Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, jose arcadio morales napisał:

ile razy przeinstalowujesz przeglądarkę w miesiącu? to jedno urządzenie a masz do wykorzystania cztery i jeszcze pięć zmian i tak co miesiąc. kasujesz ciasteczka? to sam jesteś sobie winny :)

 

Dodaj do tego urządzenia mobilne i już nie masz miejsca, jak ci się coś przestawi w przeglądarce. Dodałem urządzenie mobilne i już nie mogę wejść ani na nim ani na przeglądarce, na której nic nie zmieniałem. I nie bądź taki mądry. Podaj sens takiej zmiany, że nie można usunąć urządzenia. Utrudnianie życia użytkownikowi i dodatkowy spam od klientów do Vectry.

2 minuty temu, kingofsouth napisał:

Działa , bo ostatnio dodawałem nowe urządzenie.

Nie da się usunąć urządzenia, bez zastąpienia go nowym.

 

Dodano maksymalną ilość urządzeń. Zaloguj się na urządzeniu, które używałeś wcześniej w celu dostępu. 

Taki mniej więcej komunikat wyskakuje pisany z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Venio napisał:

 

I nie bądź taki mądry. Podaj sens takiej zmiany, że nie można usunąć urządzenia.

Nie jestem taki mądry i trochę ochłoń.

Dodawałem urządzenie kilka razy i zawsze musiałem je zastąpić nowym. Nie ma opcji tak jak kiedyś , że usuwasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie do Ciebie było. Czytaj cytowania.

Tak w ogóle to jeżeli uda się uzyskać dostęp do tv online, to jest możliwość wykasowania urządzeń? Na starym tv online były przyciski usuń, a na nowym tylko lista z urządzeniami i jak wykasować stare nieużywane rok? Nie rozumiem dlaczego nie możemy zarządzać swoimi urządzeniami w tv online. Jeżeli ktoś nieuprawniony uzyskałby dostęp to nie ma opcji wyrzucenia go 

Edytowane przez Venio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Venio , pisałem ci, że ten system co był kiedyś , że usuwałeś w aplikacji mobilnej lub na przeglądarce , po dawnej aktualizacji Online nie działa.

Kiedyś można było na androidzie zaznaczyć urządzenie i je przesunąć w bok celem skasowania. Obecnie nie ma tego.

Tylko wymiana na kolejne urządzenie.

Wybacz , że się uniosłem , ale nie doczytałem do końca ;)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kingofsouth napisał:

Również , tak uważam jak ty,  ale niestety ktoś to wprowadził w życie.

 

 

3 godziny temu, Venio napisał:

Wczoraj nie szło zastąpić starego urządzenia nowym. Dzisiaj się udało, ale żeby reszty nie można  było wykasować jest co najmniej dziwnym zabiegiem 

pięć razy możesz wykasować, co miesiąc

Edytowane przez jose arcadio morales
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zielo napisał:

szybkie pytanie , który dekoder Vectry jest obecnie najlepszy ? który polecacie ? Obecnie mam Arrisa 4120 z dyskiem Toshiby , niestety po kilku godzinach pracy przestaje reagować na pilota i czeka mnie wymiana na nowy. ? 

4k bo jest szybki, ma większy dysk i bardzo fajnego pilota :)

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam złożyłem wypowiedzenie (umowa na czas nieokreślony) 18 grudnia poprzez E-mail do tej pory nie otrzymałem od nich żadnego potwierdzenia, że umowa została zerwana tylko informacje, że odpowiedź zostanie przesłana w maks dwa dni, czy mógłby mi podpowiedzieć jaki jest czas końca umowy w tym przypadku, w jakim czasie mogę się spodziewać potwierdzenia wygaśnięcia umowy kiedy odesłać sprzęt np. paczkomatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...