Hoborym Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Ma ktoś z Was telefon komórkowy z Vectry? Jak to się sprawdza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Nie ma żadnych problemów. Z tego co wiem działa na infrastrukturze Play. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectriusz Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 6.08.2022 o 18:09, szyzag123 napisał: Jak wygląda w Vectrze sprawa związana z rozwiązaniem umowy przed końcem jej zakończenia? Przedłużałem umowę w kwietniu 2021 roku i mam ją do kwietnia 2023 roku. O ile kwota ulg, jakie mam naliczone wynosi prawie 8 tysięcy złotych o tyle w aneksie mam wyliczone maksymalne roszczenia Vectry z tytułu rozwiązania umowy, które łącznie dla mojej umowy wynoszą 1.700zł. To nie lepiej zapłacić z góry te około 800 zł brakujące do końca zobowiązania? (kwota na podstawie opisu w Twojej stopce) Edytowane 7 Sierpnia 2022 przez vectriusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoborym Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Ale z tą viaplay to lecą w wała dają na mać czasu za darmo i nic nie mówią o okresie wypowiedzenia, a gdy człowiek dzwoni by to wyłączyć to okazuje się iż jest 1 msc okresu wypowiedzenia i trzeba za to łajno płacić gdzie nic ciekawego tam nie ma. Jak Wam dadzą to od razu niech koleś co Wam to oferuje wyłączy to łajno albo nie bierzcie tego wcale bo nie warte Waszej kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Z tego co kojarzę, Viaplay był włączony promocyjnie do 10.08. Po tym czasie usługa miała zostać dezaktywowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Mnie też konsultant powiedział, że będzie wyłączone 10.08 bez żadnych opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Ale z tą viaplay to lecą w wała dają na mać czasu za darmo i nic nie mówią o okresie wypowiedzenia, a gdy człowiek dzwoni by to wyłączyć to okazuje się iż jest 1 msc okresu wypowiedzenia i trzeba za to łajno płacić gdzie nic ciekawego tam nie ma. Jak Wam dadzą to od razu niech koleś co Wam to oferuje wyłączy to łajno albo nie bierzcie tego wcale bo nie warte Waszej kasy.Na pewno nie ma wypowiedzenia, bo mam nową fakturę i nie ma opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dsd Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 8 godzin temu, Hoborym napisał: Ale z tą viaplay to lecą w wała dają na mać czasu za darmo i nic nie mówią o okresie wypowiedzenia, a gdy człowiek dzwoni by to wyłączyć to okazuje się iż jest 1 msc okresu wypowiedzenia [...] Jakieś głupoty opowiada Ci ten konsultant, mi powiedzieli że 11 sierpnia wyłączą Viaplay automatycznie, chyba że zamówię na czas nieokreślony lub określony (12m., z czego 1m free). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beks Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Wypowiedzenie obowiązuje przy zamówieniu Viaplay. A to był prezent dla abonentów i wygasa 10 sierpnia automatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 8.08.2022 o 19:12, Beks napisał: Wypowiedzenie obowiązuje przy zamówieniu Viaplay. U mnie nadal działa a mamy 11.08 Edytowane 11 Sierpnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dsd Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, bartmeces napisał: U mnie nadal działa a mamy 11.08 Chyba zepsuł im się automat do wyłączenia promocyjnych dostępów. Ale ja jeszcze poczekam ze składaniem reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamparcicho Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Hej, jak szybko można aneksować umowę w Vectrze przed końcem obecnej? Pół roku? Chciałbym sobie przyspieszyć neta z 600 mega na 1.2 Gb/s na dobrych warunkach stąd pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beks Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 @bartmeces U mnie także działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 20 godzin temu, dsd napisał: Chyba zepsuł im się automat do wyłączenia promocyjnych dostępów. Ale ja jeszcze poczekam ze składaniem reklamacji Mi też działa. Nie powiem, chciałem wykupić, bo Bundesligę i PL oglądam, ale nie ma co się spieszyć. Jak dają za darmo... byle jak najdłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 @bartmeces U mnie także działa.Dalej działa choć twierdzą że mam wyłączone , zobaczymy jak jakiś mecz będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1122a Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) 4 godziny temu, bartmeces napisał: Dalej działa choć twierdzą że mam wyłączone Nie rozumiem was ludzie Dostali za free Viaplay-e i narzekają... Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Być może ma to związek z tym, że Viaplay nie odcina tak szybko nawet jak nie ma płatności. Może działać nawet ze dwa tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Zuzia napisał: Być może ma to związek z tym, że Viaplay nie odcina tak szybko nawet jak nie ma płatności. Ogólnie miałem w strefie klienta ze na czas nieokreślony, a teraz nie widzę tego. Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tok Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 W dniu 8.08.2022 o 09:46, Hoborym napisał: Ale z tą viaplay to lecą w wała dają na mać czasu za darmo i nic nie mówią o okresie wypowiedzenia, a gdy człowiek dzwoni by to wyłączyć to okazuje się iż jest 1 msc okresu wypowiedzenia i trzeba za to łajno płacić gdzie nic ciekawego tam nie ma. Jak Wam dadzą to od razu niech koleś co Wam to oferuje wyłączy to łajno albo nie bierzcie tego wcale bo nie warte Waszej kasy. to powinno być karane takie praktyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) Jeśli chodzi o tych co mieli promocyjny dostęp do 10 sierpnia. Najprawdopodobniej Vectra wyłączyła po swojej stronie, a Viaplay w swym systemie ma ustawione oczekiwanie na kolejną płatność i dlatego działa. Podobnie jest, gdy ma się konto bezpośrednio od nich. Tak samo w każdej wersji, również skandynawskiej. Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tok Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 W dniu 29.07.2022 o 10:52, Hoborym napisał: A u mnie czas płynie po zgłoszeniu usterki technicznej. Już msc czasu mija i nic. Nie działa Catch-up oraz vod, był monter i nic nie zrobił tylko przekazał sprawę dalej, a jak dzwonię do biura obsługi to tylko wysyłają kolejne maile o przyspieszenie naprawy i kicha . Po co na kanale 331 jest AMC a na 332 CBS Europa jak ich nie ma w żadnym pakiecie ? po co na 501 i 502 jest ten sam kanał w tej samej jakości, dekoder Smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dsd Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Zuzia napisał: ... Najprawdopodobniej Vectra wyłączyła po swojej stronie, a Viaplay w swym systemie ma ustawione oczekiwanie na kolejną płatność i dlatego działa. [...] Z tą Vectrą to racja, Viaplay zniknął z listy usług. No ale jak długo Viaplay czeka na płatność, zanim odetną dostęp? Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez dsd ortografia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Właśnie zaktualizowałem Viaplay na swoim TV (android) i już nie mam dostępu do płatnych treści. Szkoda, bo w sobotę będą ciekawe mecze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Kiedy wysyłać wypowiedzenie ? Srebrny DTV Telewizja 30-11-2022 300 Mb/s Internet 30-09-2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1122a Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Właśnie Viaplay-e zakodowali. Da się chodzić po menu Viaplay, ale jak chcesz coś odtworzyć wyskakuje okienko "Ten program nie jest w twoim pakiecie - wykup dostęp". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.