Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 U mnie abonament za styczeń oddali:) umowę Na lepszym stanie podpisałem 31stycznia:) i w Listopadzie oby coś sie zmienilo;) to sobie nową wezne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Tak mała uwaga. Z wrażenia po rozwodzie z C+ nie zapomnijcie, że do APS trzeba zdać również starą kartę czyli razem dwie ( dotyczy tych co na starej SECA zaczynali abonament) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Gdzie znajduje sie nr umowy? Czy sa to te pierwsze cyfry przed nr klienta pod kodem kreskowym na umowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur2804 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 sprostowanie postu starej karty nie trzeba zdawać, wiem bo sam zdawałem jakiś czas temu i pytałem w punkcie czy stara też musi być, odpowiedzieli że nie, ponieważ tych starych kart abonenci nie mają już na swoim stanie. leo-83, nie ma czegoś takiego jak numer umowy. Jest tylko numer abonenta i tym numerem należy się posługiwać w kontaktach z c+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 artur2804: czyli w sprawie starej karty SECA2 mamy rozbieżność w samej CYFRZE. Pytałem znajomego, który rozwiązywał umowę w styczniu br i dostał nastepującą informację od CYFRY na pismie: ------------------------- .............Odpowiadając na e-mail informuję, że Umowa została rozwiązana ................ 2009 roku. W ciągu miesiąca licząc od daty rozwiązania Umowy należy zwrócić kartę abonencką (starą i nową) do punktu dystrybucyjnego CYFRY+........................................................ --------------------------- Pozdrawam, maciekm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 u mnie wreszcie jakieś postępy w rozwiązywaniu tej umowy.do tej pory jak do nich pisałem to zawsze była odpowiedż że jeszcze nie otrzymali(nawet dziś rano mi napisali że jeszcze nie mają).Wziałem więc potwierdzenie nadania,potwierdzenie odbioru i samą umowe ,zeskanowałem i wysłałem im i od razu inna odpowiedż: Szanowny Panie,odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana wypowiedzenie zostało odnotowane i przekazane do rozpatrzenia. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie regulaminowym.O rozwiązania Umowy zostanie Pan poinformowany pisemnie. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.Z poważaniem,Przemysław Franczuk Dział Relacji z Abonentami mam pytanie -jak długo oni to rozpatruja i czy pisac jeszcze do nich maile .czy tym razem sami mi napisza że umowa została rozpatrzona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasic00 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Jak się ich przynagli to biorą się do roboty. Podzielę się z Wami kolejnym mailem od c+: "W odpowiedzi na Pana e-mail, pragnę poinformować, że pismo o rozwiązanie Umowy zostało zarejestrowane. Umowa została rozwiązana z 31.12.2009 roku. Bardzo proszę o zdanie sprzętu do najbliższego punktu dystrybucyjnego. Informacje o punktach na stronie: http://www.cyfraplus.pl/_pro_znajdz-pun ... y-pro.html W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, Dział Relacji z Abonentami" Mam nadzieję, że Pani z c+ pomyliła się pisząc rok 2009 i że chodziło jej o 2008 No to teraz tylko czekać na pisemko potwierdzające i oddać sprzęt @ pawo24: pisz maile, sami Ci nic nie napiszą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi666 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 A to dalszy ciąg korespodencjiSzanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że odpowiedź na zgłoszoną przez Pana reklamację została udzielona 28.01.2009 r. Poniżej cytuję treść przesłanego pisma: Szanowny Panie, dziękujemy za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na nią uprzejmie informujemy, że Pana Umowa o Abonament o numerze: xxxxxxxxx zostanie rozwiązana z końcem Okresu Minimalnego, tj. z dniem 31 maja 2011 roku. Z przykrością zawiadamiamy, że nie możemy uwzględnić Pana prośby, dotyczącej rozwiązania Umowy ze względu na zmianę Regulaminu. Podstawą do powołania się na zmiany we wspomnianym regulaminie jest otrzymanie go w formie papierowej. W związku z tym, że wysyłka ww. Regulaminu była dokonana 7 stycznia 2009 roku, nie możemy uwzględnić wypowiedzenia nadanego przez Pana w dniu 5 stycznia 2009 roku. Z poważaniem Dział Relacji z Abonentami” W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Łącze wyrazy szacunku, Dział Relacji z Abonentami a za 25 minut odpowiedż na drugi mail co do wysyłki przez nich Regulaminu Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, zapewniam, że nowy Regulamin Umowy o Abonament został do Pana wysłany 07.01.2009 r. na podany w Umowie adres korespondencyjny. Pragnę wyjaśnić, że z treścią Regulaminu może się Pan zapoznać na naszej stronie internetowej pod adresem: http://www.cyfraplus.pl/_abo_regulaminy.html W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, Dział Relacji z Abonentami I teraz juz nie wiem czy oni wiedza co komu odpisują. Mam to samo. Ja im dam popalić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 lasic00: jakieś bzdury ci napisali. Umowę rozwiązują w momencie podjęcia decyzji po rozpatrzeniu twojego wypowiedzenia tzn rozwiązanie umowy najczęściej z dniem ...... lutego 2009 . I od dnia decyzji o rozwiązaniu umowy masz 30 dni na zdanie karty i ew. sprzętu. Jak ci napisali ,że rozwiązali z dniem 31.12.2009 tzn ,że sprzęt i kartę powinieneś im oddać do końca stycznia !!!. Kara za przekroczenie tego terminu jest 300 zł. Czyli coś znowu jest nie tak. tomi666: odwołuj sie do faktu, że wg art 15 par 8 umowy wiążący jest, niezaleznie od formy papierowej, również regulamin opublikowanu 2 stycznia na stronie CYFRY, którego nie zaakceptowałeś już 5 stycznia i miałeś do tego prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur2804 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 maciekm: jak zdajesz w cyfrze kartę to dostajesz z systemu tylko potwierdzenie zwrotu nowej karty. Jeśli chcesz potwierdzenie zdania starej to sprzedawca może Ci to dopisać ręcznie. Ale w systemie tej karty (starej) już nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon500 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 W mojej sprawie chyba coś drgnęło. Przypomnę że moje wypowiedzenie dotarło do Cyfry - 19 stycznia. Dzisiaj zablokowali mi dostęp do ICA ale oficjalnie nic nie napisali-nawet e-maila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Dzisiaj wysłałem drugi raz maila do C+ i dostałem wkońcu odpowiedź ze z dniem 10.02.09 umowa została rozwiązana, i że w celu zwrotu nadpłaty proszą o stosowne pismo z numerem konta i własnoręcznym podpisem. Przy okazji mam pytanie czy jeśli rozwiązali już mi umowe, to mogę już jutro wybrać się do punktu i zwrócić karte czy muszę czekać aż dostanę odpowiednie pismo listownie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasic00 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 lasic00: jakieś bzdury ci napisali. Umowę rozwiązują w momencie podjęcia decyzji po rozpatrzeniu twojego wypowiedzenia tzn rozwiązanie umowy najczęściej z dniem ...... lutego 2009 . I od dnia decyzji o rozwiązaniu umowy masz 30 dni na zdanie karty i ew. sprzętu. Jak ci napisali ,że rozwiązali z dniem 31.12.2009 tzn ,że sprzęt i kartę powinieneś im oddać do końca stycznia !!!. Kara za przekroczenie tego terminu jest 300 zł. Czyli coś znowu jest nie tak. Wysłali mi sprostowanie: "W odpowiedzi na Pana e-mail, bardzo proszę o zwrot sprzętu, tj.dekodera, karty cyfrowej, pilota i okablowania, w terminie 30 dni - od 10.02.2009 roku. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji." Wicie może, czy żeby oddać sprzęt muszę czekać na pismo potwierdzające od cyfry, czy mogę już teraz oddać (choć ciągle mam sygnał)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Sprzęt oddałem osobiście jak karta złapała dezaktywację. Na dowód dostaniesz formularz zwrotu sprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Mozna oddawac dekodery i karty wczesniej. Dzisiaj dostałem taka odpowiedz: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zwrot sprzętu może Pan dokonać już dziś. Proszę zwrócić dekoder, pilot, kable i kartę cyfrową do najbliższego dystrybutora CYFRY+. W najbliższym czasie zostanie wysłane potwierdzenie rozwiązania Umowy o Abonament. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem, Dział Relacji z Abonentami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 mam pytanie jakie promocje mozna wyrwac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo1899 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Mimo wysłanej rezygnacji dostałem już rachunek nie tylko za styczeń ale też za luty. Chyba muszę do nich wysłać skan potwierdzenia wysłania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasic00 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 mam pytanie jakie promocje mozna wyrwac? Teraz jest jakaś promocja Walentynkowa. Chyba zrobili ją specjalnie dla tych, co zrezygnowali Wygląda to tak http://www.cyfraplus.pl/_pro_promocja-walentynkowa.html Tylko trzeba się śpieszyć, bo ta promocja trwa tylko od 10 do 15 lutego... Mimo wysłanej rezygnacji dostałem już rachunek nie tylko za styczeń ale też za luty. Chyba muszę do nich wysłać skan potwierdzenia wysłania. Mi też przysłali ale nie zapłaciłem. Umowę rozwiązali (choć ciągle mam sygnał) i przy zdawaniu sprzętu dowiem się czy będą tego jakieś konsekwencje. Z tego co można wyczytać na tym forum, ludzie płacą a potem muszą pisać pisma o zwrot kasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Mi pobrali kasę za styczeń i zwrócili. A Obecna promocja Walentynkowa jest taka sobie...Moim zdaniem należy czekać na Wielkanoc bo raczej będzie ciekawsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 kaspeed: też słyszałem, że zaraz po pierwszym kwietnia szykuje sie niezła promocja. Ci zo zrezygnowali w styczniu "na regulamin" mają byc podobno mile zachęceni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Ehh grunt to że łatwo rozwiązałem umowę bez problemów . Jedynie co jakiś czas pisałem do nich aby mieć na bieżąco informację co sie dzieje z moją rezygnacją. Jedyne co mnie to kosztowało to cierpliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Tak tak, na 1 kwietnia na pewno będzie suuuper promocja, w końcu data zobowiązuje A tak na poważnie, panowie, kiedy na Wielkanoc była jakaś znacząca promocja? Bo ja nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 andyg: ja już wcześniej gdzieś pisałem ( mam znajomego w APS) , że po promocję należy pytać nie 1-ego ale 2 kwietnia. Serio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Senti Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Wczoraj odłączyli mi w końcu sygnał (rozwiązanie umowy wysłane 19 stycznia). Mam jedno pytanie... miałem dekoder Philipsa ten stary dawany jeszcze za czasów WizjiTV, do tego pilot. Dekoder jest jak nówka ale stan pilota jak się można domyślić, po tylu latach, delikatnie mówiąc, nie jest najlepszy. Gdyby nie podklejenie taśmą, klapka od baterii fruwała by sobie gdzie chciała, a samemu pilotowi też niewiele brakuje do rozłożenia na 2 części. Mam go oddać w takim stanie jak jest czy już szykować się na kupno nowego? Sprzęt zwrócę jak najszybciej ale mam nadzieję, że ten czas 1 miesiąca na zwrot sprzętu to jest od momentu rzeczywistego rozwiązania umowy czyli tam pewnie któryś dzień lutego, a nie, że napiszą mi, że umowa wygasła 31 grudnia i że już przekroczyłem termin oddania sprzętu nawet nie wiedząc czy już tą umowę na pewno rozwiązali bo nie dostałem jeszcze potwierdzenia listownie. Aha i co z tą starą kartą od dekodera, też ją trzeba zwracać? Bo prawdę powiedziawszy nie mam pojęcia gdzie mam swoją, mam nadzieję, że nikt z domowników jej nie wywalił Widziałem, że już ktoś poruszał temat karty, także zaraz doczytam, może tam będzie odpowiedź na moje pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rovny Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam, Podpisałem dziś umowę z Cyfrą, ale jak się okazało zostałem wprowadzony w błąd przez dystrybutora. Czy mogę anulować jutro swoją umowę? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi