Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

@jaceksobczak

Na to bym nie liczył w najbliższym czasie.

W tym roku ile dodała kanałów max 8 mówię o DVB-C a nie Smart TV, Vectra nie dba o ofertę programową, duża liczba dubli SD do tego kurczące się miejsce na częstotliwościach i dalszym ciągu brak dostępu do kanałów z MM pomimo że są widoczne na liście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej dodać wartościowe kanały HD, niż bylejakie 4K z samymi powtórkami i po angielsku.
Obawiam się i jestem przekonany, że w DVB-C vectra nic już nie doda w 4K bo w tym systemie nie oferuje dekodera 4k, a moduły CI+ i telewizory uhd klientów ich nie interesują. Ofertę 4K będą rozszerzać ale na smarcie 4k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taką sprawę - dziś zamówiłem poprzez strefę klienta pakiet Cinemax i nawet szybko go aktywowali - jednak mam go tylko na jednym dekoderze (głównym), a na drugim Cinemaxy są nadal zablokowane.

Stąd moje pytanie, czy same "wskoczą" za jakiś czas na drugi tv, czy muszę sam coś zadziałać? Może jest jakiś sposób aby uruchomić na drugim dekoderze te kanały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienie, przed chwilą sprawdzałem i jeszcze ich nie ma na drugim dekoderze.

 

Przy okazji - mam dekoder starszego typu ADB 5830CDX i robiłem przywracanie ustawień fabrycznych, aby ułożyć na nowo swoją listę programów.

Niestety po tej operacji poznikała mi połowa logotypów kanałów.

Gdzieś czytałem że jest jakiś sposób aby te logotypy przywrócić.

Może ktoś miał podobnie i znalazł sposób...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz przeczekać te 24h. Jeśli nie wskoczy to telefon na infolinię, być może masz jeszcze starą opcję multiroom, gdzie na dodatkowych dekoderach działały tylko pakiety główne bez premium. Konsultant zmigruje cie do multiroom 2.0.
ADB 5830cdx to już wiekowy sprzęt z nagrywarką, trochę mułowaty. Logotypy powinny wskoczyć same, nie ma jakiegoś konkretnego programu na którym należy zostawić dekoder by je pobrał. Raczej dekoder powinien być uzwrotniony by mieć dostęp do VOD. Żeby ułożyć nową listę kanałów nie trzeba przywracać ustawień fabrycznych, z menu ustawienia i ikona serduszko możesz edytować lub usunąć wszystkie listy i zrobić nową. Wcześniej lepiej jest jednak przeinstalować listę kanałów, żeby pobrać ewentualne zmiany w liście, jeśli dekoder sam ich nie dokonał.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na szczegółach technicznych ale jest chyba tak jak piszesz. U mnie na głównym dekoderze nie można uruchomić VOD.

Przyszedł kiedyś technik i powiedział, że dekoder nie jest połączony ze zwrotnicą, której odnalezienie jest niemożliwe u mnie, bo jest zabudowana i trzeba by było kuć ścianę.

aby się do niej się dostać. Tak więc tu leży chyba problem w braku VOD i tego że nie pobierają się logotypy kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2022 o 21:19, leszek234 napisał(a):

Dziwne ceny w tej Vectrze, kilka dni tem,u podpisałem aneks tyle, że w multimedii (niby ta sama firma) na maxboxa + canal plus prestige + hbo + eleven + 2x multiroom +net 600 + telefon bez limitu (komórka) za 104 na 2 lata

 

bardzo dobra oferta. rozumiem, że w multimedia tak samo do canal+prestige nie ma canal+online razem. Tak jak jest do kanałów HBO dostępny jest HBOMax ?

W dniu 3.12.2022 o 19:15, kfm877 napisał(a):

Ofertę 4K będą rozszerzać ale na smarcie 4k.

 

i znając ich zrobią osobny pakiet z kanałami 4K 😃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2022 o 09:38, arkady napisał(a):

Nie znam się na szczegółach technicznych ale jest chyba tak jak piszesz. U mnie na głównym dekoderze nie można uruchomić VOD.

Przyszedł kiedyś technik i powiedział, że dekoder nie jest połączony ze zwrotnicą, której odnalezienie jest niemożliwe u mnie, bo jest zabudowana i trzeba by było kuć ścianę.

aby się do niej się dostać. Tak więc tu leży chyba problem w braku VOD i tego że nie pobierają się logotypy kanałów.

U mnie występuje inny problem z brakiem vod i catchUpa, otóż technik był wielokrotnie i nic nie zrobił choć usterkę zgłaszam od 5 msc , ostatnio przyniósł swój dekoder identyczny jak mój PVR i podłączył go pod moją sieć, początkowo też nie działał ale zadzwonił do informatyka z vectry podał numer karty i coś tam jeszcze temu kolesiowi i po chwili wszystko działało na dekoderze technika i vod i catchup. U mnie za [beep]ę nie mogą tego zrobić choć już dwa razy wymieniali dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z końcem stycznia wygasa mi umowa na internet 1.2 Gbps za 49.99 z rabatami. Chciałbym przedłużyć ją po tej samej cenie, bo raczej na mniej nie mogę liczyć.

To moja pierwsza styczność z Vectrą, zatem mam pytanie. Czy DUK odezwie się do mnie sam z propozycją przedłużenia umowy? Czy mam do nich uderzyć sam? Dostałem od nich dziś maila z przypomnieniem o wygasającej umowie, co sugeruje, że wszedłem w okres utrzymaniowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Hoborym napisał(a):

zadzwonił do informatyka z vectry podał numer karty i coś tam jeszcze temu kolesiowi i po chwili wszystko działało na dekoderze technika i vod i catchup. U mnie za [beep]ę nie mogą tego zrobić choć już dwa razy wymieniali dekoder

 

Jak działa na dekoderze technika, to poprosiłbym o wymianę na jego dekoder. 5 miesięcy płacisz za usługi z których nie korzystasz.

To podlega pod niezgodność usługi z umową. VOD i Catchup 7 to nie bonusy tylko usługi dostępne na Twoim terenie i serwery te finansowane są z pieniędzy abonentów nie dziadka mroza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba do końca nie jest jak piszesz. Chyba już o tym gdzieś była mowa na forum. To są usługi dodatkowe nieodpłatne dlatego chyba nie można im nic zrobić jak nie będą działać. W umowie nie ma chyba zapisów o vod czy catchup. O przepraszam jest mowa o vod... padło to słowo jeden raz :D

Jeżeli konsultant zapewniał przy zawieraniu umowy, że będzie taka funkcjonalność to co innego ale trzeba by mieć dowody, że tak mówił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rafiusz napisał(a):

trzeba by mieć dowody, że tak mówił

 

Chcesz wszystkich nagrywać? Takie dowody nie przejdą.

Na każdej ulotce masz dowody. Usługa jest dostępna terytorialnie i na niektórych typach dekoderów. 

Więc jeżeli decydujesz się na dekoder, a nie moduł CI+ to VOD i Catchup należą ci się jak psu buda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W umowie mam wyszczególnione iż vod jest dostępne i jest to potwierdzone podpisem Pani sprzedającej mi usługi z Vectry.

A druga sprawa kobitka z Vectry kazała mi posprawdzać częstotliwości w diagnostyce na tunerze 1. Co się okazało na wszystkich siłą i jakość sygnału wyniosła okrągłe 0. Były to częstotliwości 0826, 0834, 0842, 0850. Co ciekawe dzisiaj rano na 0834 była siłą 80% a jakość 100 ale dosłownie przez chwilę i znikło na zero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby VOD i Catchup zadziałało musi działać sieć DOCSIS lub LAN. Numer seryjny dekodera musi być poprawnie przypisany do Twojego konta. Zaloguj się do strefy abonenta i sprawdź numer czy się zgadza z naklejką na dekoderze.

Jak nie trafisz na kumate osoby, które sprawę przekierują do informatyków w Gdyni to nic nie ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam dekoder PVR ADB 5830CDX, wiem, że staroć, ale jak dla mnie ok. Czytam, że wycofano dekodery PVR na rzecz Android boxa. Moje pytanie - co w przypadku gdyby ten dekoder się zepsuł (powinni wymienić) lub gdybym chciał przedłużyć umowę z wymianą sprzętu - jaki dekoder oferują, jeśli nie chce się Android boxa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, SHY-BUS napisał(a):

Żeby VOD i Catchup zadziałało musi działać sieć DOCSIS lub LAN. Numer seryjny dekodera musi być poprawnie przypisany do Twojego konta. Zaloguj się do strefy abonenta i sprawdź numer czy się zgadza z naklejką na dekoderze.

Jak nie trafisz na kumate osoby, które sprawę przekierują do informatyków w Gdyni to nic nie ruszy.

Numer jest poprawnie przypisany bo po zmianie dekoderów dzwoniłem do vectry i im podawałem numer dekodera, numer MAC oraz inne dane jakie chcieli otrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...