kojkojo78 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) Witam. Naświetlałem już wcześniej ten problem w tym wątku albo w wątku HBO GO ogólnym. Niestety nikt nie miał podobnego kłopotu lub się nie odezwał. Nie docierają do mnie maile weryfikacyjne ustawienia kontroli rodzicielskiej z żadnej przeglądarki. Mam taką prośbę do użytkowników HBO GO aby ktoś spróbował ustawić kontrolę rodzicielską np. na 12 lat ze swoim PINEM poprzez stronę https://hbogo.pl/ w ustawieniach kontroli rodzicielskiej i dał znać czy nie ma kłopotu z ustawieniem własnego kodu PIN i czy dociera mail weryfikacyjny ? Generalnie kontrolę rodzicielską ustawia się dla wszystkich urządzeń z tego co doczytałem przez tą stronę. Ewentualnie byłbym wdzięczny również gdyby ktoś z użytkowników Sony PS 4 dał znać czy może włączyć tryb KIDS na tym urządzeniu. dziękuję , pozdrawiam. Edytowane 6 Stycznia 2018 przez kojkojo78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otasz Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Mógłby ktoś u siebie na Evoboxie uruchomić pierwszy sezon serialu Wataha? U mnie nie da się tego oglądać. Cały czas zacina i klatkuje. Wszystko inne w HBO GO odtwarza prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkojo78 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Otworzyłem kilka minut pierwszego odcinka . Zdaje sie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Czy można cenowo skorzystać "bawiac" się w włączanie i wyłączanie pakietu HBO czy tylko za pierwszym razem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 zyskać można za każdym razem a na sart to przy optymalnych warunkach niemalże 2 miesiące gratis - bo usluga uruchamiana jest tego samego dnia co deklaracja przystąpienia do pakietu więc do końca obecnego okresu rozliczeniowego jest za free - później cały pierwszy okres rozliczeniowy przy pierwszej aktywacji jest za free. Przy dezaktywacji usługi CP zapomina długimi tygodniami zdjąć uprawnienia z HBO GO Więc przy każdej kolejnej aktywacji zyskujesz niepełny okres rozliczeniowy na start i nieokreśloną liczbę tygodni podczas których świeci HBO Go bez kanał HBO - nic tylko korzystać :D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Dołączam do pytania. W icok CP też jest taka możliwość, tak aby przed upływem okresu rozliczeniowego 1-2 dni przed wyłączyć usługę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Czy na HBO go z tunera można oglądać kanały live? Czy ta ich "gapiostwo" dotyczy również HBO go w tabletach itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 ich gapiosto dotyczy uprawnień na urządzenia mobilne stronę oraz dostęp na aplikację w dekoderze w którym w aplikacji nie ma mozliwości oglądania live programów HBO 1,2,3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Ponawiam swój problem z usługą HBO GO na dekoderze HD5500s który opisywałem w innym temacie. Dekoder w usłudze multiroom. Internet jest, VOD działa prawidłowo, do HBO GO da sie wejść, co świadczy o tym iż internet jest. Dekoder nie przechodzi testu, od razu wykłada się na pierwszym, czyli na dostępie do internetu. Wczytywanie filmów z poszczególnych sekcji trwa niezmiernie długo (cały czas na ekranie widać niebieskie obracające się kółko). Najdłużej trwające wczytywanie trwało 30 minut, i się nie udało. Filmy, jeżeli już sie wczytają, odtwarzają sie prawidłowo. Problemu nie ma na evoboxie. Problem zgłaszany do CP poprzez infolinie. Mam czekać. Ale na co i ile nikt nie powiedzial. Dekodera w punkcie mi nie wymienią, bo telewizje odbiera prawidłowo. Wiec co mam robic? Oczywiście dekoder podłączony kablem (wymieniany na inny). Dekodery także wymieniane miejscami. Ewidentnie problem z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Wymienić dekoder z powodu niedziałania wykupionej usługi HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Ja mam podobnie tyle że na dekoderze HD 5000 też nie przechodzi testu tyle że nie mam wykupionej usługi. Jeszcze jakieś 2 miesiące temu test kończył się powodzeniem, więc nie wierzę że to wina dekodera. Tyle ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Czy ktoś wie jak aktywować pakiet HBO w nowej aplikacja HBO GO w telewizorach samsung. W starej było wszystko ok, w nowej jest wyświetlany kod do aktywacji a na stronie na ma opcji żeby ten kod wpisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) Tutaj aktywujesz. Trzeba wejść w ten link z poziomu przeglądarki na laptopie/komputerze. https://hbogo.pl/activate Edytowane 25 Lutego 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Wchodzilem tak, loguje się przez icok, widze swoje urządzenia lecz brak opcji wpisania kodu wyswietlanego przez tv. Poproszę o screen ze strony gdzie mam wpisać ten kod z tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 A u mnie jak wchodze na ten link to wyswietla sie okno zaloguj lub zarejestruj. Loguje sie i nie mam takiego okna...Kolega ma usługę wykupiona w cp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) Nie ma znaczenia czy to NC+, CP, Vectra. Na tej stronie rejestrujesz urządzenie typu: Smart TV , PS4. Jak wchodzisz w ten link co ci się wyświetla? Edytowane 25 Lutego 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Pewnie mam już wykorzystaną ilość urządzeń, bo jak się loguję to non stop wyrzuca mnie do ekranu logowania. Bo na androidzie w w apce hbogo brak dodania urządzenia i mam wpisane 4 urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) Jedno usuniesz i po problemie Edytowane 25 Lutego 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Tak, usunąłem i działa. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Witam. za ile można dostać pakiet HBO do pakietu rodzinnego do istniejącej umowy, z tego co wyczytałem to teraz 30 Zł a kiedyś chyba było 20 zł (na razie nie mogę wypowiedzieć umowy) dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Witam. za ile można dostać pakiet HBO do pakietu rodzinnego do istniejącej umowy, z tego co wyczytałem to teraz 30 Zł a kiedyś chyba było 20 zł (na razie nie mogę wypowiedzieć umowy) dzięki Witaj. Jeżeli posiadasz pakiet Rodzinny HD i dobierzesz usługę HBO GO, to pierwszy miesiąc jest promocyjny, za który nie płacisz, a od kolejnego okresu rozliczeniowego cena abonamentu wzrasta o 30 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Witam, ostatnio próbowałem włączyć sobie drugą część ,,Piratów z ...'' . Korzystam z rutera dodawanego do umowy przy przedłużeniu. I ku mojemu zdziwieniu w usłudze HBO GO wyskakuje błąd i filmu nie da się obejrzeć, Pozostałe części są dostępne. Może ktoś sprawdzić czy ma podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 (edytowane) Na laptopie , smartfonie oraz PS4 śmiga. Sprawdzone. Edytowane 12 Marca 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Dzięki, jutro w takim razie jeszcze raz sprawdzę u mnie na tv poprzez ten ruter od polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.