Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 (edytowane) 11 godzin temu, Pawel napisał: Ja nie korzystałem z opcji HBO a przy próbie włączenia dolicza mi 30 zł do prognozy płatności od miesiąca włączenia. Czyli trzeba dostać maila z tą promocją ? Zgadza się. Została wysłana kampania SMS dla Klientów Cyfrowego Polsatu, którzy posiadają telefony w sieci Plus, informującą o promocji na pakiet HBO GO. 7 godzin temu, Globus903 napisał: Witam, jak włączyć i wyłączyć (przed jakim okresem żeby nie naliczyło) ten darmowy miesiąc HBO? Można przez internetowe centrum abonenta? Witam. Możesz aktywować ten pakiet już teraz. Należy go wyłączyć przed końcem trwania okresu rozliczeniowego, wówczas dodatkowa opłata nie będzie naliczona. Tak, dokonasz tego poprzez ICOK. 59 minut temu, Maciejm napisał: Witam, mam HBO go w pakiecie. Chciałem oglądnąć sezon 9 The Walking Dead. Nie mam opcji odtwórz, jest tylko dodaj/usuń z ulubionych. Pozostałe sezony/inne filmy, seriale oglądam normalnie. Oglądam przez dekoder. Witam. Proszę, napisz mi, jaki model dekodera posiadasz. Edytowane 18 Listopada 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat doprecyzowanie informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 22 godziny temu, markar napisał: Też miałem włączony latem i znów to zrobiłem. Przepisy swoje, życie swoje! @markar czyli w ICOK jak włączyłeś, pokazywało Ci, że będziesz miał naliczoną opłatę 30 zł, ale to zignorowałeś, tak ? Pewnie po 1-2 dniach system przetrawi i pokazuje, że jest jednak gratis, tak to działa ? Trochę strach to zatwierdzić, bo jest informacja, że cofnąć będzie to można dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym, więc gdyby coś nie zaskoczyło to jedno 30 zł będzie trzeba wpłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Mam telefon w Plusie i takiego sms-a nie dostałem, czyli do końca nie zgadza się o czym napisał @Specjalista Cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 2 godziny temu, maks27 napisał: Mam telefon w Plusie i takiego sms-a nie dostałem, czyli do końca nie zgadza się o czym napisał @Specjalista Cyfrowy Polsat. Z promocji, o której wspomniałem, mogą skorzystać Klienci posiadający abonament w sieci Plus. Szczegóły na stronie http://www.plus.pl/hbogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 4 godziny temu, TOMI2 napisał: @markar czyli w ICOK jak włączyłeś, pokazywało Ci, że będziesz miał naliczoną opłatę 30 zł, ale to zignorowałeś, tak ? Pewnie po 1-2 dniach system przetrawi i pokazuje, że jest jednak gratis, tak to działa ? Trochę strach to zatwierdzić, bo jest informacja, że cofnąć będzie to można dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym, więc gdyby coś nie zaskoczyło to jedno 30 zł będzie trzeba wpłacić. Otrzymałem emaila z informacją. Zadzwoniłem na infolinię ogólną. Konsultant zweryfikował moje dane i poinformował, że jestem uprawniony do włączenia dla mnie tej promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 11 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Została wysłana kampania SMS dla Klientów Cyfrowego Polsatu, którzy posiadają telefony w sieci Plus, Ta "kampania" trwa od dawna i można ugrać 3 miesiące HBO GO za free Więcej info tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudynka Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Witam, Mam problem z aktywowaniem urzadzenia przez strone HBO/active - (pare dni temu nie było problemu), loguję się danymi operatora czyli Cyfrowy polsat ( login i haslo sa ok bo mogę wejsc na moje konto i sprawdzić, że HBO dalej "aktywne") po zalogowaniu odpala się na 2 sekeundy moje HBO i wyświętla komunikat " "customer response success, but anoymous instead of logged in" i automatycznie zostaje wylogowana. Co to może być? Tak już od 2 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Witaj. Na jakim urządzeniu występuje opisana sytuacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Ja mam problem już nawet nie wiem jak długo, z jedną rzeczą na Evobox w Polsacie. Kiedy wchodzę na dekoderze do HBO GO, zakładki "Moje HBO" i "Historia" są puste. Zarówno na komputerze jak i komórce, mam tam pozycje (co ciekawe w historii widzę też to co oglądane było na evobox). Robiłem już reset do ustawień fabrycznych, bez zmian. Co z tym można zrobić, bo to już jest irytujące, a sytuacja trwa już miesiącami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 W tym przypadku proszę o wysłanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 U mnie ten problem pojawił się kilka miesięcy temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Co dokładnie masz na myśli? Czy nadal występują jakieś niedogodności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 To, że nie ma historii w HBO go na dekoderze Evobox. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 47 minut temu, _Kaczy napisał: To, że nie ma historii w HBO Lepszą historią jest to że HBO go i CP go teraz w ogóle nie działają,trzeba przyznać że informatycy piszą nową historię softu Evobox PVR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamo25 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Też nie mam dostępu do HBO GO i CP GO. Błąd w pobraniu aplikacji. Co jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 13 minut temu, Adamo25 napisał: Co jest grane? Przy pisaniu nowych softów do Evoboksa programiści CP przechodzą samych siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Beta testy/testerzy oprogramowania i "kontrola jakości"? dają czadu. Chyba każda wersja softu jest udostępniona "na gorąco" bez żadnych wcześniejszych testów, bo jak taki cyrk inaczej wyjaśnić? To jest już nie śmieszne, tylko żałosne.. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 To, że nie ma historii w HBO go na dekoderze Evobox. No proszę, myślałem że mój problem jest jednostkowy. Zgłaszałeś problem? Był jakiś odzew i poprawa? Ja zgłosiłem od razu po wiadomości tu na stronie, ale na razie bez odpowiedzi, tzn. jedna standardowa automatyczna, typu sprawdzimy i ewentualnie skontaktujemy się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Sytuacja jest mi znana. Technicy pracują już nad rozwiązaniem tych nieprawidłowości. Przepraszam za utrudnienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 32 minuty temu, Maniu napisał: W dniu 23.11.2019 o 14:09, _Kaczy napisał: To, że nie ma historii w HBO go na dekoderze Evobox. No proszę, myślałem że mój problem jest jednostkowy. Zgłaszałeś problem? Był jakiś odzew i poprawa? Ja zgłosiłem od razu po wiadomości tu na stronie, ale na razie bez odpowiedzi, tzn. jedna standardowa automatyczna, typu sprawdzimy i ewentualnie skontaktujemy się Nie, nie zgłaszałem. Staram się z tym żyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Jeszcze dziesięć takich softów i Evoboxy przejdą w stan... wegetatywny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 W aplikacji HBO GO limit ulubionych filmów ogranicza się tylko do 50 pozycji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Na jakim urządzeniu uruchamiasz serwis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Odnośnie braku historii oglądania i moich pozycji, otrzymałem odpowiedź od Polsatu, może się komuś przydać. Generalnie problem znają, ale czy i kiedy rozwiążą, nie wiedzą... "Uprzejmie informujemy, że problem z działaniem zakładki " Moje HBO" na dekoderze Evobox PVR jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Niemniej w dalszym ciągu nieokreślany pozostaje termin wyeliminowania usterki." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Kiedy trzeba wyłączyć hbo na próbę?(1 miesiąc za darmo)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.