Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Hoborym napisał(a):

A do mnie wczoraj klientka dzwoniła abym dobrał sobie Canal + za 50 zł. Nie chciałem to proponowała mi wymianę dekodera na Smart 4K i to niby tego co już ma normalnego pilota z przyciskami numerycznymi. Obecnie mam ADB 4730 CD, warto go wymieniać ?

A ile kosztuje wymiana dekodera na smart 4k?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.03.2023 o 20:05, kfm877 napisał(a):

W appce Vectry nie ma dostępu do c+. Kto ma wykupioną usługę c+ w Vectrze musi wejść na strefę klienta i w opcjach usługi znaleźć swój pakiet canal+ select lub premium. Następnie kliknąć więcej, przesunąć suwak na akceptuje i zaznaczyć aktywuj konto. Zostanie się przeniesionym na stronę canal+ dla klientów Vectry i tam trzeba utworzyć konto. Na podany przy rejestracji adres email przyjdzie link aktywacyjny do kliknięcia. To wszystko, jeśli konto jest poprawnie założone trzeba ściągnąć appkę canal+ online na smarta i zalogować się utworzonym kontem.

Yhm a o abonentach z pakietem VIP znowu zapomnieli. Abonenci z tym pakietem nie mają w opcjach rozbicia na np. HBO czy  Canal+ i pomimo tego że dostałem wiadomość żebym aktywował tę usługę to mogę sobie jedynie tą ich instrukcją co najwyżej wiecie co zrobić...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mr cytrynka napisał(a):

Posiadam dekoder ADB-3830CD. Czy opłaca się go wymieniać?

Jeśli jest to dekoder z nagrywarką to nie warto wymieniać. Chyba że chodzi o kanały w jakości 4K.

Moim zdaniem jednak jest tych kanałów 4K jeszcze niewiele i nie opłaca się dla tych kilku wymieniać dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, arkady napisał(a):

Jeśli jest to dekoder z nagrywarką to nie warto wymieniać. Chyba że chodzi o kanały w jakości 4K.

Moim zdaniem jednak jest tych kanałów 4K jeszcze niewiele i nie opłaca się dla tych kilku wymieniać dekoder.

No nie jest z tą nagrywarką. Zależy mi właśnie na niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Rafiusz napisał(a):

Yhm a o abonentach z pakietem VIP znowu zapomnieli. Abonenci z tym pakietem nie mają w opcjach rozbicia na np. HBO czy  Canal+ i pomimo tego że dostałem wiadomość żebym aktywował tę usługę to mogę sobie jedynie tą ich instrukcją co najwyżej wiecie co zrobić...

 

 

Ja również mam abonament VIP . W Strefie Klienta także nie mam informacji o Canal+ . Zgłosiłem ten fakt na infolinii technicznej i obiecali że ten zapis ma się u mnie pojawić. Niestety upłynęło kilka dni i nic...........

Będę dalej monitował bo przecież w Vip-ie mamy pakiet Canal+ . Więc dlaczego nie mamy możliwości rejestracji Canal+ Online ?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2023 o 18:33, mr cytrynka napisał(a):

Witam wszystkich.

Posiadam dekoder ADB-3830CD. Czy opłaca się go wymieniać?

Jeśli tak, to na jaki dekoder go wymienić?

Jeżeli chcesz mieć z nagrywarką to chyba jedynie w Vectrze mają ADB 4730 CDX. Ja mam takowy od lipca i zbytnio nie narzekam na niego. Dla osób niewymagających niewiadomo czego jest OK.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do mnie właśnie wczoraj zadzwonił Pan z infolinii, że zawarta w listopadzie umowa może zostać uznana za "niebyłą" i mogę pozostać na warunkach z przed podpisania tejże umowy, tj. brak klauzuli inflacyjnej, a umowa nadal na czas nieokreślony.
Jak to ujął, z powodu "nieporozumienia" przy jej zawieraniu.
Tak pokrótce to co innego mi obiecał przy zawieraniu umowy, a co innego było w dokumentach.
Gdyby nie mail o "podwyżce inflacyjnej" to nawet bym się nie domyślił. Na szczęście miałem nagraną rozmowę z konsultantem i postanowiłem ją jeszcze raz przesłuchać.
Oczywiście trzy moje reklamacje odrzucili, dopiero złożenie skargi do UKE pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.03.2023 o 15:32, jaceksobczak napisał(a):

Czy możecie sprawdzić czy jest różnica w jakości 4K pomiędzy tymi kanałami ?

@jaceksobczak

Niestety nie mam Eleven 4K ale Canal+ Ultra HD (na C+ Online) jest nadawany max w 1080p 1920x1080,10,00 Mb/s zmiast 4K.

Materiały 4K są w Full HD a niektóre z materiałów Full HD są dostępne końcowo w HD.
Z tego co mi wiadomo pracują już wiele miesięcy nad usunięciem problemu ale efektu nie widać :) 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Delta21 napisał(a):

@staszek1503 zapomniałeś dodać - u mnie 

U innych, tak jak u mnie - np. na nvidia shield czy dwóch fire cube tv jest 4K na canal+ UHD w canal+ online i 17 Mb/s ;)

 

Dzięki za info
Chyba już wiem czemu u mnie nie działa 
"- posiadają odpowiedni sprzęt do odbioru treści
4K (telewizory Sony (Android TV 2017 - 2021), Samsung (Tizen 2018, 2020, 2021), LG (webOS 2018 - 2022)*, dekoderze CANAL+ BOX 4K, Amazon Fire TV Cube, Amazon Fire TV 4K Stick oraz NvidiaShield)."

Ja nie mam Sony i tu może być problem.
Co ciekawe jest to że jak kupiłem tv do działało a teraz nie działa pewnie jakieś umowy z producentami 

Edytowane przez staszek1503
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Delta21 napisał(a):

@jaceksobczak nie mam modułu, mogę jedynie powiedzieć jak to wygląda w wersjach online 

Eleven Sports 1 4K w TV Smart go ma 15 Mb/s

Eleven Sport 1 4K w canal+ online 17 Mb/s

 

Czy jest duża różnica między Eleven 1 HD  ,  a Eleven 4K  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...