gibson777 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Zadzwonił przedstawiciel Vectry, że ma dla mnie super ofertę dodatkową, dla stałego klienta bez ponoszenia dodatkowych opłat, czyli krótko mówiąc bonus. Bonus - pomyślałem, ok, mogę wysłuchać jaką propozycję mają. Okazało się, że jest ich kilka. Po wykonaniu pytań dodatkowych do każdej z tych propozycji okazało się, że każda (!) z nich kosztuje dodatkowo 10 zł. Idiotę robią z klienta i tyle. Teraz prośba do Was o radę. Płacę obecnie 122 pln. Mam w tym Platynę, Canal + HD, dekoder PVR, internet 8 MB. (Nieuczciwy) Przedstawiciel zaproponował mi za 10 zł zwiększenie prędkości internetu do 40 MB. Czy to jest Waszym zdaniem korzystna oferta? Jakiś czas temu założyłem, że owo 122 zł jest górną granicą jaką mogę zapłacić za usługi tv-internet w tym kraju. Może jednak powinienem zweryfikować swoje założenia, bo oferta Vectry jest dobra cenowo? A może jest jakaś szansa wynegocjować oprócz zwiększenia prędkości internetu np. Sport na ostro w ramach tych 10 zł więcej? Macie jakieś pozytywne doświadczenia w tym zakresie w ostatnim czasie? Może Vectra zaczęła w końcu dbać o klientów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie wiem jak teraz, ale kiedyś bardzo chętnie rozdawali "Sport na ostro" za 1zł. Ofertę masz, moim zdaniem, dobrą. Biorąc pod uwagę, że w tej cenie masz Canal+ HD, którego nie da się wyhaczyć taniej, niż za 30zł (podejrzewam, że mniej więcej tyle Vectra musi zapłacić nadawcy), to warto zweryfikować swoje limity. Inna sprawa, że warto się zastanowić, czego tak naprawdę się potrzebuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibson777 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Ten szybszy internet to mógłby się przydać do pirackiego oglądania (bez zacinania) w internecie niektórych meczów piłki kopanej A z Canal + miałem takiego farta, że podpisałem kiedyś umowę za 19 pln, która przedłuża się w cyklach 6-miesięcznych i tego nie zmieniam od kilku lat. Za 6 pln dokupiłem pakiet HD i mam niezłej jakości filmy i sport z Canal+. Jeśli Vectra jest skłonna do jakiś negocjacji wykraczajacych poza dostępne w internecie regulaminy, to zapytam ich czy za 10 pln nie dadzą mi szybszego internetu i multiroomu. Dzięki za odpowiedź, mam świadomosć, że cena, którą płacę za ofertę Vectry jest w miarę atrakcyjna, ale dobrze jest to "usłyszeć" z drugiej klawiatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Mi ostatnio proponowali HBO za 25 zl ale podziękowałem bo i tak bym tego nie oglądał. Gibson777 oferte masz moim zdaniem ok. Scorpion z tym SNO za 1 zl to zależy od promocji. Podobnie jest z opłatą za dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 1. Czy dzisiaj mając do wyboru platformy cyfrowe w porównywalnych cenach zdecydowalibyście się na Vectrę cyfrową? 2. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w negocjowaniu oferty przy podpisywaniu pierwszej umowy na tv cyfrową w Vectrze? 3. Czy fakt, że kable w moim bloku są w sumie od 'nowości' a więc już 15 lat i o ile wiem nic nie było modernizowane, będzie miał wpływ na jakość obrazu? Ad1. Tak. Ponieważ jakość TV cyfrowej nie jest już ( na dziś) drastycznie gorsza od tego co oferują platformy. W zamian za nieco gorszą jakość masz w jednym kablu kanały z różnych platform. Decydując się na platformę nie masz dostępu do niektórych kanałów dostępnych tylko w danej platformie. Dodatkowo oferta Vectry zawsze będzie tańsza niż porównywalna oferta platformy (C+, N). Ceny nie są raczej porównywalne. Ad2. Oczywiście. Cennik z internetu należy traktować tylko orientacyjnie. Mozna sporo wynegocjować. Ad3. Nie będzie miało wpływu. Jeśli działa analog to cyfra też będzie z powodzeniem. Moi znajomi też chwalili platformy jak przesiedli się a kablowego analogu i nie płacili za nie abonamentu bo trwała promocja. Teraz wracają do Vectry bo jest sporo taniej a problemy w platofrmach też są . Jeśli w Twoim mieście dopiero rusza cyfrówka do platyny możesz dostać dekoder HD bez dodatkowych opłat w ramach abonamentu. Nawet nie wiem czy jest możliwość otrzymania dekodera SD do pakietu Platynowego. Obecnie chyba już nie. Trzeba negocjować i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Telewizory na jakich planuję oglądać tę telewizję, to 42" LED i 32" LCD więc nie są to raczej te wielkie rozmiary, ale na 42" już pewnie niedoskonałości z bliższej odległości będzie widać.Nie chcę Cię straszyć, ale "niedoskonałości" SD to będzie widać nawet z DALSZEJ odległości i to nawet na 32" LCD.Wystarczy wczytać się w posty wielu z nas. Chociaż Robert03 coś "zmiękł" ostatnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krsk Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Dlatego w pierwszym poście napisałem, że trochę obawiam się tej jakości jak poczytałem Wasze posty Ale wygląda to porównywalnie/gorzej niż analog? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CYFROmaniak Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Na 32'' LCD widzę "niedoskonałości" SD na rbl.tv, tv.disco, 4x BBC, TVN24, Discovery Channel, E! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul))) Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 to se wyobraź jak to jest na 22 calach led Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobolino Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Witam serdecznie. Czy na dzień dzisiejszy są jakieś podstawy do rozwiązania umowy z Vectrą? Mam pakiet VIP i chciałbym zmienić go na platynę. Ewentualnie czy w najbliższym czasie zanosi się na jakieś zmiany, które dadzą podstawę do rozwiązania umowy? Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul))) Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 bobolino puki co to narazie nie m powodu do zrywania umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 spóźniłeś się o 2 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krsk Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 To muszę przyznać, że coraz bardziej się znowu zastanawiam, zwłaszcza że takie TVN24 i Discovery u mnie się dosyć często ogląda... No ale nic, zobaczymy co się uda wynegocjować. Jeżeli oferta będzie dobra, to przeżyję jakieś niedoróbki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul))) Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 słuchajcie 6 listopada była zmiana układu kanałów w analogu a ja zaobserwowałem na tv u rodziców bo oni maja oprócz dekodera hd analog i za uwarzyłem że z około 50 kanałów jest już tylko 41 i nic w puste miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Dlatego w pierwszym poście napisałem, że trochę obawiam się tej jakości jak poczytałem Wasze posty Ale wygląda to porównywalnie/gorzej niż analog? Gorzej niż analog w tym sensie że na kanałach cyfrowych widać artefakty - czyli skutki kastrowania jakości obrazu poprzez nadmierną kompresję którą stosuje Vectra. Mnie oso biście artefakty mocno drażnią i uważam że to nie jest TV cyfrowa tylko jakaś tymczasowa proteza - kastrat. Jeśli dla 4Fun TV średnia przepływność video wynosi 1,9 Mbit/s to o jakiej jakości my mówimy ? Dla kanału SD przy kodowaniu MPEG-2 minimum to 4 MBit/s. Kanały o takiej przepływności w Vectrze to rzadkość. W analogu takich artefaktów nie widać ponieważ sygnał analog brany jest z cyfrowego dekodera SAT i konwertowany na analogowy. W tym procesie nie następuje obcinanie bitrate (kastrowanie przepływności przez Vectrę). Reasumując : Gdy porównasz analog do cyfry to analog jest "mniej wyraźny" (jakby zamglony) a cyfra bardziej ostra ale za to naszpikowana artefaktami. Niestety zjawisko artefaktów także występuje w platformach cyfrowych ale z racji kolejności źródeł sygnału (najpierw kastruje operator SAT a potem kastruje Vectra) jest tego mniej - chociaż nie można uogólniać. Są kanały które w Vectrze wyglądają lepiej niż w platformach. Biorąc pod uwagę że na platformach cyfrowych praktycznie nie ma kanału SD (ani HD) nadającego swój sygnał poprawnie (każdy jest przycięty i skompresowany do minimum) nie ma się co dziwić że w Vectrze też cudów nie widać. Wszystko co napisałem powyżej odnosi się wyłącznie do kanałów SD. Kanały HD też są wykastrowane i też zdarzają się artefakty ale z racji wyższej przepływności przydzielanej dla tych kanałów zjawisko to na dziś nie jest tak bardzo widoczne i odczuwalne jak w kanałach SD. Za kilka lat gdy HD się bardziej rozpowszechni zobaczymy artefakty także na tych kanałach. Telewizory na jakich planuję oglądać tę telewizję, to 42" LED i 32" LCD więc nie są to raczej te wielkie rozmiary, ale na 42" już pewnie niedoskonałości z bliższej odległości będzie widać.Nie chcę Cię straszyć, ale "niedoskonałości" SD to będzie widać nawet z DALSZEJ odległości i to nawet na 32" LCD.Wystarczy wczytać się w posty wielu z nas. Chociaż Robert03 coś "zmiękł" ostatnio. Tak. Zmiękłem gdyż jakość TV cyfrowej w Vectrze się poprawiła. Oczywiście nie jest to jakość jaka odpowiada mi w 100% ale jest już blisko tego co oferują platformy SAT. Ponieważ platformy SAT oferują porównywalną jakość za nieporównywalne pieniądze z lekka odpuściłem . Jeśli chodzi o niedoskonałości z bliższej odległości to widać je na każdym ekranie od 15 cali w górę. A jak masz 42 i więcej cali to i będziesz widział mankamenty w obrazie HD patrząc na ekran z odległości 2 metrów niestety... Artefakty wokół logo "w HD" to standard. Warto też zwrócić uwagę na sam odbiornik gdyż różne modele różnie radzą sobie a mankamentami obrazu. Jedne uwypuklają inne maskują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CYFROmaniak Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 To muszę przyznać, że coraz bardziej się znowu zastanawiam, zwłaszcza że takie TVN24 i Discovery u mnie się dosyć często ogląda... No ale nic, zobaczymy co się uda wynegocjować. Jeżeli oferta będzie dobra, to przeżyję jakieś niedoróbki Wspomniałem o Discovery Channel jako o kanale, który nieco pikselizuje przy dynamicznych scenach, ale akurat kablówki korzystają z innego sygnału źródłowego niż platformy satelitarne. W efekcie abonenci Cyfry, Polsatu, N dość głośno narzekają, że na Discovery Channel jest "mydło" - czyli niewyraźny obraz z powodu niższej rozdzielczości. W Vectrze i być może innych kablówkach Discovery Channel ma od kilku miesięcy pełną rozdzielczość 720x576 co widać gołym okiem. Jeszcze lepszy obraz jest na Discovery Science (tam nawet nie ma pikselozy). Chyba Animal Planet też podniósł rozdziałkę, aczkolwiek nie mam jak sprawdzić. Jedynie ID trochę nie domaga i jest zamydlony i pikselizujący... Co do TVN24 - w większości jest obraz statyczny więc nie ma problemów z obrazem. Gorzej jest czasem gdy pojawiają się jakieś relacje z zatłoczonych miejsc, to wówczas pojawiają się niekorzystne efekty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocuch12 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 witam, od 5 listopada w godzinach około północy, zniknęła mi znaczna część kanałów która powinna byc, wyskakuje błąd" brak dostępu (5)" przeinstalowywałem, wyłączałem tuner, przywróciłem ustawienia fabryczne i nic to nie dało pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 cześć klocuch, a zgłosiłeś już problem do Centrum Obsługi Klienta: 801 0 801 80 lub 58 742 65 00? Obawiam się, że skoro nic nie kombinowałeś z dekoderem to trudno będzie ci coś pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocuch12 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 wysłałem zgłoszenie internetowe, zobaczymy czy podziała, nie mam siły czekać na infolinii ... ale jeśli to zgłoszenie nie podziała to będę zmuszony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krsk Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Ponieważ jeszcze mam kilkanaście dni do wprowadzenia u mnie cyfrówki, to mogę sobie pozwolić na rozważanie poszczególnych scenariuszy i naszła mnie taka wątpliwość. Zakładam, że w BOK za wiele nie wynegocjuję (a interesuje mnie przynajmniej darmowa dzierżawa dekodera), więc pewnie skończy się wypowiedzeniem umowy. Czy wtedy dzwonią do każdego klienta? Bo chciałbym uniknąć sytuacji, w której wypowiedzenie dojdzie do skutku i chcąc jednak wziąć tę telewizję cyfrową od Vectry musiałbym nie dość, że płacić za dzierżawę, to jeszcze dodatkowo za ponowne 'przyłączenie'. Druga sprawa, to znalazłem umowę i od kilku lat jadę już na tych 6 miesięcznych okresach. Najbliższy kończy się w połowie marca, więc teoretycznie wypowiedzenie mógłbym składać dopiero w pierwszej połowie lutego, tak? Więc mam w tej chwili jakąkolwiek kartę przetargową w Waszej opinii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Chyba nie do każdego dzwonią, ale przed końcem umowy możesz jeszcze wycofać wypowiedzenie. I jeszcze jedno. Czy na pewno ten okres kończy Ci się w połowie marca? Wydawało mi się, że Vectra stosuje raczej równe okresy miesięczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Czy wtedy dzwonią do każdego klienta? Na stronie internetowej Vectry masz formularz kontaktowy, wysyłasz swoje dane i numer telefonu, w ciągu 48 godzin dzwonią z biura utrzymania klienta(tak było w moim przypadku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krsk Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Robinson, szczerze mówiąc nie wiem. Zobaczyłem tylko, że była zawarta 17 września i założyłem z góry, że 17 marca się kończy. Nie wypowiadałem nigdy umowy z kablówką, a zasugerowałem się umowami z sieciami komórkowymi Arkon, dzięki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Jak chciałem przedłużyć umowę na c+ to wysłanie formularza nic nie dało. Dopiero osobista wizyta w BOK pomogła. Teraz mam gwarancję ceny więc pewnie nie będę przedłużał umowy no chyba, że warunki będą naprawdę korzystne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfrowy_x Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Witam. Mam pytanie w związku z komunikatem HDCP i czerwoną ikonką ( trókącik) na dekoderze kiedy wyłączę TV. Po wyłączeniu dekodera komunikat znika i pojawia się godzina czyli ok. Komunikat zaczął się pojawiać jak zmieniłem zwykły kabel na hdmi. TV samsung model 2011 W czym tkwi przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.