Rafiusz Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 (edytowane) @CureMar Ale znowu zdanie wyrwane z kontekstu. Ludzie. Dlaczego nie czytacie ze zrozumieniem. Ja nie neguję że vectra nie ma prawa do waloryzacji. Ma. Ale nie o równy wskaźnik inflacji. To nie tak z założenia ma działać. Wrost cen prądu wpłynął na koszt dzierżawy dekodera? Kuriozum. Oby tę waloryzację przeprowadzić nie wystarczy stwierdzenie że tak ma być i już. Jeżeli inflacja miała wpływ, a miała, to pismo powinno zupełnie inaczej wyglądać i co innego zawierać. Proste. Edytowane 25 Stycznia 2023 przez Rafiusz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 (edytowane) ja dostałem powiadomienie mailem Edytowane 25 Stycznia 2023 przez zielo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manieks Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 16 godzin temu, rotalplus napisał(a): A od kiedy masz umowę? Przecież te klauzulę inflacyjne w Vectrze są bodaj od grudnia 2022 r. Od 09.2022 i nie miałem żadnej klauzuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 (edytowane) Odkodowane kanały: Da Vinci, Boomerang, Disney Junior, Disney XD, Top Kids HD, Junior Music. To chyba okno otwarte z okazji ferii. Edytowane 25 Stycznia 2023 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 Ja dostałem pocztą że jeśli nie zgadzam się na ich podwyżki inflacyjne mogę wypowiedziec umowę do 31 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 Piszecie że Vectra podłączając Internet dostarcza swoje modemy kablowe a czy mając swój router można jego podłączyć do kabla ze ściany zamiast tego modemu dostarczanego przez Vectrę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 Godzinę temu, NightRiders87 napisał(a): Ja dostałem pocztą że jeśli nie zgadzam się na ich podwyżki inflacyjne mogę wypowiedziec umowę do 31 stycznia. Ja dostałem mail'em, że od 1 lutego nowe warunki a do 31 mogę zrezygnować i tak o to jest UPC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 Odkodowane kanały: Da Vinci, Boomerang, Disney Junior, Disney XD, Top Kids HD, Junior Music. To chyba okno otwarte z okazji ferii. Ty mając złoty masz wymienione kanały odkodowane. Ale ogólnie odkodowane do końca lutego są wszystkie bajkowe, także abonenci niższych pakietów niż złoty mają dostęp do wszystkich kanałów 4xx.Gupik a niby jak chcesz swój ruter podłączyć do koncentryka (bo piszesz o kablu ze ściany). Najpierw modem, a potem ewentualnie ruter jeśli nie pasuje Ci ten z modemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 Na tych kanałach nie ma kodowania, więc siłą rzeczy są dostępne dla każdego, nawet dla tych którzy w umowie nie mają tv tylko sam internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariano666 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 Witam.Czy cena 39,90 za internet 600Mb/s to dobra cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 4 godziny temu, Gupik napisał(a): Piszecie że Vectra podłączając Internet dostarcza swoje modemy kablowe a czy mając swój router można jego podłączyć do kabla ze ściany zamiast tego modemu dostarczanego przez Vectrę ?? Zamiast nie. Możesz podłączyć router do modemu kablowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 31 minut temu, mariano666 napisał(a): Witam.Czy cena 39,90 za internet 600Mb/s to dobra cena? https://www.koba.pl/internet/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoborym Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 14 godzin temu, gość napisał(a): Ja dostałem mail'em, że od 1 lutego nowe warunki a do 31 mogę zrezygnować i tak o to jest UPC A wypowiedzenie jak składałeś ? tzn przez co czy przez strefę klienta czy jakoś inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) 5 godzin temu, Hoborym napisał(a): A wypowiedzenie jak składałeś ? Mailem na adres: kontakt@vectra.pl po kilku dniach otrzymałem potwierdzenie przyjęcia rezygnacji z podziękowaniem za współpracę.. Edytowane 26 Stycznia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoborym Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Dzwoniłem do Vectry i pytałem się czy ta inflacja wszystkich obejmuje i okazało się iż nie , moje warunki pozostają bez zmian, tyle ile płaciłem tyle będę płacić nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grobel Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, Hoborym napisał(a): moje warunki pozostają bez zmian, tyle ile płaciłem tyle będę płacić nadal. Bo zależy kiedy podpisałeś umowę. Chyba te od jesieni mają zapisy inflacyjne. Edytowane 26 Stycznia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoborym Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Mam Internet 600Mb, kartę sieciową 1Gb a na kompie prędkość troszkę ponad 300 co może być przyczyną niskiej prędkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) W dniu 25.01.2023 o 11:23, zielo napisał(a): ja dostałem powiadomienie mailem To co Vectra obecnie robi z podwyżkami jest łatwe do zanegowania. Sami sobie strzelają w kolano. Po kolei: 1. Parę lat temu mojemu ojcu podwyższyli abonament, podobno informacje wysłali. Skończyło się tym, że poinformowałem ich, że tata nie dostał maila, ani listownie również nic. Skończyło się tym, że anulowali podwyżkę i podpisał nową umową na lepszych warunkach. 2. Teraz jest podobna sytuacja. Dziś napisałem do nich, czy mogą mi napisać czy wysyłali do mnie informacje o nowym OWU, czy może listownie, bo ja nic nie otrzymałem. Dostałem odpowiedź: "Szanowny Kliencie, uprzejmie informuję, że klauzula jest we wszystkich umowach zawieranych z nowymi klientami oraz w aneksach do umowy. Cześć Abonentów otrzymała stosowną komunikację indywidualną." Kolejne zgłoszenie i pytanie, czy wysyłali to do mnie i ta sama odpowiedź. Potem znowu zgłoszenie i to samo pytanie i w końcu odpowiedź: "Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że aktualnie nie jest Pan objęty waloryzacją opłat, dlatego informacja o podniesieniu opłaty nie została do Pana wysłana. " Komedia, mają taki [beep], że nawet nie wiedzą komu co wysłali. Nawet gdyby nowe OWU wysłali na maila, można powiedzieć, że się nie dostało i to na nich spoczywa udowodnienia, że dostarczyli nowe OWU, w którym jest zapis umożliwiający podwyżkę w pkt. 20.11. Moja umowa, którą podpisywałem pod koniec 2021r. ma pkt. 20.7 i następny 21. Najbardziej nurtuje mnie pytanie, dlaczego informacji o nowym OWU nie wysłano listowanie, a jeżeli nie wysyłamy listownie, dlaczego nie wysłano tej informacji przez Strefę Klienta. Wysyłanie na maila, gdzie części osób, to info może wpaść do spamu, to porażka. Edytowane 26 Stycznia 2023 przez picassopawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Tak to prawda tylko z a potwierdzeniem odbioru czyli polecony to poinformowanie o zmianie umowy.Ja dostałem zwykłym listem to tak jak bym nie dostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 4 godziny temu, Hoborym napisał(a): Mam Internet 600Mb, kartę sieciową 1Gb a na kompie prędkość troszkę ponad 300 co może być przyczyną niskiej prędkości? Podepnił po kablu tylko swój komp i zrób test, jeśli dalej będziesz miał kiepski wyślij to do vectry, może coś to da.. u mnie po wielu próbach nic to nie dało i na koniec, gdy wysłali info o podwyżce to skończyło się to przejściem do UPC, o niebo lepiej i net i telewizja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) Godzinę temu, NightRiders87 napisał(a): Tak to prawda tylko z a potwierdzeniem odbioru czyli polecony to poinformowanie o zmianie umowy.Ja dostałem zwykłym listem to tak jak bym nie dostał. Masz rację, tylko polecony. Pamiętam, że wtedy sprawa otarła się o UOKiK i rzecznik napisał mi to samo. W innym przypadku wystarczy mówić, że się nic nie otrzymało ani mailem, ani listem zwykłym. I znalazłem nawet maila Powiatowy Rzecznik Konsumentów rzecznik.konsumentow@powiat.pila.pl: "W mojej ocenie obowiązuje Tatę regulamin ten który zawierał, jeśli nie otrzymał innego, a to Vectra musi udowodnić że dostarczyła nowy a Pan wyraził na niego zgodę… Proszę wystosować pismo do Vectra…" Edytowane 26 Stycznia 2023 przez picassopawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FGRTVP Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Jeśli inflacja doskwiera to logicznie najpierw powinny wzrosnąć ceny dla nowych abonentów, ewentualnie skrócenie okresów umów nowo zawieranych i częstsze zmiany cen. Starzy klienci po zakończonych okresach zobowiązania też spotykają się z nowymi cenami, albo dziękują i idą gdzie indziej. Wygrywają ci którzy nie mają klauzul tego typu, najmniej podniosą i oferują okresy zbliżone do wcześniejszych. I po tą są te klauzule inflacyjne żeby klient nie mógł odejść, cena się zmienia i jest więcej kasy. A co do cen internetu 300/30 za 49,99 zł, 10G symetrycznie czyli realnie 8300/8300 za 299,99zł, to wychodzi 300/300 za około 11zł lub 18 zł z instalacją. Klauzule tego typu powinny być zakazane, kalkuluj na bieżąco i podnoś ceny, do tego nie trzeba ukrytych klauzul. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) Jeszcze jedna uwaga co do klauzul waloryzacyjnych. Skoro klient zawierał umowę w styczniu czy nawet w grudniu lub listopadzie ubiegłego roku to jakim cudem ma on mieć zwaloryzowaną umowę? Firma nie powinna zawierać umowy po takich cenach, skoro wiadomo, że jest inflacja. Przecież ceny powinny być dostosowane do bieżących realiów rynkowych. Tam naprawdę ktoś postradał zmysły. To jest robienie z klienta idioty. Przecież skoro jest inflacja, o której wiadomo nie od miesiąca to firma na bieżąco powinna aktualizować ceny dla nowych klientów a oni po miesiącu waloryzują komuś umowę?? Edytowane 26 Stycznia 2023 przez Rafiusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 3 godziny temu, Rafiusz napisał(a): Jeszcze jedna uwaga co do klauzul waloryzacyjnych. Skoro klient zawierał umowę w styczniu czy nawet w grudniu lub listopadzie ubiegłego roku to jakim cudem ma on mieć zwaloryzowaną umowę? Firma nie powinna zawierać umowy po takich cenach, skoro wiadomo, że jest inflacja. Przecież ceny powinny być dostosowane do bieżących realiów rynkowych. Tam naprawdę ktoś postradał zmysły. To jest robienie z klienta idioty. Przecież skoro jest inflacja, o której wiadomo nie od miesiąca to firma na bieżąco powinna aktualizować ceny dla nowych klientów a oni po miesiącu waloryzują komuś umowę?? Masz całkowitą rację. Dzisiaj idziesz i podpisujesz umowę, a oni jutro bach 15% w górę. Ja akurat jestem z tych co do nich napisałem i będę miał dalej tą samą cenę, ale zobaczcie ile jest osób, które weźmie to "na klatę", bo powiedzą, że wszystko idzie do góry to trudno, zapłacimy. Przecież TVP z TVN trzeba oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Mam Internet 600Mb, kartę sieciową 1Gb a na kompie prędkość troszkę ponad 300 co może być przyczyną niskiej prędkości?Mam tak samo.Zgłaszałem, lecz nic z tym nie zrobili, jest zgodnie z umową, czyli teoretycznie minimum 300... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.