Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Nie ma żadnego okresu na zdanie PVR, dopóki bedziesz go miał u siebie bedą naliczać ci najem 20 zł za każdy rozpoczęty miesiąc, dopiero jak go oddasz u dystrybutora przestaną Ci naliczać czynsz najmu Złożyłem pisemną reklamacją i teraz znów czekam bo rachunek za kwiecień mam obciążony kwotą 20 zł za wynajem PVR-a ( a miałem mieć go wynajmowanego do końca marca a potem bodaj 30 dni na oddanie). Ile czekaliście na rozpatrzenie reklamacji jeśli takowe były? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtl7fan Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 a więc zostałem wprowadzony w błąd. Inna sprawa to to, że umowę aneksowałem 15 marca i w ciągu 10 dni (więc przy nawet jakimś opóźnieniu jeszcze w marcu) miałem dostać pismo uprawniające mnie do kupna Sagemcoma za 129zł. Pisma nie dostałem do dziś więc siłą rzeczy nie oddawałem PVR-a bo może miałbym płacić i nie oglądać tv? Zobaczymy jak rozpatrzą moją reklamację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willibald Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Wysłałem wypowiedzenie wysłane w marcu w związku ze zmianą regulaminu. Aktualnie korzystam z pakietu Optimum SD bez dekodera, bez dodatkowych pakietów, cena 44, 90 miesięcznie (umowa na 15 miesięcy do marca 2012 r.). Przez trzy ostatnie miesiące płaciłbym 69 zł. Dzisiaj otrzymałem pierwszy telefon od konsultanta. Miła pani zaproponował kontynuację umowy do listopada 2012 roku gwarancją ceny 54 zł miesięcznie. 54 zł miesięcznie za pakiet Optimum SD bez kanałów HD w XXI wieku - czy to nie jest jednak zbyt uboga oferta. Co prawda to mniej niż 69 zł ale termin zakończenia umowy dłuższy. Do końca aktualnej umowy zapłaciłbym jeszcze 521 zł 30 groszy ale w drugim wariancie przez kolejne 16 miesięcy mialbym do zapłacanie już 864 zł. Oczywiście ominie mnie "promocja" cyfry na Boże Narodzenie 2011 i Nowy Ro 2012. Ale czy warto czekać do tej promocji na Boże Narodzenie bez cyfry skoro obecne oferty na Wielkanoc 2011 są takie jakie są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDPOL Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Wysłałem rezygnację na adres z blankietu tj 02-758 W-wa al. gen. Sikorskiego 9. Tak się zastanawiam, czy to wypowiedzenie im nie zginie? Może wysłać jeszcze jedno na tą ich skrytkę pocztową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 A wysłałeś list z potwierdzeniem odbioru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jch-root Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 @ANDPOL - też tak kiedyś wysłałem, dotarło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Wysłałem rezygnację na adres z blankietu tj 02-758 W-wa al. gen. Sikorskiego 9. Tak się zastanawiam, czy to wypowiedzenie im nie zginie? Może wysłać jeszcze jedno na tą ich skrytkę pocztową? Zadzwoń i zapytaj, czy doszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDPOL Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 A wysłałeś list z potwierdzeniem odbioru? Zwykły polecony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Ja wypowiedzenie wysłałem w marcu, jako priorytet. Po kilku dniach wysłałem e-maila z zapytaniem czy otrzymali. Zrób tak samo i będziesz mieć wtedy pewność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike127 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Czy oddając dekoder trzeba również oddać kabel euro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Tak, kabel Euro, kabel zasilający i pilota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike127 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Szkoda bo przydałby się. Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtl7fan Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Nie ma żadnego okresu na zdanie PVR, dopóki bedziesz go miał u siebie bedą naliczać ci najem 20 zł za każdy rozpoczęty miesiąc, dopiero jak go oddasz u dystrybutora przestaną Ci naliczać czynsz najmu Złożyłem pisemną reklamacją i teraz znów czekam bo rachunek za kwiecień mam obciążony kwotą 20 zł za wynajem PVR-a ( a miałem mieć go wynajmowanego do końca marca a potem bodaj 30 dni na oddanie). Ile czekaliście na rozpatrzenie reklamacji jeśli takowe były? No tak, ale u mnie wynajmowanie dekodera PVR teraz w kwietniu jest spowodowane tym, że nie wysłali mi pisma uprawniającego do kupna Sagemcoma jak zapewniali telefonicznie. Przysłali mi już odpowiedź na moją reklamacje i dostałem na kwiecień 100% zniżki na HD PVR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheemateone Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam Wie ktoś z Was może jak to w końcu jest z tą umową zawartą w listopadzie 2009 z tv? Można w czerwcu wypowiedzieć tą umowę ze względu na zniknięcie TVN Warszawa bez żadnej kary? Nie mogę się w tym połapać. z góry dzięki za pomoc. przy okazji wesołych świąt dla wszystkich forumowiczów. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunio83 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Najlepiej zadzwoń na infolinię tam, przynajmniej tak mi się wydaje, powinni udzielić ci takiej informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 na infolinii CTA nie wiedzą jeszcze (albo przykaz milczenia) o wyłączeniu TVN Warszawa. Kolega z telewizorem MUSI sam poczytać co podpisał w swoim czasie. Siła wyższa (regulamin, zmiana w bukiecie programowym) daje możliwość rezygnacji bez względu czy ktoś miał bonifikatę 10 zł czt telewizor za 1000. Oczywiście pod warunkiem , że kolega w swojej umowie (aneksie) nie podpisał jakiegoś wyłączenia z tej reguły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheemateone Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam Wie ktoś z Was może jak to w końcu jest z tą umową zawartą w listopadzie 2009 z tv? Można w czerwcu wypowiedzieć tą umowę ze względu na zniknięcie TVN Warszawa bez żadnej kary? Nie mogę się w tym połapać. z góry dzięki za pomoc. przy okazji wesołych świąt dla wszystkich forumowiczów. pzdr Napisałem do nich i otrzymałem taką odpowiedz Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem zaprzestanie nadawania kanałów uprawnia Abonenta do rozwiązania Umowy. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem, Dział Relacji z Abonentami ------------------------------------------------------------- CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW Tel.: 801 066 066 lub 22 310 45 45 Fax: 22 310 45 44 jak dowiem się czegoś więcej to dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunio83 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam serdecznie czy wy też macie mnóstwo telefonów dziennie od C+ z wypowiedzeń marcowych? do mnie dzwonią do 10-ciu razy dziennie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidsss Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Ja takiego problemu nie mam. Nie dzwonią wcale Dostałem tylko masę razy spam na komórkę, że mają dla mnie specjalną ofertę ble ble ble... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Normalny problem. Dzisiaj miałem 7, ale 10-tka na dniach też stuknęła. Czerwona słuchawka daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam serdecznieczy wy też macie mnóstwo telefonów dziennie od C+ z wypowiedzeń marcowych? do mnie dzwonią do 10-ciu razy dziennie Nie. Do mnie dzwonili tylko 2 razy w odstępie 1,5 tygodnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisk111 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Do mnie też nie dzwonią,tylko wysyłają sms-y,dzisiejszy : Drogi Abonencie za 4 dni stracisz możliwość odbioru kanałów Cyfry+.Przedluż umowę.Ostatnia chwila na skorzystanie z Oferty Świątecznej.Zadzwon (22) 22 00 191.Wcześniej dzwoniłem sam,po ich numery telefonów,proponowali ofertę jak nowym za Canal+Optimum 78zł,odmówilem,jak sami nie zadzwonią z ciekawą propozycją to ja do nich napewno nie zadzwonię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricz forester Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam! Rodzice mają c+ wysłałem im wypowiedzenie. 1. Czy gdybym nie wysłał to płacili by tyle co na podpisanej kilka miechów temu umowie (chyba nie) czy zgodnie z nowym cennikiem - dawne i obecna promocja by im przepadła? Dzwonili do nich z c+ o przedłużenie umowy, nie wiem dokładnie jak rozmowa wyglądała, zapytani czemu rezygnują powiedzieli że jest za drogo - może to zostało źle zrozumiane: w sensie że nie chcą w ogóle c+ - a chcą, bo stanęło na tym że umowa tak jak się kończyła we wrześniu tak się kończy, mają ten sam pakiet (optimum), tylko cena wzrosła z 45 na 48 (czyli chyba taniej niż w nowym cenniku?). Zwykle czytam że Wam proponują jakby umowę od nowa, na nowych warunkach, kiedyś sam też tak miałem... 2.Czy cena 48 za optimum na podstawie tego co teraz podpisujecie jest dobra (taka jak u Was)? 3.Czy w ogóle ktoś się spotkał z taką praktyką przy wymówieniach - nie nowa umowa tylko jakby dokończenie starej? Pytam bo może rodzice coś źle zrozumieli, a konsultanci c+ czasem opowiadają brednie... 4.Jak oceniacie - czy to nie błąd - we wrześniu znów wyśle wypowiedzenie (koniec umowy) ale czy nie dostane warunków rażąco gorszych od tych które są oferowane dzisiaj dla przedłużających w "normalnym" trybie ( w końcu jesteśmy między świętami) - może kilka, dziesięć a może kilkanaście złoty drożej? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Po prostu Twoi rodzice zgodzili się na wycofanie rezygnacji. Z tego co piszesz przyczyna była prosta. Pomimo podwyżki, cena za pakiet Optimum i tak będzie dużo niższa, niż jakakolwiek nowa oferta przedłużeniowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rossini Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam, mnie umowa się kończy z dniem 30-04-2011 i do mnie czasami dzwonią z C+ i mówią że mają wspaniałą ofertę: pakiet kompakt za 38 zeta na 15 lub na 19 m-cy. Jak patrze na necie to kompakt jest za 36 zł i chyba na 19 m-cy. i teraz się zastanawiam czy dać na wstrzymanie i olać ich oferty i poczekać np: do lata lub do grudnia czy podpisać na tych warunkach co teraz są. Akurat ja nie mam ciśnienia że już teraz muszę mieć C+ (innych platform nawet nie biorę po uwagę - nie interesują mnie) mogę wykupić na portalu a...o kartę z pakietem uniwersalnym za parędziesiąt zł i też coś będę odbierał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi