Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Internauta napisał:
Kończy mi się umowa. Pakiet mam spoko ale z ceny nie chcą zejść. Dobiorę chyba trzeci multi room HD za 10zł i oddam

 

A nie czasami 15 zl za tego multurooma ? Jaka masz kwote za SnO na rachunku ? U mnie jest 6,90 zl i zastanawiam sie czy jest mozliwosc zejsc do 1 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Internauta napisał:

Kończy mi się umowa. Pakiet mam spoko ale z ceny nie chcą zejść. Dobiorę chyba trzeci multi room HD za 10zł i oddam go mamie gdzie też ma Vectrę. Będzie miała Platynowy za 10zł/

Można tak przenosić karty CI między lokalami?

W obrębie miasta? Powiatu? Chyab nie można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Zegareczek napisał:

Można tak przenosić karty CI między lokalami?

W obrębie miasta? Powiatu? Chyab nie można.

Można. Karta jedynie dekoduje sygnał. To już nie te czasy że technik chodził do komórki i analogowo przełączał pakiet z a na b z b na c. Jak wyjmiemy kartę to i tak tv wyszuka wszystkie kanały a karta dana listę odkoduje na podstawie uprawnień 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotreksuchy90 napisał:

Można. Karta jedynie dekoduje sygnał. To już nie te czasy że technik chodził do komórki i analogowo przełączał pakiet z a na b z b na c. Jak wyjmiemy kartę to i tak tv wyszuka wszystkie kanały a karta dana listę odkoduje na podstawie uprawnień 

Ok - ale czy Vectra nie ma sposobu/nie loguje na których stacjach czołowych odbiła się karta CI?

Czy odbicie się karty przynależącej do Gdańska w Toruniu nie zostanie odnotowane jako anomalia?

Regulamin chyba zabrania takich praktyk (przenoszenia kart między lokalami)? Ot luźne pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Zegareczek napisał:

Ok - ale czy Vectra nie ma sposobu/nie loguje na których stacjach czołowych odbiła się karta CI?

Czy odbicie się karty przynależącej do Gdańska w Toruniu nie zostanie odnotowane jako anomalia?

Regulamin chyba zabrania takich praktyk (przenoszenia kart między lokalami)? Ot luźne pytania.

U mnie jak był technik co prawda jeszcze z multimedii (ale już po zmianie na Waszą numerację) to zapytałem z ciekawości to mi odpowiedział że oni nie widzą gdzie się karta loguje, jedynie jeśli chodzi o router to są w stanie sprawdzić. Regulamin na pewno zabrania ale możemy zrobić przypuszczenie że jak dobrze żyjemy z sąsiadem to można się podzielić tylko musi mieć aktywny sygnał np. podpisując umowę na internet :D

Edytowane przez piotreksuchy90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzierżoniów, od prawie miesiąca na wszystkich kanałach tv, obraz co kilka minut zacina się na 1-3 sekundy. Po dwóch tygodniach od zgłoszeniach dwóch reklamacji, w końcu zadzwonili i umówili mi technika. Niestety, to podobno większy problem gdzieś na łączach, nie wiadomo gdzie. Podobno mają na to dużo zgłoszeń i wciąż lipa. Co kilka minut zacięcie obrazu. Czy ktoś z Was też ma ten problem?
Nie wiem po co zamówili ci technika, który i tak nic nie zrobi.
Mają w swoich szeregach pomiarowca od dtv-ki i miernik. Trzeba wpaść do dzierzoniowa, zapiąć sprzęt pomiarowy pod ruter brzegowy i logować błędy. Byłem już świadkiem jak gość bezbłędnie wskazał elementy do wymiany. Oczywiście nie zrobił tego w 5 min, ale m-c to tez nie trwało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Jestem Tutaj Nowy Na Forum W Moim Bloku W Szczecinie Nie Dawno Podłączyli Mi Telewizję Vectrę Narazie Mam Telewizję Cyfrową UPC Do 22 Września 2022 We Wrzesńiu 2022 r Wezmę Tv Cyfrową Vectrę Ponieważ Jest Tańsza Niź UPC Mam Do Was Takie Pytanie Drodzy Abonenci Telewizji Vectra Jaką Jakość Obrazu W HD i w Jakośći 4K Obrazu Ma Telewizja Vectra Cyfrowa Proszę Was O Pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, kfm877 napisał:

Nie wiem po co zamówili ci technika, który i tak nic nie zrobi.
Mają w swoich szeregach pomiarowca od dtv-ki i miernik. Trzeba wpaść do dzierzoniowa, zapiąć sprzęt pomiarowy pod ruter brzegowy i logować błędy. Byłem już świadkiem jak gość bezbłędnie wskazał elementy do wymiany. Oczywiście nie zrobił tego w 5 min, ale m-c to tez nie trwało.

Dzięki za info, mam nadzieję, że tak właśnie zrobią. Na koncie Vectra mam informację, że zlecenie jest w realizacji, a problem występuje już 6 tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już znalazłem ale dzięki.

 

Dostałem też "super" odpowiedź od VECTRY w sprawie braku  polskiej ścieżki językowej na kanale DOCUBOX HD i braku logotypów na TVP POLONIA HD/SD.

 

Dziękujemy za wszelkie sugestie. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby logotypy aktualizowane były na bieżąco. Zalecamy również przywrócenie ustawień domyślnych dekodera za pośrednictwem MENU - CZYLI STANDARD, KTÓRY NIC NIE DAJE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...