Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przez godzinę nie mogłem dziś włączyć HBO GO, wyskoczył mi tylko taki komunikat:

 

uY9r27attg_P05-02-16_15.16.jpg

 

Internet działał normalnie, oferta SMART w moim telewizorze także, również IPLA na tym dekoderze (sprawdzałem) działała prawidłowo. Rozumiem więc, że problem był po stronie HBO?

 

Rozumiem też, że nazwa "błąd wewnętrzny" sugeruje problemy po stronie dostawcy tej aplikacji? 

Edytowane przez Project_ALF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakość dźwięku w HBO GO na dekoderach CP (HD6000 i 5500s) jest tragiczna. Obraz też nie wygląda najlepiej. Na stronie HBO GO jest napisane:
 

Maksymalna jakość obrazu jest uzależniona od urządzenia na którym korzystasz z HBO GO i prędkości połączenia internetowego. Rozdzielczość 1080p (full HD) dostępna jest w aplikacjach SmartTV i na wybranych dekoderach, a 720p na komputerach.

Na komputerze, telefonie i Smart TV dźwięk i obraz są bardzo dobre natomiast na dekoderach tragedia. To które dekodery można uznać za "wybrane"? Bo chyba nie te wspomniane które mam. Oczywiście łącze internetowe jest wystarczające. Co zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To tam zalegaja stare filmiska a te nowsze znikaja?

Rodzina soprano? Itp itd.

 

Jak konczy sie licencja to tylko powinno brakowac nowych odcinkow o ile sa a stare powinni zostawiac.

 

Ja na evo mam pakiet techniczny wiec hbo go mi dziala ale na hd7000 nie mam hbo i tez dziala.

Pewnie nie zlapalo nowych uprawnien jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tam zalegaja stare filmiska a te nowsze znikaja?

Rodzina soprano? Itp itd.

Nie wiem czy Rodziny Soprano to dotyczy, bo to jeden z flagowych seriali HBO natomiast ten serial o którym pisałeś widziałem niedawno w dziale "Ostatnia szansa". Jak sama nazwa wskazuje dział ten sugeruje, że pozycje, które się tam znajdują po jakimś czasie znikają. Choć nie zawsze na amen. Niektóre programy, filmy i seriale, które tam trafiały pojawiały się potem w dziale nowości. 

 

Jeśli nie chcesz być narażony na stres i przykre sytuacje polecam od czasu do czasu monitorować dział "Ostatnia szansa".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że ten Twój serial jeszcze powróci, bo teraz spoglądam na dział nowości i widzę tam zapowiedź filmów "Gra Ripleya" i "Fujary na tropie", które zostały usunięte z oferty HBO GO tydzień może dwa tygodnie wcześniej. 

Edytowane przez Project_ALF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dopadło mnie zdziwienie :wink:

Przed chwilą uruchomiłem HBO GO na deku i wszystko działa...widocznie po kontakcie z infolinią włączono dostęp a konsultant na siłe chciał mnie namówić na rejestracje na hbogo.pl...tak to widzę.

Na poprzedniej umowie miałem identycznie, nie musiałem się nigdzie rejestrować( tzn na hbogo.pl) i wszystko działało.

Edytowane przez Jakaopcja1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...