Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

OK, ale np. ja dostałem taką ofertę z DUK po złożeniu wypowiedzenia i też nie ma u mnie w bloku innej kablówki, więc wydaje mi się, że przy dobrych negocjacjach każdy może uzyskać podobne oferty. Zresztą podobnie jest u innych operatorów typu nc+, czy UPC. Niektórzy za podobne pakiety płacą więcej, niektórzy mniej. Trzeba walczyć o swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arkon: walczyć każdy może, ale poniżej pewnego progu opłacalności żaden usługodawca nie zejdzie. Ja piszę o cenach, które są dostępne oficjalnie, nie mam wpływu na to co Abonent wynegocjuje z DUK. Z jakiego miasta jesteś?

Po przejęciach kablówek lokalnych przez Vectrę, bardzo często zdarza się, że na zachętę Abonenci dostają dobre warunki, żeby zostać. Np. znam przypadki gdzie pakiet srebrny podpisywano za 14,90zł /m-c. W tej chwili podniesienie za kolejne 12zł z promo BF do złotego pozwoli go mieć za atrakcyjne 26,80zł /m-c. Mało tego niektórym udawało się przy upgradzie wymienić bez dodatkowych opłat Motorolę na PVR.

 

@szyzag123Wągrowiec nie jest objęty obecnie żadną promocją lokalną, tylko krajówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Pytanie do znawców tematu "Internet Vectry".

Jak to jest u tego dostawcy, że jest umowa na internet 150 Mb/s, a prędkość na Wi-Fi to max 80 Mb/s?

Odtwarzanie Netflixa/Amazon Prime Video i treści 4K to jakaś droga przez mękę. Nie da się oglądać.

HBO GO również działa beznadziejnie.

Edytowane przez kingofsouth
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kingofsouth

Biadoleniem na forum nic nie wskórasz. A porównanie Orange do Vectry uważam za niepotrzebną prowokację. Jakiś klient z innego obszaru w PL napisze Ci dokładnie odwrotnie, bo ma w umowie Neostrade do 10Mb a faktycznie ma 4. Ehhh... Masz problem, zadzwoń na infolinię 587426500 i zgłoś usterkę, poproś o wizytę technika, niech Ci zmieni modem. Przecież ja Ci tego przez forum nie zrobię.

 

Pokaż jeszcze screen z właściwości karty sieciowej laptopa. Zarówno kablowej jak i bezprzewodowej. Ze smartfonu zrób screen właściwości połączenia z którego aktualnie korzystasz, tam też powinna być prędkość synchronizacji.

Edytowane przez Mr. Orbita
Poprawiona literówka i delikatne złagodzenie, bo poszło zgłoszenie, zanim zrobi się niepotrzebnie nerwowo ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
27 minut temu, kfm877 napisał:

 

Pokaż jeszcze screen z właściwości karty sieciowej laptopa. Zarówno kablowej jak i bezprzewodowej.

 Laptop Wifi:

https://i.postimg.cc/gkdSBr33/2.jpg

Laptop kabel:

https://i.postimg.cc/Z55f4g7R/3333.jpg

Smartfon:

https://i.postimg.cc/WbnWRj7C/22222.jpg

 

 

34 minuty temu, kfm877 napisał:

 

Biadoleniem na forum nic nie wskórasz

Wyluzuj, bo lekko się zagalopowałeś.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, kingofsouth napisał:

Sprawdź jakie prędkości Mb/s obsługuje karta sieciowa.

Edytowane przez Darek23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

14 minut temu, kingofsouth napisał:

 Laptop Wifi:

https://i.postimg.cc/gkdSBr33/2.jpg

Laptop kabel:

https://i.postimg.cc/Z55f4g7R/3333.jpg

Smartfon:

https://i.postimg.cc/WbnWRj7C/22222.jpg

 

 

Wyluzuj, bo lekko się zagalopowałeś.....

 

 

1. Dostałeś od operatora modem Arris TG862. Wg. specyfikacji ma on radio tylko w standardzie N.

https://www.arris.com/products/touchstone-telephony-gateway-tg862/

 

Więc nie oczekuj cudów. Zwłaszcza w bloku gdzie pracuje stos routerów i się wzajemnie zakłócają. Zainwestuj we własny router w standardzie AC lub wymuś na operatorze wymiane terminala na nowszy np. Technicolor.

 

2. W laptopie masz karte ethernet 100mbit, więc nie oczekuj 150mbit.

3. Patrz punkt 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Dzięki @kozaa, na taką odpowiedź czekałem.  :D

Czyli nowy router jest tutaj potrzebny.

Z wymianą to pewnie będzie ciężko Vectrę przekonać?

Edytowane przez kingofsouth
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). W kwestii doboru routera jest inny dział forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymyśl jakąś bajkę typu: modem przerywa połączenie, zadzwoń na infolinię. Jak konsultant poprosi o chwilę na diagnostykę to w trakcie rozmowy odłącz go od zasilania i ciśnij w zaparte na wymianę sprzętu: 'o widzi pan, znowu się dziadostwo rozłączyło i tak cały czas, nie mam już siły".

Sprowadzą technika i dostaniesz nowego Technicolora TC7230, który obsługuje Wi-Fi w paśmie 5 GHz.

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kingofsouth napisał:

Pytanie do znawców tematu "Internet Vectry".

Jak to jest u tego dostawcy, że jest umowa na internet 150 Mb/s, a prędkość na Wi-Fi to max 80 Mb/s?

Odtwarzanie Netflixa/Amazon Prime Video i treści 4K to jakaś droga przez mękę. Nie da się oglądać.

HBO GO również działa beznadziejnie.

Już po dołączonych przez Ciebie zdjęciach widać, że twoja karta sieciowa (przewodowa) albo Twój (dodatkowy) router, działają w standardzie tylko 100 Mbps. Jak widzisz to nie operator tylko Twój sprzęt kuleje. A WiFi, nawet w standardzie "n" może działać dobrze, ale w użądzeniach odbiorczych musisz posiadać odpowiednie karty sieciowe z ilością anten odpowiadającą nadajnikowi. Co z tego, że możesz mieć ruter, który teoretycznie nadaję z szybkością do 300 Mbps, ale tą prędkość uzyskuje on nadając na 2 antenach równocześnie a jak w lapku czy smartfonie masz tylko 1 anteną to wykorzystasz max połowę przepustowości czyli 150Mbps, co w warunkach rzeczywistych, przy idealnym i niezakłóconym sygnale daje realną szybkość neta 70-80 Mbps czyli taka o której piszesz. Jak widzisz nie zawsze jest winny operator ale bardzo często niskiej jakości urządzenia odbiorcy. 

Inny temat to niewłaściwia konfiguracja sprzętu, np dobór kanału nadawania czy fatalne rozmieszczenie routera/AP'ka oraz sprzętu odbiorczego.

 

Edytowane przez zetorson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
51 minut temu, zetorson napisał:

Twój (dodatkowy) router, działają w standardzie tylko 100 Mbps. Jak widzisz to nie operator tylko Twój sprzęt kuleje. 

Nie dodatkowy router, tylko router od Vectry.

Dzięki @kozaa,za podpowiedzi.  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Zarówno na kablu, jak i Wi-Fi jest słabo.

Kończę ten temat, bo tutaj jeśli chodzi o Vectrę to muszę zmienić router.

Edytowane przez kingofsouth
Usunięto jedno zdanie w poście, napisane bełkotliwie. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kozaa napisał:

Wymyśl jakąś bajkę typu: modem przerywa połączenie, zadzwoń na infolinię. Jak konsultant poprosi o chwilę na diagnostykę to w trakcie rozmowy odłącz go od zasilania i ciśnij w zaparte na wymianę sprzętu: 'o widzi pan, znowu się dziadostwo rozłączyło i tak cały czas, nie mam już siły". 

Sprowadzą technika i dostaniesz nowego Technicolora TC7230, który obsługuje Wi-Fi w paśmie 5 GHz.

 

Jeśli tak zrobi to mogą wymienić mu tylko zasilacz. ;)

Oni też są cwani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kingofsouth napisał:

 Laptop Wifi:

https://i.postimg.cc/gkdSBr33/2.jpg

Laptop kabel:

https://i.postimg.cc/Z55f4g7R/3333.jpg

Smartfon:

https://i.postimg.cc/WbnWRj7C/22222.jpg

 

 

Wyluzuj, bo lekko się zagalopowałeś.....

Uważam że zagalopowałeś się Ty. Nie znając właściwości swoich kart sieciowych oczekujesz, że będą pracować ponad swoje możliwości. Mało tego jeszcze dodatkowo psioczysz na prawo i lewo, że usługa nie jest właściwie świadczona.

Dlatego prosiłem o screeny, żebym mógł wytłumaczyć. Karta wifi, który łapie synchro na 72Mb wyciągnie w praktyce połowę.

Na karcie sieciowej przewodowej 100Mb oczekujesz transferu 150Mb...

 

Zacznij od kontaktu z Vectrą i żądaj wymiany modemu na dwuzakresowy 24x8, ponieważ nawet po kablu masz słabe prędkości. Jak Ci nie zechcą wymienić to zagroź wypowiedzeniem umowy i przejściem do konkurencji. Tutaj umiesz się skarżyć to na infolinii też spróbuj. Będziesz u[beep]liwy to Ci wymienią.

Pamiętaj jednak że wymiana modemu nie rozwiąże wszystkich twoich problemów, bo karta w laptopie dalej zostaje taka sama i będzie odbierała 30-35Mb/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Dzięki za sugestie. Już je przekazałem osobie z rodziny, u której jestem i ten problem właśnie tam występuje.

Edytowane przez kingofsouth
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, żeby ludziom naświetlić jak te sprawy wyglądają. Spotykam klientów, którym słabo działa internet i myślą, że skoro zwiększą pakiet u Operatora to wszystko się poprawi.

Fakt, akurat Vectra do świętych nie należy bo pomimo że mają szybkie łącza to oszczędzają i przycinają transfer. Zdarza się, że klient ma 100Mb a wyciąga mu po kablu 82-85Mb itp historie.

Ale swój sprzęt też trzeba sprawdzić i trzeba być świadomym, że na jakimś starym emachines może być jeszcze karta pracująca w modulacji b/g 54Mbps i w życiu nie pociągnie nawet 50Mb/s nie wspominając o wyższych prędkościach. Na infolinię nie ma co liczyć, dla nich najważniejsza jest sprzedaż więc zawsze będą mówili że będzie lepiej działać...

Dlatego najpierw sprawdzamy możliwosci swoich urządzeń, jeśli wydolą to wtedy zwiększamy pakiet. Jeśli nie to inwestujemy w sprzęt, kartę WLAN w lapku można łatwo wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Co wy tak o tym laptopie? Temat wyjaśniony. 

Są jeszcze inne nowe urządzenia podłączone i nadal jest słabo. Przestańcie już pisać o tej   karcie sieciowej.  Już wiem wszystko.  :)

 

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...