MaciejB Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Niestety mój telewizor nie obsługuję modułu CI+ dostarczanego przez Vectrę. Zastawiam się czy w moim przypadku nie lepiej będzie rozwiązać umowę i podpisać ją na nowo, tylko że ktoś na forum pisał że nową umowę na promocyjnych mogę podpisać dopiero po trzech miesiącach.Odnośnie kwoty 149zł za wymianę dekodera jakby nie patrzeć na gorszy to jest dla mnie rozbój w biały dzień . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas300 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Witam. Proszę o podpowiedź... Czy można rozwiązać umowę z Vectrą jeśli mam zawieszone usługi (na okres 3 miesięcy)??? I kolejne niewiadoma, czy sprzęt oddawaliście razem z pismem o rozwiązanie umowy, czy w ciągu 14 dni donieśliście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Niestety mój telewizor nie obsługuję modułu CI+ dostarczanego przez Vectrę. Zastawiam się czy w moim przypadku nie lepiej będzie rozwiązać umowę i podpisać ją na nowo, tylko że ktoś na forum pisał że nową umowę na promocyjnych mogę podpisać dopiero po trzech miesiącach.Odnośnie kwoty 149zł za wymianę dekodera jakby nie patrzeć na gorszy to jest dla mnie rozbój w biały dzień . A ile Ci pozostało do końca umowy? Jeśli chcesz wymieniać dekoder i nie ponosić kosztów to czekaj z tym do końca umowy, bo wątpię byś na skutek zmian regulaminowych dostał wymianę dekodera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkasz Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Ja chciałem wymienić uszkodzony dekoder na moduł w trakcie umowy. Powiedzieli, że mogą wymienić tylko na taki sam sprzęt w stosunku 1:1. Za moduł musiałem zapłacić 149zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Ja chciałem kosztem C+ wymienić swój dekoder na PVR to też tyle mi wydzwonili... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejB Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 @szyzag123 Niestety do końca umowy pozostało mi 11 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Hmm, no to spróbuj wysłać wypowiedzenie w sprawie tych zmian w regulaminie które są i spróbuj bez kosztów wymienić dekoder. A napisz mi wg faktury ile płacisz za co? Może uda się ugrać jeszcze jakąś niższą cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejB Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Odnośnie wypowiedzenia umowy jeśli zaproponowana propozycja nie spełni moich oczekiwań to jest możliwość cofnięcia wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Zawsze jest taka możliwość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester81 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam serdecznie, czytam Was juz od dluzszego czasu, ale w koncu postanowilem sie zarejestrowac i czasem tez przedyskutowac i od razu mam pierwsza prosbe - pytanie mianowicie konczy mi sie 36-miesieczna umowa z Vectra (30 sierpnia). Obecnie mam paczke 4-elementowa: TV, internet, mobilny i telefon Umowa jest na teściową i dlatego w tej paczce jest obecnosc telefonu (100 minut). Do tego jest TV złoty , dekoder HD. Internet wifi smiga z predkoscia 16 mb, a mobilny ma limit 1GB. W zasadzie wszystko rozchodzi sie teraz o ten internet mobilny, bo nie uzywam go juz dluzszy czas i na darmo place 25 pln. Tak wiec wykorzystujac fakt zmiany regulaminu przeslalem juz wypowiedzenie umowy do Vectra. oczywiscie najpierw kontaktowalem sie telefonicznie z konsultantem Vectra i poinformowalem go o checi rezygnacji z mobilnego i renegocjacji umowy. Niestety Pan wysłał mnie do lokalnego BOK-u. W punkcie stacjonarnym znow opowiedzialem o tym jak to chce sie pozbyc mobilnego. Pani uznala ze trzeba pisac wypowiedzenie, ale po chwili przemyslala to i stwierdzila ze taka rezygnacja z powodow ze nie chce juz placic za mobilny, bo nie uzywam moze nie byc wystarczajaco przekonywujaca i moga nie uznac. Bo "ma Pan przeciez mobilny, ktory jest czescia umowy, 4-elementowej" i albo wcale albo wszystko... tak wiec napisalem wypowiedzenie na all-in i czekam obecnie płacę 125,98 za komplet moich usług oto one: TV złoty - 21,99 zł Dekoder HD - 20 zł internet 16 MB - 37 zł mobilny 1 GB - 22 zł telefon - 100 minut - 24,99 zł i teraz pewnie mogę spodziewać się telefonu, jeśli będą mnie jeszcze chcieli chce walczyc o renegocjacje umowy: co mogę a o czym mogę zapomnieć? przede wszystkim chce wyrzucic internet mobilny, a cenowo mogę pozostać w podobnym progu cenowym czyli 125 - 130 pln myslalem o zmianach, moze jakis sport na ostro dorzucic, moze jakies inne propozycje: internet szybszy, pvr? na co myslicie ze mam szanse i czy w ogole to się uda? 3 lipca - mam potwierdzenie sms - Vectra otrzymala moje wypowiedzenie - kiedy moge sie spodziewac telefonu (czy w ogole zadzwonią? ) Liczę na Wasze fachowe porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacjok Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Jak masz GG albo coś to zostaw w PW. Pogadamy i zobaczymy co i jak, oki ? @szyzag123 nie wiem dlaczego, ale nie mogę odpowiedzieć na Twoje PW, ogólnie nie mogę pisać wiadomości prywatnych na forum? czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galan12 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam serdecznie,czytam Was juz od dluzszego czasu, ale w koncu postanowilem sie zarejestrowac i czasem tez przedyskutowac i od razu mam pierwsza prosbe - pytanie mianowicie konczy mi sie 36-miesieczna umowa z Vectra (30 sierpnia). Obecnie mam paczke 4-elementowa: TV, internet, mobilny i telefon Umowa jest na teściową i dlatego w tej paczce jest obecnosc telefonu (100 minut). Do tego jest TV złoty , dekoder HD. Internet wifi smiga z predkoscia 16 mb, a mobilny ma limit 1GB. W zasadzie wszystko rozchodzi sie teraz o ten internet mobilny, bo nie uzywam go juz dluzszy czas i na darmo place 25 pln. Tak wiec wykorzystujac fakt zmiany regulaminu przeslalem juz wypowiedzenie umowy do Vectra. oczywiscie najpierw kontaktowalem sie telefonicznie z konsultantem Vectra i poinformowalem go o checi rezygnacji z mobilnego i renegocjacji umowy. Niestety Pan wysłał mnie do lokalnego BOK-u. W punkcie stacjonarnym znow opowiedzialem o tym jak to chce sie pozbyc mobilnego. Pani uznala ze trzeba pisac wypowiedzenie, ale po chwili przemyslala to i stwierdzila ze taka rezygnacja z powodow ze nie chce juz placic za mobilny, bo nie uzywam moze nie byc wystarczajaco przekonywujaca i moga nie uznac. Bo "ma Pan przeciez mobilny, ktory jest czescia umowy, 4-elementowej" i albo wcale albo wszystko... tak wiec napisalem wypowiedzenie na all-in i czekam obecnie płacę 125,98 za komplet moich usług oto one: TV złoty - 21,99 zł Dekoder HD - 20 zł internet 16 MB - 37 zł mobilny 1 GB - 22 zł telefon - 100 minut - 24,99 zł i teraz pewnie mogę spodziewać się telefonu, jeśli będą mnie jeszcze chcieli chce walczyc o renegocjacje umowy: co mogę a o czym mogę zapomnieć? przede wszystkim chce wyrzucic internet mobilny, a cenowo mogę pozostać w podobnym progu cenowym czyli 125 - 130 pln myslalem o zmianach, moze jakis sport na ostro dorzucic, moze jakies inne propozycje: internet szybszy, pvr? na co myslicie ze mam szanse i czy w ogole to się uda? 3 lipca - mam potwierdzenie sms - Vectra otrzymala moje wypowiedzenie - kiedy moge sie spodziewac telefonu (czy w ogole zadzwonią? ) Liczę na Wasze fachowe porady Witam Te opłaty masz sporo zawyżone - np dzisiaj u mnie w budynku agent Vectry powiesił anons: Platyna HD + 50 mbit/s + Telefon 50 - 99,90 zł - i to tak dla każdego z ulicy , a dla Ciebie wieloletniego Abonenta powinno być dużo niżej. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwanowskis Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam serdecznie wszystkich użytkowników, w związku ze zmianami w regulaminie Vectry, mam możliwość rozwiązania bądź renegocjacji umowy. Mój abonament obejmuje: TV PLATYNA- 30,00 DTV HD z PVR- 35,00 C+ platinium nowy- 39,90 Sport na Ostro- 9,91 INTERNET 40MB- 30,00; łącznie 144,81zł a w przypadku renegocjacji chciałbym zamówić dodatkowy dekoder hd za 7,5zł/mies Chciałem prosić Was -fachowców o poradę, do jakiej najniższej ceny mógłbym zbić dotychczasowy abonament? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekg Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Chciałem prosić Was -fachowców o poradę, do jakiej najniższej ceny mógłbym zbić dotychczasowy abonament? Niżej nie da rady, co najwyżej dorzucą ci telefon ale ogólna kwota do zapłaty zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacjok Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Patrząc po moich cenach, które nie są wcale najatrakcyjniejsze, to spokojnie o SNO można by powalczyć o 6,9 a nawet niektórzy mają po 1zł. Ponadto Internet widziałem wśród wpisów innych użytkowników, kilka osób płaci za taki pakiet poniżej 10 zł. Platyna ok 20zł też jest szansa. Z tego co powoli zaczynam się orientować ceny za PVR czy C+ są najmniej do ruszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekg Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam Te opłaty masz sporo zawyżone - np dzisiaj u mnie w budynku agent Vectry powiesił anons: Platyna HD + 50 mbit/s + Telefon 50 - 99,90 zł - i to tak dla każdego z ulicy , a dla Ciebie wieloletniego Abonenta powinno być dużo niżej. pozdrawiam To jest oferta dla nowych klientów. Dlatego, że jest wieloletnim klientem nie dostanie lepszej oferty, nie wiadomo nawet czy taką mu zaproponują. Jeżeli już to : platyna + internet 50 + telefon + sport za ok. 116 zł/miesiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester81 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Czyli co mam Panowie robić z tym internetem mobilnym? Pewnie beda chcieli zachowac mnie jako klienta, a ja za duzo wywalczyc nie moge bede starał się wyrzucić mobilny z oferty i zostać na poziomie 125-130. Zgodnie z faktura za mobilny place teraz 22 pln - co moga dorzucic w zamian, zeby sie kasa zgadzala? Szybszy internet, pakiet SnO a moze PVR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyija Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam,aktualnie posiadam platyne pvr ,40 internet ,telefon 300,multiroom, SnO na obu dekoderach za 110,40zł a i tak wyśle wypowiedzenie nic do stracenia tylko można zyskać.Oferta z DUK nie pasuje wypowiedzenie można wycofać.Warto po negocjować o lepszą ofertę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Nie trzeba składać wypowiedzenia i czekać. Wystarczy zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i poprosić o połączenie z działem utrzymania. Tam mówisz, że chciałbyś lepszą ofertę, bo zmienia się regulamin i rozważasz odejście. Ja właśnie czekam na telefon z ofertą specjalną co najmniej taką, jak mam w podpisie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyija Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Dokładnie można tak zrobić ale śmiem wątpić by traktowali kogoś kto rozważa rezygnacje poważnie w negocjacjach,nie masz żadnych argumentów .Telefon do działu utrzymania to 58/6705251 o ile się nie zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galan12 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam Te opłaty masz sporo zawyżone - np dzisiaj u mnie w budynku agent Vectry powiesił anons: Platyna HD + 50 mbit/s + Telefon 50 - 99,90 zł - i to tak dla każdego z ulicy , a dla Ciebie wieloletniego Abonenta powinno być dużo niżej. pozdrawiam To jest oferta dla nowych klientów. Dlatego, że jest wieloletnim klientem nie dostanie lepszej oferty, nie wiadomo nawet czy taką mu zaproponują. Jeżeli już to : platyna + internet 50 + telefon + sport za ok. 116 zł/miesiac jTo jest oferta dla nowych klientów. Dlatego, że jest wieloletnim klientem nie dostanie lepszej oferty, nie wiadomo nawet czy taką mu zaproponują. Jeżeli już to : platyna + internet 50 + telefon + sport za ok. 116 zł/miesiąc. Owszem zaproponują, mnie zaproponowali, ale powiedziałem, że mam inną koncepcję. Aktualnie złożyłem wypowiedzenie, uzgodniłem dogodny dla mnie pakiet z Netii / światłowód na korytarzu/. Kurier będzie w środę, a potem mam 14 dni na ewentualny zwrot. Można lepiej dobrać kanały tv-obecnie z 155 w Platynie mam ustawionych 60 kanałów, reszta [beep]u mnie nie interesuje, a szczególnie telewizja serialowo-[beep]rowa. Na FB-priv poinformowałem o wypowiedzeniu, dostałem info, że konsultant do będzie dzwonił z interesującą ofertą utrzymaniową. Teraz poczekam, czas działa na moją korzyść, z Vectrą ślubu nie brałem. Najważniejsze to nie bać się ryzyka, zresztą jest ono bardzo niewielkie. Pozdrawiam wszystkich wahających się, a szczególnie naganiaczy Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Jak masz GG albo coś to zostaw w PW. Pogadamy i zobaczymy co i jak, oki ? @szyzag123 nie wiem dlaczego, ale nie mogę odpowiedzieć na Twoje PW, ogólnie nie mogę pisać wiadomości prywatnych na forum? czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii? GG : 53590052 - napisz w wolnym czasie a ja postaram sie odpisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidnej Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Jak już pisałem miałem problem, bo miałem trzy odrębne umowy (usługi dodatkowe, a mianowicie TV i net + C+ + Sport na ostro wszystkie trzy kończące się w różnych terminach i strasznie byłem ugotowany), ale na szczęście pojawiła się zmiana regulaminu I oczywiście z niej skorzystałem. Dziś złożyłem wypowiedzenie i zamiast 500 zł kary za Sport na ostro i C+ które miałem do czerwca 2016 (a zwykła umowa kończyła na jesieni tego roku). Teraz czekam na telefon z Gdyni. Dwa lata temu przy ostatniej zmianie regulaminu udało mi się wynegocjować następujące warunki: - Abonament platynowy dekoder HD - Abonament platynowy drugi dekoder HD PVR - Sport na Ostro na obu dekoderach - Internet 40 MB Za to płaciłem 76 zł Do tego dobrałem po jakimś czasie C+ Platinum za 39,90 zł i razem płaciłem 115,60 zł. Teraz oczywiście od nowa zabawa i będę zadowolony jeśli utrzymam tę cenę, bo wiem że i tak już sporo wyszarpałem (ewentualnie bym chciał wymienić jeden dekoder na moduł CI). Ale mówię, to już było negocjowane bezpośrednio z Gdynią w ostatnich dniach przed oddaniem sprzętu, warto czekać do końca a wypowiedzenie zawsze można cofnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Canal+ Prestige możesz dostać w cenie Canal+ Select (44,90zł). Powalcz o ew. obniżenie ceny na SnO. Ja np. dostałem ten pakiet na 12m (6m za 1zł / 6m za 10zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester81 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Czy już dzwonią z DUK w sprawie wypowiedzeń umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.