Szymon9904 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 @maklekwakle: Koszty za dekoder HD to 20 zł/mies. a dekoder HD do Multiroomu - 7,50 zł/mies. Powiem szczerze, dostałeś standardową ofertę ze strony internetowej. Za wszystko wychodzi 57,40 zł/mies. I jak coś, to nie daj sobie wcisnąć dekoderów HD Motorola - to jest najgorsze co może być - lepszy jest dość nowy dekoder - ADB-3831CD. O jakości niektórych kanałów przemilczę. A niekodowane kanały z DVB-C to z tego co mi wiadomo, to są te dostępne w DVB-T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Ja płaciłem 5,90 za dekoder HD do multiroomu, ale trzeba pamiętać, że nie ma tam wszystkich programów, np. sportu na ostro czy kanałów premium. Takie rzeczy tylko w Vectrze. Jak już wielokrotnie pisałem najlepszym sposobem na uzyskanie dobrej ceny jest złożenie wypowiedzenia i kontakt z biurem utrzymania klienta. Oni mają dużo większe możliwości negocjacji cen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maklekwakle Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 ja jeszcze nie miałem z nimi do czynienia do tej pory była lokalna kablówka ,bez dekoderów i było ok,szkoda ze na moim terenie nie ma upc bo wolałbym od vectry.... Jest szansa aby dostać te dwa dekoder ADB-3831CD(jeden normalnie + drugi do multiroomu)? Proponowali mi właśnie motorole ale czytam i wszyscy narzekają na ten sprzęt... Czy jeden z dekoderów zostaje moja własnością po skończeniu umowy? Wy też płacicie 35 zł za dekoder HD PVR ? W polsacie płaciłem tylko 5 zł dzierżawy .. Te dekodery Vectry są ze złota ? Może wyjaśniało by to ten napis [złoty] w opłacie za PVR HD. 35 zł to jak dobra dodatkowa paczka telewizyjna. Dekodery ze złota nie są ale modele ADB są nieporównywalnie lepsze od tych które oferuje Polsat. Opłata za dzerżawę nie ma znaczenia. Jedni płacą 5 zł a inni 30 zł. To myk rozliczeniowy ktorego kiedyś nie stosowano. Ważna jest suma a nie poszczególne składniki. Jak będziesz miał tańszą dzierżawę to będzie droższy abonament. Ja za DTV Platyna płacę 45 PLN. W rozbiciu mam 10 PLN platyna, 35 dzierżawa. Za drugi dekoder mam 7,50 PLN dzierżawy a jest taki sam jak ten pierwszy . Tak przy okazji - na mierniku w tym dekoderze miałem dwukrotny pomiar (2x moc i 2x jakość sygnału) - moc sygnału 46-47%, jakość 100% to dobre parametry? Częstotliwość dość wysoka, bo już 650 MHz, Dobre. Jeśli jakość jest 100% to niczego więcej nie potrzeba. Przy takiej mocy sygnału nie ma ryzyka przesterowania dekodera i klatkowania obrazu a jednocześnie nie ma zagrożenia zbyt słabym sygnałem. ADB będzie płynnie odbierał przy poziomie sygnału 8-10% więc jest jeszcze spory zapas. U mnie wszystkie paczki w kablu mają poziom sygnału w okolicach +- 45-55% więc jest to standard Vectry. A częstotliwość jeszcze nie taka wysoka. To środek pasma UHF . Teraz juz nic nie rozumiem właśnie czytam ze niektórzy za pakiet platynowy wraz z opłata za dekoder płaca 45zł+drugi dekoder za 7,5zł to razem daje nam 52,50,mi proponowali złoty za 30zł+ dekoder hd za 20zł+7zł za drugi(multiroom),gdzie tu logika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Logika u operatora? Zapomnij.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Kilkadziesiąt opcji, wiele wariantów, opłaty za to, za tamto też... byle w reklamie wszystko jest za półdarmo albo od złotówki... na szczęście nie byłem i nie będę ich abonentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 adrian1981 to wina stanowiących prawo. Oferta powinna być jasna, przejrzysta i bez kruczków dla normalnego człowieka a kary za oszustwa powinny być tak wysokie, że ściemnianie nie byłoby opłacalne. Dotyczy to wszystkich operatorów nie tylko Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Jak ktoś jest ogarnięty w temacie, jak większość tutaj na forum, to może tak wynegocjować ofertę, że lepszej nie ma na rynku. Takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaduk Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Ja ostatnio chciałem zrezygnować (ponad 3,5 roku kontraktu upłynęło, klientem jestem od 2005) i wielkie "G" bo powiedzieli, że zeszłoroczny regulamin zmienił okres wypowiedzenia z 1 na 2 miesiące. O zeszłorocznej zmianie nie zostałem poinformowany do dzisiaj wskutek czego moja umowa, którą chciałem zerwać na ok. 1,5 miesiąca "uległa" przedłużeniu na kolejne 6 miesięcy. Mam się bujać z nią do grudnia 2014, choć chciałem wypowiedzieć w kwietniu. Czy jest jakiś sposób na "zabezpieczenie się przed niewysłaniem" informacji o zmianie regulaminu? Jak dla mnie to jawnie olewają prawa klientów i prawo. "Dajemy więcej..." Ja im też dam więcej... do windykacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 @kaduk Aktualnie masz szansę na rezygnację ze wszystkiego. Vectra zmienia regulamin. Musisz na FB napisać na priv do Vectry czy wysłali do Ciebie już to pismo informujące o zmianach regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaduk Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Aktualnie masz szansę na rezygnację ze wszystkiego. Vectra zmienia regulamin. Musisz na FB napisać na priv do Vectry czy wysłali do Ciebie już to pismo informujące o zmianach regulaminu. czytaj wyżej. Nie wysłali! I w moim przypadku pewnie nie wyślą do grudnia! BTW. W przepisach napisane jest, że można zerwać do 30 dni (jeden okres rozliczeniowy) od powiadomienia klienta, więc ich nie powiadamiają. Jak można taki bubel stworzyć w ustawie i tego nie przewidzieć. Z drugiej strony powiadomienie nie powinno skutkować tylko pismem wysłanym prze operatora (pewnie zwykłym listem, który ginie) ale też medialnym komunikatem w jakiejkolwiek formie, tak aby przepis był korzystny dla konsumenta! p.s. po pijaku bym napisał lepsze przepisy ... ale dla nas prawo wydaje się absurdalne bo opieramy się na jawnych przesłankach. A takie właśnie ma być! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Jak ktoś jest ogarnięty w temacie, jak większość tutaj na forum, to może tak wynegocjować ofertę, że lepszej nie ma na rynku. Takie jest moje zdanie. Wydaje mi się, że jestem ogarnięty w temacie , ale i tak uważam, że nie udałoby mi się wynegocjować takich cen za kanały premium(Canal+ i HBO) jakie mam w nc+. Uważam, że cena 49,90 za Canal+ czy 29,90 za HBO to kpina. I niezależnie od tego z jakim konsultantem z biura utrzymania klienta rozmawiałem, twierdził że ceny są nienegocjowalne, narzucone z góry. Polityka bez sensu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Jaka walka o klienta. Znajomy co ma upc mowił, że dzwonili do niego z vectry z oferta kilka dni temu. Do mnie wczoraj dzwonili natomiast z upc ale nie moglem rozmawiac. Dzis maja jeszcze raz dzwonic wiec napisze co ciekawego maja do zaoferowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Arkon - no widzisz, a ja za pełnego C+ płacę 29,90zł. Da się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cccp11 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 dekoder ADB 3831CD. ma ktos linka z instrukcją obsługi.Oprócz dropbox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ra74 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 co można teraz w miarę bezproblemowo teraz wynegocjować przy przedłużeniu ? mam obecnie net 16mb + vip z pvr za 178, zadzwoniła kobieta i zaoferowała mi net 20 + vip bez nagrywarki za 202 więc wole już pozostać przy tym co mam interusuje mnie głównie net i pakiet hbo/c+ filmowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 @ra74 ta oferta co dostałeś to hahahahahahahahahahahahahaahahahhahahahahahahaahahhaahahha, haahahhahahahhhaha Tylko wypowiedzienie i czekanie ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredziak Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Mam pytanie do użytkowników Vectry w Elblągu korzystających z oglądania analogowych kanałów bezpośrednio z kabla ( bez udzialu dekodera). Ponieważ zmieniłem mieszkanie, otrzymałem w spadku po poprzednim właścicielu instalację vectry. Podłączając kabel do telewizora mam 40 kanałów w wersji SD. Od 3 dni kanały nie świecą. Miałem tak przez ponad rok. Czy ktoś z was także utracił wizję na w/w instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Technik był i założył pewnie filtr w multitapie. Skapnęli się dany lokal nie ma umowy i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Nie ma płacenia nie ma świecenia. I tak ciężko z jarzeniem mają. Rok czasu... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Może ogólnie była "promocja" związana z wymianą filtrów przy czym w Vectrze jest nieraz tak, że wpierw wyjmują filtry stare i za jakiś czas zakładają nowe i teraz wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicroft Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Czy coś wiadomo w kwestii dalszego rozsyłania nowych regulaminów ?? Pierwsza seria poszła po 17 kwietnia. Coś wiadomo o nowej puli, będą czekać do końca czy jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaduk Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Nic nie wiadomo, tzn. wiadomo będą wysyłać, będą... w bliżej nie określonym czasie albo jak Twoja umowa zbliży się do końca trwania. Proponuję akcję petycji do Rzecznika Praw Konsumenta celem zmiany w ustawie zapisów o powiadamianiu. Trzeba to doprecyzować. A mi dziś przesłali odp na moją reklamację. Podczas rozmowy wynegocjowałem dobre warunki ale teraz ich mi nie chcą dać. W reklamacji, w której uwaga: "dołożyli wszelkich aby ją rzetelnie wyjaśnić", odpisali, że takiej rozmowy nie zanotowali w swoim systemie. Czyli co? Sam do siebie dzwoniłem! Teraz już tylko czekam na pismo... A i do Rzecznika napiszę. Skro już "potrafią" to niech jemu też rzetelnie odpowiadają na zapytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENZO Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 "rozmowy nie zanotowali w swoim systemie" ... a przecież każdą rozmowę nagrywają. Wniosek z tego taki że każdą rozmowę z Vectrą, również tą w BOK-u trzeba nagrywać, żeby potem nie wmawiali, że taka nie miała miejsca...Paranoja goni paranoje w tej firmie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Tylko jak powiesz ze Ty też nagrywasz to od razu konsultant się grzecznie rozlacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Morał z tego taki, że skoro robią takie numery abonentom, to trzeba szerokim łukiem omijać te firmę. Mi cyfra+ i nc+ przy zgłaszaniu reklamacji i powołując się na nagrywaną rozmowę jeszcze nigdy nie wywineła takiego numeru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.