Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Mam zapytanie do osób, które zdecydowały się na rozwiązanie umowy ze względu na wycofanie kanału "Radio na Wizji".

Zadzwoniła do mnie konsultantka z BOK z propozycją nowej umowy.

 

Chcę dopytać o kilka kwestii:

 

- czy faktycznie opłata promocyjna za pakiet premium (w moim przypadku sportowy) wynosi 1,00 zł miesięcznie przez okres całego roku?

Dopytywałem kilka razy, Pani za każdym razem tak to przedstawiała, jednak - znając możliwości BOK Vectry - nieufność pozostaje :-)

 

- czy komuś z Was udało się podpisać umowę na Canal + HD za mniejsze pieniądze niż 33 zł miesięcznie?

 

- kwestia procedury umów podpisanych "na telefon" oraz zgodność tego co został przedstawione do rzeczywistych kosztów - jakie są Wasze doświadczenia?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

P.S.

Po kolejnej roszadzie kanałów jakość chyba trochę lepsza...

 

Ja nie potwierdzam. Jakość kanałów jest żenująca. Kwadrat goni kwadrat. Na youtube jest lepsza jakość.

Boomerang się krzaczy, TLC przypomina skompresowany "avik" sprzed 15 lat (takie się kiedyś oglądało na P 200 MMX), TVP1,2 pikseloza, Eurosport pikseloza MTV czy VH1 to jeszcze większa porażka. Na analogu jakość znacznie lepsza.

Dekoder 3830CD telewizor Philips 32 16:9 CRT.

Współczuję abonentom posiadającym odbiorniki LCD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam jest gorzej niż po poprzednich modernizacjach, nie dość, że kwadrat goni kwadrat, EPG poznikało z kanałów na których było,zone reality dalej w angielskiej wersji językowej, opcje z pilota nieaktywne. Tak to teraz ma wyglądać? Czyli przesiadka na analog po cenach cyfry.

Dekoder 3830CD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DO VECTRY :......Taki tekst zamieściła VECTRA w wątku-TELEWIZJA-sprawy techniczne..... "Prosimy na bieżąco informować nas za pomocą dostępnych form kontaktu z jakimi programami jest problem, tak abyśmy mogli przekazywać Wasze spostrzeżenia do odpowiednich jednostek.".....

Będziemy informować i lista spostrzeżeń jest długa.Uprzejmie proszę,aby na temat efektów zakończonej "modernizacji",która przyniosła same negatywy (w bardzo mądry,fachowy sposób opisał to Konrad Kopa,Jerzy Myrna-widać,że doskonale potrafią zauważyć wszystkie kompromitujące Was błędy) wypowiedział się w tym wątku ktoś naprawdę kompetentny z zespołu ludzi przeprowadzającego prace modernizacyjne,a nie przeciętny konsultant nie mający pojęcia o jakości odbioru cyfrowego.Należy abonentom wyjaśnić:

1.Po co była przeprowadzona modernizacja,która przyniosła znaczne pogorszenie jakości odbioru.

2.Co macie zamiar zrobić,aby to poprawić i umożliwić abonentom odbiór cyfrowy odpowiedniej jakości.

W tej chwili odbiór jest fatalny: prawie na wszystkich kanałach obraz jest niestabilny,nie ostry,wszystko śnieży,płynie,pikselizacja daleko posunięta.

Brak EPG na 41 kanałach (tak jest u mnie w Suwałkach)-przed modernizacją nie było EPG na 15 kanałach.Wymieniam te kanały wg. aktualnej listy :110,112,121,207,210,324,402,502,504,511,512,516,522,607,608,609,610,612,613,614,703,705,708,709,711,715,807,808,810,811,814,817,819,820,821,822,823,825,826,828,901.

Co Wyście narobili,przecież ten bałagan,ta parodia "modernizacji" przekracza wszelkie dopuszczalne granice.Pierwszy raz widzę,aby modernizację przeprowadzono po to,aby popsuć nawet to,co było przed nią lepsze.Czy nic porządnie nie potraficie zrobić ?

Zaznaczam,że wczoraj około 24.00 przywróciłem ustawienia fabryczne (nie pierwszy raz podczas tej modernizacji),zresetowałem dekoder-nic to absolutnie nie dało.

Jeśli nie poprawicie natychmiast jakości odbioru złożę skargę na niewywiązywanie się Operatora VECTRA z warunków umowy dotyczącej dostarczania sygnału w odpowiednich i powołanych do tego instytucjach!

Nie nabierajcie więc wody w usta,nie piszcie sloganów o cierpliwości tylko napiszcie co macie zamiar zrobić w celu umożliwienia nam odpowiedniego odbioru cyfrowego.

 

Na nasze post nikt nie odpowiada na FACEBOOKU,może tu ktoś z VECTRY zdobędzie się nad uwagę i wyjaśni te sprawy.Modernizacja chyba jest nadal prowadzona,bo po południu przywrócono EPG na wielu spośród wymienionych kanałów.Zapewniano kilkakrotnie,że ostatni etap modernizacji skończy się 16 maja,widocznie nadal "modernizują "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

- czy faktycznie opłata promocyjna za pakiet premium (w moim przypadku sportowy) wynosi 1,00 zł miesięcznie przez okres całego roku?

Dopytywałem kilka razy, Pani za każdym razem tak to przedstawiała, jednak - znając możliwości BOK Vectry - nieufność pozostaje :-)

 

- czy komuś z Was udało się podpisać umowę na Canal + HD za mniejsze pieniądze niż 33 zł miesięcznie?

 

- kwestia procedury umów podpisanych "na telefon" oraz zgodność tego co został przedstawione do rzeczywistych kosztów - jakie są Wasze doświadczenia?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

1) Tak. W moim przypadku nawet przez 36 miesięcy :)

2) Nie ma szans raczej. Też mam za tyle.

3) Całkowita rozbieżność. Instalator przyszedł wymienić dekoder i przyniósł umowę do podpisania (nie wiem czemu, skoro zawarłem ją telefonicznie). Oczywiście na jego umowie drożej o 20zł. Nie podpisałem tego. Przez trzy miesiące użerałem się z infoliniami i reklamacjami, dostawałem odpowiedzi, że nie mają w systemie nagrania takiej rozmowy ze mną (sic!) itp itd. Dopiero jak ich postraszyłem, sprawę przekazali do mojego Biura Obsługi Klienta, gdzie cały ten bałagan został naprawiony i odkręcony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki "scorpion" za informację.

 

Dopytam jeszcze: czy umowę na swoją paczkę podpisywałeś w trakcie trwania poprzedniej promocji czy obecnej?

 

Pani z BOK ma zadzwonić ponownie, więc zamierzam troszkę powalczyć o korzystniejsze warunki umowy, nie wiem jednak czy ma ona uprawnienia aby

negocjować indywidualnie z klientem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze dodam tylko coś od siebie z mojego doświadczenia:

Umowy najlepiej załatwiać i podpisywać w BOK znajdującym się z Twoim mieście. Oszczędzisz sobie mnóstwa nerwów i kłopotów.

Infolinia ma siedzibę w centrali w Gdyni a tam szerzy się niekompetencja i dezinformacja. Jak z nimi coś ustalisz na telefon to tak jakbyś niczego nie ustalał więc szkoda tracić czas. W przypadku jakichkolwiek problemów lepiej omijać centralę z daleka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jakość kanałów jest dobra, normalna powiedziałbym. Te, które nie są w HD wyglądają raczej tak, jak wcześniej, nie ma żadnej pikselozy itd.

 

Rzeczywiście, na części kanałów brakuje EPG i jest tak, że co kilka dni potrafi się pojawiać i znikać. Wkurzyło mnie, że już dwa razy kasowało mi listę ulubionych, bo początkowo nie wiedziałem że będzie kilka etapów tej modernizacji. Teraz jednak poczekam do końca i niech mi podskoczą...Jednak jest inna sytuacja - piszecie tutaj, że modernizacja ma się skończyć 18 maja, tj dzisiaj. A jak rozumieć pismo, które ktoś tu wkleił i które również ja dostałem, mówiące że dopiero od 23.05 'kanały zostaną poukładane tematycznie' i usprawnione zostanie EPG. To co robili do tej pory? Jeszcze do czerwca tak będzie?

 

Pojawił się u mnie za to inny problem i chciałem tu zasięgnąć języka jednocześnie z telefonem do BOKu. Od kilku dni na dużej części kanałów HD (mam pakiet platynowy), głównie na tych sportowych i filmowych pojawia się komunikat "Brak dostępu (5)". Jest dalszy ciąg. Miesiąc temu wymieniłem dopiero dekoder SD na HD. Monter powiedział, że przez 3 miesiące wszystkie kanały z pakietów premium będą odkodowane. Jednak od tego samego momentu, w którym zepsuły się kanały HD wchodzące w skład mojego pakietu, zniknęła większość z tych dodatkowych, pokazując ten sam komunikat. Tu akurat pomyślałem, że może już je po prostu wyłączyli, ale to wygląda na grubszy problem. Jeszcze dziś do nich dzwonię i się dowiaduje, jednak byłbym wdzięczny gdyby ktoś z Was się wypowiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze dodam tylko coś od siebie z mojego doświadczenia:

Umowy najlepiej załatwiać i podpisywać w BOK znajdującym się z Twoim mieście. Oszczędzisz sobie mnóstwa nerwów i kłopotów.

Infolinia ma siedzibę w centrali w Gdyni a tam szerzy się niekompetencja i dezinformacja. Jak z nimi coś ustalisz na telefon to tak jakbyś niczego nie ustalał więc szkoda tracić czas. W przypadku jakichkolwiek problemów lepiej omijać centralę z daleka.

Moje doświadczenia są zupełnie odmienne, umowę zaproponowano mi telefonicznie po złożeniu rezygnacji. W moim lokalnym BOK-u otwarcie mi powiedziano, że tak dobrej ceny u nich bym nie uzyskał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku - w trakcie jednej wizyty w lokalnym BOK - po formalnościach związanych z rozwiązaniem umowy z powodu wycofania "Czwórki na Wizji" wszystko było uzgodnione.

Wówczas jednak byłem świadkiem sceny której się nie spodziewałem - dwóch konsultantów miało odmienne zdanie co do opłaty aktywacyjnej za nową paczkę :D - jeden twierdził, że

nie powinienem jej płacić a drugi, że tak. Stanęło na potrzebie konsultacji z kierownikiem BOK - do dzisiaj czekam na obiecany telefon.

 

W między czasie zadzwoniła Pani z gdyńskiej centrali i zaproponowała za PVR Platynowy, Multiroom HD, 16 Mb, Wi-fi oraz telefon 100 dokładnie 136,00 zł na 36 miesięcy - o 1,00 zł taniej

niż w lokalnym BOK. W przypadku pakietu sportowego - jedyna promocja - oferta brzmiała 1,00 zł miesięcznie na 12 miesięcy oraz Canal+ po oficjalniej cenie.

 

Poprosiłem o czas do namysłu i jeżeli Vectra zgodzi się na małe zmiany to może się zdecyduję. Obawiam się jednak, że osoby dzwoniące z gdyńskiego BOK nie mają żadnych uprawnień do indywidualnego negocjowania z klientem, więc może się skończyć albo na podpisaniu umowy na w/w warunkach albo na niczym :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry Wszystkim :)

W czasie modernizacji zgłosiłem Vectrze problemy z odbiorem niektórych kanałów. Od dwóch dni obserwuję niewielką, ale jednak poprawę jakości, w końcu modernizacja ma na celu "ulepszenie", bądź "poprawienie." Dziwi mnie, że trwało (i trwa) to tak długo i spadek jakości jest zauważalny na tak dużą skalę, ale jeśli w rezultacie otrzymamy produkt lepszy (sieć będzie bardziej wydajna) to jestem w stanie wykazać cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu zauważyłem dziwną rzecz. Otóż podczas oglądania jednego kanału zdarzają się przebitki z innego, które trwają ułamki sekund. Jako że mam PVR udało mi się jedną wyklikać. I tak np. na nsport wszedł cały kadr z cartoon network. Czyżby Vectra miała kolejny problem do rozgryzienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki "scorpion" za informację.

Dopytam jeszcze: czy umowę na swoją paczkę podpisywałeś w trakcie trwania poprzedniej promocji czy obecnej?

Pani z BOK ma zadzwonić ponownie, więc zamierzam troszkę powalczyć o korzystniejsze warunki umowy, nie wiem jednak czy ma ona uprawnienia aby

negocjować indywidualnie z klientem?

 

Moją paczkę zdobyłem w grudniu ubiegłego roku. Wykorzystałem wyłączenie jakiegoś kanału, bo chciałem się pozbyć telefonu z paczki. Po kilku dniach zadzwoniła Pani i zaproponowała mi średnio ciekawe warunki na 24 miesiące. Zgodziłem się, ale nie ustaliłem daty instalacji (miała dzwonić później). Po paru dniach zadzwoniła inna Pani i przedstawiła mi wypasioną ofertę na 36 miesięcy (u pierwszej pani się nie dało). Na tą się zgodziłem, umówiłem termin. Przyszedł instalator i przyniósł umowę z...warunkami pierwszej Pani :D

Później już tylko 2 miesiące reklamacji bez odpowiedzi, odwołania i już od marca płacę i oglądam tyle, ile chciałem :D

 

Ja jeszcze dodam tylko coś od siebie z mojego doświadczenia:

Umowy najlepiej załatwiać i podpisywać w BOK znajdującym się z Twoim mieście. Oszczędzisz sobie mnóstwa nerwów i kłopotów.

Infolinia ma siedzibę w centrali w Gdyni a tam szerzy się niekompetencja i dezinformacja. Jak z nimi coś ustalisz na telefon to tak jakbyś niczego nie ustalał więc szkoda tracić czas. W przypadku jakichkolwiek problemów lepiej omijać centralę z daleka.

 

Zgadzam się, że infolinia vectry to synonim totalnego chaosu, ale niestety lokalne BOK nie mają dostępu do niektórych ofert utrzymaniowych...

 

Mam to samo, dzieje się to gdy np. szybko przełączę kanał TVP 2 na Polsat to na Polsacie mam przebitki TVP 2

To są przekazy podprogowe ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję. U mnie niestety nie wszystko działa jak powinno,mimo,że przedstawiciel Vectry wydał komunikat,że wszystko jest w jak najlepszym porządku. BBC Entertainment jest w jakimś cudacznym kwadraciku, na Polsacie obraz zamiera. Wczoraj BBC Knowledge o 21 nadawało w wersji angielskiej, w opcjach zaznaczony był j.polski. Wygląda, że jak poprawią w jednym regionie to popsują w innym. Ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.........Wczoraj BBC Knowledge o 21 nadawało w wersji angielskiej, w opcjach zaznaczony był j.polski. Wygląda, że jak poprawią w jednym regionie to popsują w innym. Ręce opadają.

Wszystko jest ok z BBC. To jest program Live z GB. Ten sam leci równolegle też na BBC HD. Na pasku tylko czasem jest informacja, że wersja polska bedzie dostępna później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję. U mnie niestety nie wszystko działa jak powinno,mimo,że przedstawiciel Vectry wydał komunikat,że wszystko jest w jak najlepszym porządku. BBC Entertainment jest w jakimś cudacznym kwadraciku, na Polsacie obraz zamiera. Wczoraj BBC Knowledge o 21 nadawało w wersji angielskiej, w opcjach zaznaczony był j.polski. Wygląda, że jak poprawią w jednym regionie to popsują w innym. Ręce opadają.

A co może mieć Vectra do formatu obrazu BBC Entertainment? Kanał od niedawna jest w 16:9, a programy które posiada w innym formacie wrzuca w ten nieszczęsny kwadrat. W przypadku BBC Knowledge nie było tłumaczenia bo to po prostu był program na żywo. Trzeba umieć rozróżniać za co odpowiada Vectra, a za co nie. W twoim przypadku możesz narzekać jedynie na "zamierający Polsat", który jest skutkiem reorganizacji na częstotliwościach (ponoć pracują nad tym, żeby poprawić jakość...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się może jakie powinny być prawidłowe wartości dla tv cyfrowej?. Jak wybieram miernik sygnału w dekoderze to raz mam 40 a raz 60% siły sygnału(co chwilę się zmienia). Jeszcze nie tak dawno miałem poniżej 20 ale samo się naprawiło. Być może modernizacja została zakończona ale u mnie wynik jej jest mizerny(piksele na kanałach gdzie dotychczas było ok). Zastanawiam się czy to coś u mnie w instalacji czy raczej dzwonić do vectry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się może jakie powinny być prawidłowe wartości dla tv cyfrowej?. Jak wybieram miernik sygnału w dekoderze to raz mam 40 a raz 60% siły sygnału(co chwilę się zmienia). Jeszcze nie tak dawno miałem poniżej 20 ale samo się naprawiło. Być może modernizacja została zakończona ale u mnie wynik jej jest mizerny(piksele na kanałach gdzie dotychczas było ok). Zastanawiam się czy to coś u mnie w instalacji czy raczej dzwonić do vectry.

Siła i jakość mają niewiele wspólnego z pikselami. U mnie jakość jest na większości (nie sprawdzałem na wszystkich) w okolicach 100%. Siła pomiędzy 60 a 70. Siła sygnału zależy od lokalnych ustawień wzmacniaczy budynkowych i ona nie ma wpływu na to co widzisz na ekranie (no chyba że będzie zbyt niska to na ekranie nic nie zobaczysz.

Jeśli dzwięk nie przerywa a obraz nie klatkuje to parametry są OK. Ich zwiekszenie nie spowoduje zmniejszenia "pikselozy" - efektu kompresji

Innym problemem jest nadmierna kompresja programów. Jakość jest poniżej oczekiwanej i dla mnie jest poniżej akceptowanej. Obraz nawet na kineskopie wygląda źle i nawet nie ma co porównywać z DVB-T gdzie jest znacznie, znacznie lepiej ( porównanie z MUX-3).

w kanałach "HD" kompresja nie jest tak widoczna gdyż te kanały są mniej poupychane i mają większą przepustowość.

W obecnej sytuacji pod tym względem analog wygląda lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można zgłosić problem z jakością obrazu? Zgłaszanie do Vectry nic nie daje bo oni wysyłają technika z lokalnego odziału który każdemu mówi że nic nie może zrobić bo Vectra taki fatalny obraz już puszcza do nich. Z tego co wiem to jest jakiś zapis że kablówka musi dostarczać obraz takiej samej jakości do odbiorców jaki dostaje od nadawcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...