Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Vectra ma swojego własnego dostawce EPG, który nie zbyt wywiązuję się ze swojej pracy. Brakuje go na sporej grupie kanałach, ale ostatnio Vectra się wzieła za siebie i udostępniła EPG na ID Ivestigation Discovery, Deutsche Musik Fernsehen i w ciągu kilku dni doda na TV6. Jeśli chodzi o kanały grupy MTV Networks to na wszystkich EPG zgadza się programem podawanym z nadawcą (Viva Polska, MTV Polska, Comedy Central/Family, Nickelodeon), program się często nie zgadza gdyż nadawca go czasami nie przestrzega :) Można jedynie przyczepić się do EPG na MTV Hits, MTV Dance i MTV Rocks, gdyż są to kanały brytjskie i strefy czasowe się nie pokrywają. Musisz zawsze sobie dodać 1 godzinie do każdego programy np. UK Top 40 według EPG zaczyna się o 18 a kończy o 20. To tak naprawde u nas zaczyna się o 19 a kończy o 21 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w końcu udało mi się podpisać umowę z Vectrą!

Platyna PVR + Platyna HD + Canal plus + Sport na ostro + Internet 8mb = 144zł z groszem.

 

Również dla mojej starszyzny udało się w końcu wyrwać Pakiet złoty ze zwykłym dekoderem SD za 35zł/m-c i aktywacją tylko 20zł. W tym przypadku jednak mamy problem. Podłączaliśmy dekoder we wszystkich możliwych konfiguracjach i za każdym razem przy wyszukiwaniu programów wyszukuje ich tylko 7 - m.in. TVP1, TVP2, Disney Channel, National Geographic ( :lol: ). Zgłosiłam problem na infolinii, ma się ze mną kontaktować technik. Przypuszczamy, że powodem może być słaby sygnał. Po odpięciu dekodera, podłączeniu kabla do tv i ustawieniu automatycznego wyszukiwania kanałów na tv znajduje również kanały z pakietu złotego (Discovery, TVN Turbo, TVN 24... itd.), ale są bardzo zaśnieżone. Może ktoś miał podobny problem i jakoś go rozwiązał bez technika?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy instalacja antenowa jest nowa czy wcześniej było coś na niej (inna kablówka, AZART itp ?). Jeśli było to jak odbierało ?

Trzeba przejrzeć instalację w mieszkaniu. Może gdzieś kabel na rozgałęźniku jest wyrwany, albo w gnieździe nie łączy. Trzeba sprawdzić całość instalacji od wejścia do mieszkania aż do telewizora. To możesz zrobić bez technika i na 99% problem będzie w mieszkaniu. Jeśli nie technik musi sprawdzić w skrzynce przyłączeniowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Portal nie działa i nie będzie działał. Dziś po dwóch tygodniach wyjaśniła się sprawa usługi w moim mieście. Do puki nie ruszy usługa VOD nie będzie Portalu w ofercie na terenie mojego miasta, oficjalne info z BOK. Dodam, że były próby uruchomienia tej usługi na moim dekoderze zdalnie przez techników z Gdyni, ale nie udało się. Problem polega na tym, że modem nie loguje się do sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz kolejny pozwolę sobie powtórzyć: nic nie tracicie bez dostępu do portalu. Tam jest dosłownie 5 plansz, które można sobie włączyć. Ot cała interaktywność. Jak już będzie VOD i Wam ono nie będzie działało, to wtedy zgłaszajcie się do techników ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też po aktualizacji dekodera 3830 CD (VECTRA NOVO) nie działał Vectra Portal.Zadzwoniłem do BO,przysłali w ciągu paru godzin technika z Vectry,który wymienił jakąś kostkę w gniazdku antenowym (połączył moden dekodera z internetem) i wszystko działa z tym że na tym Portalu nie ma nic ciekawego.Powiedział też ,że teraz po uruchomieniu VOD będzie już ono u mnie działało bez żadnej interwencji z ich strony.

Tak,że wystarczy zgłosić i Portal będzie działał,zdalnie nic nie zrobią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To oznacza że miałeś nieprawidłowo podłączony dekoder HD - przez gniazdko bez tzw. kanału zwrotnego. To uniemożliwiało płynne działanie - łączenie dekodera z siecią.

W moim mieście dekodery HD montowane są wyłącznie przez techników którzy sprawdzają całą instalację i wymieniają wszystkie elementy (gniazdka, rozgałęźniki itp. które są niewłaściwe dla takiego dekodera (bez kanału zwrotnego)).

To jednak nie jest główną przyczyną problemów z Vectra Portal.

Ja mam podłączony prawidłowo dekoder ( "przez kostkę"). Sprzęt łączy się z siecią internet, świeci się kontrolka "@" a w menu można odczytać adres IP, maskę podsieci, bramę oraz DNS'y a mimo to Vectra portal nie działa :-).

Nie ma to jednak dla mnie żadnego znaczenia. Zaczekajmy aż uruchomią VOD. Pewnie wtedy zacznie też działać u wszystkich VP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to dziwne, ponieważ przy instalacji dekodera PVR, technik wymieniał instalację w mieszkaniu i w skrzynce, a mimo to nie mam sieci w dekoderze. Wszystko miało działać do 24h. Oczywiście próbowałem podłączyć dekoder pod drugie wyjście i zresetować go, ale nie przyniosło to skutku.

Do szczęścia ten portal mi nie jest potrzebny, ale będzie przydatny w VOD, które notabene jeśli będzie ubogie w treść i/lub słabe jakościowo [mało premier, rzadkie aktualziacje], to też mnie nie przekona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam coś od siebie posiadam dwa tunery 3830cd i 5830cdx był u mnie technik żeby sprawdzić czy mam dobrze podłączone tunery żeby działał PORTAL VECTRA. Po podłączał mi tunery dobrze na tunerach ikona @ świeciła się, IP tunery posiadały a PORTAL VECTRA nie działał. Co się okazało w tunerach coś było nie tak, jestem po wymianie tunerów i PORTAL VECTRA działa. Okazuje się że wyszła wadliwa seria tunerów,gdzie modem źle działa, wiem to od technika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem i bardzo proszę o pomoc. Dziś przestały wyświetlać się wszystkie graficzne informacje (epg, info, numery kanałów itd). Pilot reaguje i zmienia kanały, czy głośność, ale nic się nie pokazuje. Nie wiem czym zostało to spowodowane, albo ktoś coś nacisnął na pilocie, albo piesek noskiem na dekoderze bo jakos lubi go obwąchiwac:-)Wyczytałam na innym jak i na tym forum, że jest to kwestia rozdzielczości. W związku z tym wypróbowałam wszystkie możliwości (naciskając DISP) i w żadnym z ustawień grafika ekranowa nie pojawia się:-( Nie mam już pomysłu... Dodam, że dekoder mam 5810CDX, a telewizor samsung samsung ue46c6500. Z góry dziękuje za pomoc:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...