Jump to content

Recommended Posts

Mnie już kilka dni temu wyłączyli. Jeśli się niepokoisz, to zadzwoń na infolinię.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie mogą Ci doliczyć bo w systemie jest za 0 zl,,,to samo nie przeskoczy na inną stawkę...zegar szwankuje przy prezencie i tyle

 

Edited by juls2008

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ile teraz stoi pakiet podobny do max boxa w multimedii z netem 150?

Edited by yoodash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, aktualnie posiadam plakiet złoty + SNO + internet 100 mb = 69,90. Złożyłem już wypowiedzenie i czekam na kontakt z DUK, chciałbym zostawić sam internet 100 lub 150 mb, ale nie wykluczam też zostawienia pakietu tv, wszystko zależy od tego co mi zaproponują. Wie ktoś może jakiej oferty mogę się spodziewać i na jaką należy przystać? pozdro za dobrą robę na forum:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pewno większość forumowiczów wie , trwają intensywne prace prowadzone przez wiele firm / Amazon, Google / na zapewnieniem ogólnodostępnego szerokopasmowego internetu satelitarnego, prawdopodobnie bezpłatnego. Prawdopodobnie kablówki będą miały spory problem . Pamiętam czas / oh. 2003 roku / , jak za kilka godzin internetu przez sieć telefoniczną płaciłem ciężką kasę za impuls 3 minuty - te se już nie vrati!!!!!!!!

Problem do tv przez internet jest powszechny.

Ja osobiście wstrzymam sie przed podpisywaniem jakichkolwiek umów wieloletnich.

Pozdrawiam

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko co ma dostępność łącza do treści tam przesyłanych. W dodatku już dzisiaj można mieć LTE za małe pieniądze i jakoś nie odbija się to na sprzedaży usług internetowych przez operatorów naziemnych. Póki co, to kabel zapewnia większą przepustowość i stabilność łącza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, CureMar napisał:

Tylko co ma dostępność łącza do treści tam przesyłanych. W dodatku już dzisiaj można mieć LTE za małe pieniądze i jakoś nie odbija się to na sprzedaży usług internetowych przez operatorów naziemnych. Póki co, to kabel zapewnia większą przepustowość i stabilność łącza.

To proste - lepsza zadna kasa jak mała kasa - a na temat spadku sprzedaży usług telkom można nieco poczytać - pozdro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest jeszcze cos takiego jak darmowa telewizja analogowa ? Przez pokoj w ktorym chce postawic nowy telewizor idzie okablowanie Vectry i zastanawiam sie czy wykupic kolejny multiroom czy moze sa jakies inne mozliwosci i czy czegos nie zakombinowac. Nie jestem za bardzo w temacie ale na pewno nie wchodzi w gre zaden talerz za oknem. Czy sa jakies inne mozliwosci zamiast multirooma ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, galan12 napisał:

To proste - lepsza zadna kasa jak mała kasa - a na temat spadku sprzedaży usług telkom można nieco poczytać - pozdro

 

https://cyfrowa.rp.pl/telekomunikacja/30108-czwarty-abonent-platformy-satelitarnej-kablowki-mysli-o-rezygnacji

1 godzinę temu, CureMar napisał:

Tylko co ma dostępność łącza do treści tam przesyłanych. W dodatku już dzisiaj można mieć LTE za małe pieniądze i jakoś nie odbija się to na sprzedaży usług internetowych przez operatorów naziemnych. Póki co, to kabel zapewnia większą przepustowość i stabilność łącza.

https://cyfrowa.rp.pl/telekomunikacja/30108-czwarty-abonent-platformy-satelitarnej-kablowki-mysli-o-rezygnacji

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@konteczko: w Vectrze jest dostępna tv analogowa w ilości kanałów w zależności od miasta, ale raczej nie mniej niż 27 stacji z naziemnej. Do odbioru wystarczy każdy, nawet stary kineskopowy telewizor bez dekodera. W kablówce jest też około 30 kanałów cyfrowych DVB-C w formie niekodowanej, więc posiadając płaski tv z tunerem DVB-C możesz je oglądać bez dodatkowych opłat. Przecinając kabel Vectry, który jak piszesz biegnie przez pokój gdzie ma stać nowy telewizor, zwróć uwagę żeby dobrze zarobić złącza i kupić dobry splitter 1/2 np. z Telmora. Jeśli posiadasz także internet z Vectry to bądź podwójnie ostrożny ;-)

A tak na koniec to myślę, że 10zł/m-c za multiroom to nie jest wygórowana kwota, a programy masz takie same jak na pierwszym dekoderze. No i technik zrobi podział sygnału i złącza za Ciebie...

Edited by kfm877

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 27.03.2019 o 10:12, musiolek napisał:

Wczoraj monter wymienił mi stary dekoder ADB bez dysku na tego całego VEC-4730CDX i przyznam szczerze, że większej lipy niż ten cały Graphyn to jeszcze u nich nie widziałem. Nie da się na nim normalnie funkcjonować z tą szybkością działania i tą jego pseudo listą ulubionych programów. W domu szok i konsternacja bo wszyscy co najmniej od 15 lat przyzwyczaili się do własnej listy programów, a teraz choć np. program TVP1 HD jest na pierwszej pozycji własnej listy ulubionych programów to i tak można go wywołać ręcznie tylko poprzez wybranie sentencji 111 (Polsat HD - 116, itd.).

 

To są jakieś kpiny z abonentów, a największą z nich jest to, że w sobotę, podczas aneksowania umowy konsultant powiedział mi, że monter wymieni mi dekoder na model Arris 4120. Tymczasem koleś zamiast tego przyniósł mi takie dziadostwo, że głowa mała. Dziś zadzwonię na infolinię i spróbuję wymusić wymianę tego dekodera na jakiś model z normalnym softem bo jeśli to się nie uda to muszę odstąpić od tej umowy (aneksu).

 

Wie ktoś czy w takim przypadku mogę jakoś wymusić na nich wymianę tego dekodera na jakiś normalnie działający sprzęt z dyskiem? Ewentualnie jak to zrobić i co najlepiej wybrać w zamian?

 

Powolutku wracam do żywych (abonentów), ale to co się dzieje w tej Vectrze to wielki skandal oraz obraz nędzy i rozpaczy. Przez ostatnie dwa tygodnie wykonałem w sprawie błędów pracowników Vectry przynajmniej 25 telefonów, ale po kolei...

 

Dotychczasowe warunki umowy moich teściów (na czas nieokreślony):

Platyna + Eleven + SNO + dekoder HD (ADB bez PVR) + net 50MB + modem bez WiFi = łączny abonament 106.79zł

 

Przez ostatnie tygodnie bez przerwy wydzwaniali do mnie konsultanci w celu przedłużenia warunków mojej umowy. W końcu, podczas jednej z rozmów (22.03) konsultant przystał na warunki, które na nim wymusiłem, tj.:

 

Platyna + Eleven + SNO + dekoder HD PVR + net 50MB + modem z WiFi = łączny abonament 89,89zł czyli drożej o 3,10zł (za PVR) przy umowie na dwa lata.

 

Konsultant oczywiście nie zgadzał się na darmową wymianę modemu i proponował zwiększenie neta do 150MB (+15zł) z równoczesnym podpisaniem aneksu na WiFi oraz wymianą modemu na dwuzakresowy WiFi (Technicolor). Po dłuższym sporze że nie interesuje mnie zwiększenie prędkości neta bo w moim przypadku to czysty marketing (a raczej mógłbym ją zmniejszyć do jakichś 20-30MB) oraz, że nie potrzebuję modemu dwuzakresowego i proszę tylko o włączenie WiFi i wymianę modemu na jednozakresowy WiFi w zamian za dwuletni okres zobowiązania na pakiet internetowy konsultant poinformował mnie, że ten aneks na WiFi oraz upgrade dekodera na wersję z nagrywarką (za 3.10zł/mc) mogę zrobić również lokalnym biurze Vectry bo promocja na dekoder to oferta lokalna. Wszystkie szczegóły i kwoty podał mi bardzo dokładnie, co do grosza więc zanotowałem je i sprawdziłem zapis naszej rozmowy.

 

Na drugi dzień (sobota) pojechałem z teściem do lokalnego biura w Kielcach i po odczekaniu "kary" w kolejce zagaiłem do babeczki, że interesuje mnie umowa na wynotowanych przeze mnie warunkach. Po przejrzeniu warunków owa pracownica stwierdziła, że nie ma dla nas takiej oferty i zaproponowała to samo 35zł drożej. Wobec tego, że swoim zachowaniem zmusiła mnie do uwiarygodnienia się w jej oczach zaproponowałem odsłuchanie z nią wspólnie fragmentów wcześniejszej rozmowy z konsultantem, która była przedmiotowa. Posłuchaliśmy nagrania, Pani zbladła i zaczęła wertować dokumenty, szukać czegoś w systemie żeby na końcu stwierdzić, że ona na prawdę nie ma takiej oferty u siebie. W związku z tym zaproponowała, że zadzwoni z salonu do działu utrzymania klienta i jeśli to będzie możliwe to tam załatwię w jej obecności takie przedłużenie. Zadzwoniła, pogadała i dała mi słuchawkę gdzie jakaś niezbyt miła Pani przedstawiła się i już z początku powiedziała mi, że zna sprawę i nie mam szans na takie warunki. Następnie postanowiłem podać dane pracownika, który dzień wcześniej gwarantował mi dostępność takiej oferty i gdy tylko wymieniłem jego imię to konsultantka mi przerwała, twierdząc, że ten jest akurat w pracy i w takim razie za chwilę do mnie oddzwoni. Zgodziłem się i w takim razie zakończyłem temat z babeczką z salonu i wyszedłem na zewnątrz żeby porozmawiać przez telefon.

 

Po kilku minutach odebrałem telefon od Pana Stefana, który jak się okazało nie był tym samym Stefanem z którym rozmawiałem dzień wcześniej. Mieli zupełnie inne nazwiska, ale konsultantka, która go na mnie nasłała nie pozwoliła mi podać jego pełnych danych, od razu twierdząc, że "Stefan" jest akurat w pracy. Oczywiście ów Stefan odpowiedział mi od razu (po tym jak się przedstawił), że zna sprawę i nie mam szans na taką ofertę, a gdy podałem dane konsultanta zaczął coś sprawdzać i powiedział mi, że u nich nie pracuje nikt o takich personaliach i wobec tego nie mam prawa do żadnej reklamacji. Gdy wyjaśniłem mu, że ów Stefan przedstawia się w zarejestrowanej rozmowie jako pracownik VECTRA S.A. oraz, że do reklamacji mam prawo zawsze, a co najwyżej później może okazać się, że jest ona bezzasadna ów konsultant powiedział, że spróbuje coś dla mnie przygotować i wyłączył mikrofon. Po kilku minutach konsultant wrócił do rozmowy i zaproponował mi identyczne warunki jak te podane przez "legendarnego Stefana" czyli 89,89zł za wszytko co chciałem. Jedyną różnicą było to, że ów aneks z przyczyn technicznych musi podzielić na dwie części czyli najpierw internet, a później WiFi, modem i dekoder więc żebym po wyrażeniu telefonicznie zgody na aneks wrócił do salonu i (bez kolejki) powiedział owej sprzedawczyni, żeby weszła na nasze konto abonenckie i wydrukowała nasz aneks i "jak najszybciej zamknęła to zlecenie", co by to nie znaczyło. Tak zrobiłem, przy okazji frustrując tą kobitkę tym, że jednak była dla mnie dostępna wskazana oferta. Po wydrukowaniu aneksu i zamknięciu zlecenia w ciągu kilku minut znów oddzwonił do mnie ten sam konsultant i ustaliłem resztę warunków, ustaliłem termin wizyty montera oraz na mój wniosek dodano, że nowy dekoder jaki otrzymam to Arris HMC-4120. Po tym wszystkim podziękowałem i zakończyliśmy rozmowę.

 

We wtorek (26.03) zjawił się monter z umową i zleceniem instalacji nowego sprzętu (niemiły chłop, na osiedlu nazywamy go "Leonsjo"). Od razu powiedziałem, że chcemy (z teściem) sprawdzić sprzęt i wtedy okazało się, że modem WiFi jest dwuzakresowy (zamiast obiecanego 2,4GHz) i przede wszystkim dekoder PVR ADB 4730 CDXW (zamiast obiecanego Arrisa HMC-4120). Po lekkiej przepychance Leonsjo powiedział, że od ponad dwóch lat już nie instalują już Arrisów lecz od razu wiedziałem, że to nieprawda bo mój brat (na tym samym osiedlu) 5 miesięcy temu dostał Arrisa HMC-4120 podczas zawierania umowy na pakiet Złoty (plus net). Wtedy powiedziałem teściowi, żeby nie podpisywał tej umowy bo co innego było ustalone jeśli chodzi o dekoder, ale wtedy do rozmowy włączył się monter twierdząc, że ten ADB jest o wiele lepszy od tego Arrisa i żeby podpisać bo w razie czego można odstąpić od umowy później. A przede wszystkim na nasze najważniejsze pytanie, czy na tym ADB można ustawić własną listę ulubionych programów odpowiedział, cytuję ..."Panie, wszystko można. I listy i to i tamto...". Wobec tych twierdzeń mój teść "wymiękł" i podpisał aneks. No i płacz zaczął się jeszcze tego samego dnia, gdy okazało się, że po całym dniu układania listy ulubionych ósmy na liście TVN24 ma numer 820, itp.

 

W środę (27.03) zadzwoniłem w tej sprawie na infolinię, przedstawiłem problem i zgłosiłem chęć odstąpienia od umowy. Konsultant przyjął zgłoszenie i powiedział, że cennikowa opłata za wymianę dekodera na życzenie klienta wynosi 149zł, ale zaproponował odsłuchanie rozmowy i w razie stwierdzenia moich racji w sprawie obietnicy konkretnego modelu dekodera bezpłatną wymianę na ten właśnie model. Zgodnie z jego sugestią odstąpienie od umowy będzie przez Vectrę procesowane przez ponad tydzień, a rozmowa zostanie odsłuchana maksymalnie w ciągu 48 godzin więc jeśli potwierdzi się moja wersja to będę mógł wycofać niezatwierdzone odstąpienie od umowy, a provider wymieni mi w ramach uznania reklamacji dekoder na ten o który prosiłem. Uznałem, że to rozsądne rozwiązanie, ale jak pokazało życie niestety nie w Vectrze.

 

Przy obsłudze tych dwóch zgłoszeń pracownicy popełnili wiele błędów i skutek był taki, że najpierw przetworzono odstąpienie od umowy (aneksu), a dopiero dzień później zamknięto moje zgłoszenie dotyczące odsłuchania rozmowy. W komentarzu zamykającym to drugie zgłoszenie, obsługująca je Pani napisała "...Z przebiegu treści przedmiotowej rozmowy wyraźnie wynika, że abonentowi zaproponowano konkretny model urządzenia dekodującego sygnał telewizyjny i roszczenie reklamacyjne powinno zostać uznane za zasadne jednakże klient z własnej woli już wcześniej odstąpił od skutków przedmiotowej umowy i w związku z tym na obecnym etapie nie ma możliwości wymiany urządzenia na model Arris HMC-4120...". Wobec tego zaproponowano żeby ponownie zawrzeć aneks na tych samych warunkach i z góry poinformować o tej sprawie z dekoderem, reklamacją, itd.

 

Jednak nie było mi dane od razu zawrzeć tego aneksu ponieważ w tak zwanym międzyczasie okazało się, że osoba rozpatrująca odstąpienie od umowy wyłączyła mi WiFi i cofnęła okresy zobowiązania na pakiet Platynowy oraz na Internet Domowy, ale już nie pomyślała o tym, że należy również zdjąć taki okres zobowiązania z pakietów Eleven Sports oraz Sport Na Ostro gdzie pozostawiono cyrograf do 31.03.2021 roku. Wobec tego wspomniane wcześniej warunki aneksu były dla nas niedostępne.

 

Nie miałem wyjścia zadzwoniłem i Pani konsultant przyjęła kolejne zgłoszenie w którym opisałem błąd i wyraźnie poprosiłem aby w trybie natychmiastowym anulować wszystkie zmiany w zakresie wycofanego aneksu do umowy i nie robić nic więcej. Dzwoniąc na drugi dzień w sprawie tej reklamacji uzyskałem informację, że zgłoszenie (o zdjęcie okresu zobowiązania na Eleven i SNO) jeszcze nie zostało zamknięte ponieważ przyjmująca je babeczka skierowała je do jakiegoś tam działu z prośbą o odsłuchanie rozmowy... Tylko jakiej rozmowy??? Nikt nie umiał mi tego wyjaśnić!!!

 

Po kolejnej awanturze miła Pani konsultant zaproponowała, że wyedytuje to zgłoszenie, wycofa prośbę o odsłuchanie rozmowy i przekieruje reklamację do innego działu, który szybciej zakończy sprawę zdejmując wszystkie pozostałe okresy zobowiązania. Tak też się stało i w końcu wczoraj ostatnia reklamacja została zamknięta, no może nie ostatnia bo jeszcze w toku jest zgłoszenie o kolejną korektę zawyżonej faktury, która została już skorygowana, ale w sposób niewystarczający.

 

Został mi jeszcze sprzęt, dekoder PVR oraz dwuzakresowy modem WiFi bez żadnego aktywnego zakresu. Powinien zostać wymieniony jednak konsultanci nie  bardzo wiedzą jak bo niektórzy kazali mi odwieźć go samodzielnie w ciągu 14 dni i strasząc karą umowną, a kolejni pracownicy kazali czekać aż przyjdzie monter i przywróci sprzęt  do stanu poprzedniego.

 

Kończąc bo mnie zaraz zawał trafi napiszę tylko, że zmieniłem zdanie i jeśli da radę to umowę przedłużę na trochę innych zasadach, a mianowicie:

 

Zamiast dekodera PVR wezmę moduł CI i w ten sposób pozbędę się tych żałosnych dekoderów od Vectry obniżając równocześnie abonament do kwoty 86,79zł/mc za Platynę + Eleven + SNO + Moduł CI Plus oraz Internet 50mb + dwuzakresowy modem WiFi.

 

Tylko jak znam życie to z moim szczęściem do Vectry znowu wyznaczą mi na powtórny montaż tego nieszczęsnego Leonsja od którego wszystko się zaczęło.

 

 

 

Edited by musiolek
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem w Vectrze jest taki, że mają za dużo kanałów sprzedaży a wraz z tym za dużo ofert obowiązujących w wielu miastach w tym oferty lokalne. Z tego wychodzą potem kwiatki. Poza tym sam ich system komputerowy jest daleki od doskonałości...

Wiadomo, że po podpisaniu dokumentów i zainstalowaniu sprzętu - późniejsze odstąpienie od umowy jest problematyczne, bo wszystko trzeba przywrócić do stanu pierwotnego sprzed podpisania aneksu. Jest to raczej logiczne.

HMC-4120 oficjalnie już nie wydają, dlatego miałeś duży problem z dostaniem. Ten Wasz "Leonsjo" nie zrobił tego specjalnie, tylko w FSM dekoder PVR HD do zlecenia mógł wybrać 4730CDX z Graphyne. Tam nigdzie nie jest napisane, że na specjalne życzenie klienta ustalono z nim wydanie HMC-4120...

Na dzień dzisiejszy jeśli chcesz mieć możliwość układania własnej listy kanałów to zostają jedynie dekodery HDnet lub moduł CI+, co w tym drugim przypadku też jest problematyczne bo automatycznie nie dodają się nowe kanały do listy ani nie wprowadzają się automatyczne zmiany w parametrach jeśli sami coś zmieniają między muxami. A jeśli włączysz w telewizorze automatyczne szukanie to zburzy całą twoją listę kanałów. Najlepiej własną listę robi się na HDnet i taką grupę sprzętową Ci polecam, np. 1721c - małe gabartyty lub 4730CD, bo te 2 modele jeszcze wydają, aczkolwiek nie masz także żadnego wpływu na to co przyniesie ze sobą wasz "Leonsjo". Bo równie dobrze, może Ci przynieść co ma aktualnie do wydania z tej grupy na magazynie, czyli np. stary 3830CD :D Ale wtedy nie podpisujesz papierów i dziękujesz monterowi za przybycie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@kfm877 Dzięki za sugestię, ale chyba wezmę ten moduł CI+ bo menu telewizora jest bardzo przyjazne i czytelne, a do tego moi teściowie nie są jacyś bardzo innowacyjni więc dekoder PVR i tak raczej nie byłby używany do nagrywania.

 

Małe sprostowanie do mojego poprzedniego wpisu:

 

1) Imię konsultanta w poprzednim poście czyli "Stefan" zostało zmienione i jest przypadkowe.

 

2) Jestem właśnie po kolejnej rozmowie z tym samym konsultantem co wcześniej (czyli Stefanem). Okazało się, że cena za cały abonament z modułem nie wyniesie 86,79zł tylko 89,89zł, a więc tyle samo co w przypadku abonamentu z dekoderem PVR. 86,79zł/mc byłoby tylko w przypadku powrotu do poprzedniego dekodera czyli tego, który mają mi zwrócić w wyniku odstąpienia od ostatniego aneksu. A jest to właśnie ten stary, poczciwy i obśmiewany ADB 3830CD, którego ja wspominam bardzo dobrze.

 

3) Przeżyję te 89,89zł/mc, ale teraz mam inną zagadkę, co wybrać? Moduł CI czy dekoder PVR? Konsul Stefan powiedział mi, że jeśli zdecyduję się na dekoder PVR to napisze do lokalnego biura obsługi z zapytaniem czy będą w stanie zagwarantować mi ten HMC-4120. Jeśli odpowiedź będzie negatywna to umowa nie zostanie zawarta. Ja jednak chyba skłaniam się ku opcji z modułem CI. Żal mi tylko jednej sprawy, a mianowicie żeby otrzymać w tej promocji moduł muszę zrezygnować z dekodera PVR bo na niego jest ta promocja, ale jeśli coś będzie się działo z owym modułem i za pół roku czy rok zechcę wrócić do dekodera to ten moduł będę mógł wymienić tylko na dekoder HD (bez PVR). Trochę to niesprawiedliwe, ale obecnie lokalna oferta promocyjna na Platynę z PVR i na Platynę z modułem CI jest tańsza o całe 5zł niż na Platynę z dekoderem HD (bez PVR). Natomiast przy rezygnacji z modułu CI Vectra zawsze przyznaje właśnie dekoder HD (bez PVR) jak sprzęt równoległy.

 

Prawdopodobnie podpiszę aneks:

Platynowy

Eleven

Sport na Ostro

moduł CI+

Net 50Mb WiFi

modem Ubee EVW32C

cena abonamentowa 89,89zł

okres zobowiązania 24 miesiące

Edited by musiolek
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra, nie ma na razie  PVR z Grapjne to w tych aktualnie montowanych  4730 cdx jest Novo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

4730cd to hdnet z novo
4730cdx to już pvr z Graphyne
@musiolek
Ci+ jest równorzędne z dekoderem hd (nie hdnet), czyli tylko z nieszczesną Motorolą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile kosztuje platyna z 4k ze zobowiązaniem jak i bez? Oraz gdzie znajdę jakiś cennik ich usług ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Platynowy 4k = 79,99zl
Platynowy 4k + Eleven = 79,99zl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
Godzinę temu, kfm877 napisał:


Platynowy 4k + Eleven = 79,99zl

Ten pakiet to podstawa , bo bez Elevenu branie dekodera 4K nie ma sensu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ktoś jaką cenę mogę wywalczyc w DUK za sam internet 150 lub 100 mb? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 10.04.2019 o 22:24, kfm877 napisał:

musiolek Ci+ jest równorzędne z dekoderem hd (nie hdnet), czyli tylko z nieszczęsną Motorolą

 

Na to mam już swój sprawdzony sposób, powtórzony chyba trzykrotnie (u mnie i moich znajomych). Chociaż nie można wymienić tej Motoroli na żaden inny dekoder to u mnie jest jedna furtka, która na to pozwala. Przynajmniej była i pozwalała jeszcze jakieś 2-3 lata temu gdy z niej skorzystałem po raz ostatni co zakończyło się warunkową zgodą Vectry na inny model dekodera niż "przymusowa" Motorola. Co prawda nie było to przy powrocie z użytkowania modułu CI+, ale w trakcie trwania umowy na pakiet SREBRNY do którego również nie można było dostać innego sprzętu niż ta Motorola. Podpisałem umowę na pakiet SREBRNY, a po kilku tygodniach gdy przez przypadek zorientowałem się jak bardzo niespotykaną sytuację mam ze swoim sprzętem to postanowiłem to wykorzystać. Wobec tego zgłosiłem, że wydany mi dekoder Motorola nie funkcjonuje prawidłowo co doprowadziło do wizyty technika, potwierdzającej zasadność mojego zgłoszenia. Dostałem do wyboru trzy dekodery (wszystkie bez PVR), a wsród nich jakiś jakiś model ADB, który najbardziej mi odpowiadał. Monter powiedział mi wtedy, że jest on wydawany abonentom dopiero od pakietu ZŁOTY, ale ja dostałem go (bez żadnych opłat i dopłat) do pakietu SREBRNY.

 

Gdyby coś się zadziało z tym modułem przed upływem okresu zobowiązania to mam nadzieję, że powyższy sposób nadal działa i przynajmniej ucieknę od tej Motoroli.

 

ps. Problemów w Vectrze ciąg dalszy, a mianowicie dziś oddzwonił umówiony konsultant i po dogadaniu szczegółów okazało się, że nie może wprowadzić jednej ulgi promocyjnej (za zobowiązanie na Eleven SNO). Wszystko z powodu tego, że odstąpiłem od poprzedniego aneksu i system "wariuje". Kierownik nie dał rady pomóc więc musiał napisać do jakiego tam działu o ręczne odblokowanie ceny (ulgi) i ma oddzwonić jutro po południu więc zobaczymy co z tego będzie.

 

Edited by musiolek

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 lata temu to może działało. Ale jeśli teraz zglosisz usterkę mając Motorole to technik nie ma innego wyjścia jak wydać i aktywować Ci sprzęt z tej samej podgrupy (stbhd/ci), którą masz. Czyli albo wymiana na kolejną Motorolę lub na moduł CI+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kfm877  To nie kwestia egzemplarza, ale modelu dekodera bo u mnie każdy egzemplarz tej Motoroli działa(ł) wadliwie i to uniemożliwia(ło) normalne korzystanie z tego konkretnego sprzętu. Z tego właśnie powodu po stronie operatora zawsze zapadała decyzja o "warunkowej" wymianie dekodera na zupełnie inny model natomiast nigdy w zamian nie zaproponowano mi modułu CI+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...