tomybb Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Będe wysyłał wypowiedzenie Vectry listem poleconym. Mógłby ktoś napisać co tam ma być napisane dokładnie? bo szukałem jakiegoś wzoru ale niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Czy wystepuja u was zaklocenia np. Na kanale Stars.TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scizor Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Witam mam problem z Błędem E0 występujących między innymi na kanałach Domo+ HD, Kuchnia+ HD, Planete+ HD czy Universal Channel HD. Przy przeinstalowaniu listy kanałów wyszukuje je i pojawia się komunikat czy dodać kanały do listy lecz niestety po kliknięciu OK programów dalej nie ma. Również poprzez ustawienia domyślne próbowałem, ale to też nic nie dało. Co zrobić w takim wypadku? Myślałem jeszcze nad ręcznym wyszukaniem kanałów, ale nie znam Mhz na jakiej znajdują się te kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Najprawdopodobniej masz zakłócenia na kanale/kanałach gdzie są nadawane programy, które wymieniłeś. Zakładając, że ogólnie nie mają jakiejś usterki instalacja w mieszkaniu może wymagać poprawy ewentualnie trzeba wyregulować wzmacniacz w budynku. Najlepiej zgłoś problem z odbiorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scizor Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) Problem w tym, że mam multiroom i na drugim dekoderze te kanały są, ale nie ma za to innych jednak nie wymieniałem ich gdyż nie są mi potrzebne m. in. z tego co widzialem brakuje Stopklatki w HD i AXN Spin HD. Wcześniej te kanały od Canal + odbierałem normalnie. Edytowane 4 Lipca 2016 przez scizor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Niekoniecznie na dwóch dekoderach masz ten sam poziom sygnału (różne odległości i jakość kabla od rozgałęźnika/gniazda tvk, mogą być różne tłumienia na wyjściu gniazda, może też jakiś wtyk antenowy jest zużyty). Poza tym dekodery także mogą nieco różnić się między sobą jeśli chodzi o czułość głowicy - jeden przy kiepskim sygnale sobie jeszcze radzi a drugi już nie. Proponuję podmienić dekodery miejscami i sprawdzić czy kanały się pojawią na dekoderze, który teraz ich nie odbiera. Ponadto jeśli masz pomiędzy gniazdem tvk a dekoderem jeszcze jakieś urządzenie wpięte pomiń je. Ogólnie bez pomiarów sygnału wg mnie i tak się nie obejdzie a tak w ogóle zamiast samemu kombinować i się denerwować chyba prościej zgłosić usterkę Zakładam oczywiście, że sam nie dokonywałeś jakiś przeróbek instalacji tvk w mieszkaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) Zgłosić usterkę na infolinię, przyjdzie technik, sprawdzi i usunie usterkę. Co się bedziesz sam martwił, w końcu płacisz abonament. Na tym muxie co ci nie odbiera nadają UNIVERSAL CHANNEL HD HISTORY HD DOMO+ HD KUCHNIA+ HD PLANETE+ HD FILMBOX ARTHOUSE HD POLSAT VIASAT HISTORY HD Sprawdz jaka to częstotliwość u ciebie, może masz nieszczelną sieć i włazi Ci coś np z naziemnej. MER kiepski i brak odbioru. PS A ten drugi mux ma kanały TVP SPORT HD POLSAT NEWS HD NICKELODEON HD AXN SPIN HD STOPKLATKA TV HD POWER TV HD Też sprawdz jaka to fala Edytowane 4 Lipca 2016 przez kfm877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Ogólnie lepiej jak kanały kolizyjne z DVB-T/LTE w kablówkach nie są wykorzystywane żeby technicy mieli mniej roboty W różnych sieciach jest z tym jednak różnie z różnych przyczyn. Przeważnie uszczelnienie sieci pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomybb Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Czy po wysłaniu wypowiedzenia listem poleconym dostaje się jakieś potwierdzenie przyjęcia tego od Vectry itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturek85 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Po kilku dniach dostajesz od Vectry listem poleconym potwierdzenie przyjęcia twojego wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz99 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Ja w tym miesiącu dostałem potwierdzenie wypowiedzenia i przypomnienie o zwrocie sprzętu zwykłym listem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynsiwy01 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Czy ktoś z Was przedłużał może ostatnio C+ ? Miałem przez rok za 39 zł a teraz telefonicznie proponują 10 zł więcej. Babka mówiła żeby ewentualnie iść do salonu jeszcze bo ona niższej ceny zrobić nie może... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomybb Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Pytanie: C+ mam na czas nieokreślony już, obowiązuje miesiąc wypowiedzenia - tylko czy decyduje data wysłania - stempla pocztowego czy data dotarcia do nich? Wypowiedzenie wysłane 30 czerwca - bedę płacił do końca lipca - bo gościu coś mówił że do końca sierpnia?? Jaki aktualny nr do DUK? Edytowane 11 Lipca 2016 przez tomybb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winback Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Od 13 lipca multiroom HD / PVR będzie w pełni umożliwiał dostęp do wszystkich pakietów jakie są na pierwszym, głównym dekoderze, w tym Premium np Canal+, HBO itp. cena usługi ma wynosić 15 zł przy zobowiązaniu na 24 mies.bez znaczenia czy to dekoder HD czy PVR Terytorialnie na razie tylko na części sieci Vectry (kwestia implementacji nowego systemu obsługi) od sierpnia prawdopodobnie już w całej sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszfaryna4 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Mam do Was sprawę: Dzisiaj wybieram się do salonu Vectry. Aktualnie mam następujące usługi: DTV Platynowy 34,89 Dostęp do DTV SD 5,90 Dostęp do DTV HD z PVR 35,00 Internet 100 Mb 50,00 RAZEM 125,81 I w związku z tym mam pytanie: Co mogę ugrać bo chodzi mi o zamianę dekodera SD na moduł CI+. Chodzi mi aby mieć coś więcej w tych samych pieniądzach. Umowa na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) Przede wszystkim w salonie złóż wypowiedzenie i czekaj na telefon z DUK. W tej cenie możesz spokojnie mieć Sport na Ostro, a nawet Canal+. Mogę Ci podać ile ja płacę za poszczególne usługi: Platyna 29,90 Sport na Ostro 1 Cinemax 6,90 PVR 35 50 Mb 5 WIFI 0 Razem 77,80 Jak widzisz możesz zaoszczędzić na Platynie, a przede wszystkim internecie. Powodzenia w negocjacjach . Edytowane 12 Lipca 2016 przez Arkon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszfaryna4 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 A czego mogę się spodziewać bez wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Słabej oferty to na pewno. Złożenie wypowiedzenia zajmie Ci góra 5 minut, w salonie mają gotowe druki. Spróbuj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Witam. Posiadam świeżą umowę, pakiet Srebrny na module CAM + internet 100mb/s za 49,90 zł i zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy z NC+ i dobraniem Multiroom w Vectrze również na module CAM. Jaki będzie koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) Aktywacja 10zł jednorazowo. Do abonamentu 7,50zł co miesiąc, umowa na 24m-ce. Edytowane 12 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Dzięki za odpowiedź. A jak to się ma do obecnej umowy podpisanej w czerwcu na 18 miesięcy? Chodzi mi o kolejne przedłużenie. Rozumiem, że w tym momencie nie po 18, a po 24 miesiącach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Główna umowa na 18, a Multiroom na 24. Takie dziwactwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Jeszcze raz dziękuję za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Vectra wprowadza nową odsłonę multiroom tzw MR2.0 Zmiana polega na tym, że w nowym MR2.0 kanały premium dostępne na dekoderze głównym wreszcie będą dostępne także na dodatkowym. Ale nic darmo Za drugi dekoder HD lub CI+ opłata miesięczna = 15zł, aktywacja 10zł, umowa 2 lata Za drugi dekoder PVR opłata miesięczna = 15zł, aktywacja 49zł, umowa na 2 lata. Można też zmigrować ze starego multiroomu do MR2.0 bez zmiany ceny, ale z nowym zobowiazaniem na 24m-ce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamart Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 @kfm877 jak to jest w przypadku wyboru opcji z opłatą miesięczną na 24 m-ce w sytuacji jak Umowa kończy się za np. 15 m-cy? Płacisz przez 9 miesięcy tylko za multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.