, który po sprawdzeniu przyznał, że nastąpiło błędne odłączenie sygnału. Jeszcze w trakcie rozmowy uprawnienia zostały przesłane, a dzisiaj możliwość logowania do ICA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi