vectriusz Opublikowano Sobota o 12:23 Udostępnij Opublikowano Sobota o 12:23 A nie ma w mailu linów do akceptacji warunków umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano Sobota o 14:21 Udostępnij Opublikowano Sobota o 14:21 Vectra nie ma nic innego w ofercie PVR niż 4730cdx-GTV czyli na mało lubianym i zamulonym systemie Graphyne.Od czasu do czasu trafia się 4730cdx-W na systemie Carbo, ale to jest rarytas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano Sobota o 16:32 Udostępnij Opublikowano Sobota o 16:32 Mam do was pytanie. Do listopada 2024 mam obecną umowę na : - Pakiet Platynowy (2 x CI+) - Internet 600 mbps - Pakiet Eleven Sport na Ostro - C+ Prestige (do czerwca 2025) Za to wszystko na ten moment płacę 163zł. Na co jest szansa przy złożeniu wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano Sobota o 17:39 Udostępnij Opublikowano Sobota o 17:39 (edytowane) Godzinę temu, szyzag123 napisał(a): Do listopada 2024 mam obecną umowę na : (....) - C+ Prestige (do czerwca 2025) (....) Na co jest szansa przy złożeniu wypowiedzenia? Dopóki nie skonsolidujesz wszystkich składników umowy do tego samego terminu to nie licz na nic konkretnego. Do tego czasu to oni są górą. Edytowane Sobota o 17:41 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano Sobota o 18:26 Udostępnij Opublikowano Sobota o 18:26 Zawsze mogę umowę wypowiedzieć to raz, a jeśli będzie kara za C+ to minimalna (zważywszy na to ile wynosi max i ile zostanie do końca umowy na ten pakiet). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano Sobota o 18:28 Udostępnij Opublikowano Sobota o 18:28 1 godzinę temu, szyzag123 napisał(a): Mam do was pytanie. Do listopada 2024 mam obecną umowę na : - Pakiet Platynowy (2 x CI+) - Internet 600 mbps - Pakiet Eleven Sport na Ostro - C+ Prestige (do czerwca 2025) Za to wszystko na ten moment płacę 163zł. Na co jest szansa przy złożeniu wypowiedzenia? Skąd aż taka podwyżka, bo w stopce masz dużo niższą cenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano Sobota o 18:53 Udostępnij Opublikowano Sobota o 18:53 (edytowane) Klauzula inflacyjna w 2023 i 2024 roku, a dodatkowo w czerwcu zeszłego roku dobierałem C+, która też została w 2024 roku objęta klauzulą. Bez klauzul za to wszystko co mam powinienem płacić 129zł. O tą cenę po wypowiedzeniu chcę powalczyć. Bez klauzul mam takie ceny : Pakiet Platynowy za 38zł C+ Prestige za 30zł Internet za 36zł Eleven SNO za 15zł Multiroom za 10zł Ogólnie u mnie jest konkurencja, ale niestety oferty są w IPTV, a Vectrę mam po koncentryku. Nie uśmiecha mi się zmiana właśnie z tego powodu (chociażby na Play, bo aktualnie mają fajną ofertę, a zobaczymy, co to będzie w okolicy świąt czy na BF). Edytowane Sobota o 18:59 przez szyzag123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raul Opublikowano Sobota o 19:01 Udostępnij Opublikowano Sobota o 19:01 6 godzin temu, vectriusz napisał(a): A nie ma w mailu linów do akceptacji warunków umowy? Jest wyłącznie informacja, żeby nie odpowiadać na maila, a ewentualnie skontaktować się telefonicznie z Vectra, jeżeli to nie ja byłem autorem zgłoszenia w aplikacji chęci podwyższenia pakietu canal+ i tak cisza od wtorku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dsd Opublikowano Sobota o 20:45 Udostępnij Opublikowano Sobota o 20:45 W dniu 20.09.2024 o 13:26, Anita Kaźmierska napisał(a): Czy dostał ktoś dziś na maila jakieś zmiany w regulaminie? Tak, właśnie przed chwilą. Jest taki fragment: „Jeśli są Państwo w Okresie Zobowiązania, możemy zmienić Państwu warunki umowy wyłącznie na zasadach określonych w ustawie „Prawo komunikacji elektronicznej”, tj. jeśli: 1. konieczność wprowadzenia zmian wynika: • bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w szczególności ze zmiany stawek podatku od towarów i usług, • z decyzji Prezesa UKE, • z innych obiektywnych okoliczności, na które nie mamy wpływu i których nie mogliśmy przewidzieć;" Tak się zastanawiam o co tu chodzi z tymi "obiektywnymi okolicznościami" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano Sobota o 21:35 Udostępnij Opublikowano Sobota o 21:35 Wojna i pandemia tego mogą być przykładem - oczywiście w przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beks Opublikowano Niedziela o 07:24 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 07:24 To wygląda jakby znaleźli sobie furtkę do podwyższania opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maross Opublikowano Niedziela o 07:48 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 07:48 Ale to znów jest bezczelność. Vetcra zmienia regulamin i jak się z tym nie zgadzasz to możesz napisać wypowiedzenie tylko nie zapomnij że doje.....y Ci za to karę, jak jesteś na okresie zobowiązania. Tak samo do bezterminowych umów bez klauzuli inflacyjnej wprowadzają ten zapis. Czy zmiana warunków umowy nie wymaga czasem akceptacji klienta na środku trwałym? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano Niedziela o 10:21 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 10:21 Przecież zmieniają bo zmienia się prawo i muszą dostosować regulamin do nowej ustawy. A wtedy bezkarnie rezygnować nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baranek21 Opublikowano Niedziela o 11:16 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 11:16 @dsd Nie dopisałeś kolejnych punktów 2 i 3,które mówią nieco więcej iż: 2. zmiany są tylko na Państwa korzyść, w tym powodują obniżenie cen lub dodanie nowej usługi; albo 3. zmiany są tylko administracyjne i nie niosą dla Państwa negatywnych skutków. Czyli o podwyżkach teoretycznie nie ma mowy, ale jak to u nich bywa, mogą ją podciągnąć pod ten zapis, który przywołałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art_83 Opublikowano Niedziela o 11:48 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 11:48 Również otrzymałem maila w sprawie dostosowania regulaminu/umowy do nowej ustawy. Z pobieżnej lektury otrzymanego Listu Przewodniego PKE wynika, że: - dla umów terminowych w trakcie trwania Okresu Zobowiązania nie będzie stosowane podwyższanie opłat o wskaźnik inflacji (CPI) - dla umów bezterminowych lub umów zawartych jako terminowe, ale już po upływie Okresu Zobowiązania - Dostawca Usług uprawniony jest do podwyższenia opłat o wskaźnik inflacji "z obiektywnych powodów, które wpływają na świadczenie Usług lub Usług Dodatkowych przez Dostawcę Usług". Lista "powodów" podana jest w pkt II.28.3 (ppkty a-m). Niewątpliwie Vectra będzie - tak jak do tej pory - korzystać z tego uprawnienia. Skoro mowa o wzroście inflacji i możliwej podwyżce opłat uwzględniono również przypadek deflacji czyli spadku cen. Uwaga! Teraz najlepsze: Cytat 28.8. Dostawca Usług uprawniony jest nadto do jednostronnego obniżenia Opłat lub usunięcia Opłaty. 28.9. Dostawca Usług obniży Opłaty w ciągu maksymalnie dwóch okresów rozliczeniowych po opublikowaniu danego Wskaźnika CPI oraz według wyliczenia przeprowadzonego zgodnie z pkt. 28.3. lit. a. powyżej, jeśli wystąpi deflacja (Mnożnik, o którym mowa w pkt. 28.3. lit. a. ppkt. (i)-(ii) będzie mniejszy niż „100%”) – za wyjątkiem sytuacji... Tzn. po podwyższeniu opłat z tytułu inflacji, dostawca nie ma obowiązku ich obniżenia, gdy wystąpi deflacja - jest jedynie do tego uprawniony, ale nie ma takiego obowiązku. Co to oznacza? Oznacza to naruszenie interesów konsumenta. Dlaczego? Bo w tym przypadku następuje zachwianie równowagi kontraktowej na linii konsument-dostawca usług, tzn. konsument znajduje się w gorszej pozycji w stosunku do dostawcy, który może nadal pobierać podwyższone opłaty. Co można zrobić? Rozwiązać umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia i czekać aż UOKiK zakwestionuje taką praktykę rynkową jako niedozwoloną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maross Opublikowano Niedziela o 16:42 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 16:42 Przecież zmieniają bo zmienia się prawo i muszą dostosować regulamin do nowej ustawy. A wtedy bezkarnie rezygnować nie można.Gdyby zmienili tylko to do czego zobowiązuje ich ustawa to ok, ale pod przykrywką ustawy dodają punkty od siebie, o których ta ustawa nie mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micho Opublikowano Niedziela o 19:21 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 19:21 Jaki jest teraz numer telefonu do biura utrzymania klienta? I czy jest sens do nich dzwonić przed złożeniem wypowiedzenia? Kiedyś lata temu dzwoniłem do DUK bez złożenia wypowiedzenia i dostałem oferte jaką dawali po złożeniu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micho Opublikowano Poniedziałek o 15:52 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 15:52 I odkryłem że w aplikacji Vectry na telefon jest opcja złożenia wypowiedzenia. Działa to czy jednak trzeba iść do biura lub wysyłać pismo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano Poniedziałek o 19:09 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 19:09 Działa bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Gdynia Opublikowano Wtorek o 14:34 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 14:34 Nowy wykaz programów.... https://tvo-8-2.e.blueonline.tv/s/vectra-www/uploads/2024092411522066f28bd412516/10476-epg-2024-in01-2-27-wrzesien-24.pdf?211 pozdrawiam Marek z Gdyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano Środa o 02:30 Udostępnij Opublikowano Środa o 02:30 Wydarzenia 24 dalej brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano Środa o 05:38 Udostępnij Opublikowano Środa o 05:38 Ten kanał jest bez sensu, zapętla wkoło to samo, żadnych przerywników live czy wydań specjalnych. Spodziewałem się czegoś jak polsat news tylko w wersji dla naziemnej tv, ale jak to polsat reklamy najważniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mtv Opublikowano Środa o 06:01 Udostępnij Opublikowano Środa o 06:01 Do listy dodali tylko kanały Canal+ Extra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano Środa o 09:34 Udostępnij Opublikowano Środa o 09:34 W dniu 22.09.2024 o 13:48, art_83 napisał(a): Również otrzymałem maila w sprawie dostosowania regulaminu/umowy do nowej ustawy. Z pobieżnej lektury otrzymanego Listu Przewodniego PKE wynika, że: - dla umów terminowych w trakcie trwania Okresu Zobowiązania nie będzie stosowane podwyższanie opłat o wskaźnik inflacji (CPI) - dla umów bezterminowych lub umów zawartych jako terminowe, ale już po upływie Okresu Zobowiązania - Dostawca Usług uprawniony jest do podwyższenia opłat o wskaźnik inflacji "z obiektywnych powodów, które wpływają na świadczenie Usług lub Usług Dodatkowych przez Dostawcę Usług". Lista "powodów" podana jest w pkt II.28.3 (ppkty a-m). Niewątpliwie Vectra będzie - tak jak do tej pory - korzystać z tego uprawnienia. Skoro mowa o wzroście inflacji i możliwej podwyżce opłat uwzględniono również przypadek deflacji czyli spadku cen. Uwaga! Teraz najlepsze: Tzn. po podwyższeniu opłat z tytułu inflacji, dostawca nie ma obowiązku ich obniżenia, gdy wystąpi deflacja - jest jedynie do tego uprawniony, ale nie ma takiego obowiązku. Co to oznacza? Oznacza to naruszenie interesów konsumenta. Dlaczego? Bo w tym przypadku następuje zachwianie równowagi kontraktowej na linii konsument-dostawca usług, tzn. konsument znajduje się w gorszej pozycji w stosunku do dostawcy, który może nadal pobierać podwyższone opłaty. Co można zrobić? Rozwiązać umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia i czekać aż UOKiK zakwestionuje taką praktykę rynkową jako niedozwoloną. To tylko ich delaracja, regulamin nie może nadpisać ustawy ani jej unieważnić. Ustawa wprowadziła to co było wyśmiewane i latali i pisali do UKOiK, teraz jest już prost umocowane. Ustawa wchodzi w życie od listopada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art_83 Opublikowano Środa o 21:48 Udostępnij Opublikowano Środa o 21:48 12 godzin temu, LorDx napisał(a): To tylko ich delaracja, regulamin nie może nadpisać ustawy ani jej unieważnić. Ustawa wprowadziła to co było wyśmiewane i latali i pisali do UKOiK, teraz jest już prost umocowane. Ustawa wchodzi w życie od listopada Genialnie - teraz czekam tylko, żeby UOKiK nakazał im zwrot nienależnie pobranej podwyżki inflacyjnej za kilkanaście miesięcy wstecz, tzn. podwyżki, na którą konsument oficjalnie nie mógł się nie zgodzić ze względu na kary za przedterminowe zerwanie umowy, którą straszono wszem i wobec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.