Jump to content

Recommended Posts

Siemka :) pisałem już o tym wcześniej, ale wspomnę jeszcze raz : do czerwca 2019r. mam umowę na usługi TV, a do czerwca 2021r. mam umowę na usługi internetowe. Czy jest szansa na to, aby wyrównać okres obowiązywania umowy na TV do czerwca 2021r. (przedłużenie po prostu) i przy okazji wyrwać jakąś wymianę sprzętu albo inne promocje? :)

Link to post
Share on other sites

Lepsze ceny raczej "wyrywa się" przedłużając paczkę. Skoro masz cyrograf na neta to tej usługi nie tkną, a na samą telewizję nie sądzę żebyś dostał dobrą ofertę no chyba, że napiszesz rezygnację, ale szału też nie będzie. Ja bym przeczekał aż zbliżysz się 6 m-cy do końca umowy na neta, wtedy będziesz mógł przedłużyć w paczce.

Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

@Madekp, tak jest gdyż Ekstraklasa produkowana jest w 4K HDR i taki jest teraz obraz na Canal+4K.  :D

Canal+HD to obecnie  downscaling.

Edited by kingofsouth
Link to post
Share on other sites

A to już kwestia finansowo-funkcyjna więc ja, jako techniczna osoba nie powiem ;)

 

W multiroom 2.0 ( tym aktualnym co teraz być powinien i droższym) chyba tak było,ale nie dam sobie ręki uciąć.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli mam HBO GO do konca marca bo skorzystatalem z promocji z lutego gdzie mozna bylo miec za darmo na miesiac  to musze wysyłać wypowiedzenie albo umowa dobiegła konca? Aktualnie status na eBook zmienił sie na czas nieokreślony gdzie przy zawieraniu umowy bylem poinformowany ze nie musze pisac zadnych wypowiedzeń tylko sami wyłącza mi po okresie promocji? Lepiej napisac 1.04.2019 ze wypowiadam umowe z dniem 31.03.19 czy sami wyłącza z końcem promocji ?

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, djadijos napisał:

A to już kwestia finansowo-funkcyjna więc ja, jako techniczna osoba nie powiem ;)

 

W multiroom 2.0 ( tym aktualnym co teraz być powinien i droższym) chyba tak było,ale nie dam sobie ręki uciąć.

Tak  w tym mutiroomie 2.0  są pakiety premium na obu dekoderach lub modułach.

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Tomashk86 napisał:

Jeżeli mam HBO GO do konca marca bo skorzystatalem z promocji z lutego gdzie mozna bylo miec za darmo na miesiac  to musze wysyłać wypowiedzenie albo umowa dobiegła konca? Aktualnie status na eBook zmienił sie na czas nieokreślony gdzie przy zawieraniu umowy bylem poinformowany ze nie musze pisac zadnych wypowiedzeń tylko sami wyłącza mi po okresie promocji? Lepiej napisac 1.04.2019 ze wypowiadam umowe z dniem 31.03.19 czy sami wyłącza z końcem promocji ?

Sami mają wyłączyć

Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem na infolinię to babka mi powiedziała, że ze względu na to, że była niedziela wczoraj to nic nie robili. Ale poprosiłem ją o wyłączenie i w ciągu 24h wyłączają.

Jednocześnie dowiedziałem się, że mailowo można wypowiedzieć umowę na usługi u nich (nie trzeba więc żadnych pism wysyłać).

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, szyzag123 napisał:

Dzwoniłem na infolinię to babka mi powiedziała, że ze względu na to, że była niedziela wczoraj to nic nie robili. Ale poprosiłem ją o wyłączenie i w ciągu 24h wyłączają.

Jednocześnie dowiedziałem się, że mailowo można wypowiedzieć umowę na usługi u nich (nie trzeba więc żadnych pism wysyłać).

 

Ja też otrzymałem wiadomość że ten pakiet (prezent) zostanie sam zakodowany.

Link to post
Share on other sites

Korzystam od prawie 10 lat z usług Vectry w ostatnich kilku latach, mam sam internet 150Mb/s za bagatela 70 zł. Jako ze umowa już dawno się skończyła, a wtedy nie było jeszcze opcji 300 i 600 to o temacie zapomniałem. Ostatnio wróciłem do tematu. 

 

Wchodząc z ulicy dostaję ofertę za 69,99 zl (oczywiście po wyrażeniu zgód marketingowych). Jako, że strona Vectry namawia aby zalogować się do eboka i wtedy odświeży ofertę wykonałem tą czynność. No i jest, super indywidualna oferta za 59,99 zł. No to nic, niech stracę - klikam.  Wszystko fajnie, po raz kolejny system pyta czy jestem klientem, podaje identyfikator, przechodzimy przez ten żmudny proces i pojawia się komunikat, że potwierdzenie złożenia zamówienia wysłaliśmy na e-mail. Klikam w link, który otrzymałem i wyskakuje komunikat, że wystąpił błąd skontaktuj się z infolinia... w sumie dziwne, jakby działało od strzału.

 

Dzwonie... bla bla bla... super i niepowtarzalna oferta deydkowana dla pana za jedyne 69,99 zł, jako że to kontynuacja itd. Pytam, czemu formularz mówi o cenie 59,99 zł ?? Hmm... to widocznie oferta dla nowych klientów. Super nowy ma taniej, ale i tak go pytamy czy jest naszym klientem i musi wpisać numer abonenta, a nie może zaznaczyć że nie jest klientem bo takiego pola brak ?? Coś mi nie pasuje - no nic. Dziękuję za rozmowę :)

 

10 minut później telefon... 58.... podobno jest pan zainteresowany oferta na telewizje - no nie bardzo, sam internet, a może telefon ?? - nie sam internet - no to mamy ofertę super dopasowana dla wieloletniego klienta: 84,99 zł internet 600 Mb/s :D Hahahaha - Dziękuję za rozmowę :)

 

Pół godziny później znów telefon, sam internet, ale oczywiście, ale może w pakiecie z telefonem ?? Super promocja 79,99zł - idziemy w dobrym kierunku. 

Żeby nie było wysłuchałem przy okazji co jeszcze maja do zaoferowania w sprawie paczek, może jednak się skuszę:

 

TV ten z mniejszą ilością kanałów (złoty ??) + net 600 + dekoder z nagrywarką - 104 zl ?? Chyba to też jakoś o kilkanaście złotych więcej niż na wejście z ulicy. 

 

Oferta telefonu za 29,99zł za 10GB i nolimit - przez ostatnie kilka lat miałem to samo za 25zł bez umowy za jeden numer, a teraz mam za 38zł i dwa numery - naprawdę nie zrobiło to na mnie wrażenia. 

 

Ja nie wiem, na co oni liczą. Aż tylu naiwnych klientów zgodzi się na umowę przez telefon bez sprawdzenia ile wynosi dzisiaj cena na wejście dla nowego klienta ?? Wiadomo, że chodzi o utrzymanie jak najwyższych przychodów, ale nie można aż tak bujać. 

 

DUK będzie jeszcze dzwonił czy tam też już maja olewkę na klienta ??

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, maicroft napisał:

Ja nie wiem, na co oni liczą. Aż tylu naiwnych klientów zgodzi się na umowę przez telefon bez sprawdzenia ile wynosi dzisiaj cena na wejście dla nowego klienta ?? Wiadomo, że chodzi o utrzymanie jak najwyższych przychodów, ale nie można aż tak bujać. 

Każdy ISP to nie jest instytucja charytatywna, tylko biznes który ma dawać zyski. Chcesz lepsze warunki jako stały klient to baw się w wypowiedzenie lub negocjuj bez tego. Proste. Mieli sami by ograniczać sobie możliwości zysku ??

Nie mam pytań...

 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...