Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie występują trzy typy tych zawieszeń:

1 - kiedy dekoder po prostu sam się wyłącza i po chwili sam włącza.

2 - kiedy dekoder zawiesza się na obrazie, który właśnie oglądam. Zazwyczaj na ekranie występują jakieś kolorowe pasy (ich kolor zależny jest od sceny na jakiej dekoder się zawiesił, przypomina to trochę efekt zepsutej karty graficznej na komputerze). Obraz staje, dekoder nie odpowiada na ruch przycisków na pilocie. Potrzeba więc wyłączyć ten czarny kabelek z lewej strony tylnej części dekodera.

3 - kiedy dekoder zawiesza się na buforowaniu i nie mówię tu o buforowaniu filmu tylko buforowaniu w trakcie wybierania tego co chcemy właśnie obejrzeć. Po prostu to kółeczko buforowania nagle staje i dekoder jest martwy. Jedyna możliwość żeby go odwiesić to wyłączenie tego kabelka jak punkcie 2. 

 

Dodam jeszcze, że bardzo, ale to bardzo rzadko zdarza się żebym co najmniej raz nie musiał odwieszać mojego dekodera w trakcie oglądania filmu. 

Edytowane przez Project_ALF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie trwania "jednego kontraktu" po raz drugi aktywowałem HBO w icok :) Pakiet włączyli kilka godzin po zleceniu w połowie października.

Więc połowa cyklu była za free, ale mało tego zaraz po rozpoczęciu nowego okresu kliknąłem zlecenie wyłączenia usługi w icok.

Efekt - brak opłat również za pełny cykl rozliczeniowy. niech mi jeszcze przez miesiąc następny zapomną zdjąć uprawnienia do HBO GO - to wyjdzie na to że w CP dostęp do tego zacnego pakietu w czasie całego kontraktu wyniesie 0 zł

. To samo mam z elevenami,niezłe jaja. Edytowane przez Max2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę pierwszy raz na kontrakcie odpalić HBO, okres rozliczeniowy 9 każdego miesiąca, liczę na 2 miesiące darmowego oglądania (zwłaszcza GO). ;) Sprawa następująca: kiedy będę mógł zlecić dyspozycję wyłączenia pakietu? Bo w ICOK dostaję informację że dopiero od 9 lutego, czyli zacząłby się już okres płatny, czy myślicie że to jednak błąd i już od 9 stycznia? ;)

 

Często pakiety deklarowane do włączenia, uruchamiane są prawie natychmiast, ale co do zasady jest zgodnie z opisem @Barti. Jeśli więc się pakiet nie uruchomi przed rozpoczęciem cyklu rozliczeniowego, to CP ma tyłek kryty regulaminem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety stwierdzam , HBO GO na CP jest beznadziejny . Wczoraj dostałem ten ich nowy , niby super dekoder i odpaliłem HBO GO - PORAŻKA !! Dzwięk i obraz sie nie umywa do NC+ . A myślałem , że w dzisiejszych czasach to nieprawda. Dobrze , że mam 14 dni na zwrot. Pakuje i odsyłam , nie umywa się to do NC ... Szkoda , bo reszta jest ok ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

HBO GO w CP uprawnia do korzystania z tej usługi także na telewizorach Smart TV,laptopach, smartfonach czy tabletach w lepszej jakości. Żeby tak od razu skreślać operatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W TV nie mam aplikacji do HBO GO , a nie po to kupuję Pakiet Premium , żeby kombinować :( Bardzo mi szkoda rezygnować , bo reszta działa fajnie , ale najczęściej oglądamy w HBO GO na TV przez dekoder ... No strasznie się rozczarowałem , myślałem , że może to jakaś wada dekodera , ale z tego co tu czytam to tak ma być .. Dziwi mnie to , wyglądał ten dekoder na taki wypasiony ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Dekoder jest rewelacyjny, jednak przygotowana dla CP aplikacja HBO GO, która jest taka sama na wszystkich dekoderach jest rzeczywiście słaba, jeśli chodzi o jakość materiałów udostępnionych w ramach niej. Osoby, które mają w tej kwestii coś do powiedzenia na tym forum umywają ręce i każą składać reklamacje.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO GO w CP uprawnia do korzystania z tej usługi także na telewizorach Smart TV,laptopach, smartfonach czy tabletach w lepszej jakości. Żeby tak od razu skreślać operatora?

Dla android tv niestety HBO olało udostępnić aplikacje :( Bo jakby była to nie byłoby nawet kombinowanie. oglądałem jakieś filmiki o możliwości przesłania do android tv aplikacji spoza sklepu Google ale nie działa to to... Filmiki chyba starszych wersji aplikacji mobilnej dotyczyły.

Można jeszcze stream z telefonu ale ja nie lubię tego rozwiązania jest komplikuje życie

Edytowane przez kojkojo78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO fakt , że tez nie fajnie , że HBO nie ma na TV ... (mówię o swoim) , ale wiesz kupiąc taki dekoder , ofertę premium .. rozczarowanie jest wtedy spotęgowane . Zobaczyłem ten sprzęt i mówię o CP się zmienił , a tu "klops" . 

Aha i co ciekawe na infolinii , spisali reklamację , ale czytająć to forum to już znam wynik tej reklamacji . W dodatku mają 30 dni na odpowiedź ... a ja już mam tylko 12 dni na zwrot .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie , ale już ustaliłem z infolinią , że ta usługa tak działa i nic nie mogą zrobić ... Szkoda, także finalnie można potwierdzić , że jakość HBO Go w CP jest gorsza od NC+ . Dlatego też dekoder już stoi przygotowany do zwrotu , od umowy odstąpiłem ... Pozdrowienia ,

PS .mam nadzieję, że za 2 lata kiedy skończy mi się umowa , CP dogoni pod konkurencję pod kątem tej usługi :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy wybiera wg uznania. Ja uznałem że jest to dla mnie do zniesienia. Sprawdziłem też opcje stream na tv z komórki i zdziwiłem się bo jakość lepsza a obsługa w zasadzie też wygodniejsza niż pilotem. Co nie zmienia faktu że CP ma na pewno za to minusa że nie potrafi sprawić aby jakość odpowiadała dzisiejszym ofertom.

A przy okazji jakoby mógł ktoś podpowiedzieć gdzie leży kłopot przy streamingu z komórki [android 7.1.1] na tv [android 6.0].że czasami gdy wyłączam ekran podzielony jest na połowę jakby do 3 D?

Edytowane przez kojkojo78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich serdecznie,

Zwracam się do Was o pomoc, bo ja już nie mam siły. Przez ponad 20 lat byłem w Nc+ i do Hbo Go na tabletach i smarfonie logowałem bez problemu. Od kilku dni jestem abonentem cyfrowego polsatu (dekoder evo jeszcze nie podłączony), i nie jestem w stanie się zarejestrować ani zalogować do Hbo Go na żadnym urządzeniu mobilnym. Przeczytałem wszystkie 60 stron tego tematu, zastosowałem wszystkie porady, i nadal nic. Nie wiem, czy może to być spowodane tym, że moje urządzenia są nadal zarejestrowane z poprzedniej usługi nc+ i ich nie usunąłem? Teraz tego nie mogę zrobić, bo "wyrzuciło" mnie odkąd nie jestem abonentem nc+. Jedynie co "osiągnąłem", to czarne tło i napis na środku na górze: "HBOGO" i pod nim "zaloguj się" i nic więcej, zero reakcji.

Z góry wielkie podziękowania za jakieś sugestie.

Edytowane przez TyMiTuNie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, logowałem się jako abonent CP, i za każdym razem pojawia się to samo, czyli napis j.w. na czarnym tle i tyle. Umowę podpisałem będąc (i nadal jestem) na przedlużonym urlopie, więc mam utrudnione zadanie. Ale może uda mi się jutro podłączyć u rodziny i zobaczymy co będzie. Nie wiem tylko, czy jest potrzebne do tego podłączenie evo do internetu? Ponadto, konsultant przez telefon zapewniał, że nie ma znaczenia czy już aktywowałem na dekoderze, ale oni czasem sami mówią co chcą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie,

Zwracam się do Was o pomoc, bo ja już nie mam siły. Przez ponad 20 lat byłem w Nc+ i do Hbo Go na tabletach i smarfonie logowałem bez problemu. Od kilku dni jestem abonentem cyfrowego polsatu (dekoder evo jeszcze nie podłączony), i nie jestem w stanie się zarejestrować ani zalogować do Hbo Go na żadnym urządzeniu mobilnym. Przeczytałem wszystkie 60 stron tego tematu, zastosowałem wszystkie porady, i nadal nic. Nie wiem, czy może to być spowodane tym, że moje urządzenia są nadal zarejestrowane z poprzedniej usługi nc+ i ich nie usunąłem? Teraz tego nie mogę zrobić, bo "wyrzuciło" mnie odkąd nie jestem abonentem nc+. Jedynie co "osiągnąłem", to czarne tło i napis na środku na górze: "HBOGO" i pod nim "zaloguj się" i nic więcej, zero reakcji.

Z góry wielkie podziękowania za jakieś sugestie.

Miałem tak samo po przejściu do CP , bez problemu zalogowałem się dopiero po około 7-8 dniach od podpisania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak już wiem, doczytałem na stronie CP. Jeżeli więc chodzi o dekoder, to sprawdzę dopiero w weekend jak wrócę do domu. Narazie dziękuję, jak coś się zmieni w temacie mobilnego HboGo to dam znać, a jeżeli nie, to odezwę się w weekend po sprawdzeniu na dekoderze.

W plusie, a i pewnie w CP jest problem z założeniem konta w HBO GO, i z zalogowaniem. Niby ma to trwać do 72 godzin, ale z forum Plusa widzę, że ludzie się skarżą , że trwa to około tygodnia i poprawy nie widać. Odsyłają do HBO.

 

Wysłane z mojego LG-M200 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...