mietek007 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Inspekcja i rzecznik praw konsumenta dla klienta postarają się, jak się nie da to sie nie da a klient wtęczas wyjdzie na durnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Mnie nie obchodza zadne instytucje, urzedy, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 A jest możliwość zażądania aby przedstawiciel C+ przyszedł do naszego domu z umową aby ją zawrzeć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 16 lat sprzedaję C+, było wielu klientów, którzy podpisywali umowy w naszych punktach i przez ten czas naprawdę wiele osób chciało zrezygnować kilka dni po podpisaniu umowy, ponieważ zawsze otrzymywali odmowę, kilku klientów pisało do Rzecznika Konsumenta albo Inspekcji, dostaliśmy kilka razy pismo z pytaniem czy dana osoba podpisywała umowę u nas w sklepie, odpowiadaliśmy, że w sklepie i wtedy klient otrzymywał jasną informację o braku możliwości wycofania się Raz odpowiedzieliśmy Rzecznikowi, że klient zamawiał montaż przez telefon i umowę podpisywaliśmy u niego w domu i wtedy Rzecznik skierował pismo do C+ aby rozwiązali z nim umowę ponieważ była zawierana poza lokalem, i Canal+ anulował tą umowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino83 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Dlaczego miałby to zrobić? Chcesz to kupujesz nie to nie, jak się wybierasz na zakupy to też żądasz, żeby przedstawiciel jakiejś marki butów u Ciebie się zjawił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Tak, ale nie musi, a jak się zgodzi to zażąda za taką usługę dodatkowej opłaty A jest możliwość zażądania aby przedstawiciel C+ przyszedł do naszego domu z umową aby ją zawrzeć ? Mnie nie obchodza zadne instytucje, urzedy, itp. Z takim podejściem to po co ta cała dyskusja ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Dlaczego miałby to zrobić? Chcesz to kupujesz nie to nie, jak się wybierasz na zakupy to też żądasz, żeby przedstawiciel jakiejś marki butów u Ciebie się zjawił? Jeżeli to jest odpowiedź na moje pytanie to jest bezsensowna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Tak, ale nie musi, a jak się zgodzi to zażąda za taką usługę dodatkowej opłaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Czyli jest możliwość aby zrezygnować z Cyfry+ w ciągu 10 dni gdy się nie podpisze umowy w punkcie Cyfry+ bez ponoszenia konsekwencji. Np. przy wspomnianej wcześniej usłudze montażu instalacji z podpisaniem umowy w lokalu klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Tak, jeśli podpiszesz umowę w domu masz 10 dni, jeśli w sklepie to nie masz takiej możliwości Ile można to wałkować Proste i jasne Tylko jak zamówisz montaż, to już potem za usługę montażu i antenę zwrotu nie dostaniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojasinho Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Kumpel wysłał wypowiedzenie Cyfrze ze względu na zmiane ceny pakietu jakoś 12 dni roboczych temu, dzisiaj dostał odpowiedź : "Uprzejmie wyjaśniam, że przesłane przez Pana wypowiedzenie zostało odnotowane i jest w trakcie rozpatrywania. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie regulaminowym - 30 dni. " Co ma robić? Czekać, z dniem 1 marca wchodzi nowy cennik. On chce zrezygnować.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek007 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Jak chce zrezygnować całkiem to czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojasinho Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Tzn. chce zrezygnować z możliwością wynegocjowania nowych warunków;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Wypowiedzenie wyslij bo nie zaszkodzi a wrecz powinno byc. Z forum dowiesz sie jakie warunki mozna otrzymac i w mailu im napiszesz co i za ile chcesz. Nie pytac sie ale od razu mowic co sie chce i za ile. wypowiedzieć umowe można bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji do 15.03, piszesz sobie takie wypowiedzenie i wysylasz im, easy. w ten sposób mozesz sobie zmienic operatora wybierając tym samym bardziej korzystną oferte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joke Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Dlaczego to 15.03.? Na jakiej podstawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojasinho Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Odpowie mi ktoś czy jest szansa, że załapie się mój kumpel na negocjacje nowych warunków? Wypowiedzenie do nich dotarło - mają niby 30 dni na rozpatrzenie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 jakie 30 dni. wypowiedzenie jest wazne od dnia wpłynięcia do siedziby firmy. Oni nic nie rozpatruja bo niby co mają rozpatrzeć?? zakażą wypowiedzenia?? Spokojnie negocjować będą, na bank zadzwonią i to nie jeden raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Dlaczego to 15.03.? Na jakiej podstawie? bo tak sobie ustalili. a to prawo wypowiedzenia umowy przysługuje Ci, ponieważ zmieniają sobie coś tam w regulaminie, a jak zachodzą takie zmiany to owe opcja rozwiązania CI sie należy. oczywiście obowiązuje okres wypowiedzenia, który zależy od tego czy umowa z nimi podpisana jest na czas określony czy nieokreślony. A pismo wg mnie jest ważne od chwili wpłynięcia do ich siedziby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezydentelektryk Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 ale ze co? moge teraz wypowiedziec cyfre? bo nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 TAK. takie wypowiedzenie musisz wyslac listem na adres siedziby. będzie ono miesięczne bądź 3, zależy to od okreus na jaki jest podpisana umowa. podpiąć to można pod fakt, iż nie zgadzasz sie na wprowadzane przez nich zmiany. a zmiany zachodzą i cyfra powinna o nich informować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezydentelektryk Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 taaaa no to pięknie dobrze wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojasinho Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 jakie 30 dni. wypowiedzenie jest wazne od dnia wpłynięcia do siedziby firmy. Oni nic nie rozpatruja bo niby co mają rozpatrzeć?? zakażą wypowiedzenia??Spokojnie negocjować będą, na bank zadzwonią i to nie jeden raz Chodzi o to że to do nich wpłyneło, ale jeszcze nie zostało rozpatrzone. Więc nie rozumiem tej sytuacji trochę .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 TAK. takie wypowiedzenie musisz wyslac listem na adres siedziby. będzie ono miesięczne bądź 3, zależy to od okreus na jaki jest podpisana umowa. podpiąć to można pod fakt, iż nie zgadzasz sie na wprowadzane przez nich zmiany. a zmiany zachodzą i cyfra powinna o nich informować. Coś czuję, że tylko tak czujesz. Dowiedz się dokładnie i nie siej plot. Jeżeli zmienia się regulamin to nie ma 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia jak w przypadku kończącej się umowy. A z tym 15.03 to też niech ktoś potwierdzi bo czas wypowiedzeń CHYBA już minął ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweety Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Człowieku ja plot nie sieje. byłem w punkcie tak mi powiedzili, więc tak być musi. Z reguły jak chcesz gdzieś wypowiedzieć umowe przed końcem jej trwania, to ponosisz jakies tam konsekwencje. A teraz do 15.03 możesz rozwiązać umowe bez konsekwencji(bo są zmiany,więc automatycznie możesz zrezygnować, bo np. nie zgadzasz sie na te nowe rzeczy które wprowadzili do regulamini itp),ale z obowiązującym okresem wypowiedzenia, który zależy od tego jaką umowę masz z nimi podpisaną tzn czy na czas określony czy nieokreślony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 sweety: tylko skąd u Ciebie się ta data 15.03 wzięła ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi