Arkon Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 OK, ale np. ja dostałem taką ofertę z DUK po złożeniu wypowiedzenia i też nie ma u mnie w bloku innej kablówki, więc wydaje mi się, że przy dobrych negocjacjach każdy może uzyskać podobne oferty. Zresztą podobnie jest u innych operatorów typu nc+, czy UPC. Niektórzy za podobne pakiety płacą więcej, niektórzy mniej. Trzeba walczyć o swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 @Arkon: walczyć każdy może, ale poniżej pewnego progu opłacalności żaden usługodawca nie zejdzie. Ja piszę o cenach, które są dostępne oficjalnie, nie mam wpływu na to co Abonent wynegocjuje z DUK. Z jakiego miasta jesteś? Po przejęciach kablówek lokalnych przez Vectrę, bardzo często zdarza się, że na zachętę Abonenci dostają dobre warunki, żeby zostać. Np. znam przypadki gdzie pakiet srebrny podpisywano za 14,90zł /m-c. W tej chwili podniesienie za kolejne 12zł z promo BF do złotego pozwoli go mieć za atrakcyjne 26,80zł /m-c. Mało tego niektórym udawało się przy upgradzie wymienić bez dodatkowych opłat Motorolę na PVR. @szyzag123Wągrowiec nie jest objęty obecnie żadną promocją lokalną, tylko krajówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) Pytanie do znawców tematu "Internet Vectry". Jak to jest u tego dostawcy, że jest umowa na internet 150 Mb/s, a prędkość na Wi-Fi to max 80 Mb/s? Odtwarzanie Netflixa/Amazon Prime Video i treści 4K to jakaś droga przez mękę. Nie da się oglądać. HBO GO również działa beznadziejnie. Edytowane 25 Listopada 2018 przez kingofsouth Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) @kingofsouth Biadoleniem na forum nic nie wskórasz. A porównanie Orange do Vectry uważam za niepotrzebną prowokację. Jakiś klient z innego obszaru w PL napisze Ci dokładnie odwrotnie, bo ma w umowie Neostrade do 10Mb a faktycznie ma 4. Ehhh... Masz problem, zadzwoń na infolinię 587426500 i zgłoś usterkę, poproś o wizytę technika, niech Ci zmieni modem. Przecież ja Ci tego przez forum nie zrobię. Pokaż jeszcze screen z właściwości karty sieciowej laptopa. Zarówno kablowej jak i bezprzewodowej. Ze smartfonu zrób screen właściwości połączenia z którego aktualnie korzystasz, tam też powinna być prędkość synchronizacji. Edytowane 25 Listopada 2018 przez Mr. Orbita Poprawiona literówka i delikatne złagodzenie, bo poszło zgłoszenie, zanim zrobi się niepotrzebnie nerwowo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 27 minut temu, kfm877 napisał: Pokaż jeszcze screen z właściwości karty sieciowej laptopa. Zarówno kablowej jak i bezprzewodowej. Laptop Wifi: https://i.postimg.cc/gkdSBr33/2.jpg Laptop kabel: https://i.postimg.cc/Z55f4g7R/3333.jpg Smartfon: https://i.postimg.cc/WbnWRj7C/22222.jpg 34 minuty temu, kfm877 napisał: Biadoleniem na forum nic nie wskórasz Wyluzuj, bo lekko się zagalopowałeś..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) 8 minut temu, kingofsouth napisał: Laptop Wifi: https://i.postimg.cc/gkdSBr33/2.jpg Laptop kabel: https://i.postimg.cc/Z55f4g7R/3333.jpg Smartfon: https://i.postimg.cc/WbnWRj7C/22222.jpg Sprawdź jakie prędkości Mb/s obsługuje karta sieciowa. Edytowane 25 Listopada 2018 przez Darek23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 1. 14 minut temu, kingofsouth napisał: Laptop Wifi: https://i.postimg.cc/gkdSBr33/2.jpg Laptop kabel: https://i.postimg.cc/Z55f4g7R/3333.jpg Smartfon: https://i.postimg.cc/WbnWRj7C/22222.jpg Wyluzuj, bo lekko się zagalopowałeś..... 1. Dostałeś od operatora modem Arris TG862. Wg. specyfikacji ma on radio tylko w standardzie N. https://www.arris.com/products/touchstone-telephony-gateway-tg862/ Więc nie oczekuj cudów. Zwłaszcza w bloku gdzie pracuje stos routerów i się wzajemnie zakłócają. Zainwestuj we własny router w standardzie AC lub wymuś na operatorze wymiane terminala na nowszy np. Technicolor. 2. W laptopie masz karte ethernet 100mbit, więc nie oczekuj 150mbit. 3. Patrz punkt 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Dzięki @kozaa, na taką odpowiedź czekałem. Czyli nowy router jest tutaj potrzebny. Z wymianą to pewnie będzie ciężko Vectrę przekonać? Edytowane 25 Listopada 2018 przez kingofsouth Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). W kwestii doboru routera jest inny dział forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Wymyśl jakąś bajkę typu: modem przerywa połączenie, zadzwoń na infolinię. Jak konsultant poprosi o chwilę na diagnostykę to w trakcie rozmowy odłącz go od zasilania i ciśnij w zaparte na wymianę sprzętu: 'o widzi pan, znowu się dziadostwo rozłączyło i tak cały czas, nie mam już siły". Sprowadzą technika i dostaniesz nowego Technicolora TC7230, który obsługuje Wi-Fi w paśmie 5 GHz. Edytowane 25 Listopada 2018 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) 15 godzin temu, kingofsouth napisał: Pytanie do znawców tematu "Internet Vectry". Jak to jest u tego dostawcy, że jest umowa na internet 150 Mb/s, a prędkość na Wi-Fi to max 80 Mb/s? Odtwarzanie Netflixa/Amazon Prime Video i treści 4K to jakaś droga przez mękę. Nie da się oglądać. HBO GO również działa beznadziejnie. Już po dołączonych przez Ciebie zdjęciach widać, że twoja karta sieciowa (przewodowa) albo Twój (dodatkowy) router, działają w standardzie tylko 100 Mbps. Jak widzisz to nie operator tylko Twój sprzęt kuleje. A WiFi, nawet w standardzie "n" może działać dobrze, ale w użądzeniach odbiorczych musisz posiadać odpowiednie karty sieciowe z ilością anten odpowiadającą nadajnikowi. Co z tego, że możesz mieć ruter, który teoretycznie nadaję z szybkością do 300 Mbps, ale tą prędkość uzyskuje on nadając na 2 antenach równocześnie a jak w lapku czy smartfonie masz tylko 1 anteną to wykorzystasz max połowę przepustowości czyli 150Mbps, co w warunkach rzeczywistych, przy idealnym i niezakłóconym sygnale daje realną szybkość neta 70-80 Mbps czyli taka o której piszesz. Jak widzisz nie zawsze jest winny operator ale bardzo często niskiej jakości urządzenia odbiorcy. Inny temat to niewłaściwia konfiguracja sprzętu, np dobór kanału nadawania czy fatalne rozmieszczenie routera/AP'ka oraz sprzętu odbiorczego. Edytowane 25 Listopada 2018 przez zetorson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 51 minut temu, zetorson napisał: Twój (dodatkowy) router, działają w standardzie tylko 100 Mbps. Jak widzisz to nie operator tylko Twój sprzęt kuleje. Nie dodatkowy router, tylko router od Vectry. Dzięki @kozaa,za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) W takim razie Twoja karta sieciowa jest jednie 100 Mbps (lub wadliwy/nie pełny kabel sieciowy). A więc ewidentnie wina wolniejszego łącza leży po Twojej stronie. Edytowane 25 Listopada 2018 przez zetorson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Nie zgodzę się, z tym co napisałeś. Z laptopem masz rację, ale PS4, Android , Smart TV również mają beznadziejne prędkości. Winna jest Vectra. Zrobię tak, jak @kozaa, pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Napisz jeszcze jaką masz kartę Wi-Fi w lapku, a jaką Ethernet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Ogólnie zarówno we Wrocławiu jak i w Legnicy Vectra lubi mieć zadyszki. Osobiście nie mam ale znajomi mają i narzekają. PS4 podłączone po kablu, czy tylko Wi-Fi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Zarówno na kablu, jak i Wi-Fi jest słabo. Kończę ten temat, bo tutaj jeśli chodzi o Vectrę to muszę zmienić router. Edytowane 25 Listopada 2018 przez kingofsouth Usunięto jedno zdanie w poście, napisane bełkotliwie. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Godzinę temu, kozaa napisał: Wymyśl jakąś bajkę typu: modem przerywa połączenie, zadzwoń na infolinię. Jak konsultant poprosi o chwilę na diagnostykę to w trakcie rozmowy odłącz go od zasilania i ciśnij w zaparte na wymianę sprzętu: 'o widzi pan, znowu się dziadostwo rozłączyło i tak cały czas, nie mam już siły". Sprowadzą technika i dostaniesz nowego Technicolora TC7230, który obsługuje Wi-Fi w paśmie 5 GHz. Jeśli tak zrobi to mogą wymienić mu tylko zasilacz. Oni też są cwani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 2 godziny temu, kingofsouth napisał: Laptop Wifi: https://i.postimg.cc/gkdSBr33/2.jpg Laptop kabel: https://i.postimg.cc/Z55f4g7R/3333.jpg Smartfon: https://i.postimg.cc/WbnWRj7C/22222.jpg Wyluzuj, bo lekko się zagalopowałeś..... Uważam że zagalopowałeś się Ty. Nie znając właściwości swoich kart sieciowych oczekujesz, że będą pracować ponad swoje możliwości. Mało tego jeszcze dodatkowo psioczysz na prawo i lewo, że usługa nie jest właściwie świadczona. Dlatego prosiłem o screeny, żebym mógł wytłumaczyć. Karta wifi, który łapie synchro na 72Mb wyciągnie w praktyce połowę. Na karcie sieciowej przewodowej 100Mb oczekujesz transferu 150Mb... Zacznij od kontaktu z Vectrą i żądaj wymiany modemu na dwuzakresowy 24x8, ponieważ nawet po kablu masz słabe prędkości. Jak Ci nie zechcą wymienić to zagroź wypowiedzeniem umowy i przejściem do konkurencji. Tutaj umiesz się skarżyć to na infolinii też spróbuj. Będziesz u[beep]liwy to Ci wymienią. Pamiętaj jednak że wymiana modemu nie rozwiąże wszystkich twoich problemów, bo karta w laptopie dalej zostaje taka sama i będzie odbierała 30-35Mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Dzięki za sugestie. Już je przekazałem osobie z rodziny, u której jestem i ten problem właśnie tam występuje. Edytowane 25 Listopada 2018 przez kingofsouth Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Chodzi o to, żeby ludziom naświetlić jak te sprawy wyglądają. Spotykam klientów, którym słabo działa internet i myślą, że skoro zwiększą pakiet u Operatora to wszystko się poprawi. Fakt, akurat Vectra do świętych nie należy bo pomimo że mają szybkie łącza to oszczędzają i przycinają transfer. Zdarza się, że klient ma 100Mb a wyciąga mu po kablu 82-85Mb itp historie. Ale swój sprzęt też trzeba sprawdzić i trzeba być świadomym, że na jakimś starym emachines może być jeszcze karta pracująca w modulacji b/g 54Mbps i w życiu nie pociągnie nawet 50Mb/s nie wspominając o wyższych prędkościach. Na infolinię nie ma co liczyć, dla nich najważniejsza jest sprzedaż więc zawsze będą mówili że będzie lepiej działać... Dlatego najpierw sprawdzamy możliwosci swoich urządzeń, jeśli wydolą to wtedy zwiększamy pakiet. Jeśli nie to inwestujemy w sprzęt, kartę WLAN w lapku można łatwo wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Co wy tak o tym laptopie? Temat wyjaśniony. Są jeszcze inne nowe urządzenia podłączone i nadal jest słabo. Przestańcie już pisać o tej karcie sieciowej. Już wiem wszystko. Edytowane 25 Listopada 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 U mnie w BB na karcie LAN 1GB/s miałem 100Mb/s od Vectry. Po kablu leciało 97, po Wi-FI 94 ( karta Intel Centrino 6300). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 @kfm877, a tak odchodząc od tematu: wymiana sprzętu przy przyspieszeniu internetu w Black Friday jest bezpłatna, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 @up: Spokojnie, wymiana dekodera z HD na PVR jest bezpłatna to i tu tak będzie. Koniecznie napisz jaki model Ci wymienili i napisz jak prędkości pod kablu i Wi-Fi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Po kablu Ci sprawdzę na starym lapku, bo w nowym nie mam RJ-45, a po Wi-Fi Ci na spokojnie mogę na 2 lapkach sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.