tombik87 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Witam Czy aktywując w icok hbo i hbo go za 30zł dostęp do kanałów będę miał od razu w dniu aktywacji czy dopiero od początku kolejnego cyklu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 W przeciągu kilkunastu minut powinno działać. W ICOK jest informacja bodaj o dwóch godzinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Bo w icok jak dam aktywuj to pisze mi aktywacja zaplanowana na początek kolejnego cyklu rozliczeniowego... Okres rozliczeniowy mam od 12 do 12... Np dokonam aktywacji 27 to jak wygląda płatność? Place dopiero od nowego okresu rozliczeniowego a te 15 dni w obecnym okresie rozliczeniowyn mam za free czy później przychodzi mi wyrównanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 (edytowane) Naliczenia są zgodnie z pełnymi cyklami rozliczeniowymi. Nie ma rozliczeń proporcjonalnych przy takich aktywacjach. Jak potwierdzisz aktywację pakietu, to wyskoczy Ci informacja o włączeniu pakietu w ciągu dwóch godzin i od dzisiaj do końca aktualnego cyklu rozliczeniowego masz pakiet gratis. Ponadto, jeśli jest to Twoja pierwsza aktywacja, to najbliższy pełny cykl rozliczeniowy również będzie gratis. Edytowane 12 Lipca 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Ponadto, jeśli jest to Twoja pierwsza aktywacja, to najbliższy pełny cykl rozliczeniowy również będzie gratis. Już kiedyś miałem o to dopytać. Pierwsza aktywacja tyczy się mojej całej historii w CP, czy to zeruje się i działa ponownie po każdym aneksie umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Jeśli przedłużysz umowę, będziesz miał możliwość uruchomienia usługi, gdzie pierwszy okres rozliczeniowy będzie bezpłatny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Czy przysługuje mi jeden darmowy miesiac na HBO po przedłużeniu umowy? Na poprzedniej umowie już wykorzystałem to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Tak, przy przedłużeniu umowy znów masz miesiąc gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Od kilku dni prawie non stop wyskakuje mi w HBO GO na dekoderze błąd połączenia sieciowego 14-0103 też tak macie? Ja nie wiem czy to przez te burze czy upały, ale na CP GO również wyskakują tego typu komunikaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Witam a czy gdy przy przedłużeniu dostałem HBO na 3 miesiące gratis i później wyłączyłem również przysługuje mi darmowy miesiąc jak bym chciał aktywować HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Nie, już nie dostaniesz miesiąca gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Na jednym z dekoderów w multiroom mam Hbo 1,2,3 i dzialają od rana. Na głownym moim evoboxie informuje ze nie mam wykupionego. Dlaczego tak to jest? jakis blad i dziala? Bo oczywiscie nie mam wykupionego pakietu HBo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Natychmiast zgłoś to do CP na pewno to naprawią i wyłączą A tak szczerze to chyba jesteś pierwszym takim przypadkiem Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 też miałem HBO jakieś pół roku za darmo po wymianie dekodera HD 7000 na evo a później mi wyłączyli no ale 2 sezon watahy widziałem legalnie za darmo Teraz chyba czeka mnie przedłużenie 24/6 i się zastanawiam czy brać hbo czy nie? co myślicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Natychmiast zgłoś to do CP na pewno to naprawią i wyłączą A tak szczerze to chyba jesteś pierwszym takim przypadkiem I widze ze dalej dziala na jednym z multiroomów ;D ALe i tak nie ma kiedy oglądać. Mam osobno Hbo go to wole i tak tą metodą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek80 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Czy u Was działa na dekoderach? Wczoraj wieczorem próbowałem ileś różnych programów odpalić na Evobox - i za każdym razem komunikat błędu. Teraz patrzyłem na telefonie - działa ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Proszę, napisz mi, na jakich dokładnie kanałach wystąpiły powyższe utrudnienia. Podaj mi również treść pojawiającego się komunikatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolmar Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Dekoder HD5500s wymieniony za HD7000 dwa dni temu. Maksymalnego limitu urządzeń w HBO GO nie przekroczyłem. Pojawia się komunikat przy probie wejścia do HBO GO o treści: "Błąd 24-0405 Błąd serwisu" Czego on chce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Jeśli miałeś włącznie z HD7000 wykorzystane trzy urządzenia to HD5500s jest w systemie już czwartym, jeśli tak to wejdź na ICOK >usuń i dodaj nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Z tym dźwiękiem na CP GO i HBO GO na evobox to naprawdę trzeba jeszcze długo czekać i zgłaszać, żeby coś zrobili? No litości.. jak to możliwe, żeby dźwięk chyba 32kb/s tam był!!! Obstawiam audio 32 kbs bo tak to dokładnie brzmi nie rozumiem, jak można na audio oszczędzać, rozumiem jeszcze na obrazie (widać to także że bardzo słaby z Evobox), ale żeby także na dźwięku, samo HBO także nie dba w ogóle o swój przekaz i jakość w PL. Najśmieszniejsze jest że pirackie streamy mają dużo lepszą jakość niż oryginalne HBO, to się w głowie nie mieści. Mam Netflixa to większość filmów i seriali leci w 5.1 bez łaski, fakt nie wszystkie mają 4K, ale obraz i dźwięk jest super na wszystkich urządzeniach. Canal+ także 5.1 na większości. Ten brak uprawnień na Evobox też czasami się pojawia i po pewnym czasie sam znika, ciekawa sprawa, bo w tym samym czasie na TV i komputerze działa wszystko OK.. Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 (edytowane) Mam kilka pytań odnośnie pakietu HBO w CP.Obecnie jestem w okresie promocyjnym w umowie. Jak dotychczas nie posiadałem pakietu na kanały HBO. Czy też jest możliwość włączenia i wyłączenia pakietu na miesiąc bez naliczenia opłaty?. Mój okres rozliczeniowy to 16 dzień miesiąca. Jeśli tak,to kiedy najlepiej aktywować opcję i kiedy zdezaktywować?I jeszcze jedno pytanie. Mam HBO go w Plus. Czy wtedy muszę założyć drugie konto z hasłem na aplikację HBO go? Edytowane 24 Sierpnia 2018 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Po co Ci kanały HBO jak masz HBO Go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Ze względu na jakość odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 W CP będziesz miał średnią jakość, a szczególnie głównego HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 A w NC+ jest lepsza jakość HBO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.