Micho Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Macie problem z internetem? Już drugi wieczór ta sama sytuacja, co chwilę przerywa internet, odbiór zamiast 150 to 100 a wysył zamiast 15 to 0.3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Napisz skąd jesteś. Po drugie tu nikt tobie nie pomoże nawet jak by był faktycznie. U mnie wszystko ok. net hula jak talala down 148mb up 15mb miasto Białystok. Dzwoń na hotline Vectry i zgłaszają problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 5 minut temu, Madekp napisał: Napisz skąd jesteś. Po drugie tu nikt tobie nie pomoże nawet jak by był faktycznie. U mnie wszystko ok. net hula jak talala down 148mb up 15mb miasto Białystok. Dzwoń na hotline Vectry i zgłaszają problem. po co dzwonić i czekać skoro można z telefonu na vectra.pl/kontakt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Bo jest to jedna z możliwości??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 13 minut temu, Madekp napisał: Bo jest to jedna z możliwości??? skoro wolisz wisieć na telefonie zamiast wklepać kilka literek to Twój wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micho Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Radom. Mam już doświadczenie w zgłaszaniu problemów z netem, zawsze twierdzą że wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Zrób screeny jako dowód ze speedtestu i dołącz jak będziesz pisał do nich. Tylko test na kablu, bo po wifi pewnie nie uznają. Mi telefonicznie zawsze każdą reklamację uznali. Co prawda wiele ich nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micho Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Heh i ta sama sytuacja co wczoraj. Nadeszły okolice 21 i internet zaczął działać. Napisałem pismo opisujące problem i jeszcze odpaliłem speed testa żeby tego screena zrobić a net zaczął normalnie śmigać. Ciekawe czy jutro znowu wieczorem zacznie go zatykać. Żona się wku..i bo już drugi dzień nie może grać w World of Warcraft bo laguje niemiłosiernie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek2009 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Czy aktywując hbo na miesiac za 0zl z automatycznym wyłączeniem (luty) otrzymuje się dostęp do hbo go? Podczas rozmowy z konsulem otrzymałem info, że tylko na tv bedzie dostęp, bez tv online i hbo go a dzis otrzymałem maila od vectry, że jeszcze nie zarejestrowałem sie do hbo go... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Jest również dostęp do HBO go na kompie, czy tablecie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18ol Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Pytanie: Czy w dekoderze ADB4730CDX z nowym oprogramowaniem jest mozliwe stworzenie swojej listy programowej zaczynajac od nr 1,2,3 itd.? Wiem jest lista ulubione i nowa lista ale po dodaniu kanałów jest segregacja po nazwie bądz nr ale tych tylko od 100. Proszę o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Ja jak otrzymałem dostęp do HBO to próbowałem się zarejestrować w HBO GO, ale nic z tego nie wyszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Nr klienta wpisujesz bez zer i pesel jeśli nie zmieniałeś hasła. Wszystko hula na tablecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 No to wszystko jasne. Zera z przodu nie wpisuję, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Tak bez zer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 4 godziny temu, maro18ol napisał: Pytanie: Czy w dekoderze ADB4730CDX z nowym oprogramowaniem jest mozliwe stworzenie swojej listy programowej zaczynajac od nr 1,2,3 itd.? Wiem jest lista ulubione i nowa lista ale po dodaniu kanałów jest segregacja po nazwie bądz nr ale tych tylko od 100. Proszę o odpowiedz. Moi rodzice je mają i tam jest jak w nc+ czyli numeracja zostaje, tylko pomijasz kanały. W Arrisie, który posiadam numery nadawane są kolejno od 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-Piła Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) Vectra zlikwidowała dziś kilka ofert promocyjnych dla nowych klientów. Ze strony Vectry zniknęły oferty promocyjne na Canal+ za 1 zł przez pierwsze pół roku. Zniknęła również oferta na Pakiet platynowy + sport na ostro+eleven+300Mb/s+dekoder z nagrywarką za 94,99 zł. Te oferty były oferowane w regulaminach w pdf do końca Lutego. Pakiet Platynowy+SNO+Eleven+600Mb/s +dekoder z nagrywarką podrożał o 5 zł (z 99,99 do 104,99zł). Tyle zauważyłem ale pewnie jest jeszcze więcej zmian... Edytowane 1 Marca 2019 przez Piotr-Piła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Ja mam pytanie - na jakich częstotliwościach są wyszukiwane kanały 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marketa Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) Tego się obawiałam, HBO po okresie promocyjnym miało być automatycznie wyłączone a tymczasem w strefie klienta HBO zmieniło się na dostępne na czas nieokreślony, kanały HBO nadal dostępne i to samo z HBO Go, więc uważajcie, bo promocja wygląda na kolejny "płatny prezent". Na razie wysłałam reklamację i czekam na odpowiedz. Edytowane 2 Marca 2019 przez marketa Literówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CureMar Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Przecież oferta promocyjna obowiązuje do końca marca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 6 godzin temu, szyzag123 napisał: Ja mam pytanie - na jakich częstotliwościach są wyszukiwane kanały 4K? Krótko i na temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marketa Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Przecież oferta promocyjna obowiązuje do końca marca...Oferta tak, ale pakiet dostajesz w prezencie chyba na miesiąc. Tym bardziej że tak było w aneksie, tak było w panelu a teraz w panelu mam ten pakiet, jako już nie promocyjny do końca lutego, tylko na czas nieokreślony. Na aneksie było jako prezent od 1 lutego do 28 lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Ma ktoś może wzór wypowiedzenia umowy? Ponieważ chciałbym wysłać do Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juls2008 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Wystarczy telefonicznie na infolinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 No nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.