FIL Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 A ty myślisz, że nc+ to święta firma? Żartujesz chyba.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaduk Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Próbowałem też w BOKu nagrywać, dyskutując kiedyś nad jedną rzeczą, to Pani powiedziała, że mogę sobie nagrywać ale ona nie wyraża zgody na wykorzystanie tego w przyszłości. Przeszkolone są w tej sprawie jak widać. To kolejny przykład tego, że manipulują dowodami jak chcą. Jak potrzebny, to się wykorzystuje, a jak nie na rękę to dowód ginie. Tak samo mam w sprawie powiadomienia o zmianie regulaminu. Nie otrzymałem w zeszłym roku żadnej korespondencji od nich. Żadnej, nie tylko traktującej o regulaminie. Nie wiedziałem więc o tej zmianie dot. 2-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Ale oni w systemie mają, że wysłane. Czy można żądać od nich dowodu o powiadomieniu? Teraz, gdy chcę rozwiązać umowę z powodu zmiany regulaminu to też nie mogę, bo nie zostałem powiadomiony. Wiem o zmianie, ale to się nie liczy. Nosz mać! W sprawie wcześniejszej mojej wypowiedzi ad. rozmowy telefonicznej, to jeszcze Wam powiem, że kilka razy pytałem gościa po drugiej stronie czy wie co mówi w sprawie przedłużenia mojej umowy. Potwierdzał, co chwila przerywając rozmowę - chyba się kogoś innego pytał i upewniał. Ja na to, że takie warunki mi odpowiadają. Potwierdziłem, że biorę to. On - ok i co? Nagle rozłączyli rozmowę. Buractwo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicroft Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 A czy Call Center nie maja ustalonego limitu czasu polaczenia na klienta ?? Takie odnosze wrazenie z NC+, moze tu tez tak jest i stad takie szybkie konczenie rozmowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 A ty myślisz, że nc+ to święta firma? Żartujesz chyba.. Nie bronię nc+, napisałem jak było u innego operatora z reklamacją. Wiem jak działa VECTRA i do standardów nc+ jeszcze im dużo brakuje. Nie bez powodu ciągle wlepiają im kary. Teraźniejsza sytuacja z regulaminami też nie jest jasna, a jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to Cię zbywają... Tak wg Ciebie traktuje się abonenta, który regularnie opłaca abonament? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Jak ktoś chce się bawić ze zmianą regulaminów, to niech napisze do UKE maila, że znalazł na stronie vectry nowy regulamin świadczenia usług, czytał na forach o zmianie, ale sam nie został o niej poinformowany. Jak Vectrę poprosi o wyjaśnienie w Waszym imieniu UKE, to sprawa szybko się wyklaruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mictew Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Witam! Jestem nowym użytkownikiem forum. Aktualnie posiadam pakiet PLATYNA+ Internet+ pakiet Premium ( Canal+Family; Canal+family2; i Canal+Sport- wszytko w HD). 01.09.2014 kończy mi się umowa na pakiet Canal+. Orientujecie się może Państwo, co można wynegocjować fajnego? Dzwoniąc na infolinie, powiedziono mi ze pakiet Canal+ ( z kanałami sportowymi, na tych mi zależny najbardziej) kosztuje 49zł- teraz płace 29 zł). Co radzicie? Zrezygnować i czekać na nową, lepsza ofertę czy brać to co teraz jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 scorpion ma racje. Dyskusja z konsultantami nie ma sensu bo oni mają narzucone reguły postępowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 mictew Na canal + złóż wypowiedzenie. W tej cenie co masz teraz to ciężko będzie. Ostatnio była promocja za 39.90 za Platynum canal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Dziś dostałem informację o uruchomieniu przez UPC usługi HORIZON TV. Po kilku godzinach zabawy na telefonie i tablecie powiem jedno: WOW! Planowanie nagrań, ponad 70 kanałów na żywo i co najważniejsze - można oglądać GDZIEKOLWIEK się przebywa!!! Wcześniej była podobna apka od ncplus, ale tam były ciągle problemy z funkcjonowaniem. W tej sytuacji powiem tylko jedno: VECTRO! OBUDŹ SIĘ! TV ONLINE W WASZYM WYDANIU TO PREHISTORIA! Czekam na usługę o funkcjonalności analogicznej do UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Uprzejmie informuję, że imienna korespondencja dotycząca zmian w Dokumentacji Abonenckiej nie została jeszcze przesłana na Pana adres korespondencyjny/mailowy zatem nie przysługuje Panu obecnie prawo do bezkosztowego rozwiązania umowy. Postanowiliśmy rozłożyć proces dystrybucji korespondencji w czasie, gdyż zależy nam na skutecznym poinformowaniu każdego z naszych Klientów o wprowadzonych zmianach, jak i na przygotowaniu atrakcyjnych ofert promocyjnych, które będą dostosowane do potrzeb naszych Abonentów. Bardzo proszę oczekiwać na dostarczenie przesyłki, gdyż w niej zostanie określony tryb wypowiedzenia, który dotyczy Pana umowy. Dodam, że podtrzymanie decyzji o złożeniu wypowiedzenia może skutkować naliczeniem kosztów odszkodowawczych z tytułu przyznanych ulg. Bardzo proszę w terminie 7 dni, o przesłanie pisemnej informacji, czy jest Pan zainteresowany rozwiązaniem umowy w przedmiotowym zakresie na dzień 31.07.2014r wraz z naliczeniem kosztów karnych za zerwanie warunków umowy. Jeżeli w ww. terminie nie otrzymamy od Pana odpowiedzi usługi będą Panu nadal świadczone zgodnie z zawartą umową." ////taki cytat z FB od osoby która złożyła wypowiedznie a nie dostała info.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siary Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 ja dziś dostałem info o możliwości bezkosztowego rozwiązania umowy.Męczyłem Vectrę na FB, pisałem do UKE i dziś się doczekałem informacji,że do 30.06.2014 mogę złożyć wypowiedzenie.Jutro wbijam do BOK i na dobre kończę współpracę z tą dziadowską firmą.Pozdrawiam i życzę cierpliwości ... wypowiedzenie złożone 31.05 w BOK , otrzymałem też potwierdzenie pisemne.Zachowanie okresu wypowiedzenia-do 30.06.2014.Zwrot sprzętu- do 14 lipca )).Wreszcie wolny !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Dla mnie horizon to nie pretekst do zmiany na upc. To jak z deszczu pod rynne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicroft Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 A jakie są koszty tego szybszego wypowiedzenia, bo ja takiej informacji nigdzie nie widzę. Jeśli do soboty nie otrzymałem żadnej informacji, oznacza to tyle jak rozumiem, ze kolejny miesiąc mogę czekać No to coś mi się zdaje, ze przed listopadem, nie otrzymam żadnej informacji, no bo i po co mieliby coś wysyłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaduk Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Mi policzyli kwotę = ilość miesięcy do końca * abonament Wg mnie powinni przemnożyć ilość miesięcy przez kwotę zniżki w odniesieniu do ceny standardowej, bo jaki jest wówczas sens tej opłaty? Ze swojej strony wysłałem zgłoszenie do UKE w sprawie przeciągania wysyłki "powiadomień" z sugestią, że interpretacja powiadomienia powinna być realizowana na korzyść konsumenta, czyli jak mu pasuje to wie z mediów a jak nie to czeka na pismo. Napiszę jeszcze do rzecznika praw konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicroft Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 @kaduk: Dzieki. Czyli system taki, jak zostane do konca Swoja droga, panuje cisza wsrod forumowiczow w sprawie kolejnych pism z nowym regulaminem. Czyzby to taka akcja rozlozona na kolejne 12 miesiecy i dalej malo kto dostal?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Czy u was też mecze MŚ są kiepskiej jakości na kanałach tvp? Znajomy mi mówi, że to wina sygnału tvp bo zaoszczędzili na przesyle . Niemcy podobno nie mają takiego problemu i korzystają z innego dosyłu. Coś może i jest na rzeczy. Zmartwiłbym się gdyby to była wina vectry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Słabo jest. Francja - Honduras i dziwne przycinki jak również pełna pixeizacja. W przerwie wyciągłem antenkę na parapet. Dam znać na meczu. Jednak z dvt obraz tez jest slaby. Ale Vectra daje więcej od siebie i dlatego jest gorzej. To samo jest na Polsat Sport News na korzyść dvbt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicroft Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Czy obecna sytuacja ze zmiana regulaminu nie przypomina tej sprzed kilku lat ?? http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10923 Teraz Vectra zmienia regulamin, ale przeciąga w nieskończoność zawiadomienie o zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karollo Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Takie info poszło u mnie w kablu. I teraz pytanie. Po co informują że można rozwiązać umowę z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia, skoro dopisują również że przysługuje im roszczenie odszkodowawcze. http://www.choszczno.tv/media/choszczno/img4.jpg Chyba że może coś źle rozumuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zmiana nazwy programu Polsat Biznes nie uprawnia cie do bezkarnego rozwiązania umowy. Co innego gdyby ten kanał był gwarantowany i nagle usunęliby go z oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mictew Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Witam, Dziś zrezygnowałem z pakietu PREMIUM- Canal+ ( Canal+Family, Canal+Family2, Canal+Sport). Chciałem w sumie pozostać, ale w tej cenie , którą płacę ( 29,90pln) maja tylko w BOK dostepny pakiet z Canal+Family, Canal+Family2- mnie zależy bardziej na sporcie i potrzebuję Canal+Sport. Niestety, by to mieć musiałbym płacić 50 zł/mc. Mam nadzieję, że coś się w tej kwestii zmieni. Albo jakaś promocja, albo ktoś zadzwoni z działu utrzymania kontaktu . A Wy, Drodzy forumowicze, jakie macie sugestie co do w/w programów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Kupić nc+ . Ja tak zrobiłem i nie żałuję, ale zdaje się, że ktoś na forum chwalił się, że płaci 29,99 za Canal+ Platimum. Mnie proponowali przy przedłużeniu umowy 39,90 + 29,90 za HBO stąd mój wybór padł na nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 mictew mi też zależy na sporcie i mam ten sam pakiet (pakiet Canal+Family, Canal+Family2, Canal+Sport). Ten pakiet kosztuje 29,90. Być może dział utrzymania będzie miał możliwość zaproponowania lepszych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedlink Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Czy u was też mecze MŚ są kiepskiej jakości na kanałach tvp? Znajomy mi mówi, że to wina sygnału tvp bo zaoszczędzili na przesyle . Niemcy podobno nie mają takiego problemu i korzystają z innego dosyłu. Coś może i jest na rzeczy. Zmartwiłbym się gdyby to była wina vectry Kurde, a myślałem, że mam coś nie tak ze wzrokiem Rzeczywiście jakość transmisji meczów jest mocno przeciętna/słaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Oglądajcie na TVP SPORT HD kanał 201. No chyba, że na tym kanale tez macie kiepska jakość. W nc+ jedynie na TVP SPORT HD można obejrzeć w znośnej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.