kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) Działa , bo ostatnio dodawałem nowe urządzenie. Nie da się usunąć urządzenia, bez zastąpienia go nowym. Edytowane 29 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venio Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 1 godzinę temu, jose arcadio morales napisał: ile razy przeinstalowujesz przeglądarkę w miesiącu? to jedno urządzenie a masz do wykorzystania cztery i jeszcze pięć zmian i tak co miesiąc. kasujesz ciasteczka? to sam jesteś sobie winny Dodaj do tego urządzenia mobilne i już nie masz miejsca, jak ci się coś przestawi w przeglądarce. Dodałem urządzenie mobilne i już nie mogę wejść ani na nim ani na przeglądarce, na której nic nie zmieniałem. I nie bądź taki mądry. Podaj sens takiej zmiany, że nie można usunąć urządzenia. Utrudnianie życia użytkownikowi i dodatkowy spam od klientów do Vectry. 2 minuty temu, kingofsouth napisał: Działa , bo ostatnio dodawałem nowe urządzenie. Nie da się usunąć urządzenia, bez zastąpienia go nowym. Dodano maksymalną ilość urządzeń. Zaloguj się na urządzeniu, które używałeś wcześniej w celu dostępu. Taki mniej więcej komunikat wyskakuje pisany z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Teraz, Venio napisał: I nie bądź taki mądry. Podaj sens takiej zmiany, że nie można usunąć urządzenia. Nie jestem taki mądry i trochę ochłoń. Dodawałem urządzenie kilka razy i zawsze musiałem je zastąpić nowym. Nie ma opcji tak jak kiedyś , że usuwasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venio Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) To nie do Ciebie było. Czytaj cytowania. Tak w ogóle to jeżeli uda się uzyskać dostęp do tv online, to jest możliwość wykasowania urządzeń? Na starym tv online były przyciski usuń, a na nowym tylko lista z urządzeniami i jak wykasować stare nieużywane rok? Nie rozumiem dlaczego nie możemy zarządzać swoimi urządzeniami w tv online. Jeżeli ktoś nieuprawniony uzyskałby dostęp to nie ma opcji wyrzucenia go Edytowane 29 Grudnia 2019 przez Venio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) @Venio , pisałem ci, że ten system co był kiedyś , że usuwałeś w aplikacji mobilnej lub na przeglądarce , po dawnej aktualizacji Online nie działa. Kiedyś można było na androidzie zaznaczyć urządzenie i je przesunąć w bok celem skasowania. Obecnie nie ma tego. Tylko wymiana na kolejne urządzenie. Wybacz , że się uniosłem , ale nie doczytałem do końca Edytowane 29 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venio Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Wczoraj nie szło zastąpić starego urządzenia nowym. Dzisiaj się udało, ale żeby reszty nie można było wykasować jest co najmniej dziwnym zabiegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Teraz, Venio napisał: ......ale żeby reszty nie można było wykasować jest co najmniej dziwnym zabiegiem Również , tak uważam jak ty, ale niestety ktoś to wprowadził w życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, kingofsouth napisał: Również , tak uważam jak ty, ale niestety ktoś to wprowadził w życie. 3 godziny temu, Venio napisał: Wczoraj nie szło zastąpić starego urządzenia nowym. Dzisiaj się udało, ale żeby reszty nie można było wykasować jest co najmniej dziwnym zabiegiem pięć razy możesz wykasować, co miesiąc Edytowane 29 Grudnia 2019 przez jose arcadio morales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 2 minuty temu, jose arcadio morales napisał: pięć razy możesz wykasować, co miesiąc A jak to można zrobić?Czyszcząc ciasteczka? Kiedyś można było normalnie to zrobić. Był krzyżyk i tyle bez kombinowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Teraz, kingofsouth napisał: A jak to można zrobić?Czyszcząc ciasteczka? Kiedyś można było normalnie to zrobić. Był krzyżyk i tyle bez kombinowania zmień hasło jeżeli tak bardzo zależy Ci na odebraniu komuś dostępu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Na kanale 200 pojawiła się oficjalna informacja : jutro Canal+ Sport i Canal+ Sport 2 odkodowane !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 jutro Canal+ Sport i Canal+ Sport 2 odkodowane !!! Sprawdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Ciekawe czy na satelicie też odkodują może bym w CP obejrzał. Na Bird są kopię dla kablówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimic Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Na satelicie okno jest tylko dla PC+, one zresztą nie będą miały przerwy w kodowaniu żeby można je było w CP zobaczyć tego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Na sat jedynie będą uprawnienia dla klientów PC+ nawet klienci ofert na kartę będą mieli zakodowany sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 U mnie już C+S i C+S2 świecą Nowy Rok z Premier League oh yeah... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 (edytowane) 8 godzin temu, szyzag123 napisał: U mnie już C+S i C+S2 świecą Faktycznie świecą. Edytowane 1 Stycznia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 W dniu 29.12.2019 o 11:24, Internauta napisał: Może scaluja dla starszych ludzi co mają jeszcze technisaty? Masz możliwość fizycznie to sprawdzić? Owszem, skalują ale deka sd pod ręką nie mam, więc gwarancji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 szybkie pytanie , który dekoder Vectry jest obecnie najlepszy ? który polecacie ? Obecnie mam Arrisa 4120 z dyskiem Toshiby , niestety po kilku godzinach pracy przestaje reagować na pilota i czeka mnie wymiana na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Jak zglosisz na usterkę to dostaniesz tylko ten sam model, ewentualnie starszy 3830cdx. Nie masz wyboru.Wybór jest tylko jeśli aneksujesz umowę na TV. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 2 godziny temu, zielo napisał: szybkie pytanie , który dekoder Vectry jest obecnie najlepszy ? który polecacie ? Obecnie mam Arrisa 4120 z dyskiem Toshiby , niestety po kilku godzinach pracy przestaje reagować na pilota i czeka mnie wymiana na nowy. 4k bo jest szybki, ma większy dysk i bardzo fajnego pilota 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Tak nie chcę nic mówić, ale pewne kanały, które miały być tylko wczoraj odkodowane, dalej mi świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 54 minuty temu, szyzag123 napisał: Tak nie chcę nic mówić, ale pewne kanały, które miały być tylko wczoraj odkodowane, dalej mi świecą. Cicho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichMich Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Witam złożyłem wypowiedzenie (umowa na czas nieokreślony) 18 grudnia poprzez E-mail do tej pory nie otrzymałem od nich żadnego potwierdzenia, że umowa została zerwana tylko informacje, że odpowiedź zostanie przesłana w maks dwa dni, czy mógłby mi podpowiedzieć jaki jest czas końca umowy w tym przypadku, w jakim czasie mogę się spodziewać potwierdzenia wygaśnięcia umowy kiedy odesłać sprzęt np. paczkomatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 czy VECTRA udostępnia sygnał analogowy mając dekoder ? chce rozdzielić sygnał do kuchni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.