prezes22 Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Nie wiem czy to dobre miejsce, bo temat dotyczy zarówno HBO GO jak i Evoboxa PVR na którym jest problem. Jest podłączony internet po wifi (ale kablowo też sprawdzałem); przy uruchamianiu HBO Go wyskakuje na czerwono komunikat "Problem z pobraniem aplikacji. Spróbuj uruchomić aplikację (Błąd:4)". Ponowne uruchomienie dekodera nie pomaga. Czy ktoś coś może poradzić w tej kwestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Od wczoraj ja mam komunikat :Serwer HBO GO jest nie dostępny , sprawdź czy dekoder jest podłączony do sieci internet. Jest podłączony dekoder do internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 3 godziny temu, czytnik napisał: Od wczoraj ja mam komunikat :Serwer HBO GO jest nie dostępny , sprawdź czy dekoder jest podłączony do sieci internet. Jest podłączony dekoder do internetu. Mam taki sam komunikat, zauważyłem w dniu dzisiejszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasbabel2 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 (edytowane) Dzisiaj włączyłem HBO w ICOK (dzień po nowym okresie rozliczeniowym) i wyskoczyło mi, że "Oczekuje na aktywację z dniem 26.07.2020". Kiedy włączą mi ten pakiet, bym mógł oglądać? I kiedy mam wyłączyć tę usługę, by nie mieć kosztów (25, czy 26 lipca), by mi nie zaksięgowali do kosztu abonamentu? Pytam, bo chcę mieć prawie 2 miesiące za free. Wolę dostać, bym później źle nie zrobił. Wolę dopytać, a nie dostać. Edytowane 27 Czerwca 2020 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Jeśli włączyłeś po raz pierwszy to powinno świecić dziś w ciągu 1-2h. Wyłączasz w kolejnym okresie rozliczeniowym (najlepiej max kilka dni przed 25.08). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 A ja uruchamiałem po X razy i zawsze pojawia się w ICOK, że niby od kolejnego okresu będzie aktywny, a w rzeczywistości już po ok. pół godziny od momentu zamówienia świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 Potwierdzam. Ja również niedawno włączyłem sobie dodatkowo pakiet HBO HD za pomocą ICOK i miałem tam nawet informację, że będzie on aktywny w ciągu 2 godzin od potwierdzenia zmiany na koncie abonenckim. I faktycznie, w tym czasie pakiet HBO uaktywnił mi się. Było to dokładnie 10 czerwca br. Dopiero za lipiec zapłacę za ten pakiet dodatkowo 25 zł i potem mogę zgłosić wyłączenie, aby od sierpnia już nie płacić. Czy wyłączę w lipcu to się jeszcze okaże. Jak widać na załączonym wyżej screenie, ja okres rozliczeniowy w Cyfrowym Polsacie mam od dnia 3-go każdego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekz Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Czy to oznacza, że obecnie w ogólności można cyklicznie włączać i wyłączać HBO co 2 miesiące efektywnie płacąc nieco ponad połowę standardowej stawki czy to tak nie działa? Kiedyś używałem podobnego sposobu postępowania w N/C+ ale w CP ileś tam lat do tyłu nie było to możliwe (chyba że źle pamiętam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Nie, to promocja że względu na korona. Ja mam ogromny problem. Nie place już 6 miesiąc A ciągle mam w telefonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Czy coś się zmieniło w kwestii dostępności paczki HBO HD w Cyfrowym Polsacie? W zeszłą sobotę chciałem sobie ponownie włączyć paczkę HBO HD za pomocą ICOK. Poprzednio miałem ją aktywną do 3 sierpnia br., bo wcześniej tą samą drogą zgłosiłem jej wyłączenie. Gdy w sobotę zalogowałem się na moje konto w ICOK i przeszedłem do usług, aby włączyć sobie paczkę HBO HD to gdy wyświetliła mi się lista moich aktywnych i nieaktywnych pakietów to aż zdębiałem!!! Na liście tej nie ma paczki HBO HD Obecnie wygląda to u mnie dokładnie tak: Jak widać na powyższym moim screenie, w sekcji "Zobowiązania na czas nieokreślony" brak jest obecnie u mnie pozycji "HBO HD HBO GO", która do tej pory zawsze tam widniała! Z ciekawości sprawdziłem też, jak to wygląda w ICOK u mojego ojca, ale tam również jest tak samo! Mój tato ma na swojej umowie dokładnie te same pakiety, co ja. Zaraz po tym, gdy to wszystko zobaczyłem, zadzwoniłem na infolinię Cyfrowego Polsatu, bo myślałem, że tą właśnie drogą aktywuję sobie paczkę HBO HD. Ale nic z tego! Pani konsultant, z którą rozmawiałem, również nie potrafiła mi tej paczki włączyć, mówiąc, że nie widzi u mnie takiej możliwości. Coś tam jeszcze dwa razy posprawdzała, chwilowo zawieszając naszą rozmowę, ale po powrocie stwierdziła, że nie da rady włączyć mi paczki HBO HD i że też wydaje się jej to dziwne i że pewne jest to na skutek jakiegoś błędu w systemie. Stanęło na tym, że pani konsultant zrobiła zgłoszenie reklamacyjne w tej sprawie ode mnie i zaznaczyła tam też, że zależy mi na tym, aby najpóźniej od 3 września br. (okres rozliczeniowy w Cyfrowym Polsacie mam właśnie od dnia 3-go każdego miesiąca) paczka HBO HD była u mnie aktywna. Pani konsultant powiedziała mi też, abym obserwował w ICOK, abym sprawdził np. w poniedziałek, czy opcja HBO HD HBO GO pojawiła się już u mnie do wyboru. Sprawdzałem wczoraj, czyli w poniedziałek, sprawdziłem również przed chwilą i nadal to samo, jak na załączonym przeze mnie wyżej moim screenie. Nadal mam brak możliwości włączenia paczki HBO HD. Do tej pory taką możliwość cały czas miałem, odkąd jestem abonentem Cyfrowego Polsatu. Pakiety mam takie, jakie widać w mojej sygnaturce na forum, a także na powyższym moim screenie z ICOK. @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy możesz odnieść się do tej sytuacji i coś podziałać, aby mi pomóc? Zależy mi bardzo na tym, aby paczkę HBO HD włączyć od 3 września, a dzisiaj mamy już 1 września! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) Faktycznie znikła opcja HBO z ICOK-a Pakiet taki jak u @Barti Edytowane 1 Września 2020 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) Rodzinny HD + paczka Cinemax HD z rabatem 10 zł - miesięcznie i u mnie opcja HBO + HBO Go jest możliwa do aktywacji. Tylko nie 25 zł jak do tej pory a 30 zł. Edytowane 1 Września 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Rodzinny HD za 5 oraz Rodzinny HD + Cinemax HD za 20 PLN i brak opcji włączenia HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Też mam Rodzinny HD za 5 zeta i nie ma obecnie tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 U mnie na takiej samej umowie równiez brak.Są co ciekawe Cinemaxy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) U mnie F max HD ze sportem i również opcja HBO zniknęła. Może nie mogą się dogadać z licencja i szykuje się rozwód Edytowane 1 Września 2020 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) Przy zamawianiu nowej umowy przez stronę można zaznaczyć opcję HBO, więc to chyba błąd. Edytowane 1 Września 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Wyłączenie HBO z oferty CP to byłby fatalny w skutkach ruch. Na pewno spowodowało by spory odpływ abonentów. Więc raczej jest to błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 U mnie to samo za to pojawiają się możliwość włączenia sky cinema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Rodzinny HD umowa po okresie zobowiązania, która przeszła na czas nieokreślony jest możliwość włączenia pakietu HBO. Sprawdziłem na 2 takich umowach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Familijny max hd za 30 zl w trwającej aktualnie umowie,jest możliwość właczenia pakietu hbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Zastanawiam się nad logiką tego, że u niektórych dalej jest opcja HBO w ICOK-u. Może ta opcja znikła u osób, które miały już aktywny HBO na obecnej umowie ? Ja np miałem przy przedłużaniu HBO gratis na miesiąc i okres darmowy skończył się ledwie 1,5 tygodnia temu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Ja miałem i mam nadal HBO do włączenia w ICOK-u z Rodzinnym za 5 zł., jak również z Fam.Max. Nigdy HBO nie włączałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Familijny Max HD jest możliwość włączenia pakietu HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 @Sebo czy miałeś już aktywny pakiet HBO na obecnej umowie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.