Jump to content

Recommended Posts

Rekompensata powinna być na C+ a jakieś dziadowskie Cinemaxy ( one kosztują 5zł ) jako pakiet premium. Śmiech na sali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak już chcieli zmieniać coś w listach to mogli na 111 dać C+Dokument, który ma okno cały maj otwarte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, Internauta napisał:

Rekompensata powinna być na C+ a jakieś dziadowskie Cinemaxy ( one kosztują 5zł ) jako pakiet premium. Śmiech na sali :)

 

W Cinemaxie w przeciwieństwie do Canal+ masz jakiekolwiek premiery filmowe w ten weekend ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie dzisiaj zaświeciły Cinemaxy. Aczkolwiek może już wczoraj były ale nie sprawdzałem.😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam Cinemaxy w abo(Vectra) a i tak pojawiły się na odkodowanym kanale

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich ;)

 

Jestem zainteresowany przedłużeniem abonamentu na internet, przed chwilą otrzymałem następującą propozycje: 

300mb/s za 44,99zl/msc

umowa na 24msc. 

 

Czy jestem w stanie wynegocjować lepsze warunki? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Niecałe dwa miesiące do końca pierwszej, dwuletniej umowy. Dziś otrzymałem telefon z propozycją przedłużenia na kolejne dwa lata na obecnych warunkach, tj. 69.99 zł za Złoty PVR + SNO + 100 Mb. Chciałbym chociaż podnieść do platyny za tą samą cenę, lecz konsultantka powiedziała, że to nierealne. Powiedziałem, że dziękuję i jeśli nie przedłużę, to umowa i tak zostanie na obecnych warunkach na czas nieokreślony. Jakieś rady co zrobić? Wypowiedzenie? Czekać? Dzwonić samemu? Udać się do lokalnego BOK? Dodam, że na Vectrę jestem skazany z racji braku konkurencji w bloku.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz jeśli umowa przechodzi na czas nieokreślony mogą Ci podnieść abo o 5 zł miesięcznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kończy mi się wkrótce umowa z Vectra i tutaj pytanie czy przy przedłużaniu umowy można prosić o wymianę modem do internetu? Obecnie mam cisco EPC3928 i średnio jestem z niego zadowolony. Na jaki ewentualnie model polecacie go wymienić?

Edited by yogut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja polecam obecnie CGA2121.
Nadaje się do sieci kablowych pracujących maksymalnie na 24DS-ach, czyli w przypadku Vectry może posłużyć do prędkości wyższych niż 150Mb np. 300 czy 600Mb.
Jest także możliwość agregacji szybkości z dwóch pasm wifi jednocześnie 2,4 i 5GHz ponieważ obydwie sieci mają jednakowe ssid i w ten sposób np laptop czy smartfon synchronizuje się na wyższe prędkości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam prędkość 150Mb (max w moim mieście), czy dla tej predkosci oferują go?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie do tej prędkości to maksymalnie Epc3928ad, ale jeśli przy przedłużeniu umowy postawisz warunek - wymiana na Cga2121 to Ci wymienią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Inea modem CGA2121 można konfigurować samemu z poziomu przeglądarki. A w Vectrze? Pewnie tyle samo co na Ubee.... Czyli nic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 8.05.2020 o 18:20, bLaYd napisał:
Niecałe dwa miesiące do końca pierwszej, dwuletniej umowy. Dziś otrzymałem telefon z propozycją przedłużenia na kolejne dwa lata na obecnych warunkach, tj. 69.99 zł za Złoty PVR + SNO + 100 Mb. Chciałbym chociaż podnieść do platyny za tą samą cenę, lecz konsultantka powiedziała, że to nierealne. Powiedziałem, że dziękuję i jeśli nie przedłużę, to umowa i tak zostanie na obecnych warunkach na czas nieokreślony. Jakieś rady co zrobić? Wypowiedzenie? Czekać? Dzwonić samemu? Udać się do lokalnego BOK? Dodam, że na Vectrę jestem skazany z racji braku konkurencji w bloku.

Czy po złożeniu wypowiedzenia jest możliwość jego ewentualnego cofnięcia? Pytam, bo na chwilę obecną uzyskuję informacje, że mogę przedłużyć umowę jedynie na obecnych warunkach (Złoty PVR + 100 Mb za 69.90 zł), a chciałbym upgrade do platyny, ale tutaj już życzą sobie 15 zł więcej do abonamentu (infolinia sprzedażowa, DUK chyba nie pracuje w niedziele - nie mogę się dodzwonić). Obawiam się, że po złożeniu wypowiedzenia może mi się nie udać utrzymać chociażby obecnych warunków, które i tak są korzystne porównując z aktualną ofertą.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie zawsze można cofnąć, składając stosowne oświadczenie nawet w ostatnim dniu trwającego okresu wypowiedzenia. Umowa po zakończeniu okresu zobowiązania przechodzi wówczas na czas nieokreślony. Warunki umowy mogą się jednak zmienić. Warto więc sprawdzić, czy posiadana umowa nie przewiduje innych stawek za usługi po zakończeniu okresu zobowiązania. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Cześć. Mam problem z dekoderem od Vectry. Mianowicie mimo działania wszystkich programów, mam komunikat o błędzie karty. Zaznaczam, ze czyściłem ją już ze sto razy i tyle samo przywracalem dekoder do ustawień fabrycznych.  Nic nie pomaga. Zdjęcie problemu https://ibb.co/1ndvsWW

Edited by Leggo108

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy po złożeniu wypowiedzenia jest możliwość jego ewentualnego cofnięcia? Pytam, bo na chwilę obecną uzyskuję informacje, że mogę przedłużyć umowę jedynie na obecnych warunkach (Złoty PVR + 100 Mb za 69.90 zł), a chciałbym upgrade do platyny, ale tutaj już życzą sobie 15 zł więcej do abonamentu (infolinia sprzedażowa, DUK chyba nie pracuje w niedziele - nie mogę się dodzwonić). Obawiam się, że po złożeniu wypowiedzenia może mi się nie udać utrzymać chociażby obecnych warunków, które i tak są korzystne porównując z aktualną ofertą.
Możesz cofnąć wypowiedzenie i zlojalizować się na kolejne 2 lata w obecnych warunkach.
Cześć. Mam problem z dekoderem od Vectry. Mianowicie mimo działania wszystkich programów, mam komunikat o błędzie karty. Zaznaczam, ze czyściłem ją już ze sto razy i tyle samo przywracalem dekoder do ustawień fabrycznych.  Nic nie pomaga. Zdjęcie problemu https://ibb.co/1ndvsWW
Zgłoś na infolinie, wymienią Ci od razu. Niestety stare i wygrzane karty conax padają dość często.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontaktowałem się z DUK. Konsultantka przedstawiła tą samą wersję co BOK, tj. upgrade do platyny jedynie za dopłatą 14,90 zł. Trochę słabo, bo to jest standardowa oferta, z której mogę skorzystać w dowolnej chwili, nie czekając na koniec umowy. Czyli z obecnego Złoty PVR + SNO + 100 Mb za 69,90 byłoby Platyna PVR + SNO + 100 Mb za 84,90 zł lub ewentualnie wyłączenie SNO (obniżka 10 zł), czyli byłoby Platyna PVR + 100 Mb za 74,90 zł. Co sądzicie? Umówiłem się na kontakt za trzy dni. To była oferta bez wypowiedzenia. Przed chwilą wysłałem wypowiedzenie mailem. Myślicie, że uda się ugrać coś lepszego? Chciałbym Platyna PVR + SNO + 100 Mb (lub 150 Mb) w cenie 70 - 75 zł max. Jakoś z Cyfrowym Polsatem mi się lepiej negocjuje...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W obecnych czasach będzie coraz gorzej z negocjacjami. Vectra obecnie ma strategię, że nie obniża drastycznie cen, nawet przy złożonym wypowiedzeniu. Już teraz jest problem z utrzymaniem dotychczasowych cen jeśli ktoś ma umowę na czas nieokreślony i dostał pismo z podwyżką o 5zł od 1 czerwca. Jest blokada w systemie i nie można lojalizować, więc jeśli ktoś ma dobrą cenę, umowę na czas nieokreślony i jeszcze nie dostał pisma o podwyżce to jest czas na podpisanie zobowiązania lojalizującego na kolejne 24 m-ce.

 

@bLaYd

Ja bym zrezygnował z SNO tym bardziej, że masz go za aż 10zł. W tej opcji nie ma nic ciekawego, szczególnie teraz. Ten pakiet co masz obecnie za 69,90 jest nie do osiągnięcia, więc zastanowiłbym się nad lojalką. Jeśli złożyłeś wypowiedzenie to czekaj do ostatniej chwili, ale wątpię że coś ugrasz. Obecnie na przedłużenie i to w ofertach lokalnych jest powyżej 80zł!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam 84zł, za rok mi się kończy umowa i wątpię, by coś ugrać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja płacę to co w podpisie i też kończy mi się umowa za rok. Cena fajna bo mam rabat 20zl na neta i 10zl na tv. Nie wiem jak umowa przejdzie na czas nieokreślony czy rabaty nie znikną więc rozważam podpisanie lojalki na rok lub dwa z zachowaniem wszystkich bonusów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja złożyłem wypowiedzenie jeszcze w kwietniu. Na wysłanego maila automatyczną zwrotkę dostałem po kilku dniach, ale nadal cisza z ich strony.
Patrząc po ofertach wrzucanych do skrzynki, to ceny dla nowych klientów wyglądają bardzo słabo i sam nie wiem czego się spodziewać z ich strony.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vectra wszędzie reklamuje się obniżką 50% za pierwsze cztery miesiące. Czy przy przedłużeniu można dostać taką opcję, czy to tylko dla nowych?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety 50% ceny przez 4 m-ce tylko dla nowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orientuje się ktoś na jakich zasadach działa internet 600 Mbps w Vectrze ? Do budynku podprowadzony jest światłowód ? Czy kablami koncentrycznymi od jednej szafy w mieście ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...