Jump to content

Recommended Posts

Problem polega na tym, że Vectra cały czas ma problem z CP. Przecież tu przez wiele lat nie było "sportowych" Polsatów. Ktoś kto odpowiada za negocjacje już dawno powinien wylecieć z Vectry, ale oni się skupiają na przejęciach innych, a nie poszerzaniu oferty. Nigdy nie przypuszczałem, że nc+ się dogada, a kablówki nie. Jedno wiem na pewno- jak nie dołączą tych kanałów ja nie przedłużę z nimi umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.09.2018 o 15:39, kfm877 napisał:

Na vectrowskim Epc3928s będziesz po wifi miał 50Mb ale nic więcej. Osoby, które mają wykupione 150Mb to po wifi i tak wyciągają 50Mb. Nie wiem dlaczego tak to lipnie wygląda, ale praktyka to potwierdza. Póki sam operator nie zapewni nowszego sprzętu to lepiej przestawić modem w bridge i zakupić swój router ac.

Mylisz się, mam wykupione 150Mb i mam po Wi-Fi 148/15 na karcie sieciowej ac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W październiku kończy mi się umowa z Vectrą , postanowiłem wiec sam zadzwonić do DUK i ku mojemu zaskoczeniu otrzymałem bardzo dobrą ofertę do mojej  Platyny + SNO i internetu 50MB dostałem gratis PVR i Eleven - łącznie za 75 zł 😎

Mam w związku z tym do Was pytanie. Każdy polecał dekoder Arris z dyskiem Toshiby. Kiedy i komu mogę zgłosić taką prośbę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Arkon napisał:

Oczywiście, że złożyć wypowiedzenie jak najszybciej i czekać na telefon z DUK lub ostatecznie zadzwonić samemu pod nr 586 705 251.

Aha, tylko czy nie dostanę jakiejś kary, jak teraz wypowiem, skoro umowę mam do 31.12.2018? Bo chyba okres wypowiedzenia to jeden miesiąc (lub dwa.. To muszę jeszcze ustalić, bo raz czytałem, że są dwa miesiące, a gdzie indziej że jeden)...

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dostaniesz żadnej kary, masz prawo złożyć wypowiedzenie nie później niż miesiąc przed końcem. Idziesz do Biura Obsługi Klienta, tam dostajesz do wypełnienia formularz, gdzie wpisujesz datę zakończenia umowy. Czekasz na telefon z DUK i negocjujesz lub jak pisałem wcześniej dzwonisz sam. Powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, dzięki za pomoc. :) Czy może ktoś wie, co mogę obecnie ugrać do kwoty 75-80 zł? Tak, jak wspominałem, mam obecne zloty+internet 100 za 69 zł.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak już pisałem za 75 zl wynegocjowałem ostatnio w DUK Platynę+Internet 50+PVR+SnO+Eleven. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wynegocjowałeś i podpisałeś aneks, to wymiana dekodera raczej za opłatą 150zł. Ja wynegocjowałem je podczas przedłużania umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vectra jako "sponsor" dzisiejszego Cafe Futbol. Spot leciał 3 razy. Przed programem, po reklamach w przerwie i po programie. Nie wiem, jak u nich kwestie rozmów o PS Premium i nie łudzę się, że w ciągu 48 godzin coś się zmieni. Co nie zmienia faktu, że jako użytkownik mający u nich umowę od blisko 15 lat, czuję się mega poirytowany. Zostaje Ipla :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2018 o 10:57, regedit32 napisał:

Jak wynegocjowałeś i podpisałeś aneks, to wymiana dekodera raczej za opłatą 150zł. Ja wynegocjowałem je podczas przedłużania umowy.

Dostanę nowy z automatu, bo dokupiłem PVR. Pytanie, do kogo zgłosić, że chcę Arrisa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to zgłaszałem konsultantce w punkcie, jak podpisywałem aneks na kolejne 2 lata. Widać, że była trochę zakłopotana, coś zapisywała, sama nie wiedziała jakie mają dekodery. Z tego co wydedukowałem, z dekoderami po prostu mi się poszczęściło (podobno innych i tak nie mieli) a wymianę jako taką chyba mogła zaznaczyć. Ja dobierałem PVR ale wymieniałem też 3831cdx na Arrisa właśnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kilku miesięcy jestem nowym klientem Vectry. Na początku miewałem problem z Internetem. Kilkukrotnie zgłaszałem reklamacje. Aż w końcu po pewnym czasie problem został rozwiązany i Internet zaczął działać poprawnie. Vectra w ramach rekompensaty za trudności w dostępie do Internetu przez okres około dwóch miesięcy zaproponowała mi włączenie na 30 dni bezpłatnie pakietu Canal+ Prestige, po tym okresie zgodnie z informacją od konsultanta (mam to na piśmie) pakiet miał zostać wyłączony i zgodnie z zapewnieniami konsultanta nie poniosę z tego tytułu dodatkowych opłat. Owe 30 dni minęło dwa dni temu. Kanały jednak wciąż działają, a w Strefie Klienta Vectry jest informacja o okresie zobowiązania dla pakietu Canal+ Prestige "czas nieokreślony". Jak myślicie, czy powinienem zgłosić, że kanały nie zostały wyłączone (choć powinny)? Czy zignorować to i cieszyć się dostępem do kanałów Canal+? Nie chciałbym jednak być niemiło zaskoczonym jak przyjmie mi faktura opiewająca na dodatkową kwotę 50 zł za pakiet Canal+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canal+ Prestige na czas nieokreślony kosztuje bodajże 80 zł, więc radzę Ci działać szybko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem w takim razie do Vectry. Uzyskałem odpowiedź: "pakiet sam się wyłączy, a żadna opłata za ten pakiet nie zostanie naliczona". Tak więc trzymam ich za słowo i cieszę się dostępem do pakietu Canal+ Prestige przez kolejne dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do kanałów dostępnych w usłudze "Online" został dołączony Eleven Sports 4.

Działa zarówno na łączu Vectry jak i zewnętrznym. :) 

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, kingofsouth napisał:

Do kanałów dostępnych w usłudze "Online" został dołączony Eleven Sports 4.

Działa zarówno na łączu Vectry jak i zewnętrznym. :) 

W końcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość od konsultanta

 

Dzień dobry , dotychczas Vectra i Polsat nie porozumieli się w sprawie emisji w naszej ofercie kanałów Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2. Zawsze za cel stawiamy sobie zapewnianie widzom dostępu do każdej interesującej treści. Włączając nowy kanał, każdorazowo rozważamy także sytuację rynkową oraz warunki stawiane przez nadawcę. Staramy się zabezpieczyć akceptowalny poziom opłat, które musieliby ponosić nasi abonenci.

 

Chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę, że jeśli chodzi o Ligę Mistrzów, to jeden mecz z każdego tygodnia oraz skróty wszystkich meczów będą dostępne dla Państwa w TVP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zachęcają do rezygnacji z kablówki i przejścia na TV naziemną? :) Kompromitacja i tyle. Zrozumiałbym te argumenty, gdyby nikt nie był w stanie porozumieć się z Polsatem, ale jeśli potrafiły zrobić to UPC, a nawet nc+, to Vectry nic nie tłumaczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas w INEA tak samo radzą albo oglądać mecze w TVP albo kupić na IPLI, wygląda to po prostu na pakt między operatorami :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i dobrze. Będzie więcej czasu na inne rozrywki. Szkoda natomiast, że brak jest sensownego wyboru. Co innego nie móc skorzystać, co innego móc ale zdecydować inaczej...

 

Jak dla mnie, to Polsat zaszalał na całego. Za season pass 360zł do czerwca... Dla zasady bym nie zapłacił. Świat nie kończy się na Lidze Mistrzów. Fakt, faktem uważam, że abonenci tacy jak ja, powinni mieć możliwość rezygnacji z Canal+. Cena 40zł za opcję jest przy obecnych realiach, nieco niedorzeczna. Czuje się zwyczajnie oszukany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powtarzam jeszcze raz, gdyby nikt nie podpisał umowy z Polsatem- ok Vectra byłaby wytłumaczona, ale tak to jak zwykle znalazła się wśród gorszego sortu jak ledwo zipiąca Multimedia. UPC i nc+ pokazały naszej kablówce miejsce w szeregu i tyle. Oczywiście sytuacja odrobinę ulegnie zmianie jak Vectra dołączy w końcu te kanały i udostępni je w ramach pakietu albo przynajmniej dla osób posiadających Canal+. Ja wiem jedno- nie będzie LM w Vectrze, ja również się pożegnam, niestety dopiero za prawie 1,5 roku. Trzeba w końcu skończyć z bylejakością.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego nie wiesz, czy UPC dogadała się z Polsatem czy po prostu bez dyskusji wzięli, co im zaproponowano. Czas pokaże, czy ich decyzja była słuszna, bo może się okazać, że popłynęli finansowo na tej ofercie. No i są większą firmą, więc bardziej mogą sobie pozwolić na mniej dochodowe projekty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiele małych kablówek dołączyło choćby Eleven bez opłat, więc teoria o dużej firmie upada, podobnie   WTK Winogrady dodała Polsaty Sport Premium. Gdyby Vectra i inne kablówki dogadały się z UPC i nc+, wtedy rzeczywiście CP byłby pod ścianą, teraz to może dyktować warunki, bo i tak zarobił. Poza tym nie pamiętasz jak Vectra nie miała Polsatu Sport i Extra przez długi czas? Nic ich nie tłumaczy, a ja rezygnując z nc+ zachowałem się, delikatnie mówiąc, nierozsądnie. Oni teraz skupili się na przejęciach JAMBOXA i Multimedii, a abonentów, jak zwykle mają w nosie.

Edited by Arkon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...