partli Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Witam wszystkich, Mam zapytanie do osób, które zdecydowały się na rozwiązanie umowy ze względu na wycofanie kanału "Radio na Wizji". Zadzwoniła do mnie konsultantka z BOK z propozycją nowej umowy. Chcę dopytać o kilka kwestii: - czy faktycznie opłata promocyjna za pakiet premium (w moim przypadku sportowy) wynosi 1,00 zł miesięcznie przez okres całego roku? Dopytywałem kilka razy, Pani za każdym razem tak to przedstawiała, jednak - znając możliwości BOK Vectry - nieufność pozostaje - czy komuś z Was udało się podpisać umowę na Canal + HD za mniejsze pieniądze niż 33 zł miesięcznie? - kwestia procedury umów podpisanych "na telefon" oraz zgodność tego co został przedstawione do rzeczywistych kosztów - jakie są Wasze doświadczenia? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 P.S. Po kolejnej roszadzie kanałów jakość chyba trochę lepsza... Ja nie potwierdzam. Jakość kanałów jest żenująca. Kwadrat goni kwadrat. Na youtube jest lepsza jakość. Boomerang się krzaczy, TLC przypomina skompresowany "avik" sprzed 15 lat (takie się kiedyś oglądało na P 200 MMX), TVP1,2 pikseloza, Eurosport pikseloza MTV czy VH1 to jeszcze większa porażka. Na analogu jakość znacznie lepsza. Dekoder 3830CD telewizor Philips 32 16:9 CRT. Współczuję abonentom posiadającym odbiorniki LCD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stachura Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Potwierdzam jest gorzej niż po poprzednich modernizacjach, nie dość, że kwadrat goni kwadrat, EPG poznikało z kanałów na których było,zone reality dalej w angielskiej wersji językowej, opcje z pilota nieaktywne. Tak to teraz ma wyglądać? Czyli przesiadka na analog po cenach cyfry. Dekoder 3830CD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENZO Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Mało że jakość kanałów SD pozostawia wiele do życzenia to jeszcze coś namieszali z logami kanałów na belkach, np na Eurosport 2 jest logo RTP, na Viasat Explorer jest logo Euronews, na SPICE logo BBC World...itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1939 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 DO VECTRY :......Taki tekst zamieściła VECTRA w wątku-TELEWIZJA-sprawy techniczne..... "Prosimy na bieżąco informować nas za pomocą dostępnych form kontaktu z jakimi programami jest problem, tak abyśmy mogli przekazywać Wasze spostrzeżenia do odpowiednich jednostek."..... Będziemy informować i lista spostrzeżeń jest długa.Uprzejmie proszę,aby na temat efektów zakończonej "modernizacji",która przyniosła same negatywy (w bardzo mądry,fachowy sposób opisał to Konrad Kopa,Jerzy Myrna-widać,że doskonale potrafią zauważyć wszystkie kompromitujące Was błędy) wypowiedział się w tym wątku ktoś naprawdę kompetentny z zespołu ludzi przeprowadzającego prace modernizacyjne,a nie przeciętny konsultant nie mający pojęcia o jakości odbioru cyfrowego.Należy abonentom wyjaśnić: 1.Po co była przeprowadzona modernizacja,która przyniosła znaczne pogorszenie jakości odbioru. 2.Co macie zamiar zrobić,aby to poprawić i umożliwić abonentom odbiór cyfrowy odpowiedniej jakości. W tej chwili odbiór jest fatalny: prawie na wszystkich kanałach obraz jest niestabilny,nie ostry,wszystko śnieży,płynie,pikselizacja daleko posunięta. Brak EPG na 41 kanałach (tak jest u mnie w Suwałkach)-przed modernizacją nie było EPG na 15 kanałach.Wymieniam te kanały wg. aktualnej listy :110,112,121,207,210,324,402,502,504,511,512,516,522,607,608,609,610,612,613,614,703,705,708,709,711,715,807,808,810,811,814,817,819,820,821,822,823,825,826,828,901. Co Wyście narobili,przecież ten bałagan,ta parodia "modernizacji" przekracza wszelkie dopuszczalne granice.Pierwszy raz widzę,aby modernizację przeprowadzono po to,aby popsuć nawet to,co było przed nią lepsze.Czy nic porządnie nie potraficie zrobić ? Zaznaczam,że wczoraj około 24.00 przywróciłem ustawienia fabryczne (nie pierwszy raz podczas tej modernizacji),zresetowałem dekoder-nic to absolutnie nie dało. Jeśli nie poprawicie natychmiast jakości odbioru złożę skargę na niewywiązywanie się Operatora VECTRA z warunków umowy dotyczącej dostarczania sygnału w odpowiednich i powołanych do tego instytucjach! Nie nabierajcie więc wody w usta,nie piszcie sloganów o cierpliwości tylko napiszcie co macie zamiar zrobić w celu umożliwienia nam odpowiedniego odbioru cyfrowego. Na nasze post nikt nie odpowiada na FACEBOOKU,może tu ktoś z VECTRY zdobędzie się nad uwagę i wyjaśni te sprawy.Modernizacja chyba jest nadal prowadzona,bo po południu przywrócono EPG na wielu spośród wymienionych kanałów.Zapewniano kilkakrotnie,że ostatni etap modernizacji skończy się 16 maja,widocznie nadal "modernizują " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 - czy faktycznie opłata promocyjna za pakiet premium (w moim przypadku sportowy) wynosi 1,00 zł miesięcznie przez okres całego roku? Dopytywałem kilka razy, Pani za każdym razem tak to przedstawiała, jednak - znając możliwości BOK Vectry - nieufność pozostaje - czy komuś z Was udało się podpisać umowę na Canal + HD za mniejsze pieniądze niż 33 zł miesięcznie? - kwestia procedury umów podpisanych "na telefon" oraz zgodność tego co został przedstawione do rzeczywistych kosztów - jakie są Wasze doświadczenia? Z góry dziękuję za odpowiedź. 1) Tak. W moim przypadku nawet przez 36 miesięcy 2) Nie ma szans raczej. Też mam za tyle. 3) Całkowita rozbieżność. Instalator przyszedł wymienić dekoder i przyniósł umowę do podpisania (nie wiem czemu, skoro zawarłem ją telefonicznie). Oczywiście na jego umowie drożej o 20zł. Nie podpisałem tego. Przez trzy miesiące użerałem się z infoliniami i reklamacjami, dostawałem odpowiedzi, że nie mają w systemie nagrania takiej rozmowy ze mną (sic!) itp itd. Dopiero jak ich postraszyłem, sprawę przekazali do mojego Biura Obsługi Klienta, gdzie cały ten bałagan został naprawiony i odkręcony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partli Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Dzięki "scorpion" za informację. Dopytam jeszcze: czy umowę na swoją paczkę podpisywałeś w trakcie trwania poprzedniej promocji czy obecnej? Pani z BOK ma zadzwonić ponownie, więc zamierzam troszkę powalczyć o korzystniejsze warunki umowy, nie wiem jednak czy ma ona uprawnienia aby negocjować indywidualnie z klientem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Ja jeszcze dodam tylko coś od siebie z mojego doświadczenia: Umowy najlepiej załatwiać i podpisywać w BOK znajdującym się z Twoim mieście. Oszczędzisz sobie mnóstwa nerwów i kłopotów. Infolinia ma siedzibę w centrali w Gdyni a tam szerzy się niekompetencja i dezinformacja. Jak z nimi coś ustalisz na telefon to tak jakbyś niczego nie ustalał więc szkoda tracić czas. W przypadku jakichkolwiek problemów lepiej omijać centralę z daleka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max plastic Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 U mnie jakość kanałów jest dobra, normalna powiedziałbym. Te, które nie są w HD wyglądają raczej tak, jak wcześniej, nie ma żadnej pikselozy itd. Rzeczywiście, na części kanałów brakuje EPG i jest tak, że co kilka dni potrafi się pojawiać i znikać. Wkurzyło mnie, że już dwa razy kasowało mi listę ulubionych, bo początkowo nie wiedziałem że będzie kilka etapów tej modernizacji. Teraz jednak poczekam do końca i niech mi podskoczą...Jednak jest inna sytuacja - piszecie tutaj, że modernizacja ma się skończyć 18 maja, tj dzisiaj. A jak rozumieć pismo, które ktoś tu wkleił i które również ja dostałem, mówiące że dopiero od 23.05 'kanały zostaną poukładane tematycznie' i usprawnione zostanie EPG. To co robili do tej pory? Jeszcze do czerwca tak będzie? Pojawił się u mnie za to inny problem i chciałem tu zasięgnąć języka jednocześnie z telefonem do BOKu. Od kilku dni na dużej części kanałów HD (mam pakiet platynowy), głównie na tych sportowych i filmowych pojawia się komunikat "Brak dostępu (5)". Jest dalszy ciąg. Miesiąc temu wymieniłem dopiero dekoder SD na HD. Monter powiedział, że przez 3 miesiące wszystkie kanały z pakietów premium będą odkodowane. Jednak od tego samego momentu, w którym zepsuły się kanały HD wchodzące w skład mojego pakietu, zniknęła większość z tych dodatkowych, pokazując ten sam komunikat. Tu akurat pomyślałem, że może już je po prostu wyłączyli, ale to wygląda na grubszy problem. Jeszcze dziś do nich dzwonię i się dowiaduje, jednak byłbym wdzięczny gdyby ktoś z Was się wypowiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S93 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Na FB Vectry ktoś podał link do czatu na temat tych problemów, można wbić: http://s1.polchat.pl/chat.php?_room=Vec ... Techniczne Podajcie link innym może razem nam się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1122a Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Ale co to da że my sobie pogadamy na czacie i tak nam Vectra jakości przyzwoitej nie przywróci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Ja jeszcze dodam tylko coś od siebie z mojego doświadczenia:Umowy najlepiej załatwiać i podpisywać w BOK znajdującym się z Twoim mieście. Oszczędzisz sobie mnóstwa nerwów i kłopotów. Infolinia ma siedzibę w centrali w Gdyni a tam szerzy się niekompetencja i dezinformacja. Jak z nimi coś ustalisz na telefon to tak jakbyś niczego nie ustalał więc szkoda tracić czas. W przypadku jakichkolwiek problemów lepiej omijać centralę z daleka. Moje doświadczenia są zupełnie odmienne, umowę zaproponowano mi telefonicznie po złożeniu rezygnacji. W moim lokalnym BOK-u otwarcie mi powiedziano, że tak dobrej ceny u nich bym nie uzyskał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partli Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 W moim przypadku - w trakcie jednej wizyty w lokalnym BOK - po formalnościach związanych z rozwiązaniem umowy z powodu wycofania "Czwórki na Wizji" wszystko było uzgodnione. Wówczas jednak byłem świadkiem sceny której się nie spodziewałem - dwóch konsultantów miało odmienne zdanie co do opłaty aktywacyjnej za nową paczkę - jeden twierdził, że nie powinienem jej płacić a drugi, że tak. Stanęło na potrzebie konsultacji z kierownikiem BOK - do dzisiaj czekam na obiecany telefon. W między czasie zadzwoniła Pani z gdyńskiej centrali i zaproponowała za PVR Platynowy, Multiroom HD, 16 Mb, Wi-fi oraz telefon 100 dokładnie 136,00 zł na 36 miesięcy - o 1,00 zł taniej niż w lokalnym BOK. W przypadku pakietu sportowego - jedyna promocja - oferta brzmiała 1,00 zł miesięcznie na 12 miesięcy oraz Canal+ po oficjalniej cenie. Poprosiłem o czas do namysłu i jeżeli Vectra zgodzi się na małe zmiany to może się zdecyduję. Obawiam się jednak, że osoby dzwoniące z gdyńskiego BOK nie mają żadnych uprawnień do indywidualnego negocjowania z klientem, więc może się skończyć albo na podpisaniu umowy na w/w warunkach albo na niczym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_masz Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Dzień Dobry Wszystkim W czasie modernizacji zgłosiłem Vectrze problemy z odbiorem niektórych kanałów. Od dwóch dni obserwuję niewielką, ale jednak poprawę jakości, w końcu modernizacja ma na celu "ulepszenie", bądź "poprawienie." Dziwi mnie, że trwało (i trwa) to tak długo i spadek jakości jest zauważalny na tak dużą skalę, ale jeśli w rezultacie otrzymamy produkt lepszy (sieć będzie bardziej wydajna) to jestem w stanie wykazać cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
webforms Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Od jakiegoś czasu zauważyłem dziwną rzecz. Otóż podczas oglądania jednego kanału zdarzają się przebitki z innego, które trwają ułamki sekund. Jako że mam PVR udało mi się jedną wyklikać. I tak np. na nsport wszedł cały kadr z cartoon network. Czyżby Vectra miała kolejny problem do rozgryzienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogut Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Mam to samo, dzieje się to gdy np. szybko przełączę kanał TVP 2 na Polsat to na Polsacie mam przebitki TVP 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Dzięki "scorpion" za informację.Dopytam jeszcze: czy umowę na swoją paczkę podpisywałeś w trakcie trwania poprzedniej promocji czy obecnej? Pani z BOK ma zadzwonić ponownie, więc zamierzam troszkę powalczyć o korzystniejsze warunki umowy, nie wiem jednak czy ma ona uprawnienia aby negocjować indywidualnie z klientem? Moją paczkę zdobyłem w grudniu ubiegłego roku. Wykorzystałem wyłączenie jakiegoś kanału, bo chciałem się pozbyć telefonu z paczki. Po kilku dniach zadzwoniła Pani i zaproponowała mi średnio ciekawe warunki na 24 miesiące. Zgodziłem się, ale nie ustaliłem daty instalacji (miała dzwonić później). Po paru dniach zadzwoniła inna Pani i przedstawiła mi wypasioną ofertę na 36 miesięcy (u pierwszej pani się nie dało). Na tą się zgodziłem, umówiłem termin. Przyszedł instalator i przyniósł umowę z...warunkami pierwszej Pani Później już tylko 2 miesiące reklamacji bez odpowiedzi, odwołania i już od marca płacę i oglądam tyle, ile chciałem Ja jeszcze dodam tylko coś od siebie z mojego doświadczenia:Umowy najlepiej załatwiać i podpisywać w BOK znajdującym się z Twoim mieście. Oszczędzisz sobie mnóstwa nerwów i kłopotów. Infolinia ma siedzibę w centrali w Gdyni a tam szerzy się niekompetencja i dezinformacja. Jak z nimi coś ustalisz na telefon to tak jakbyś niczego nie ustalał więc szkoda tracić czas. W przypadku jakichkolwiek problemów lepiej omijać centralę z daleka. Zgadzam się, że infolinia vectry to synonim totalnego chaosu, ale niestety lokalne BOK nie mają dostępu do niektórych ofert utrzymaniowych... Mam to samo, dzieje się to gdy np. szybko przełączę kanał TVP 2 na Polsat to na Polsacie mam przebitki TVP 2 To są przekazy podprogowe ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Nie wiem jak u Was ale u mnie od wczoraj lepsza jakość tv cyfrowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stachura Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Gratuluję. U mnie niestety nie wszystko działa jak powinno,mimo,że przedstawiciel Vectry wydał komunikat,że wszystko jest w jak najlepszym porządku. BBC Entertainment jest w jakimś cudacznym kwadraciku, na Polsacie obraz zamiera. Wczoraj BBC Knowledge o 21 nadawało w wersji angielskiej, w opcjach zaznaczony był j.polski. Wygląda, że jak poprawią w jednym regionie to popsują w innym. Ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa12 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 .........Wczoraj BBC Knowledge o 21 nadawało w wersji angielskiej, w opcjach zaznaczony był j.polski. Wygląda, że jak poprawią w jednym regionie to popsują w innym. Ręce opadają. Wszystko jest ok z BBC. To jest program Live z GB. Ten sam leci równolegle też na BBC HD. Na pasku tylko czasem jest informacja, że wersja polska bedzie dostępna później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CYFROmaniak Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Gratuluję. U mnie niestety nie wszystko działa jak powinno,mimo,że przedstawiciel Vectry wydał komunikat,że wszystko jest w jak najlepszym porządku. BBC Entertainment jest w jakimś cudacznym kwadraciku, na Polsacie obraz zamiera. Wczoraj BBC Knowledge o 21 nadawało w wersji angielskiej, w opcjach zaznaczony był j.polski. Wygląda, że jak poprawią w jednym regionie to popsują w innym. Ręce opadają. A co może mieć Vectra do formatu obrazu BBC Entertainment? Kanał od niedawna jest w 16:9, a programy które posiada w innym formacie wrzuca w ten nieszczęsny kwadrat. W przypadku BBC Knowledge nie było tłumaczenia bo to po prostu był program na żywo. Trzeba umieć rozróżniać za co odpowiada Vectra, a za co nie. W twoim przypadku możesz narzekać jedynie na "zamierający Polsat", który jest skutkiem reorganizacji na częstotliwościach (ponoć pracują nad tym, żeby poprawić jakość...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Orientujecie się może jakie powinny być prawidłowe wartości dla tv cyfrowej?. Jak wybieram miernik sygnału w dekoderze to raz mam 40 a raz 60% siły sygnału(co chwilę się zmienia). Jeszcze nie tak dawno miałem poniżej 20 ale samo się naprawiło. Być może modernizacja została zakończona ale u mnie wynik jej jest mizerny(piksele na kanałach gdzie dotychczas było ok). Zastanawiam się czy to coś u mnie w instalacji czy raczej dzwonić do vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Raczej jakość TV już się nie poprawi ( za dużo kanałów na jednym MUX ) i dlatego te pixeliki, raz większe raz mniejsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Orientujecie się może jakie powinny być prawidłowe wartości dla tv cyfrowej?. Jak wybieram miernik sygnału w dekoderze to raz mam 40 a raz 60% siły sygnału(co chwilę się zmienia). Jeszcze nie tak dawno miałem poniżej 20 ale samo się naprawiło. Być może modernizacja została zakończona ale u mnie wynik jej jest mizerny(piksele na kanałach gdzie dotychczas było ok). Zastanawiam się czy to coś u mnie w instalacji czy raczej dzwonić do vectry. Siła i jakość mają niewiele wspólnego z pikselami. U mnie jakość jest na większości (nie sprawdzałem na wszystkich) w okolicach 100%. Siła pomiędzy 60 a 70. Siła sygnału zależy od lokalnych ustawień wzmacniaczy budynkowych i ona nie ma wpływu na to co widzisz na ekranie (no chyba że będzie zbyt niska to na ekranie nic nie zobaczysz. Jeśli dzwięk nie przerywa a obraz nie klatkuje to parametry są OK. Ich zwiekszenie nie spowoduje zmniejszenia "pikselozy" - efektu kompresji Innym problemem jest nadmierna kompresja programów. Jakość jest poniżej oczekiwanej i dla mnie jest poniżej akceptowanej. Obraz nawet na kineskopie wygląda źle i nawet nie ma co porównywać z DVB-T gdzie jest znacznie, znacznie lepiej ( porównanie z MUX-3). w kanałach "HD" kompresja nie jest tak widoczna gdyż te kanały są mniej poupychane i mają większą przepustowość. W obecnej sytuacji pod tym względem analog wygląda lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S93 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Gdzie można zgłosić problem z jakością obrazu? Zgłaszanie do Vectry nic nie daje bo oni wysyłają technika z lokalnego odziału który każdemu mówi że nic nie może zrobić bo Vectra taki fatalny obraz już puszcza do nich. Z tego co wiem to jest jakiś zapis że kablówka musi dostarczać obraz takiej samej jakości do odbiorców jaki dostaje od nadawcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.