Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Nowe routery to Ubee EVW32C – bezprzewodowy modem kablowy VoIP DOCSIS/EuroDOCSIS 3.0.Można zmienić nr kanału ,nazwę sieci i hasło

 

  1. Główne cechy produktu:
  2. obsługa standardu DOCSIS/EuroDOCSIS 3.0,
  3. szerokopasmowa głowica umożliwiająca obsługę do 24 QAM (24 kanałów) o prędkości do 1 Gbps oraz 8 QAM kanału zwrotnego o prędkości do 240 Mbps,
  4. urządzenie typu 3 w 1:
    1. 4 porty 1 GE,
    2. 2 porty Voip (telefoniczne),
    3. WiFi 2,4 GHz + 5 GHz w standardzie 802.11 a/b/g/n/ac,
  5. wbudowane anteny typu 3x3 umożliwiają uzyskanie prędkości WiFi odpowiednio do 300 i 1300 Mbps.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blokować to i rzeczywiście nie blokuje. Jest dostęp z zewnątrz, więc nie są poblokowane. Inna sprawa, że nie można w "routerze" wejść w ustawienia do przekierowania portów. Zostaje podłączyć swój router do "routera" Vectry ustawionego w trybie bridge i wtedy już można cieszyć się w pełni funkcjonalnym łączem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać to jest "straszny" koszt dodać w końcu do routera 2 lub 3 zewnętrzne anteny żeby ten zasieg był w miarę dobry w całym mieszkaniu...

Nie każdy mieszka w kawalerce, gdzie jest bezproblemowe wifi.

Obecnie najlepszym rozwiązaniem jest kupno swojego routera i modem Vectry przełączyć w tryb bridge z wyłączonym wifi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

...

Trawa na tvp1 HD to kpina. Na TVP 2 jest zielona.

 

 

Z pewnością to "wina" VECTRY ??

Przełącz sobie na TVP Sport gdzie jest transmisja łączona, tam jest tak samo. Niebieska trawa na meczu z PL i normalna zielona na drugim meczu.

Albo kpina ze strony TVP, albo taki badziew dostają z RU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Was to zdziwi, ale ja mam w Vectrze lepszą jakość niż w Orange

Ja też uważam, że narzekanie na jakość w Vectrze jest mocno przesadzone. Miałem do tego samego tv podpięte dekodery nc+ i Vectry i na wielu kanałach to kablówka miała lepszy obraz. Już nie mówiąc o większej ilości kanałów HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam prośbę do osób, które w trakcie trwającej umowy poszerzały usługi, z których korzystają.Aktualnie ma pakiet złoty i internet 100Mb w dość atrakcyjnej cenie, tj. 46zł. Umowa obowiązuje do listopada'19 a więc na wypowiedzenie trochę za wcześnie. Chciałbym uzupełnić swój pakiet o C+ select, HBO, SNO i Eleveny, a także skorzystać z multiroomu.Na infolinii nie ma problemu, ale wszystko oferują mi po cenach z cennika-bez żadnych upustów. I pytanie do osób, które ostatnio coś dokupywały do swoich pakietów. Czy dostaliście jakieś gratisy lub niższe abonamenty. Czy lepiej załatwiać sprawę przez infolinię czy może lepiej nawiązać kontakt z opiekunem danego rejonu- czy taka osoba może zaoferować coś więcej?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zeszłym roku za dodatkowe 10 groszy dobrałem Eleveny, ale od razu wszystko mi konsultant przedłużył do czerwca 2019 (ze względu na to, że miałem różne usługi na różny koniec umowy). ;-)

A co do ofert lokalnych to u nas na korytarzu miesiąc temu opiekun budynku wywiesił oferty, ale czterech liter to nie urywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...