Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo w icok jak dam aktywuj to pisze mi aktywacja zaplanowana na początek kolejnego cyklu rozliczeniowego...

Okres rozliczeniowy mam od 12 do 12... Np dokonam aktywacji 27 to jak wygląda płatność? Place dopiero od nowego okresu rozliczeniowego a te 15 dni w obecnym okresie rozliczeniowyn mam za free czy później przychodzi mi wyrównanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naliczenia są zgodnie z pełnymi cyklami rozliczeniowymi. Nie ma rozliczeń proporcjonalnych przy takich aktywacjach.

Jak potwierdzisz aktywację pakietu, to wyskoczy Ci informacja o włączeniu pakietu w ciągu dwóch godzin i od dzisiaj do końca aktualnego cyklu rozliczeniowego masz pakiet gratis. Ponadto, jeśli jest to Twoja pierwsza aktywacja, to najbliższy pełny cykl rozliczeniowy również będzie gratis.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto, jeśli jest to Twoja pierwsza aktywacja, to najbliższy pełny cykl rozliczeniowy również będzie gratis.

 

Już kiedyś miałem o to dopytać. Pierwsza aktywacja tyczy się mojej całej historii w CP, czy to zeruje się i działa ponownie po każdym aneksie umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Z tym dźwiękiem na CP GO i HBO GO na evobox to naprawdę trzeba jeszcze długo czekać i zgłaszać, żeby coś zrobili? No litości.. jak to możliwe, żeby dźwięk chyba 32kb/s tam był!!!

 

Obstawiam audio 32 kbs bo tak to dokładnie brzmi :) nie rozumiem, jak można na audio oszczędzać, rozumiem jeszcze na obrazie (widać to także że bardzo słaby z Evobox), ale żeby także na dźwięku, samo HBO także nie dba w ogóle o swój przekaz i jakość w PL. Najśmieszniejsze jest że pirackie streamy mają dużo lepszą jakość niż oryginalne HBO, to się w głowie nie mieści.

 

Mam Netflixa to większość filmów i seriali leci w 5.1 bez łaski, fakt nie wszystkie mają 4K, ale obraz i dźwięk jest super na wszystkich urządzeniach. Canal+ także 5.1 na większości.

 

Ten brak uprawnień na Evobox też czasami się pojawia i po pewnym czasie sam znika, ciekawa sprawa, bo w tym samym czasie na TV i komputerze działa wszystko OK..

Edytowane przez pietrek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań odnośnie pakietu HBO w CP.Obecnie jestem w okresie promocyjnym w umowie. Jak dotychczas nie posiadałem pakietu na kanały HBO. Czy też jest możliwość włączenia i wyłączenia pakietu na miesiąc bez naliczenia opłaty?. Mój okres rozliczeniowy to 16 dzień miesiąca. Jeśli tak,to kiedy najlepiej aktywować opcję i kiedy zdezaktywować?I jeszcze jedno pytanie. Mam HBO go w Plus. Czy wtedy muszę założyć drugie konto z hasłem na aplikację HBO go?

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...