Jump to content
pitter

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy

Recommended Posts

Witam

Czy aktywując w icok hbo i hbo go za 30zł dostęp do kanałów będę miał od razu w dniu aktywacji czy dopiero od początku kolejnego cyklu rozliczeniowego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo w icok jak dam aktywuj to pisze mi aktywacja zaplanowana na początek kolejnego cyklu rozliczeniowego...

Okres rozliczeniowy mam od 12 do 12... Np dokonam aktywacji 27 to jak wygląda płatność? Place dopiero od nowego okresu rozliczeniowego a te 15 dni w obecnym okresie rozliczeniowyn mam za free czy później przychodzi mi wyrównanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naliczenia są zgodnie z pełnymi cyklami rozliczeniowymi. Nie ma rozliczeń proporcjonalnych przy takich aktywacjach.

Jak potwierdzisz aktywację pakietu, to wyskoczy Ci informacja o włączeniu pakietu w ciągu dwóch godzin i od dzisiaj do końca aktualnego cyklu rozliczeniowego masz pakiet gratis. Ponadto, jeśli jest to Twoja pierwsza aktywacja, to najbliższy pełny cykl rozliczeniowy również będzie gratis.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponadto, jeśli jest to Twoja pierwsza aktywacja, to najbliższy pełny cykl rozliczeniowy również będzie gratis.

 

Już kiedyś miałem o to dopytać. Pierwsza aktywacja tyczy się mojej całej historii w CP, czy to zeruje się i działa ponownie po każdym aneksie umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przysługuje mi jeden darmowy miesiac na HBO po przedłużeniu umowy? Na poprzedniej umowie już wykorzystałem to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kilku dni prawie non stop wyskakuje mi w HBO GO na dekoderze błąd połączenia sieciowego 14-0103 też tak macie? Ja nie wiem czy to przez te burze czy upały, ale na CP GO również wyskakują tego typu komunikaty. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam a czy gdy przy przedłużeniu dostałem HBO na 3 miesiące gratis i później wyłączyłem również przysługuje mi darmowy miesiąc jak bym chciał aktywować HBO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jednym z dekoderów w multiroom mam Hbo 1,2,3 :D i dzialają od rana. Na głownym moim evoboxie informuje ze nie mam wykupionego. Dlaczego tak to jest? jakis blad i dziala? :) Bo oczywiscie nie mam wykupionego pakietu HBo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natychmiast zgłoś to do CP :!:

na pewno to naprawią i wyłączą :mrgreen:

 

A tak szczerze to chyba jesteś pierwszym takim przypadkiem :brawo:

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites

też miałem HBO jakieś pół roku za darmo po wymianie dekodera HD 7000 na evo a później mi wyłączyli no ale 2 sezon watahy widziałem legalnie za darmo :D
Teraz chyba czeka mnie przedłużenie 24/6 i się zastanawiam czy brać hbo czy nie? co myślicie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natychmiast zgłoś to do CP :!:

na pewno to naprawią i wyłączą :mrgreen:

 

A tak szczerze to chyba jesteś pierwszym takim przypadkiem :brawo:

 

I widze ze dalej dziala  na jednym z multiroomów ;D ALe i tak nie ma kiedy oglądać. Mam osobno Hbo go to wole i tak tą metodą ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy u Was działa na dekoderach?

Wczoraj wieczorem próbowałem ileś różnych programów odpalić na Evobox - i za każdym razem komunikat błędu.

Teraz patrzyłem na telefonie - działa ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekoder HD5500s wymieniony za HD7000 dwa dni temu.

Maksymalnego limitu urządzeń w HBO GO nie przekroczyłem.

Pojawia się komunikat przy probie wejścia do HBO GO o treści:

"Błąd 24-0405

Błąd serwisu"

Czego on chce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli miałeś włącznie z HD7000 wykorzystane trzy urządzenia to HD5500s jest w systemie już czwartym, jeśli tak to wejdź na ICOK >usuń i dodaj nowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym dźwiękiem na CP GO i HBO GO na evobox to naprawdę trzeba jeszcze długo czekać i zgłaszać, żeby coś zrobili? No litości.. jak to możliwe, żeby dźwięk chyba 32kb/s tam był!!!

 

Obstawiam audio 32 kbs bo tak to dokładnie brzmi :) nie rozumiem, jak można na audio oszczędzać, rozumiem jeszcze na obrazie (widać to także że bardzo słaby z Evobox), ale żeby także na dźwięku, samo HBO także nie dba w ogóle o swój przekaz i jakość w PL. Najśmieszniejsze jest że pirackie streamy mają dużo lepszą jakość niż oryginalne HBO, to się w głowie nie mieści.

 

Mam Netflixa to większość filmów i seriali leci w 5.1 bez łaski, fakt nie wszystkie mają 4K, ale obraz i dźwięk jest super na wszystkich urządzeniach. Canal+ także 5.1 na większości.

 

Ten brak uprawnień na Evobox też czasami się pojawia i po pewnym czasie sam znika, ciekawa sprawa, bo w tym samym czasie na TV i komputerze działa wszystko OK..

Edited by pietrek1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam kilka pytań odnośnie pakietu HBO w CP.Obecnie jestem w okresie promocyjnym w umowie. Jak dotychczas nie posiadałem pakietu na kanały HBO. Czy też jest możliwość włączenia i wyłączenia pakietu na miesiąc bez naliczenia opłaty?. Mój okres rozliczeniowy to 16 dzień miesiąca. Jeśli tak,to kiedy najlepiej aktywować opcję i kiedy zdezaktywować?I jeszcze jedno pytanie. Mam HBO go w Plus. Czy wtedy muszę założyć drugie konto z hasłem na aplikację HBO go?

Edited by ARTIPAPK

Share this post


Link to post
Share on other sites

W CP będziesz miał średnią jakość, a szczególnie głównego HBO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...