Jump to content
mh_misiek

Gazety z programem TV

Recommended Posts

Totalny bezsens to by był. Kanały nadające przez 3 dni w tygodniu na żywo i to jeszcze z przerwami w gazetach z programem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canal+ Sport też często nadaje przez 3 dni na żywo. :wink:

Edited by fan tv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie, tylko, że tam leci kilka dyscyplin, jakieś magazyny, programy, a tam LM i LE tylko i wyłącznie. Jakoś tego nie widzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tymczasem w Gazecie Telewizyjnej TVP Rozrywka w... DVB-T. Kiedy oni to zmienią? Kiedy przestaną wprowadzać czytelników w błąd? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu jakakolwiek zmiana w Gazecie Telewizyjnej - do GT doszedł kanał BBC First, który wszedł w miejsce kanału FOX Comedy. Osobiście uważam, że ta zmiana jest dziwna - po co w programie jest stacja AXN White, przez co oferta paczki AXN jest niekompletna (bo brakuje AXN Black i ewentualnie AXN Spin)? Oprócz tego wystąpił błąd - każda pozostała stacja w Gazecie Telewizyjnej ma nazwę kanału napisaną małymi literami, a BBC First - dużymi literami nazwa "BBC" i pierwsza literka "First", ale to jest taki malutki szczegół. :P

 

Dalej TVP Rozrywka jest zaznaczona jako kanał w NTC. Dalej nie ma TVP 3. Nie ma np TVP ABC, Canal + Film czy innych kanałów sportowych. Dalej program jest nieczytelny. Ja osobiście bym z GT wyrzucił TVP Rozrywkę (oferta tego "kanału" pozostawia wiele do życzenia) i w jej miejsce przeniósł Zoom TV, za to w starym miejscu Zoom TV się pojawia TVP 3. TVP Polonia niepotrzebnie jest w linii, skoro pozostałe stacje są w słupku. AXN White do kasacji, itd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wspomnę już o kanałach informacyjnych,  gdzie ramówka jest już bardzo nieaktualna.  W TVN 24 BIS "Otwarcia dnia" nie ma już od końca czerwca, a oni nadal publikują nieaktualną ramówkę. O październikowych zmianach w Polsat News też chyba jeszcze nie słyszeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście dla mnie "hitem" jest trzymanie od połowy czerwca znaczku DVB-T przy kanale TVP Rozrywka. No ludzie, ileż można wprowadzać w błąd czytelników, osób, które korzystają z programu od Wyborczej? Ja nawet się zastanawiam nad tym, żeby może do nich napisać jakiegoś maila, ale raczej to mało wykonalne, żeby coś zmienili... A wyżej wymieniona sytuacja z TVN 24 BiS wraz z Polsatem News potwierdzają to, że potrzebne są zmiany w GT. Ja Wyborczą w piątek z programem TV kupuję tylko z powodu naprawdę porządnych recenzji filmów i dużych kolumn z programem - przez co w większości stacji jest program od godzin porannych do nocy (z TVP Polonią jest różnie w gazecie, nie komentuję kanałów  filmowych bo to jest żenada (2 i 3 rząd)), i mogę sprawdzić,  czy jest coś ciekawego w TV. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drobna zmiana ceny w "Tele Tygodniu". Za najnowszy numer trzeba zapłacić 2,09 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tymczasem w TV14 nastały delikatne zmiany pod względem czcionki, grafiki i wielkości kolumn. Znaczek DVB-T został zmniejszony, w zamian wielkość napisów nazw stacji w belkach została zmieniona, przez co znaczek DVB-T przy kanale Stopklatka TV jest w złym miejscu. Przy okazji 2 i 3 rząd na 3 stronie zostały powiększone z 19 do 20 linijek, to samo dotyczy 3 i 4 rzędu na 4 stronie, przez co wielkość kolumn w 1 i 2 rzędzie też uległa zmianom. Widać też ogromną wpadkę - Polsat Sport jest zaliczony jako stacja w DVB-T :lol:, natomiast jeżeli mam się "czepiać" to znaczek DVB-T powinien być też przy stacjach z MUX 4 i przy stacji TVS. :D Ogółem - zmiany jak dla mnie na plus. W To i Owo też został zmniejszony znaczek DVB-T przy kanałach w 1 rzędzie na stronach 5 - 8.

 

Osobiście uważam, że w To i Owo już dawno temu 2 i 3 rząd powinny zostać powiększone. Program w 2 i 3 rzędzie często jest niekompletny i zdarzają się kwiatki jak np Minimini + od 17 do 20 czy Kuchnia + od 16:30. Brakuje też oznaczeń HD przy niektórych stacjach i wielu innych rzeczy. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i Owo TV w ogóle powinno zmienić listing podobnie jak chociażby obie gazety Press Medii i czy nawet "Tele Tydzień "który nawet o takich sugestiach nawet nie chce słyszeć ale stacjom z MUX8 mógłby znaleźć lepsze miejsce.

W przypadku omawianej gazety optymalnie było gdzieś do 2011 roku gdzie trzy rzędy miały po równo miejsca bo pierwszy rząd nie był za bardzo eksponowany.

Edited by Poland
  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.12.2018 o 13:29, Kirk napisał:

Drobna zmiana ceny w "Tele Tygodniu". Za najnowszy numer trzeba zapłacić 2,09 zł.

Również cena To&Owo wynosi tyle samo. Zauważyłem to niedawno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyłem zmianę w Tele Świecie w kwestii rozmieszczenia opisów filmów na każdy dzień tygodnia. Wcześniej było 12 filmów, teraz jest 13 - zamiast 5 filmów w jednym rzędzie jak poprzednio są 4, i w miejscu dużej kolumny dla drugiego filmu (który był opisany w 1 rzędzie obok Hitu dnia) są 4 opisy filmów w formacie podobnym do filmów z 2 i 3 rzędu, natomiast kolumna z hitem dnia została powiększona moim zdaniem.

 

Dobre i to, ale i tak listing powinni zmienić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zwróciłem uwagę w TO&OWO, że przy rozpisce programu na kanale Polsat Romans jest oznaczenie HD. Błąd w druku czy kanał ten nadaje w HD w któreś telewizji kablowej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten dopisek przy tym kanale jest już od dłuższego czasu. Jest to zwykły błąd i tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bloo411 kupuje ten tygodnik raz na „ruski” rok i tak dzisiaj na to zwróciłem uwagę.

Skoro to błąd w druku to gdybym miał się czepiać jest ich tam więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawda jest taka, że w To i Owo brakuje oznaczeń HD przy niektórych kanałach, przykładowo HGTV, TVN Turbo, Teletoon + lub Canal + Discovery, a niekiedy - nawet i jest zdublowany napis HD, tak jak w przypadku stacji Filmbox Premium HD i TVP HD. Mogliby to w końcu zaktualizować. 

Edited by Gierek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe czy będzie w tym roku przed startem wiosennych ramówek w jakiejś gazecie tv zmiana listingu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tej pory to zauwazyłem inną zmianę, zmniejszono trochę rozmiar niektórych czasopism, na pewno "Tele Świata" i "To & Owo TV".

Edited by fan tv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, co do To i Owo, to mogę potwierdzić - posiadam numer To i Owo z sprzed dwóch lat i porównując wymiary tamtego To i Owo z obecnym numerem To i Owo, to większy jest To i Owo sprzed dwóch lat. Co ciekawe, niedawno kupiłem sobie dwie gazety niemieckie, i jak one mi przyszły do domu, to rozmiarami one przypominają dawne To i Owo - sprzed dwóch lat. 

 

Natomiast mamy zmiany w GT:

1. Kanały na 1 stronie zmieniły swoje miejsca - Metro przeszło do 2 rzędu, Puls do 1 rzędu, a TVN 7 - do 2 rzędu, ale do dużej kolumny, którą wcześniej zajmował TV Puls.

2. W miejscu Sundance TV pojawił się Paramount.

3. Nazwa kanału BBC First jest pisana tak, jak reszta stacji w programie - czyli małymi literami.

4. Kanał Canal + Discovery został usunięty - w jego miejscu pojawił się History. 

 

Moim zdaniem niestety zmiany na minus... Moim zdaniem kanał C+ Discovery ma lepszą ramówkę od kanału History, także mogli C + Discovery zostawić. Dalej nie ma TVP 3, TVP ABC, Canal + Film lub innych kanałów sportowych. Sekcja "Sport na żywo" czasami jest niekompletna. Wszystkie stacje (z wyjątkiem 11) mają nazwy audycji niepogrubione, co utrudnia szybsze przeglądnięcie programu. Mógłbym wymienić więcej wad, ale mi się nie chce. I tak zrobią, co im się podoba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

"Super Express TV" zmienił bardzo mocno swój listing - od teraz zawiera program dla 90 stacji (wcześniej było ich 93):

Str.1:

góra (4 rzędy): TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4

dół (1 rząd): TVP Seriale, TVP Rozrywka, Stopklatka, Super Polsat, ATM Rozrywka, TVS

 

Str.2:

góra (4 rzędy): TV Puls, Fokus TV, Polo TV, TVN 24 (2 rzędy)/TVP Sport/Polsat Sport, TVP Info (2 rzędy)/Eurosport 1/Polsat Sport Extra, Polsat News (2 rzędy)/Eurosport 2/Polsat Sport Fight

dół (1 rząd): Polsat Play, TVN Turbo, Superstacja, Polsat Sport News, Canal+ Sport, nSport+

 

Str.3:

1 rząd: 13 Ulica, Kino Polska, AXN, Romance TV, Polsat Film, TNT

2 rząd: TVN Fabuła, FOX, ID, Polsat Romans, TLC, Kino TV

3 rząd: Paramount Channel, Ale Kino+, BBC First, CI Polsat, CBS Action, CBS Europa

4 rząd: Epic Drama, SCI FI, AMC, AXN Black, Comedy Central, Comedy Central Family

5 rząd: TVN Style, Polsat Cafe, HGTV, Domo+, Food Network, Kuchnia+

 

Str. 4:

1 rząd: TVN 24 BIS, TVP Kultura, TVP Historia, Discovery Channel, National Geographic, TVP ABC

2 rząd: Polsat News 2, Planete+, Discovery Historia, Discovery Science, National Geographic Wild, Nickelodeon

3 rząd: TVP HD, Polsat Doku, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore, BBC Earth, Cartoon Network

4 rząd: WP, Travel Channel, History, DTX, CBS Reality, MiniMini+

5 rząd: Zoom TV, Metro, TVP Polonia, Nowa TV, Eska TV, TV Trwam

 

pogrubienie - nowe stacje

 

Doszły: Polsat Sport Fight, BBC First, TLC, Epic Drama, SCI FI, Food Network, TVN 24 BIS, Polsat News 2, Polsat Doku, Discovery Historia, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore, DTX, CBS Reality, TVP HD, WP

Zniknęły: Puls 2, TTV, TV 6, TVP 3, Tele 5, Eleven Sports 1, Fightklub HD, FOX Comedy, FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, Canal+ Film, Canal+ Family, Canal+ Seriale, HBO, HBO 2, HBO 3, Cinemax, AXN White, AXN Spin, Polsat 2, Disney Channel, Animal Planet

 

Edited by manieq01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamy też zmiany w Tele Magazynie (mam na myśli wersję, która ma więcej stacji) i w Gazecie Telewizyjnej.

 

W GT w miejscu AXN White pojawił się kanał Epic Drama.

A w Tele Magazynie nastały takie zmiany:

- ilość kolumn na 4 stronie zmieniła się z 5 do 4
- w miejscu FOX Comedy pojawił się Sci-Fi Universal
- w miejscu Paramount pojawił się AMC
- wypadł kanał Comedy Central
- wypadły kanały Minimini + i Cartoon Network
- wypadły kanały Canal + Discovery, Kuchnia +, Nat Geo People
 

Przez co listing teraz wygląda tak:

 

1 strona 1 rząd: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7/ TV 4/ TV 6
2 rząd: TVP Polonia, TV Trwam, TVP Kultura, SuperPolsat, Metro, Nowa TV
2 strona: reklamy, krzyżówka
3 strona 1 rząd: Alekino +, Kino Polska, Polsat Film, Stopklatka TV, Canal +, HBO
2 rząd: Polsat 2, TVP Seriale, AXN, 13 Ulica, Sci-Fi Universal, FOX
3 rząd: Eurosport 1, Eurosport 2, Polsat Sport, TVP Sport, Canal + Sport, nSport +
4 rząd: Eleven Sports 1, Polsat Sport News, TVN 24, TVP Info, Polsat News, TVP 3
5 rząd: TVP ABC, Mezzo, TVP Rozrywka, Planete +, BBC Earth, Discovery Channel
4 strona 1 rząd: TNT, Kino TV, Filmbox Premium, AMC, opisy (na 2 kolumny do końca strony)
2 rząd: ATM Rozrywka, TTV, Fokus TV, TV Puls
3 rząd: CBS Reality, National Geographic, Nat Geo Wild, Puls 2
4 rząd: TLC, CI Polsat, Discovery Science, Zoom TV
5 rząd: TVN Turbo, TVN Style, TVP Historia, WP
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ten telemagszyn jest w jakie gazecie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Są generalnie dwa Tele Magazyny - jeden w wersji "słabszej" (2 strony na dzień na listing i kanały informacyjne i sportowe po programie na czwartek) i w wersji "mocniejszej" (4 strony na dzień). Ten w słabszej wersji (ten Tele Magazyn czy tam Tele Program) jest w Dzienniku Polskim, a ten mocniejszy - w Gazecie Krakowskiej, jeżeli się nie mylę. 

Edited by Gierek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według tego, co Polska Press podaje na swoich stronach, to Tele Magazyn jest dostępny w tych oto dziennikach: Dziennik Zachodni, Gazeta Wrocławska, Głos Wielkopolski, Dziennik Bałtycki, Kurier Lubelski, Dziennik Łódzki, Polska Metropolia Warszawska, Gazeta Krakowska, Express Bydgoski, Nowości Dziennik Toruński.

 

Do Dziennika Polskiego jest dodawany Tele Program (i to jest właśnie ta "słabsza wersja Tele Magazynu") zresztą tak samo jak do Gazety Pomorskiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...