Jump to content

Recommended Posts

Witam,

 

kończy mi się umowa z 30 sierpnia (internet domowy+telewizja) orientuje się ktoś jaką najlepszą ofertę można dostać po złożeniu wypowiedzenia?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ależ ja nie kręcę, tylko pytam kiedy mi wyłączą.

18 minut temu, xSarpedon napisał:

Witam,

 

kończy mi się umowa z 30 sierpnia (internet domowy+telewizja) orientuje się ktoś jaką najlepszą ofertę można dostać po złożeniu wypowiedzenia?

 

Musisz podać więcej szczegółów jaką masz obecnie ofertę i czego oczekujesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie to wszystko :

Telewizja : 

Sport na Ostro 

Złoty DTV

Eleven

Internet 100 MB Wifi 

 

Płacę 80 zł ogólnie jestem zadowolony jakby było taniej ew. przydał by się pakiet HBO

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^ ja za 75 zł zamiast Złotego mam Palatynę, reszta to samo 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet HBO razem z GO to 20 zł, tak jak kolega wyżej wspomniał możesz powalczyć o Platynę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To jeżeli są to ofert po rezygnacji to szału nie ma :(

 

pracuje u innego operatora w dziale utrzymania klienta i można nawet wyrwać abo tańsze do 30-40 % 

Edited by xSarpedon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez przesady, nie oczekuj cudów. Taniej jest tylko w Multimedii, ale oni nie mają wielu kanałów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, djadijos napisał:

Każdy ISP to nie jest instytucja charytatywna, tylko biznes który ma dawać zyski. Chcesz lepsze warunki jako stały klient to baw się w wypowiedzenie lub negocjuj bez tego. Proste. Mieli sami by ograniczać sobie możliwości zysku ??

Nie mam pytań...

Ja się z Tobą zgadzam, ale rynek poszedł do przodu ceny spadły, konkurencja jest duża.  To jak z ofertami na abo w telefonii... kto by pomyślał jeszcze 5 lat temu ze zejdziemy poniżej 20zł za abo no-limit :)

 

Zysk, zyskiem, ale jakoś nie wypada oferować na przedłużenie umowy produktu droższego niż na wejście z ulicy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, maicroft napisał:

Zysk, zyskiem, ale jakoś nie wypada oferować na przedłużenie umowy produktu droższego niż na wejście z ulicy. 

Tak jest na dzień dobry u każdego isp. Dopiero inaczej śpiewają jak zaczynasz mówić NIE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy wypowiedzenie można składać logując przez Strefę Klienta? Czy może wystarczy przesłać PDF z poczty która jest zapisana w systemie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz poprzez telefon. Wybierasz 2 i znowu 2 oczywiście najpierw nr  58 7426500  Działa. Sprawdzone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W kwietniu odkodowane:
- Eurosport 1
- ID
- FOX
- AXN
- AXN Black
- 13 Ulica
- BBC Lifestyle
- BBC Brit
- 13 Ulica

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Miał ktoś problem z przełączeniem kanału WiFi w paśmie 5 GHz w CGA2121?  W zakładce WiFi w Strefie Klienta jest tylko 2.4 dostępne do zmiany , Pytam się o to w imieniu innej osoby,

Jak to zrobić?

 

 

 

Edited by juls2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety w ebok kanał zmienia się tylko dla pasma 2,4GHz czego sam nie rozumiem i nad tym ubolewam, ponieważ na 5GHz też robi się ciasno i przydałaby się opcja zmiany kanału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakoś programowo ( w trybie serwisowym) można zrobić?  To poszukam dojścia do kogoś kto to zrobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kfm877 napisał:

Niestety w ebok kanał zmienia się tylko dla pasma 2,4GHz czego sam nie rozumiem i nad tym ubolewam

Przede wszystkim brak możliwości jakichkolwiek zmian w routerze to wyjątkowo antykliencki wybryk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyłączyli Eleveny i od razu telefon z Vectry, że mógłbym je kupić taniej. Zaproponowano mi je za 5,99, ale niestety wiązałoby się to z przedłużeniem umowy, więc się nie zdecydowałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie po prawie dwu letniej przerwie :) 30 kwietnia dobiega koniec mojej 2 letniej umowy. Łącznie jestem z nimi związany 6 lat. Obecnie posiadam poniższy pakiet w cenie 94,90 zł miesięcznie.

 

Telewizja

  • Multiroom 2.0 - Drugie STB (2 dekodery z dyskami HDD)
  • Sport na Ostro
  • Złoty DTV

Internet

  • Sto Mb
  • WiFi

Telefonia Komórkowa

  • MVNO Voice - Plan Internet Mobilny 1 GB (od 2 lat nawet nie wyjąłem tej kary sim z opakowania :D)

Proszę doświadczonych użytkowników forum o informację jak najlepiej rozegrać teraz temat aby dostać korzystne warunki na kolejnej umowie? Czy przedstawienie wypowiedzenia umowy coś wniesie? Z kim rozmawiać? Będę wdzięczny za cenne rady :) 

 

Dodatkowo czy orientujecie się czy da się przełożyć umowę pomniejszając pakiet usług? Zastanawiam się z przejściem z TV na niższy pakiet, ponieważ na co dzień i tak oglądam głównie Netflix i HBO Go więc nawet ten Złoty to dla mnie zbyt wiele, ponieważ i tak nic tam nie ma :-) 

 

Wszelkie porady mile widziane, z góry dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyślij wypowiedzenie. Bez tego nic nie ugrasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie. Chciałbym się zapytać ile nowy klient zapłaciłby za taki zestaw? :)

Pakiet Platynowy

Internet 150Mbps

2 x Moduł CI (główny + multiroom)

Canal+ Select

Sport na Ostro

Eleven

 

Z góry dziękuję za info. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ok 145 zł w promocji lokalnej ( to w ok 80 miejscowości w Polsce). 

Edited by juls2008

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Po złożonym wypowiedzeniu i kilku telefonach w końcu przystałem na propozycję: Złoty+SnO+Eleven+4K+Canal+Select+internet100 z modemem dwuzakresowym za 119,90.

Będę płacił 15,09zł więcej do rachunku i w zamian za to zyskuję Eleven, 4K i modem dwuzakresowy.  Biorąc pod uwagę, że 4K i tak każą dopłacać 10zł bez jakichś zniżek to nie wiem czy można byłoby ugrać więcej w moim rejonie, tym bardziej, że od marca troszkę oferta poszła w górę. Chciałem jeszcze platynę, ale nie potrafili zejść poniżej 134,90zł za wszystko to podziękowałem i wziąłem bez platyny.

Edited by euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do osób z aktywowanym prezentem dla abonentów:

Czy aktywowane darmowe kanały zostały u Was już zakodowane ? Podobno miały być na miesiąc, potem okazało się że do końca marca a u mnie cały czas te kanały odbierają. Napiszecie że powinienem się cieszyć z tego darmowego prezentu że jeszcze u mnie odbieram - tak cieszę się, tylko boje się żeby potem mnie za ten pakiet dodatkowy nie policzyli razem z comiesięcznym abonentem.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...