Arkon Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Kiedyś dzwoniłem z pytaniem o pakiet Cinemax i powiedzieli że trzeba też mieć pakiet HBO żeby go zamówić. Bzdura, ja mam tylko Cinemax, a nie mam HBO. Nie można w ogóle porównywać Cinemaxa z Filmboxem. To jest przepaść na korzyść Cinemax, oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Pytanko, czy w Vectrze, oprócz TVP i dodatkowo płatnych kanałów Polsatu, gdzieś będą leciały jeszcze mecze euro 2016? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamart Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Dzwoniłem na infolinie i Pani poinformowała mnie, że nie ma możliwość dodania pakietu Filmbox w celu otrzymania mistrzostw za darmo (tylko SnO, Eleven, ElevenSnO). Dodatkowo cena jest wyższa od standardowej. Edytowane 7 Czerwca 2016 przez Kamart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 To po jakiego czorta tworzą regulamin z którego nie korzystają. Skoro ja jako abonent oprócz SnO nie korzystałem 2 miesiące wstecz z innych pakietów to to się uznaje za nową usługę... szkoda w ogóle słów na to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamart Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 @szyzag123 jeżeli piszesz o tym regulaminie: http://www.vectra.pl/repository/vectraFile/15/06/1506/20160601_20160831_RegulaminKrajowy_WL2016V2__Premium_12.pdf to zadzwoniłem jeszcze raz do nich i nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć co to za regulamin (rozmawiałem z 2 osobami). Czy dotyczy mistrzostw czy nie? Mają stałą formułkę że eleven, sno itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spirit83 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Taka ciekawostka. Od 01.04 mam włączoną paczkę Eleven, aneks do umowy przyszedł wczoraj (data nadania 02.06.2016 r., czyli 2 miesiące po faktycznym uruchomieniu). Z pisma jasno wynika, że mam prawo w ciągu 14 dni od daty otrzymania pisma zrezygnować z usługi bez ponoszenia żadnych kosztów. Gdybym wysłał dziś pismo z rezygnacją, to miałbym 2.5 miesiące darmowej paczki Eleven... To tak a propos bałaganu, który tam panuje. Ciekawe ile takich usług i ilu takich abonentów korzysta z ich gapiostwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Ja pod koniec lipca 2015 wysyłałem odstąpienie od C+ a C+ wyłączyli mi na początku grudnia 2015. Taki mały bonusik za ponad 220zł Edytowane 7 Czerwca 2016 przez szyzag123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio777 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Mam pytanie. Dzisiaj około 15 założona została u mnie TV Vectry. Monter mówił, że kanały powinny się pojawić po około 30 minutach. Lecz do tej pory nie mam pakietów, w których są Canal+, Eleven, HBO, Cinemax. To normalne? Niedługo mi się pojawią, czy to jakiś błąd i jutro muszę do nich iść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamart Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Dzwoń od razu. Mi się pojawiły jak zadzwoniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Mam pytanie. Dzisiaj około 15 założona została u mnie TV Vectry. Monter mówił, że kanały powinny się pojawić po około 30 minutach. Lecz do tej pory nie mam pakietów, w których są Canal+, Eleven, HBO, Cinemax. To normalne? Niedługo mi się pojawią, czy to jakiś błąd i jutro muszę do nich iść?Nie wiem dlaczego podpisałeś technikowi umowę, zlecenie i wypuściłeś montera zanim kanały się aktywowały. Jeśli coś nie gra ma obowiązek dzwonić na pomoc Comarch i załatwić sprawe. To twoja wina, więc dzwoń i proś się na swój koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio777 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Skoro facet, który zajmuje się montażem mówi, że kanały będą po okołu 30 minutach i to rzecz normalna, to dlaczego mam go trzymać? Nie zajmuje się na co dzień montowanie telewizji Vectry, aby wiedzieć, że może być coś nie tak i lepiej poczekać z monterem te pół godziny. Jutro będę w okolicy salonu Vectry, więc zajdę i to zgłoszę. Myślę, że mi po prostu aktywują/odblokują te pakiety i będzie po problemie. Bez żadnych kosztów oczywiście. Edytowane 7 Czerwca 2016 przez Rafcio777 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Aktywacja od chwili tapnięcia w tablet trwa zazwyczaj 5- 10 min. Jeśli kanały nie wskakują to technik musi prosić o pomoc, bo widocznie coś nie zatrybiło jak trzeba. Oczywiście Ty jako klient nie musisz tego wiedzieć, masz do tego prawo. Technikowi nie chciało się z tobą siedzieć i czekać bo śpieszyło mu się do kolejnego klienta. Papiery podpisane więc o resztę martw się sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio777 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Byłem w salonie Vectry i okazało się, że nie musiałem przyjeżdżać. Pakietów nie było, bo zlecenie wczoraj nie zostało jeszcze zakończone. Powiedziano mi, że to normalne, że pakiety zazwyczaj udostępniają następnego dnia. Dzisiaj technicy dokończyli co trzeba i kanały, tak jak obiecała Pani w salonie, około południa się pojawiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 ... Powiedziano mi, że to normalne, że pakiety zazwyczaj udostępniają następnego dnia... To nie jest normalne, zlecenie zamyka się u klienta. Ale to zależy jak ogarnięty jest technik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Proste. Technik przynosi sprzęt i ma działać Platyna na wejściu. Ewentualne ekstra pakiety mogą się później chwilkę uaktywniać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Jeżeli mnie pamieć nie myli to przy podpisywaniu aneksu gdzie np. następuje aktywacja dodatkowych pakietów, aktywacji musi dokonać pracownik biura w miejscowym BOK'u. Zlecenie wystawia w systemie pracownik infolini z Gdyni ale aktywacji fizycznej (zaznaczenie odpowiednich plusików przy danym pakiecie) dokonuje pracownik danego BOK'u i dlatego trwa to czasami i kilka dni. Było o tym chyba nawet na forum z rok temu. Widocznie nic się nie zmieniło. Chore ale prawdziwe. Miałem podobną sytuację kiedy powiększałem multiroom o Cinemax. Był to chyba piątek. I z rozbrajającą szczerością kobieta z infolini poinformowała, że zlecenie na uruchomienie Cinemax wystawiła ale tzw. "ręcznej" aktywacji musi dokonać miejscowy pracownik BOK'u. I faktycznie kanały zaświeciły dopiero w poniedziałek. To dotyczy pakietów premium. Nie wiem czy tak jest we wszystkich lokalizacjach na 100% tak jest w Skierniewicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon69 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Pakiet pierwszej pomocy Vectra http://www.vectra.pl/repository/vectraFile/08/21/821/S_VEC_04363_Vectra_Welcome_Pack.pdf Edytowane 9 Czerwca 2016 przez bizon69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio777 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Macie już włączone kanały Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3?Ja do tej pory miałem na tych kanałach reklamę Vectry z możliwością ich wykupienia, a dzisiaj jest czarny obraz i napis, że "brak dostępu". Pytam, bo dodatkowe kanały Polsatu rozpoczęły już nadawanie. EDIT: Już działają. Edytowane 10 Czerwca 2016 przez Rafcio777 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czosniak Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Panowie szybkie pytanie czy Eleveny w Vektrze są w HD ? oba ? w jakich pakietach bo widzę dwa Eleveny i sport na Ostro z jednym elevenem .... Vektra zawsze sobie jajca robiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpolak99 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Są w dodatkowym pakiecie. Jeden z nich można mieć w cenie właśnie z SnO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czosniak Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Super, dzięki czy one ale są w HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Tak, są w HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abes99 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Mam starszą plazmę Panasonica TX-P42X10Y oraz dekoder PVR (do tego Platyna, SNO i net 60/3 Mbps za coś ok. 90zł). W lipcu kończy mi się umowa, więc pewnie za niedługo będę składał rezygnację i czekał na negocjacje. Jest szansa na urwanie z ceny kosztów PVR przy przejściu na moduł CI? Gdyby udało mi się zejść z ceny pakietu o jakieś 20zł to byłoby ok . Kolejne pytanie, to czy na moim telewizorze będzie działać CI? Mogę pożyczyć taki moduł od znajomego (w obrębie miasta) i przetestować? Jeśli tak, to chyba z jego kartą przypisaną do modułu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Jeśli telewizor ma tuner dvb-c i jest zgodny z ci+ to będzie działał. Możesz pożyczyć moduł z karta i sprawdzić. Jeśli nie masz opcji dvb-c musisz Panasa przywrócić do ustawień fabrycznych i po restarcie zaznaczyć tuner dvb-c, jeśli jest... Za pvr liczą 35 zł więc jeśli tyle płacisz to jest szansa urwać te 20 zł, za stb czy Ci+ normalnie policzą ci 20 zł. Złóż wypowiedzenie i walcz o obniżenie opłaty za pvr ile się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abes99 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Dzięki za odzew. Wg instrukcji jest DVB-C, czyli teoretycznie powinno działać. Postaram się pożyczyć komplet od kumple i przetestować . W telewizorze nie mam niestety USB (jedynie wejście na karty SD, ale to raczej do podglądu zdjęć), więc zakładam że nawet z jakiegoś okrojonego pauzowania/nagrywania nie będę mógł skorzystać?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.