Jump to content

Recommended Posts

17 godzin temu, daniel9898 napisał:

 

Fajny opis znalazłem tutaj, wprawdzie chodzi o Orange ale dotyczy to wszystkich: https://www.orange.pl/lp/nowelizacja2018 Generalnie to ja jestem tego pewien bo tam pracuję i wiem ile się zmieniło po 12 grudnia. Skończyło się też aneksowanie umów telefonicznie, po nowelizacji oferta musi być najpierw dostarczona na trwałym nośniku i dopiero można zmienić warunki umowy. 

 

O ile dobrze rozumiem to co jest tam napisane, to na odległość można zmienić umowę lub od niej odstąpić w ciągu 14 dni. Nie ma nic o zdalnym wypowiedzeniu umowy. Wydaje się więc, że nadal wypowiedzieć umowę trzeba pisemnie lub w salonie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyjmowałem wypowiedzenia telefonicznie, więc wiem, że można. Więcej dowodów szukać mi się po prostu nie chce. W sumie to nawet lepiej, że klienci nie są jeszcze w kwestii wypowiedzeń uświadomieni, bo wiadomo, że nikomu się nie chce tego przyjmować przez telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Mój znajomy jest stałym klientem Vectry - internet i Sport na ostro. Zaczął się zastanawiać nad pakietem Canal+. Obecnie jest tam chyba dosyć ciekawa promocja: przez pół roku płaci się  złotówkę, potem 44 zł. Opłaca się? Ewentualnie jest sens się z nimi targować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canal+ Select - 1 zł przez pół roku i 45 zł przez kolejne 18 miesięcy (średnio 34 zł).
Canal+ Prestige - 1 zł przez pół roku i 50 zł przez kolejne 18 miesięcy (średnio 37,75 zł).

 

Sam musisz ocenić, czy warto.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę wysyp testów. Aż 3 nowe testy. Ciekawe, co tam będzie?

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja te testy miałem na dekoderze na 531,532, 533. Potem napiszę, czy są nadal.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co ogólnie na tych testach jest? Bo robiłem wczoraj koło północy skanowanie pełne na module i mi nic nie wyskoczyło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie jakieś porno i duszno :0

 

U mnie nic nie było a TV wykrywa nowe kanały na module.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działają wam napisy dla niesłyszących na Polsat HD na module CI+?

 

Kino TV HD ruszy 1 lutego w Vectra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Enox napisał:

Kino TV HD ruszy 1 lutego Vectra.

 

Jak dla mnie to żadna nowość = po prostu dla wszystkich operatorów robią podmianę z SD na HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, szyzag123 napisał:

A co ogólnie na tych testach jest? Bo robiłem wczoraj koło północy skanowanie pełne na module i mi nic nie wyskoczyło.

Kanały niedostępne. To będzie chyba coś od Kino Polska. Na pewno Kino TV HD i może Docubox i jeszcze któryś. A i wszystkie 3 te kanały są w HD.

Edited by Barti
Post napisany niechlujnie, jednym ciągiem. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem gdzieś wcześniej dyskusję nt hasła do panelu admina modemów (aktualnie UBEE).

Dane są banalnie proste, można wierzyć lub nie ale sprawdźcie sami szczególnie na modemach tej firmy.

Login: kotekdomowy
Hasło: marcowaniedomowe

 

na UBEE EVW32C na pewno działa. Zbyt wiele nie da się tam zrobić, ale jesli w ogóle coś to tylko tryb router, nie bridge - ten jest jeszcze bardziej ograniczony.
Pracownicy (lub ściśle wtajemniczony management team oraz systemy powiązane z eBOK) głównie obczajają ten modem przez SNMP v3 (v1 i v2C są po wgraniu CM Config - provisioning wyłączane).


Jestem wkurzony i jednocześnie zniesmaczony, że w tym badziewiu nie da się (zablokowane) wyłączyć WiFi bez interwencji z ich strony, nawet znając to hasło. Z tego też powodu jeśli nie zostanie w najbliższych dniach taka możliwość udostępniona opublikuję dalsze informacje co zrobić aby sobie z wyłączeniem WiFi poradzić.

Generalnie firmy NIE POLECAM! Już Netia oferuje większą swobodę, pozostając przy polskich firmach chcąc wspierać Polskie przedsiębiorstwa.

Firma żenada.b

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

01.02. Vectra kończy projekt o nazwie Vectra Events. Szkoda. Widać, szukają oszczędności...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany w ofercie nam się zapowiadają:

- 1.02. usunięcie kanału Vectra Events,

- 1.02 Kino TV zmienia jakość nadawania z SD na HD,

- 1.02. usunięcie dubla kanału Travel Channel,

- 1.02. Nat Geo Wild zmienia się w National Geographic Wild,

- 1.02. FOX HD zmienia logotyp,

- 6.02. H2 zmienia się w History 2.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, lukasz1122a napisał:

Zmiany w ofercie nam się zapowiadają:

- 1.02. usunięcie kanału Vectra Events,

- 1.02 Kino TV zmienia jakość nadawania z SD na HD,

- 1.02. usunięcie dubla kanału Travel Channel,

- 1.02. Nat Geo Wild zmienia się w National Geographic Wild,

- 1.02. FOX HD zmienia logotyp,

- 6.02. H2 zmienia się w History 2.

 

 

Nie licząc pierwszej pozycji, reszta, jak dla mnie, to nie są zmiany oferty. Takie zmiany jak zmiana nazwy, czy logo, będą przecież u wszystkich operatorów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.01.2019 o 00:49, neblyn napisał:

Jestem wkurzony i jednocześnie zniesmaczony, że w tym badziewiu nie da się (zablokowane) wyłączyć WiFi bez interwencji z ich strony, nawet znając to hasło. Z tego też powodu jeśli nie zostanie w najbliższych dniach taka możliwość udostępniona opublikuję dalsze informacje co zrobić aby sobie z wyłączeniem WiFi poradzić.

Generalnie firmy NIE POLECAM! Już Netia oferuje większą swobodę, pozostając przy polskich firmach chcąc wspierać Polskie przedsiębiorstwa.

Firma żenada.b

 

to chyba jest dostęp do danych diagnostycznych możliwy i bez hasła np z arrisów przynajmniej u mnie to tak wygląda na arisie właśnie :))) niezła bajka. z tego co wiem to będzie możliwość wyłączenia modułu wifi w przyszłości ze strefy klienta. teraz potrzebują jeszcze podkładki w postaci zgłoszenia - faktycznie wielki problem dyskwalifikujący firmę.

 

a co do tego narodowego bełkotu to vectra jest tak samo polska jak netia także tu powstaje pytanie: kto płaci ci za pisanie takich głupot, konkurencja czy jedyna słuszna partia :) tak czy siak żenujący poziom wpisu, ręce opadają.

  • Confused 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefonicznie nie da się wyłączyć Wifi w UBEE a Ty chcesz ta opcję w Strefie klienta? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...